Urby was helemaal niet slecht. Eerste minuten slordig, maar daarna gewoon uitstekend met opkomen en ballen veroveren.quote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef Noshiba het volgende:
Wat was die urby weer slecht![]()
Ik zei al vantevoren waarom moet er nou een intervieuw met de slechtste speler van ajax in de kick off
Urby slecht?quote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef Noshiba het volgende:
Ik zei al vantevoren waarom moet er nou een intervieuw met de slechtste speler van ajax in de kick off
Ballen die hij eerst verloor...quote:Op zondag 14 september 2008 17:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Urby was helemaal niet slecht. Eerste minuten slordig, maar daarna gewoon uitstekend met opkomen en ballen veroveren.
Inderdaad, ik telde maar tien man, maar wist niet zo gauw wie er nou miste. Bahquote:Op zondag 14 september 2008 17:51 schreef Breach het volgende:
en duikt na afloop van de wedstrijd zonder enige reden meteen de kleedkamer in zonder het publiek te bedanken. Wat en arrogante klootzak zeg
Wat was er dan zo slecht aan Urby?quote:Op zondag 14 september 2008 17:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik vond Urby ook matig. Sno vond ik echt een drama, en waarom Leo in de basis stond begreep ik ook niet.
Sarpong was ok, maar ik zie toch liever Cvitanich. Wissel van Huntelaar begreep ik trouwens niet.
Verdediging was dik in orde trouwens, alleen Sno maakte er af een toe een potje van..
Urby bashen terwijl hij gewoon degelijk speeldequote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef Noshiba het volgende:
Ach ja, je zult er altijd een paar houden.quote:Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Urby bashen terwijl hij gewoon degelijk speelde
Ik vond het weer een van de minderen. Ok hij veroverde ballen, maar verloor ook veel ballen..quote:Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat was er dan zo slecht aan Urby?
Ik denk dat zijn passes het meeste aankwamen hoor samen met Jan Vertonghen.quote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik vond het weer een van de minderen. Ok hij veroverde ballen, maar verloor ook veel ballen..
Al had Urby 5x gescoord hadden er nog steeds mensen geweest die hem weer even moesten bashen..quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef Wooldoor het volgende:
Raar want Urby was zeker aan de bal erg goed, hij had veel diepgang en goede passes. En zeker niet onnodig veel balverlies zoals we hem de laatste tijd kennen.
Ik vind zelf dat Van Basten helemaal gelijk heeft. En niks geen rel rond Huntelaar dus.quote:Opvallend moment was de wissel van Klaas-Jan Huntelaar. De aanvoerder werd een kwartier voor tijd naar de kant gehaald en zag middenvelder Rasmus Lindgren in zijn plaats komen. ''Roda dwong één op één over het hele veld”, legde Van Basten uit. ''We hebben het een tijdje aangekeken, maar we namen minder risico met Rasmus voor de verdediging. Suárez en Sulejmani zijn sneller dan Klaas-Jan, dus dat is de reden dat hij moest wijken. Maar ik was zeker niet ontevreden over hem."
Hehe dat is waar, als ze het over Oleguer hadden gezegd ok want die speelde zwak.quote:Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Al had Urby 5x gescoord hadden er nog steeds mensen geweest die hem weer even moesten bashen..
Over vooroordelen gesproken. Ik denk dat Urby er niet het maximale uithaalt, al een tijd niet trouwens..quote:Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Al had Urby 5x gescoord hadden er nog steeds mensen geweest die hem weer even moesten bashen..
quote:Gabri vraagteken voor trip naar Servië
Gabri moet mogelijk ook de derde wedstrijd die erom gaat laten schieten. Het meespelen van de Spanjaard in het UEFA Cup-duel met FK Borac aanstaande donderdag is hoogst onzeker. Dit vertelde Ajax-trainer Marco van Basten zondag na afloop van de wedstrijd tegen Roda JC (1-) aan Novum. “Hij heeft nog niet meegetraind met de groep, maar het gaat wel beter met hem”, aldus Van Basten. De oefenmeester wilde nog geen knoop doorhakken. “Het is nog onduidelijk of hij meegaat naar Servië. Dat hangt af van zijn herstel de komende dagen. Waarschijnlijk nemen we hierover dinsdag een beslissing.”
Gabri kampt al wekenlang met een pijnlijke enkel. In eerste instantie werd verwacht dat het om een kleine blessure zou gaan, maar het herstel van de Spanjaard verloopt trager dan gehoopt. Gabri ontbrak al in de competitiewedstrijden tegen Willem II en Roda JC en is dus nog een twijfelgeval voor het treffen met Borac.
Die jongetjes moeten zelf nog groeien..quote:Op zondag 14 september 2008 18:15 schreef Againzender het volgende:
Overigens heb ik op 414 weinig verandering gezien ten opzichte van de andere seizoenen. Maar misschien moet dat nog ff groeien.
ruik ik hier een meet?quote:Op zondag 14 september 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
Over 2 weken zit ik in een Ajaxvak op een seizoenplaats![]()
Stoerquote:Op zondag 14 september 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
welk vak?quote:Op zondag 14 september 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
Ja of 6-1quote:Op zondag 14 september 2008 18:27 schreef MaxC het volgende:
Goed gespeeld alleen een beetje van jammer van al die kansen missen. Het had net zo goed 0-0 kunnen worden
Liever vandaag, dan volgende week
Het had eerder 8-0 dan 0-0 kunnen zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 18:27 schreef MaxC het volgende:
Goed gespeeld alleen een beetje van jammer van al die kansen missen. Het had net zo goed 0-0 kunnen worden
Liever vandaag, dan volgende week
Ik ruik gas (dat moet je toch roepen dan?quote:
Ja klopt wel maar die goal van Vermaelen kwam uit het niets.quote:
Een seizoenplaats met twee stoeltjes. Bestaat dat?quote:Op zondag 14 september 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
Koos was wel goed idd, mag hem welquote:Op zondag 14 september 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
Koos Alberts was ook mooi natuurlijk, na zijn gebruikelijke 'Heey, alles goed?' de hele tijd net een seconde te laat zijn zinnetjes inzetten, en dan op het eind nog 'en nu nog kampioen worruuhhhhhh'.
Ja, mooi.
Ben wel tevreden.
quote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een seizoenplaats met twee stoeltjes. Bestaat dat?
Kindjes van 10? Waar dan?quote:Op zondag 14 september 2008 18:51 schreef Jasza het volgende:
410 stond inderdaad aardig vol vandaag, alleen zag ik ook kindjes van 10 jumpen in het midden haha.
Zag er lachwekkend uit.
Hoorde ik nou dat bij dat praatje van te voren ze zeiden dat de hoofdtribune alles kan zien nu?
Hehe, ik zag er 1tje in de groep springen, vond het er wel grappig uitzienquote:Op zondag 14 september 2008 18:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kindjes van 10? Waar dan?
$lop zei inderdaad dat de hoofdtribune alles kon zien ja. Ach ja, standaardpraatje wat iedereen dus al lang wist, maar ach ik heb weer ff lekker kunnen bijkletsen met iedereen. Voor één keertje was dit best te doen
Zo inderdaad nu je het zegt, de corners waren echt geweldig van Sulejmani hoelang is het geleden dat er fatsoenlijke corners werden getrapt.quote:Op zondag 14 september 2008 18:55 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax uit dode spelmomenten zeer gevaarlijk, en vooral uit corners dus. Wat dat betreft een grote pluspunt, want dat is wel eens anders geweest. (Kenjedie nog?)
quote:
Huntelaar is gewoon een pimpquote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef Svensational het volgende:
Wtf waarom loopt ie zo te grijnzen idd? Echt weer die Roda-grijns
[ afbeelding ]
Sexy hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2008 19:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Granqvist en Berg halen van Groningen
wordt een hele grote iddquote:
Verschil met de voorgaande seizoenen is dat we toen de gelijkmaker nog tegen kregen in de slotfase.quote:Op zondag 14 september 2008 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn alle doemdenkers en azijnpissers alweer een beetje bij bedaren gekomen na vanmiddag?
Ongelooflijk dat je de wedstrijd niet met 5 a 6-0 wint, ok - 6-1 dan. Maar godsallemachtig wat een kansen... Dat je dan uiteindelijk het laatste kwartier een beetje onder druk komt, dat zijn de wetten van het voetbal, maar je wint gewoon dik en dik verdiend, en het is alleen maar zonde dat je niet met meer goals verschil wint.
Goed voetbal, mooie combinaties, attractief spelend. Alleen het laatste kwartier werd er onnodig achteruit gelopen. Ik heb liever dat je met 1-0 wint, en dat je moet werken aan de 100% scherpte en toch 1740127480912740 kansen creëert, dan dat je er helemaal niet door heen komt, maar door twee opwellingen van Sulejmani met 2-0 zou winnen ofzo.
Trouwens Ray: AFC Ajax-topic #1062
Slowmotion kan beter verandert worden in Snomotion trouwens. Mijn god, wat een trage lul.
Oh sorry.quote:Op zondag 14 september 2008 20:05 schreef denthemen het volgende:
Sno is alweer de 2e Colin zie ik? Ook al weer uitgefloten?
Nee hoor maat je mag het best zeggen als hij niet goed speelt.quote:Op zondag 14 september 2008 20:05 schreef denthemen het volgende:
Sno is alweer de 2e Colin zie ik? Ook al weer uitgefloten?
En nu?quote:Op zondag 14 september 2008 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens Ray: AFC Ajax-topic #1062
Die jongen straalt wel klasse uit ja, kon wel eens de beste aankoop in jaren gaan worden.quote:Op zondag 14 september 2008 20:19 schreef MaxC het volgende:
Suljemani was echt fantastischHad niet verwacht dat hij al zo goed zou zijn
Dat vroeg ik me ook af ja.quote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak er op uit dat je bij een nederlaag vandaag, net als vele anderen voor de wedstrijd, de handdoek al voor 90% in de ring had gegooid, omdat je op 6 punten achterstand had gestaan. Maar het is toch complete kul om de eerste twee wedstrijden, zonder een keer met uberhaupt de meest sterke ploeg aan te treden, als maatstaaf te nemen voor het hele seizoen dat nog 6 maanden doorloopt en waarin nog 32 wedstrijden te spelen zijn?quote:Op zondag 14 september 2008 20:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
En nu?. Zoveel zeg ik niet; ik zeg alleen dat we vandaag gewoon moesten winnen, want anders blijf je maar achter PSV aanlopen. Voor vandaag had ik wel een redelijk goed gevoel.
Terwijl hij het in de eerste helft tegen WIllem 2 niet eens zo slecht deed.quote:Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef Wooldoor het volgende:
Er zijn hier ook genoeg mensen die Sno al afschrijven op zijn lage baltempo van vandaag
Die avatarquote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Terwijl hij het in de eerste helft tegen WIllem 2 niet eens zo slecht deed.
Ik zei dat het lastig gaat worden als je deze partij zou verliezen, omdat je dan op nul punten staat na wedstrijden tegen twee matige clubs. Misschien had ik er "lastig kan gaan worden" van moeten maken. Dan ziet het er al heel anders uit. Tuurlijk is het seizoen nog lang, maar in Nederland wordt een club vaak kampioen door juist deze wedstrijden te winnen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik maak er op uit dat je bij een nederlaag vandaag, net als vele anderen voor de wedstrijd, de handdoek al voor 90% in de ring had gegooid, omdat je op 6 punten achterstand had gestaan.
Ik keek ook een beetje naar het programma. Volgende week heb je een belangrijke Europese wedstrijd, Feyenoord - Ajax en daarna weer een bekerwedstrijd tegen FC Utrecht. Had je vandaag niet gewonnen, dan ging Ajax met minder vertrouwen naar Borac en was de druk hoog. Dan zou het zomaar kunnen dat je Europees een slecht resultaat neerzet, dat Feyenoord uitloopt en dat je uit de beker wordt geknikkerd. En dan is het seizoen pas een maand onderweg. Wel allemaal 'alsen', maar iedereen weet hoe het de afgelopen seizoenen ging.quote:Maar het is toch complete kul om de eerste twee wedstrijden, zonder een keer met uberhaupt de meest sterke ploeg aan te treden, als maatstaaf te nemen voor het hele seizoen dat nog 6 maanden doorloopt en waarin nog 32 wedstrijden te spelen zijn?
Dat het niet meewerkt in vertrouwen, prima. Dat er wat verandert had moeten worden, prima. Maar net doen alsof we compleet afgeschreven waren, is toch ridicuul? Alsof PSV 34 wedstrijden lang goed gaat voetballen en alles gaat winnen?
Het was een prima wedstrijd, op het afronden na. Ik heb eigenlijk weinig te klagen, op Sno na dan.quote:Vandaag was gelijk aan de eerste 45 min tegen Willem II, we hebben een helft lang heel erg behoorlijk gespeeld, met 1 kans weggegeven. We hebben een min of 15 heel sterk gespeeld na de inbreng van Suarez, alleen de laatste 20 minuten het onnodig zelf moeilijk gemaakt.
Dan had ik enorm gebaald, maar het seizoen is dan natuurlijk nog niet over. Het zou dan alleen een erg lastig kunnen seizoen worden, omdat je dus tegen twee matige tegenstanders punten verliest. Je hebt geen vertrouwen, je hebt een druk programma met bekerwedstrijden en Feyenoord - Ajax.quote:Stel dat we wel punten hadden laten liggen, doordat die klutsbal er in was gegaan - wat was dan je reactie geweest?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ook. Ik maak mij nog echt niet druk. Vooral een beginnende clubcoach afbranden na zijn eerste officiële wedstrijd bij Ajax. PSV heeft bijvoorbeeld al een wedstrijd gespeeld tegen Feyenoord, een wedstrijd waar het om ging. Zelfde geldt voor FC Twente. Ajax begint net. En verder heeft Ajax nieuwe (buitenlandse) spelers of spelers die net een week meetrainen.
En wie zegt dat Willem II een degradatiekandidaat is? Kun je dat nu al zien? AZ was bijna kampioen in 2006/2007, maar eindigde het seizoen er na in het rechterrijtje. Het ene seizoen is het andere niet. Wie weet gaat Willem II wel een fantastisch seizoen spelen?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:29 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij ben ik echt de enige die deze nederlaag minder erg vind dan een gebruikelijke nederlaag halverwege het seizoen. Kom op; dit is de allereerste wedstrijd van Marco van Basten. Er zijn nieuwe spelers die moeten wennen aan Nederland (Oleguer, Cvitanich) of Ajax (Sno, Sulejmani) en er zijn redelijk wat spelers pas teruggekeerd uit Beijing (Vertonghen, Vermaelen, Sno) of komen terug van blessures (Van der Wiel, Sulejmani).
Ik maak mij niet druk. Nog 33 wedstrijden. Ja, tuurlijk was het slecht en triest. Maar er is geen man over boord.
Je moet bij Ajax niet zomaar de kleedkamer inlope na de wedstrijdquote:Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef Wooldoor het volgende:
Er zijn hier ook genoeg mensen die Sno al afschrijven op zijn lage baltempo van vandaag
quote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je moet bij Ajax niet zomaar de kleedkamer inlope na de wedstrijd
Lijkt me vrij belangrijk of het terecht is of niet. In het geval van Sno is het meer dan terecht.quote:Op zondag 14 september 2008 21:06 schreef S-Two het volgende:
Altijd mooi dat gebash op spelers(of het terecht is even buiten beschouwing gelaten).
Anyway, drie punten, een aardige pot, ik ben tevreden.
Vond hem verdedigend wel redelijk, aan de bal is het een drama, daarom liever vd Wiel in het centrum met Oleguer en Vermaelen links, dan heb je genoeg mensen met een pass of actie achterin.quote:Op zondag 14 september 2008 21:09 schreef Wooldoor het volgende:
En Oleguer dan?
Hoefde weinig te doen deze wedstrijd maar de dingen die hij moest doen deed hij echt niet goed, die bal die Stekelenburg net op de doellijn stopte was een voorzet van Cisse die Oleguer erg makkelijk liet lopen. In de eerste helft speelt hij op de eigen helft zo de bal in de voeten van de tegenstander. En dan nog de kans waarbij hij samen met Vermaelen niet goed zat en Matondo kon schieten.
Ach het hoort erbij, ik heb me jaren prima vermaakt met kritiek op Wambertoquote:Op zondag 14 september 2008 21:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Lijkt me vrij belangrijk of het terecht is of niet. In het geval van Sno is het meer dan terecht.
Of mag er weer geen kritiek geleverd worden?
Ben het op zich wel met je eens, maar waar wil je met Vertonghen naartoe dan, vind die namelijk gewoon beter dan Vermaelen..quote:Op zondag 14 september 2008 21:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vond hem verdedigend wel redelijk, aan de bal is het een drama, daarom liever vd Wiel in het centrum met Oleguer en Vermaelen links, dan heb je genoeg mensen met een pass of actie achterin.
Ik doe vanaf nu elke avond een gebedje dat hij dit seizoen maar fit mag blijvenquote:Op zondag 14 september 2008 21:12 schreef BonJovi het volgende:
Tering kunnen we VD Wiel niet klonen ofzo
Middenveld?quote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben het op zich wel met je eens, maar waar wil je met Vertonghen naartoe dan, vind die namelijk gewoon beter dan Vermaelen..
Wat dacht je van het middenveldquote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Breach het volgende:
Ben het op zich wel met je eens, maar waar wil je met Vertonghen naartoe dan, vind die namelijk gewoon beter dan Vermaelen..
Wamberto is een beetje mijn antiheld, maar wat kon me aan hem ergeren aan zijn grijns als hij weer een giga kans had gemistquote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach het hoort erbij, ik heb me jaren prima vermaakt met kritiek op Wamberto
Ik had dat er ff neergezet omdat ik de wedstrijd niet geheel gezien heb. Ik vind het echter wel extreem overdreven zoals er nu gereageerd wordt op Sno. Maar goed, zo is het met Emanuelsson ook een hele tijd gegaan.quote:Op zondag 14 september 2008 21:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Lijkt me vrij belangrijk of het terecht is of niet. In het geval van Sno is het meer dan terecht.
Of mag er weer geen kritiek geleverd worden?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Breach het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Cvitanich Lindgren - Gabri Vertonghen - Vermaelen - Oleguer - Van der Wiel Stekelenburg |
Dan zou je nog altijd Sulejmani achter de spitsen kunnen gebruikenquote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Van Basten zegt zelf al dat Cvitanich niet geschikt is voor de nummer 10.
Silva op de bank?quote:Op zondag 14 september 2008 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Wissels:
Emanuelson voor Vertonghen.
Silva voor Van der Wiel.
Sno voor Lindgren / Gabri
Aissati / Sarpong voor Cvitanich.
Dat lijkt me wel wat.
och man, die gozer heeft me echt 10 jaar van mijn leven gekost...quote:Op zondag 14 september 2008 21:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wamberto is een beetje mijn antiheld, maar wat kon me aan hem ergeren aan zijn grijns als hij weer een giga kans had gemist
Ik vond Sulejmani dicht bij Huntelaar niet eens zo gek. Hou hem lekker centraal in een vrije rol.quote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Van Basten zegt zelf al dat Cvitanich niet geschikt is voor de nummer 10.
Keuze wordt natuurlijk ook beïnvloed door vandaag. Van der Wiel speelde erg sterk.quote:Op zondag 14 september 2008 21:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Silva op de bank?
Guess not, die is geweldig aanvallend en dat werkt uitstekend met Suarez.
Wat zei je tegen hem, beter eet je lekker je Surinaamse snacks en blijf je van de hollandse groenten af Urby?quote:Op zondag 14 september 2008 21:37 schreef Pedroso het volgende:
Kwam overigens Urby nog tegen na afloop bij de parkeerplaats voor de selectie. Was samen met zijn familie Surinaamse snacks aan het eten. Siem de Jong kwam ook nog even zijn bolide ophalen (sportwagen Audi) met zijn best wel neukbare vriendin.
Was C toch.. Heb overigens niks gewonnenquote:Op zondag 14 september 2008 21:37 schreef Silenus het volgende:
Hadden jullie allemaal die ultramoeilijke quiz in de rust goed?
Kluivert krijgt de bal van Rijkaard....WAT NU?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!??????
Hij schiet met links
Hij schiet met rechts
Hij schiet...naast...
Kluivert zat zelf ook in het stadion, ben benieuwd of hij ook heeft gesmst.
Hij mag eten wat ie wil als ie maar presteert in het veld. Ging overigens wel keurig op de foto met diverse kinderen (en ook ouderen), zoals het hoort overigens.quote:Op zondag 14 september 2008 21:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wat zei je tegen hem, beter eet je lekker je Surinaamse snacks en blijf je van de hollandse groenten af Urby?
Sinds wanneer zit er in Roti geen groente dangquote:Op zondag 14 september 2008 21:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wat zei je tegen hem, beter eet je lekker je Surinaamse snacks en blijf je van de hollandse groenten af Urby?
Inderdaad. Bovendien ook een speler met aanvullende impulsen. Dat miste ik vanmiddag toch wel erg bij Van der Wiel.quote:Op zondag 14 september 2008 21:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Silva op de bank?
Guess not, die is geweldig aanvallend en dat werkt uitstekend met Suarez.
Volgens mij stond van der Wiel alleen in de eerste helft al 4 of 5 keer voor de goal.quote:Op zondag 14 september 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien ook een speler met aanvullende impulsen. Dat miste ik vanmiddag toch wel erg bij Van der Wiel.
Inderdaad, VD Wiel was bijna altijd aanspeelbaar. Zowel aanvallend als verdedigend erg sterk.quote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of aan de rechterkant van de 16 compleet vrij, maar dan ging Leonardo weer naar het midden dribbelen!
Dat was in de 1e helft maar in de 2e helft kwam ie nog maar sporadisch op. Ik vind Silva gewoon meer een rechtsback die ook nog vaak een afgemeten voorzet in huis heeft.quote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij stond van der Wiel alleen in de eerste helft al 4 of 5 keer voor de goal.
http://end.sport2media.com/vod.phpquote:Op zondag 14 september 2008 22:08 schreef Black-Death het volgende:
Staat er ergens een samenvatting online?
Urbyquote:Op zondag 14 september 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Inderdaad, VD Wiel was bijna altijd aanspeelbaar. Zowel aanvallend als verdedigend erg sterk.
Silva - Oleguer - VD Wiel - Vermaelen
Gabri(?) - Vertonghen - Urby
Sulejmani
Suarez- Huntelaar
Zoiets zou ik volgende week graag zien.
Daarom.quote:Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Urby![]()
Maarja veel beters hebben we daar niet op dit moment, of Lindgren maar dan is het vrij verdedigend.
Die link gaat in mijn favorieten.quote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
http://end.sport2media.com/vod.php
Sarpong heeft me nog nooit kunnen overtuigen. Maar goed er zal wel iets zijn dat ik niet zie aangezien hij niet verhuurd wordt.quote:Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef toma het volgende:
Heb niet de hele wedstrijd gezien maar ik vond Sarpong een matige indruk achterlaten. Of heb ik het mis.
Hier in de EO gids staat dat feyenoord word uitgezonden en daarna de samenvattingen van de overige wedstrijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Urby staat links en dit gebeurde aan de rechter kant met Oleguer...quote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef MaxC het volgende:
Suaréz creërde in 1 minuut meer gevaar dan Leonardo in de hele wedstrijd
Urby stond weer dramatisch te verdedigen bij die bal die net niet(of wel?) over de lijn ging
Preciesquote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Silenus het volgende:
Ach, je kunt zeiken op Urby wat je wil, bijna altijd terecht, maar vandaag speelde 'ie gewoon prima. Mag best eens gezegd worden. Desalniettemin voor de zekerheid niet opstellen volgende week zondag.
Klopt Oleguer verdedigde daar echt slecht maar Urby dekte compleet verkeerd de man die hem intike, hij stond in zijn rug en normaal gesproken scoort een spits deze bal echt wel.quote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Urby staat links en dit gebeurde aan de rechter kant met Oleguer...
Hoort Vermaelen niet aan de binnenkant te staan en Urby juist aan de andere kant.quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef MaxC het volgende:
[..]
Klopt Oleguer verdedigde daar echt slecht maar Urby dekte compleet verkeerd de man die hem intike, hij stond in zijn rug en normaal gesproken scoort een spits deze bal echt wel.
Moet ik Meneer Emanuelson zeggen dan?quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef BonJovi het volgende:
waarom al die voornamen hebben ze bij je op school gezeten ofzo
Idd, normaal zeik ik urby ook altijd af, maar vandaag vond ik hem zeker niet slecht bezig. wil niet zeggen dat ik hem in de basis wil hebben mja op die positie hebben we al niet zoveel spelers.quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Silenus het volgende:
Ach, je kunt zeiken op Urby wat je wil, bijna altijd terecht, maar vandaag speelde 'ie gewoon prima. Mag best eens gezegd worden. Desalniettemin voor de zekerheid niet opstellen volgende week zondag.
Keuze:quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Badabingea het volgende:
Leonardo moeten we houden. Afgeschreven en je zo inzetten voor je club, complimenten.
+10
Zijn optreden bewijst misschien wel het gelijk van Van Basten.quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Badabingea het volgende:
Leonardo moeten we houden. Afgeschreven en je zo inzetten voor je club, complimenten.
+10
Volgens mij kan jij beter je mond houdenquote:
Sorry het is een beetje flauw, maar ik vond Leonardo echt waardeloos vandaag.quote:
inderdaad. Vond hem vandaag best sterk spelen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Urby staat links en dit gebeurde aan de rechter kant met Oleguer...
Zo'n gozer zat achter mequote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef BonJovi het volgende:
Nee.quote:Op zondag 14 september 2008 23:57 schreef _Mike_ het volgende:
Is Aissati volgende week erbij?
Beh, dat is minder dan maar met Siem ipv Snoquote:
Ik denk dat Leo alleen speelde omdat Suarez zolaat terug was van interlands. Die staat zeker in de basis en idd hopelijk is Gabri fit... en Sarpong in de basis lijkt me ook niet zon goed idee.quote:Op maandag 15 september 2008 00:11 schreef versteegrob het volgende:
Ben benieuwd of Gabri tegen Feyenoord mee doet.
Hoop op Gabri voor Sarpong
Suarez voor Leonardo
Valse hoop?quote:Op maandag 15 september 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik blijf nog steeds op Gabri hopen. Maar dat zal wel kansloze hoop zijn.
Ik vond hem vandaag ook topquote:Op zondag 14 september 2008 20:19 schreef MaxC het volgende:
Suljemani was echt fantastischHad niet verwacht dat hij al zo goed zou zijn
Die wissel was gewoon goed, hij zag dat er veel minder aangevallen werd en heeft er gewoon een middenvelder bij gezet. En Sulejmani en Suarez erin gelaten voor eventuele counters...quote:Op maandag 15 september 2008 00:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar![]()
![]()
![]()
Volgende week tegen Feyenoord laat hij ons weer juichen.
Enne Marco als je dit leest bel me ff.Ik heb nog een paar tips. (sno-lindgren,Huntelaar wisselen)
quote:Op maandag 15 september 2008 00:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar![]()
![]()
![]()
Maar dan had Marco toch Sarpong eruit kunnen halen? Met die jongen kan je toch niet wat forceren heb ik altijd het idee.quote:Op maandag 15 september 2008 00:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die wissel was gewoon goed, hij zag dat er veel minder aangevallen werd en heeft er gewoon een middenvelder bij gezet. En Sulejmani en Suarez erin gelaten voor eventuele counters...
Dat heb je niet mis. Wat een mietje is dat zeg. Je kunt zeiken wat je wil over Sno, maar die bikkelt tenminste. Begrijp heel de wissel van Huntelaar niet. Had dan Sarpong er uit gehaald. Huntelaar was aan het loeren op z'n doelpunt. Als ie niet was gewisseld had ie gewoon gescoord.quote:Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef toma het volgende:
Heb niet de hele wedstrijd gezien maar ik vond Sarpong een matige indruk achterlaten. Of heb ik het mis.
quote:VIDEO: Thomas Vermaelen maakte in eigen huis met een harde kopbal de beslissende 1-0 tegen Roda JC. Ook verdedigend kon de Belg tevreden zijn: 'Spelen met Oleguer is totaal anders dan met Heitinga'.
Naar mijn mening haal je Huntelaar er (bijna) nooit uit. Huntelaar scoort zo ontzettend veel,is aanvoerder en ik vind hem een van de(zoniet de) belangrijkste persoon op het veld. Hij had wat kansen gemist deze wedstrijd maar mag het een keer. Ook al wordt gezegt dat hij uit vorm is(wat wel meevalt eigenlijk) als trainer laat je hem gewoon staan en laat je merken dat je gewoon gelooft in hem. Ik wil niet teveel waarde hechten aan deze wissel want er is verder niks aan de hand, maar de wissel sloeg gewoon helemaal nergens op. Als er iemand gewisseld moest worden dan was het of Sno of Sarpong.quote:Op maandag 15 september 2008 00:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die wissel was gewoon goed, hij zag dat er veel minder aangevallen werd en heeft er gewoon een middenvelder bij gezet. En Sulejmani en Suarez erin gelaten voor eventuele counters...
mooie foto. vooral omdat Timmer ondersteboven ligtquote:Op maandag 15 september 2008 00:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar![]()
![]()
![]()
Enne Marco als je dit leest bel me ff.Ik heb nog een paar tips. (sno-lindgren,Huntelaar wisselen)
Zekerheid bouw je echt niet in als je Sarpong, die de hele wedstrijd nog niets heeft laten zien, laat staan hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 01:12 schreef versteegrob het volgende:
Waarom begrijpt niemand het? Uiltleg was toch duidelijk
Van Basten: "Wissel Huntelaar om tactische redenen"
Ajax won vandaag met 1-0 van Roda JC. De eindstand had veel ruimer kunnen uitpakken voor Ajax door de vele kansen die de thuisploeg kreeg. Klaas Jan Huntelaar kreeg veel kansen maar scoorde niet. Hij werd tien minuten voor tijd gewisseld voor Rasmus Lindgren.
"Ik kan mij voorstellen dat Huntelaar zoiets dacht van "wat gebeurt mij nou", zei Van Basten. De wissel van Huntelaar was er een om een tactische reden. "Maar ik wilde iets meer zekerheid inbouwen. Ik haalde Huntelaar naar de kant omdat Sulejmani en Suarez meer snelheid hebben en dus gevaarlijker kunnen counteren."
De vele kansen die Huntelaar onbenut liet had niets te maken met de wissel: "Maar dat had niets met die wissel te maken", benadrukte Van Basten.
"We zijn met z’n allen niet in staat gebleken de wedstrijd snel te beslissen. Het gaat niet alleen om Huntelaar. Ik snap dat het publiek die wissel niet begreep. Huntelaar snapt het denk ik wel, die jongen is met zijn vak bezig."
Counterenquote:Op maandag 15 september 2008 01:12 schreef versteegrob het volgende:
Waarom begrijpt niemand het? Uiltleg was toch duidelijk
Van Basten: "Wissel Huntelaar om tactische redenen"
Ajax won vandaag met 1-0 van Roda JC. De eindstand had veel ruimer kunnen uitpakken voor Ajax door de vele kansen die de thuisploeg kreeg. Klaas Jan Huntelaar kreeg veel kansen maar scoorde niet. Hij werd tien minuten voor tijd gewisseld voor Rasmus Lindgren.
"Ik kan mij voorstellen dat Huntelaar zoiets dacht van "wat gebeurt mij nou", zei Van Basten. De wissel van Huntelaar was er een om een tactische reden. "Maar ik wilde iets meer zekerheid inbouwen. Ik haalde Huntelaar naar de kant omdat Sulejmani en Suarez meer snelheid hebben en dus gevaarlijker kunnen counteren."
De vele kansen die Huntelaar onbenut liet had niets te maken met de wissel: "Maar dat had niets met die wissel te maken", benadrukte Van Basten.
"We zijn met z’n allen niet in staat gebleken de wedstrijd snel te beslissen. Het gaat niet alleen om Huntelaar. Ik snap dat het publiek die wissel niet begreep. Huntelaar snapt het denk ik wel, die jongen is met zijn vak bezig."
Deze video is alleen binnen Nederland beschikbaar.quote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Je kent het Amsterdamse publiek toch?quote:Op maandag 15 september 2008 08:47 schreef TAV74 het volgende:
tjongejonge. Jarenlang gezeur over het aantal tegendoelpunten, maar als je een tik meer zekerheid in bouwt in de slotfase is het al helemaal niet goed. Eerst maar weer eens op het niveau komen dat we dit soort potjes structureel weer winnen.
Helaas wel ja... Vond het gisteren ook echt geen fluitconcert waard.quote:Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je kent het Amsterdamse publiek toch?
Ik werd gister ook alweer schijtziek van het gefluit......
Ik vond het wel meevallen. Een keer bij Sno en bij de wissel van Huntelaar was het hard.quote:Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef BoNi het volgende:
Ik werd gister ook alweer schijtziek van het gefluit......
En nog een keer bij Sarpong. Maar die had de bal ook echt moeten afgeven dat zag heel het stadion.quote:Op maandag 15 september 2008 11:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. Een keer bij Sno en bij de wissel van Huntelaar was het hard.
Wissel was in mijn ogen niet goed omdat je daarmee Roda aan de bal liet komen . Voor die wissel kwam Roda er niet aan te pas, na die wissel was het Roda die balbezit had en gevaar opleverde.quote:Op maandag 15 september 2008 00:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdedigingquote:Op maandag 15 september 2008 08:47 schreef TAV74 het volgende:
tjongejonge. Jarenlang gezeur over het aantal tegendoelpunten, maar als je een tik meer zekerheid in bouwt in de slotfase is het al helemaal niet goed. Eerst maar weer eens op het niveau komen dat we dit soort potjes structureel weer winnen.
Iedere keer dat er een speler wordt uitgefloten vind ik al een keer teveel!quote:Op maandag 15 september 2008 11:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. Een keer bij Sno en bij de wissel van Huntelaar was het hard.
Daar heb ik niets op tegen maar je wisselt gewoon verkeerd. Sno en onze jongeling waren gewoon toe aan een wissel. Dan haal je die er eerst uit om je grip te verstevigen.quote:Op maandag 15 september 2008 08:47 schreef TAV74 het volgende:
quote:Vermaelen ziet Ajax als team groeien
Geschreven op maandag, 15 september om 11:38
Thomas Vermaelen was zondagmiddag de matchwinner voor Ajax. De Belgisch international deed tegen Roda JC (1-0) wat zijn teamgenoten nalieten: scoren. De 22-jarige verdediger zegt opgelucht te zijn en vindt dat de Amsterdammers vooral als team veel beter opereerden. “Nee, het was geen frustratie”, zegt Vermaelen aan Het Parool over de tamelijk verbeten manier waarop hij zijn doelpunt vierde. “Maar het was wel een opluchting dat we na al die kansen eindelijk een doelpunt maakten.” Met de verloren wedstrijd tegen Willem II in het achterhoofd, maakte Ajax tegen Roda een veel betere indruk. Alleen bij de afronding stokte de machine van trainer Marco van Basten.
Toch haalde Vermaelen het positieve eruit. “We speelden als team veel beter dan tegen Willem II. We hielpen elkaar veel beter, er waren veel meer spelers om de bal aan af te geven”, wijst hij de verbeterpunten aan.
Ook is hij te spreken over de wisselwerking die hij met Oleguer heeft.”Ik ben blij dat hij goed Engels spreekt. Hij is een goede verdediger, slim en ervaren. Ik kende hem van de televisie als gedegen rechtsback van Barcelona, maar ook in het centrum doet hij het goed”, aldus Vermaelen, die samen met zijn Spaanse evenknie komende donderdag met Ajax in het UEFA Cup-toernooi zal aantreden tegen het Servische FK Borac.
quote:Van Basten wilde Berger als technisch directeur
Marco van Basten had in de zoektocht naar een technisch directeur liever Han Berger zien komen. Rob Jansen, de zaakwaarnemer van de oefenmeester van Ajax, had hem benaderd, maar de keuze viel uiteindelijk op Danny Blind.
Berger ving afgelopen zomer de eerste geluiden uit Amsterdamse hoek op. Van Basten had Berger graag als technisch directeur gehaald, maar Blind kende veel steun uit het Ajax-kamp. "Marco belde me later nog op, om zijn excuses aan te bieden over de gang van zaken. Binnen Ajax was er een stroming die graag Danny Blind zag komen", zei de huidige technisch directeur van De Graafschap in Studio Voetbal.
Per 1 januari 2009 legt hij zijn taken in Doetinchem neer. Wat hij vervolgens gaat doen, is vooralsnog een onzekerheid voor Berger. Ondermeer de Australische bond informeerde naar zijn diensten. "Er is inmiddels een gesprek geweest, maar verder is er nog niets duidelijk", aldus Berger.
pc gekraakt van Marcoquote:Op maandag 15 september 2008 11:54 schreef RayMania het volgende:
Waarom moeten zulke dingen altijd in de media komen?.
Inderdaad, thank god zeg. Je zult zo'n druiloor maar als TD hebben, dan liever Martin van Geel.quote:Op maandag 15 september 2008 11:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Han Berger? Gelukkig heeft Van Basten toch niet alles voor het zeggen bij Ajax.
Die 1-5 bij psv denk ikquote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Deze wedstrijd geeft wel hoop voor dit seizoen. Mooi op teletekst ook: "Oppermachtig Ajax", hoe lang is dat geleden dat dat daar heeft gestaan?
Ajax was voorin gewoon goed.. jezus zeg wat en spel... dacht dat ik droomde de eeste 20 minuten... Als Huntelaar had gescoord was hij gewoon man of the Match geweest. Hij speelde in mijn ogen weer geweldig zonder te scoren.quote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Deze wedstrijd geeft wel hoop voor dit seizoen. Mooi op teletekst ook: "Oppermachtig Ajax", hoe lang is dat geleden dat dat daar heeft gestaan?
Viel achteraf nog wel mee.. Leek op het eerste gezicht erger dan t was!quote:Op maandag 15 september 2008 12:01 schreef Voltreffer het volgende:
Vermalen krijg ook nog even een rotschop te verwerken van die spits van Roda. De bal was al lang weg...
Als ze zoals gister spelen mag dat geen probleem zijn.quote:Op maandag 15 september 2008 11:38 schreef denthemen het volgende:
Ik verwacht Donderdag iig de 0 te houden en er zelf 2 of 3 in te leggen
Het grootste probleem van Ajax de afgelopen jaren was de wisselvalligheid. Eens kijken of ze in deze "flow" een tijd lang kunnen blijven. Dan kan het een heel mooi seizoen worden. Om te beginnen zondag!quote:Op maandag 15 september 2008 13:32 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze zoals gister spelen mag dat geen probleem zijn.
Was echt schitterend inderdaad. Huntelaar had gescoord als ie niet was gewisseld. Die loerde op z'n doelpuntje. En met dat éénrichtingsverkeer was ie echt wel een keer gevallen.quote:Op maandag 15 september 2008 13:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ajax was voorin gewoon goed.. jezus zeg wat en spel... dacht dat ik droomde de eeste 20 minuten... Als Huntelaar had gescoord was hij gewoon man of the Match geweest. Hij speelde in mijn ogen weer geweldig zonder te scoren.
Heb er zin in, eerst donderdag knallen en dan zondag!quote:Op maandag 15 september 2008 13:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het grootste probleem van Ajax de afgelopen jaren was de wisselvalligheid. Eens kijken of ze in deze "flow" een tijd lang kunnen blijven. Dan kan het een heel mooi seizoen worden. Om te beginnen zondag!
Toch wel, ja. Best apart om er niet meer te staan. Maar goed, zeker geen spijt van.quote:Op maandag 15 september 2008 13:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Montana, heb je nog veel naar boven gekeken gisteren?.
Het moet een beetje in je zitten inderdaad. Ik persoonlijk vind het ook wat overdreven om bij een wedstrijd tegen Roda de hele wedstrijd te springen en met handen te zwaaien, dus dat doe ik ook niet. Maar ik zou er toch nooit weg willen. Het is vooral het gevoel waarom ik er sta.quote:Op maandag 15 september 2008 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch wel, ja. Best apart om er niet meer te staan. Maar goed, zeker geen spijt van.
Wie staan daar rechts voor? die doen echt nergens aan meequote:Op maandag 15 september 2008 14:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het moet een beetje in je zitten inderdaad. Ik persoonlijk vind het ook wat overdreven om bij een wedstrijd tegen Roda de hele wedstrijd te springen en met handen te zwaaien, dus dat doe ik ook niet. Maar ik zou er toch nooit weg willen. Het is vooral het gevoel waarom ik er sta.
Weet niet op welk vak je stond, maar bij ons werd het gewoon gedoogt.quote:Op maandag 15 september 2008 14:22 schreef Voltreffer het volgende:
Werd het rookverbod overal genegeerd of was dat alleen op ons vak, en dan konden die kereltjes weer naar boven komen lopen om te zeggen dat alles gedooft moest worden.
Geweldig ook die castro. Verschijnt sarpong voor hem schiet ie em er recht tegen aan. Jammer dat huntelaar niet goed stond!
Ligt het rapport van Coronel alweer in de open haard?quote:Hensel bedankt wegens drukte
maandag 15 september, door cruiffiaans, Amsterdam, 12:25u, Sportweek
Jons Hensel, voorzitter van hockeyclub Amsterdam, is gepolst om algemeen directeur te worden van Ajax. Hensel heeft het verzoek tot een gesprek echter naast zich neergelegd.
'Als je deze fantastische job zou accepteren, moet je echt all the way gaan', zegt Hensel, directeur van het succesvolle bedrijf Helios dat onder meer het bestek levert in vliegtuigen.
'Maar die tijd heb ik niet. Ik heb een familiebedrijf en ik ben daar nodig. Stel dat ik niet meer had hoeven werken, was ik zeker op het gesprek ingegaan. Het is natuurlijk een superleuke baan. Maar helaas ben ik niet in de gelegenheid om het daadwerkelijk te doen'.
Hensel bekende in februari dit jaar dat hij graag voorzitter zou willen worden van Ajax. Hij was echter niet gevraagd voor deze functie. Het voorzitterschap wordt nu bekleed door Uri Coronel.
Rechts voor van wat? Vanaf het veld gezien links bedoel je? Die jongens hebben weer andere kwaliteitenquote:Op maandag 15 september 2008 14:23 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wie staan daar rechts voor? die doen echt nergens aan mee
Was toch gestolen?quote:Op maandag 15 september 2008 14:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ligt het rapport van Coronel alweer in de open haard?
Op 413 werd er gewoon gerookt.quote:Op maandag 15 september 2008 14:22 schreef Voltreffer het volgende:
Werd het rookverbod overal genegeerd of was dat alleen op ons vak, en dan konden die kereltjes weer naar boven komen lopen om te zeggen dat alles gedooft moest worden.
Geweldig ook die castro. Verschijnt sarpong voor hem schiet ie em er recht tegen aan. Jammer dat huntelaar niet goed stond!
Door cruiffiaans,quote:Op maandag 15 september 2008 14:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
De Algemeen Directeur dient thuis te zijn in de voetbalwereld en is het boegbeeld van de club. Hij moet een people manager zijn voor het personeel en een warme persoonlijkheid waar ook supporters en commerciële relaties zich bij op hun gemak voelen. De voorzitter van de RvC heeft een formele rol als voorzitter van het toezichthoudend orgaan.quote:Op maandag 15 september 2008 14:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat is de 414-elite ofzo toch? Die waren ook al om 13.00uur in het stadionquote:Op maandag 15 september 2008 14:32 schreef Voltreffer het volgende:
415 zat ik, heb meerdere keren gezien dat er mensen op werden aangesproken. Kan ook zijn omdat er achter ons nog een groepje stond te springen en dan dansen en weet ik veel wat nog meer
.
quote:Stel dat ik niet meer had hoeven werken, was ik zeker op het gesprek ingegaan.
Daar doelde ik ook op ja. Kom dan gewoon bij 410. Even een PMetje naar de bekende jongens op diverse fora en het wordt zo geregeld. Maar goed, laat ze maar lekker hun ding doen, zolang ze maar niet de stoere jongen uit gaan hangen met wedstrijden tegen utrecht, feyenoord, psv enz.quote:Op maandag 15 september 2008 14:38 schreef Voltreffer het volgende:
Achja, laat die jongens ook lekker. Snap alleen niet waarom ze niet bij 410 staan dan. Met 20 man bereik je toch niet zoveel... Maar ze hadden het naar hun zin geloof ik, dus waarom niet!
Wel een leuke plek om te gaan staan tijdens feyenoord of ADO.......quote:Op maandag 15 september 2008 14:38 schreef Voltreffer het volgende:
Achja, laat die jongens ook lekker. Snap alleen niet waarom ze niet bij 410 staan dan. Met 20 man bereik je toch niet zoveel... Maar ze hadden het naar hun zin geloof ik, dus waarom niet!
den haag komt toch zonder supporters.quote:Op maandag 15 september 2008 14:47 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wel een leuke plek om te gaan staan tijdens feyenoord of ADO.......
Zal Ajax wel vrij snel een stokje voor steken.
Scherp......quote:Op maandag 15 september 2008 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
den haag komt toch zonder supporters.
Zeker een nette plek, al zit er nog een vak tussen hé! Ze stonden nu in 415. Opzich is het ook niet verkeerd als er sfeer van 2 kanten komt natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2008 14:47 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wel een leuke plek om te gaan staan tijdens feyenoord of ADO.......
Zal Ajax wel vrij snel een stokje voor steken.
Heb je een uitkaart op je supportersclubcard? Anders gaat het niet lukken. Of het een combi of vrijvervoer is wordt altijd op Ajax.nl bekend. Moet je die site gewoon in de gaten houden. Wel zijn er een aantal wedstrijden waar je er van uit kunt gaan dat het vrij vervoer is. Onder Andere Heerenveen en Roda uit. NAC is wel een combi, maar daar is vlakbij Breda altijd een alternatieve opstapplaats. Uiteraard zijn er ook wedstrijden waarvoor je wel bij de Arena moet verzamelen. feyenoord en utrecht uit bijvoorbeeld. Maar gezien je een supportersclubcard hebt, zal je daar toch nooit kaarten voor kunnen halen.quote:Op maandag 15 september 2008 15:13 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Zeker een nette plek, al zit er nog een vak tussen hé! Ze stonden nu in 415. Opzich is het ook niet verkeerd als er sfeer van 2 kanten komt natuurlijk.
Ik had trouwens nog een vraag ivm uitwedstrijden. Aangezien we hier vanaf middelburg komen is het nogal een reis naar a'dam. En uit wedstrijden naar Breda enzo zouden dan ook wel wat fijner zijn kwa dag besteding. Is het haalbaar om daar kaarten voor te halen met alleen een supporterscard? En vanaf waneer kun je zien of het combi is of vrij vervoer?
Als het je eerste keer is ben je als eerste aan de beurt tijdens het voorstelrondje en moet je ook het eerste rondje halen.quote:Op maandag 15 september 2008 15:27 schreef Voltreffer het volgende:
Maat van mij heeft idd wel een uitkaart. En hoe zit dat met nieuwe gezichten bij uitwedstrijden? Zou de eerste keer zijn namelijk. En feyenoord en utrecht waren idd niet de bedoeling, das zowiezo meestal al een loterij.
Over de bietenbrug.quote:Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een paar dagen [ afbeelding ].
Gabri held.quote:Gabri is op de weg terug na een enkelblessure. Het gaat de goede kant op met de middenvelder, maar de groepstraining zat er maandag nog niet in. Vlak voordat hij de kleedkamer weer opzocht trapte hij nog even een balletje met Tim, een ernstig zieke supporter die te gast was bij de training.
Dat dus.quote:Op maandag 15 september 2008 15:31 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als het je eerste keer is ben je als eerste aan de beurt tijdens het voorstelrondje en moet je ook het eerste rondje halen.
Nee dit is om het verschil tussen zijn huidige en vorige kapsel aan te tonen.quote:Op maandag 15 september 2008 15:43 schreef BoNi het volgende:
[ afbeelding ]
De meerdere persoonlijkheden van van Basten........?
quote:Slechte generale: FK Borac, donderdag tegenstander van Ajax in de UEFA Cup, verliest in de Servische competitie met 2-0 van Partizan Belgrado.
Ze waren ook wel echt de baas op het veld, daar viel dit keer ook door de media niets aan te bagatelliseren.quote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hoop het zo ja.quote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef BoNi het volgende:
Gabri dus niet mee naar Servië.
Prima, hopelijk haalt hij zondag.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:21 schreef denthemen het volgende:
Vandaag precies een jaar terug dat KJH zo'n mooie goal maakte tegen Heracles
Thanks, en nee dankje gewoon winnenquote:Op maandag 15 september 2008 17:27 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Proficiat Ajax en succes tegen die Serven. A.s. Zondag wel gewoon gelijkspelen he
quote:Huntelaar bereikt negatief record
Geschreven door: Wesley Theunissen - Bron: Europe Soccer - Discussieer hierover
Doordat Klaas-Jan Huntelaar afgelopen weekend wederom het net niet wist te vinden, heeft de Ajax spits een negatief record geëvenaard. De topscorer van vorig jaar staat nu al zes officiële duels voor Ajax droog. Het laatste doelpunt van Huntelaar dateert alweer van 20 april 2008. Toen scoorde de Ajacied tegen Heracles Almelo.
Huntelaar scoorde overigens wel nog tussen de officiële duels van Ajax door. Zo was hij in één oefeninterland en in een aantal oefenduels trefzeker voor Ajax.
Gezeik altijdquote:
Ik vind het onzin. Hij is gewisseld paar minuten voor tijd, niet naar het tweede gezet. Anders doe je er even dramatisch erover, Johan. Er worden wel vaker sterspelers gewisseld. Ook spitsen.quote:Op maandag 15 september 2008 16:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Johan over de onbegrijpelijke wissel van Huntelaar:
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)HalenFoppeDeHaan.htm
Vanaf 05:25.
Ben het voor de verandering met Johan eens. Min of meer wat ie zegt is dat een topspits altijd wel eens in een dipje zit maar aan het einde van het seizoen 25+ doelpunten in net heeft liggen. En zo is het!
Huntelaar zegt er niks over inderdaad maar ik weet toch wel zeker dat hij het er absoluut niet mee eens is. Daarnaast vind ik niet dat er niets aan de hand is. Van Basten maakt hier een rare en foute beslissing en daar zie ik er het liefst zo weinig mogelijk vanquote:Op maandag 15 september 2008 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huntelaar zelf maakt er geeneens een probleem van en dan gaan al die jokers weer een hoop stennis schoppen om niets.
Staat alweer 2-1, goals van Goossens en Martina.quote:Op maandag 15 september 2008 18:49 schreef w00h00 het volgende:
Jong Ajax staat al met 0-1 achter.
Dario staat in de spits, verwacht wel wat van hem.
We hadden helemaal niets te moeten.quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef _Mike_ het volgende:
We hadden Huntelaar gewoon moeten verkopen
2-2.quote:Op maandag 15 september 2008 19:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Staat alweer 2-1, goals van Goossens en Martina.
Mooi mooiquote:Op maandag 15 september 2008 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.vak410.nl/main/?p=106
Foto's van VAK410 van gisteren.
Waar is de samenvatting van de NOS terug te vinden dan?quote:Op maandag 15 september 2008 15:53 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ze waren ook wel echt de baas op het veld, daar viel dit keer ook door de media niets aan te bagatelliseren.
Stond op het werk figuurlijk uit m'n neus te vreten en dus nog even de samenvatting opgezet om te kijken of de NOS het niet verknipt had, maar dat viel eens mee. Je hebt van die wedstrijden dan heb je een absolute belegering van het vijandelijke doel gezien, en dan weten ze het later op TV nog zo uit te laten zien alsof Ajax geen bal aangeraakt heeft.
Koster héquote:Op maandag 15 september 2008 19:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jong Ajax gaat ook weer lekker dus.
Die is niet terug te vinden. Heeft met rechten te maken.quote:Op maandag 15 september 2008 19:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Waar is de samenvatting van de NOS terug te vinden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |