abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2008 @ 08:47:14 #201
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61637872
tjongejonge. Jarenlang gezeur over het aantal tegendoelpunten, maar als je een tik meer zekerheid in bouwt in de slotfase is het al helemaal niet goed. Eerst maar weer eens op het niveau komen dat we dit soort potjes structureel weer winnen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 15 september 2008 @ 08:48:35 #202
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_61637893
Het begin van een week die wel weer lang zal duren...! Gelukkig donderdag alweer een wedstrijd!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 15 september 2008 @ 08:49:50 #203
53851 BoNi
pi_61637917
quote:
Op maandag 15 september 2008 08:47 schreef TAV74 het volgende:
tjongejonge. Jarenlang gezeur over het aantal tegendoelpunten, maar als je een tik meer zekerheid in bouwt in de slotfase is het al helemaal niet goed. Eerst maar weer eens op het niveau komen dat we dit soort potjes structureel weer winnen.
Je kent het Amsterdamse publiek toch?
Ik werd gister ook alweer schijtziek van het gefluit......
Schitterend!
  maandag 15 september 2008 @ 08:56:47 #204
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61638028
quote:
Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef BoNi het volgende:

[..]

Je kent het Amsterdamse publiek toch?
Helaas wel ja... Vond het gisteren ook echt geen fluitconcert waard.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61639610
Volgens mij ben ik hier de enige die wel blij was met Sno fysiek sterk, verloor amper een duel alleen soms wat ongelukkig in de passing, en hij mist wat snelheid. Bikkelde wel hard iig
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 15 september 2008 @ 10:35:37 #206
52871 Blight
Supersized.
pi_61639701
Blij dat de drie punten binnen zijn, en zowaar de nul gehouden. Van hieruit hopelijk goed verder bouwen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_61639999
Liever Gabri dan Sno svp.
pi_61640368
quote:
Op maandag 15 september 2008 08:49 schreef BoNi het volgende:

Ik vond het wel meevallen. Een keer bij Sno en bij de wissel van Huntelaar was het hard.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61640484
Kan niet wachten op donderdag/zondag. Heb gisteren al heel wat lekkere aanvallen gezien.
  maandag 15 september 2008 @ 11:33:53 #210
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61640855
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:11 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik vond het wel meevallen. Een keer bij Sno en bij de wissel van Huntelaar was het hard.
En nog een keer bij Sarpong. Maar die had de bal ook echt moeten afgeven dat zag heel het stadion.
#FreeHat
pi_61640919
quote:
Op maandag 15 september 2008 00:59 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Die wissel was gewoon goed, hij zag dat er veel minder aangevallen werd en heeft er gewoon een middenvelder bij gezet. En Sulejmani en Suarez erin gelaten voor eventuele counters...
Wissel was in mijn ogen niet goed omdat je daarmee Roda aan de bal liet komen . Voor die wissel kwam Roda er niet aan te pas, na die wissel was het Roda die balbezit had en gevaar opleverde.
  maandag 15 september 2008 @ 11:36:55 #212
166976 DuvelDuvel
pi_61640925
quote:
Aanval is de beste verdediging Maar het gaat hier vooral om de wissel Huntelaar-Lindgren ipv Sarpong-Lindgren. Maar het was toch niet echt nodig om meer zekerheid in te bouwen de laatste minuten. Zo sterk was Roda echt niet.
#FreeHat
  maandag 15 september 2008 @ 11:38:29 #213
53851 BoNi
pi_61640952
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:11 schreef RayMania het volgende:

[..]

Iedere keer dat er een speler wordt uitgefloten vind ik al een keer teveel!

Het viel in principe nog mee inderdaad, maar als je tijdens of na een wedstrijd als die van gister al gaat fluiten, dan moet je gewoon lekker thuisblijven...!
Schitterend!
pi_61640955
Ik verwacht Donderdag iig de 0 te houden en er zelf 2 of 3 in te leggen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61640965
quote:
Daar heb ik niets op tegen maar je wisselt gewoon verkeerd. Sno en onze jongeling waren gewoon toe aan een wissel. Dan haal je die er eerst uit om je grip te verstevigen.
pi_61641090
Sarpong had inderdaad gewisseld moeten worden, ipv Hunterlaar. En Sno, sjonge jonge wat een slomeduikelaar. Eindelijk ook weer eens live aanwezig geweest. Moest zeggen dat de sfeer wel okee was! Zeker de spandoeken van (het oude?) 410 waren de moeite waard. Was er nou ook nog 1 voor sjonnie? Want die was voor mij niet helemaal duidelijk.

Verder wel een vermakelijke wedstrijd moet ik zeggen, al voel je gewoon dat ze weer in gaan zakken. En wordt het nog bijna gelijk ook. Alleen jammer van de 6 uur reistijd, en de slome bediening in de KFC.
  maandag 15 september 2008 @ 11:47:36 #217
166976 DuvelDuvel
pi_61641174
quote:
Vermaelen ziet Ajax als team groeien
Geschreven op maandag, 15 september om 11:38

Thomas Vermaelen was zondagmiddag de matchwinner voor Ajax. De Belgisch international deed tegen Roda JC (1-0) wat zijn teamgenoten nalieten: scoren. De 22-jarige verdediger zegt opgelucht te zijn en vindt dat de Amsterdammers vooral als team veel beter opereerden. “Nee, het was geen frustratie”, zegt Vermaelen aan Het Parool over de tamelijk verbeten manier waarop hij zijn doelpunt vierde. “Maar het was wel een opluchting dat we na al die kansen eindelijk een doelpunt maakten.” Met de verloren wedstrijd tegen Willem II in het achterhoofd, maakte Ajax tegen Roda een veel betere indruk. Alleen bij de afronding stokte de machine van trainer Marco van Basten.

Toch haalde Vermaelen het positieve eruit. “We speelden als team veel beter dan tegen Willem II. We hielpen elkaar veel beter, er waren veel meer spelers om de bal aan af te geven”, wijst hij de verbeterpunten aan.

Ook is hij te spreken over de wisselwerking die hij met Oleguer heeft.”Ik ben blij dat hij goed Engels spreekt. Hij is een goede verdediger, slim en ervaren. Ik kende hem van de televisie als gedegen rechtsback van Barcelona, maar ook in het centrum doet hij het goed”, aldus Vermaelen, die samen met zijn Spaanse evenknie komende donderdag met Ajax in het UEFA Cup-toernooi zal aantreden tegen het Servische FK Borac.
quote:
Van Basten wilde Berger als technisch directeur
Marco van Basten had in de zoektocht naar een technisch directeur liever Han Berger zien komen. Rob Jansen, de zaakwaarnemer van de oefenmeester van Ajax, had hem benaderd, maar de keuze viel uiteindelijk op Danny Blind.

Berger ving afgelopen zomer de eerste geluiden uit Amsterdamse hoek op. Van Basten had Berger graag als technisch directeur gehaald, maar Blind kende veel steun uit het Ajax-kamp. "Marco belde me later nog op, om zijn excuses aan te bieden over de gang van zaken. Binnen Ajax was er een stroming die graag Danny Blind zag komen", zei de huidige technisch directeur van De Graafschap in Studio Voetbal.

Per 1 januari 2009 legt hij zijn taken in Doetinchem neer. Wat hij vervolgens gaat doen, is vooralsnog een onzekerheid voor Berger. Ondermeer de Australische bond informeerde naar zijn diensten. "Er is inmiddels een gesprek geweest, maar verder is er nog niets duidelijk", aldus Berger.
#FreeHat
pi_61641260
Han Berger? Gelukkig heeft Van Basten toch niet alles voor het zeggen bij Ajax.
pi_61641307
Stond ook in de VI paar weken terug
pi_61641339
Waarom moeten zulke dingen altijd in de media komen? .
pi_61641457
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:54 schreef RayMania het volgende:
Waarom moeten zulke dingen altijd in de media komen? .
pc gekraakt van Marco
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  maandag 15 september 2008 @ 12:00:34 #222
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61641477
omdat berger aan de wereld wil laten weten dat hij echt wel belangrijk is want mvb heeft gevraagd
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_61641489
Vermalen krijg ook nog even een rotschop te verwerken van die spits van Roda . De bal was al lang weg...
  maandag 15 september 2008 @ 12:25:39 #224
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61641975
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Han Berger? Gelukkig heeft Van Basten toch niet alles voor het zeggen bij Ajax.
Inderdaad, thank god zeg. Je zult zo'n druiloor maar als TD hebben, dan liever Martin van Geel.

Wat vonden jullie trouwens van het nieuwe fanzine? Vond de vormgeving wel mooi, het is volgens mij ook een redelijk nieuw team die het maakt dus het ziet er veelbelovend uit. Alleen waren de columns niet goed te lezen, vol spellings- en stijlfouten.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 15 september 2008 @ 12:55:42 #225
51286 w00h00
Digital man!
pi_61642617
Sno vond ik wederom ook weer erg tegenballen zeg, hij vertraagd het spel ontzettend. Zet hem lekker op de bank, in fysieke wedstrijden om het spel op slot te gooien kun je hem nog wel inbrengen, maar ik vind het echt geen speler voor dit Ajax.

Daarnaast was Olequer in het begin ook erg matig, enkele verkeerde ballen, in de tweede helft kwam het er allemaal wel een stuk beter uit.

Al met al ben ik wel tevreden over de wedstrijd van gisteren, het team stond er goed en de nodige kansen werden gecreëerd tegen het taaie Roda JC. Ik heb nu alweer zin in donderdag.
pi_61642748
Deze wedstrijd geeft wel hoop voor dit seizoen. Mooi op teletekst ook: "Oppermachtig Ajax", hoe lang is dat geleden dat dat daar heeft gestaan?
pi_61642781
Sno kan je wel goed gebruiken voor wat meer fysiek op het middenveld maarje moet die jongen de taak meegeven dat hij alleen moet verdedigen en waar nodig zon u en dan aanvallen. Geen gekke dingen doen op de borst in de eigen 16 en dergelijke. Weg = weg bij die stand.

Ik zou me als speler mateloos irriteren aan zo'n gast.. hij ziet je vrij staan gaat nog eens balletje onder zijn voet kijken en geeft dan pas de bal. Dat doet hij bij mij een paar keer en dan krijgt ie een scheld kanonade over zich heen!
pi_61642787
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Deze wedstrijd geeft wel hoop voor dit seizoen. Mooi op teletekst ook: "Oppermachtig Ajax", hoe lang is dat geleden dat dat daar heeft gestaan?
Die 1-5 bij psv denk ik .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61642833
quote:
Ajax was voorin gewoon goed.. jezus zeg wat en spel... dacht dat ik droomde de eeste 20 minuten... Als Huntelaar had gescoord was hij gewoon man of the Match geweest. Hij speelde in mijn ogen weer geweldig zonder te scoren.
pi_61643062
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:01 schreef Voltreffer het volgende:
Vermalen krijg ook nog even een rotschop te verwerken van die spits van Roda . De bal was al lang weg...
Viel achteraf nog wel mee.. Leek op het eerste gezicht erger dan t was!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  maandag 15 september 2008 @ 13:32:45 #231
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61643556
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:38 schreef denthemen het volgende:
Ik verwacht Donderdag iig de 0 te houden en er zelf 2 of 3 in te leggen
Als ze zoals gister spelen mag dat geen probleem zijn.
Jawel, je keek.
pi_61643613
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:32 schreef jna het volgende:

[..]

Als ze zoals gister spelen mag dat geen probleem zijn.
Het grootste probleem van Ajax de afgelopen jaren was de wisselvalligheid. Eens kijken of ze in deze "flow" een tijd lang kunnen blijven. Dan kan het een heel mooi seizoen worden. Om te beginnen zondag!
pi_61643656
Als Ajax deze lijn doorzet, zullen het vast nog mooie tijden worden!

Zolang Ajax maar geen punten laat liggen in de uitwedstrijden en vooral tegen de kleintjes, want als Ajax zijn dag niet heeft kan iedereen van Ajax winnen, maar als Ajax in vorm is zouden ze van iedereen moeten kunnen winnen!
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_61643666
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ajax was voorin gewoon goed.. jezus zeg wat en spel... dacht dat ik droomde de eeste 20 minuten... Als Huntelaar had gescoord was hij gewoon man of the Match geweest. Hij speelde in mijn ogen weer geweldig zonder te scoren.
Was echt schitterend inderdaad. Huntelaar had gescoord als ie niet was gewisseld. Die loerde op z'n doelpuntje. En met dat éénrichtingsverkeer was ie echt wel een keer gevallen.
  maandag 15 september 2008 @ 13:37:50 #235
51286 w00h00
Digital man!
pi_61643673
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het grootste probleem van Ajax de afgelopen jaren was de wisselvalligheid. Eens kijken of ze in deze "flow" een tijd lang kunnen blijven. Dan kan het een heel mooi seizoen worden. Om te beginnen zondag!
Heb er zin in, eerst donderdag knallen en dan zondag!
  maandag 15 september 2008 @ 13:58:42 #236
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61644208
Steven Defour in de winterstop maar even halen zeker?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61644220
Montana, heb je nog veel naar boven gekeken gisteren? .
  maandag 15 september 2008 @ 14:00:54 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61644247
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Montana, heb je nog veel naar boven gekeken gisteren? .
Toch wel, ja. Best apart om er niet meer te staan. Maar goed, zeker geen spijt van.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61644334
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Toch wel, ja. Best apart om er niet meer te staan. Maar goed, zeker geen spijt van.
Het moet een beetje in je zitten inderdaad. Ik persoonlijk vind het ook wat overdreven om bij een wedstrijd tegen Roda de hele wedstrijd te springen en met handen te zwaaien, dus dat doe ik ook niet. Maar ik zou er toch nooit weg willen. Het is vooral het gevoel waarom ik er sta.
pi_61644810
Werd het rookverbod overal genegeerd of was dat alleen op ons vak, en dan konden die kereltjes weer naar boven komen lopen om te zeggen dat alles gedooft moest worden .

Geweldig ook die castro. Verschijnt sarpong voor hem schiet ie em er recht tegen aan . Jammer dat huntelaar niet goed stond!
pi_61644865
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het moet een beetje in je zitten inderdaad. Ik persoonlijk vind het ook wat overdreven om bij een wedstrijd tegen Roda de hele wedstrijd te springen en met handen te zwaaien, dus dat doe ik ook niet. Maar ik zou er toch nooit weg willen. Het is vooral het gevoel waarom ik er sta.
Wie staan daar rechts voor? die doen echt nergens aan mee
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61644871
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:22 schreef Voltreffer het volgende:
Werd het rookverbod overal genegeerd of was dat alleen op ons vak, en dan konden die kereltjes weer naar boven komen lopen om te zeggen dat alles gedooft moest worden .

Geweldig ook die castro. Verschijnt sarpong voor hem schiet ie em er recht tegen aan . Jammer dat huntelaar niet goed stond!
Weet niet op welk vak je stond, maar bij ons werd het gewoon gedoogt.
  maandag 15 september 2008 @ 14:24:25 #243
53851 BoNi
pi_61644881
quote:
Hensel bedankt wegens drukte

maandag 15 september, door cruiffiaans, Amsterdam, 12:25u, Sportweek

Jons Hensel, voorzitter van hockeyclub Amsterdam, is gepolst om algemeen directeur te worden van Ajax. Hensel heeft het verzoek tot een gesprek echter naast zich neergelegd.

'Als je deze fantastische job zou accepteren, moet je echt all the way gaan', zegt Hensel, directeur van het succesvolle bedrijf Helios dat onder meer het bestek levert in vliegtuigen.

'Maar die tijd heb ik niet. Ik heb een familiebedrijf en ik ben daar nodig. Stel dat ik niet meer had hoeven werken, was ik zeker op het gesprek ingegaan. Het is natuurlijk een superleuke baan. Maar helaas ben ik niet in de gelegenheid om het daadwerkelijk te doen'.

Hensel bekende in februari dit jaar dat hij graag voorzitter zou willen worden van Ajax. Hij was echter niet gevraagd voor deze functie. Het voorzitterschap wordt nu bekleed door Uri Coronel.
Ligt het rapport van Coronel alweer in de open haard?
Schitterend!
pi_61644897
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:23 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Wie staan daar rechts voor? die doen echt nergens aan mee
Rechts voor van wat? Vanaf het veld gezien links bedoel je? Die jongens hebben weer andere kwaliteiten
  maandag 15 september 2008 @ 14:26:06 #245
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61644925
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:24 schreef BoNi het volgende:

[..]

Was toch gestolen?
pi_61644945
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:22 schreef Voltreffer het volgende:

Op 413 werd er gewoon gerookt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61645007
quote:

[..]

Door cruiffiaans,
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61645147
415 zat ik, heb meerdere keren gezien dat er mensen op werden aangesproken . Kan ook zijn omdat er achter ons nog een groepje stond te springen en dan dansen en weet ik veel wat nog meer .
  maandag 15 september 2008 @ 14:34:16 #249
166976 DuvelDuvel
pi_61645192
quote:

[..]

De Algemeen Directeur dient thuis te zijn in de voetbalwereld en is het boegbeeld van de club. Hij moet een people manager zijn voor het personeel en een warme persoonlijkheid waar ook supporters en commerciële relaties zich bij op hun gemak voelen. De voorzitter van de RvC heeft een formele rol als voorzitter van het toezichthoudend orgaan.

Doe maar de voorzitter van de Hockeyclub ja
#FreeHat
pi_61645200
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:32 schreef Voltreffer het volgende:
415 zat ik, heb meerdere keren gezien dat er mensen op werden aangesproken . Kan ook zijn omdat er achter ons nog een groepje stond te springen en dan dansen en weet ik veel wat nog meer .
Dat is de 414-elite ofzo toch? Die waren ook al om 13.00uur in het stadion
Ach, elk initiatief voor meer in de Arena is goed, maar dat zag er toch wel sneu uit.
pi_61645301
quote:
Stel dat ik niet meer had hoeven werken, was ik zeker op het gesprek ingegaan.
opdonderen. t'is geen luizenbaantje ofzo
pi_61645338
Achja, laat die jongens ook lekker. Snap alleen niet waarom ze niet bij 410 staan dan. Met 20 man bereik je toch niet zoveel... Maar ze hadden het naar hun zin geloof ik, dus waarom niet!
pi_61645398
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:38 schreef Voltreffer het volgende:
Achja, laat die jongens ook lekker. Snap alleen niet waarom ze niet bij 410 staan dan. Met 20 man bereik je toch niet zoveel... Maar ze hadden het naar hun zin geloof ik, dus waarom niet!
Daar doelde ik ook op ja. Kom dan gewoon bij 410. Even een PMetje naar de bekende jongens op diverse fora en het wordt zo geregeld. Maar goed, laat ze maar lekker hun ding doen, zolang ze maar niet de stoere jongen uit gaan hangen met wedstrijden tegen utrecht, feyenoord, psv enz.
  maandag 15 september 2008 @ 14:47:18 #254
53851 BoNi
pi_61645571
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:38 schreef Voltreffer het volgende:
Wel een leuke plek om te gaan staan tijdens feyenoord of ADO.......
Zal Ajax wel vrij snel een stokje voor steken.
Schitterend!
pi_61645694
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:47 schreef BoNi het volgende:

[..]

den haag komt toch zonder supporters.
  maandag 15 september 2008 @ 14:56:30 #256
53851 BoNi
pi_61645810
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

den haag komt toch zonder supporters.
Scherp......
Schitterend!
  maandag 15 september 2008 @ 14:58:15 #257
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61645855

Nog een paar dagen .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61646051
Feyenoord tegen Ajax is 90 minuten lang en uiteindelijk wint Ajax
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_61646200
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:47 schreef BoNi het volgende:

[..]

Zeker een nette plek, al zit er nog een vak tussen hé! Ze stonden nu in 415. Opzich is het ook niet verkeerd als er sfeer van 2 kanten komt natuurlijk.

Ik had trouwens nog een vraag ivm uitwedstrijden. Aangezien we hier vanaf middelburg komen is het nogal een reis naar a'dam. En uit wedstrijden naar Breda enzo zouden dan ook wel wat fijner zijn kwa dag besteding. Is het haalbaar om daar kaarten voor te halen met alleen een supporterscard? En vanaf waneer kun je zien of het combi is of vrij vervoer?
pi_61646369
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:13 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Zeker een nette plek, al zit er nog een vak tussen hé! Ze stonden nu in 415. Opzich is het ook niet verkeerd als er sfeer van 2 kanten komt natuurlijk.

Ik had trouwens nog een vraag ivm uitwedstrijden. Aangezien we hier vanaf middelburg komen is het nogal een reis naar a'dam. En uit wedstrijden naar Breda enzo zouden dan ook wel wat fijner zijn kwa dag besteding. Is het haalbaar om daar kaarten voor te halen met alleen een supporterscard? En vanaf waneer kun je zien of het combi is of vrij vervoer?
Heb je een uitkaart op je supportersclubcard? Anders gaat het niet lukken. Of het een combi of vrijvervoer is wordt altijd op Ajax.nl bekend. Moet je die site gewoon in de gaten houden. Wel zijn er een aantal wedstrijden waar je er van uit kunt gaan dat het vrij vervoer is. Onder Andere Heerenveen en Roda uit. NAC is wel een combi, maar daar is vlakbij Breda altijd een alternatieve opstapplaats. Uiteraard zijn er ook wedstrijden waarvoor je wel bij de Arena moet verzamelen. feyenoord en utrecht uit bijvoorbeeld. Maar gezien je een supportersclubcard hebt, zal je daar toch nooit kaarten voor kunnen halen.
pi_61646633
Maat van mij heeft idd wel een uitkaart . En hoe zit dat met nieuwe gezichten bij uitwedstrijden? Zou de eerste keer zijn namelijk. En feyenoord en utrecht waren idd niet de bedoeling, das zowiezo meestal al een loterij.
  maandag 15 september 2008 @ 15:31:27 #262
53851 BoNi
pi_61646756
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:27 schreef Voltreffer het volgende:
Maat van mij heeft idd wel een uitkaart . En hoe zit dat met nieuwe gezichten bij uitwedstrijden? Zou de eerste keer zijn namelijk. En feyenoord en utrecht waren idd niet de bedoeling, das zowiezo meestal al een loterij.
Als het je eerste keer is ben je als eerste aan de beurt tijdens het voorstelrondje en moet je ook het eerste rondje halen.
Schitterend!
pi_61646930
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

Nog een paar dagen [ afbeelding ].
Over de bietenbrug.
That's all folks!
pi_61647022
quote:
Gabri is op de weg terug na een enkelblessure. Het gaat de goede kant op met de middenvelder, maar de groepstraining zat er maandag nog niet in. Vlak voordat hij de kleedkamer weer opzocht trapte hij nog even een balletje met Tim, een ernstig zieke supporter die te gast was bij de training.
Gabri held.
pi_61647063
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:31 schreef BoNi het volgende:

[..]

Als het je eerste keer is ben je als eerste aan de beurt tijdens het voorstelrondje en moet je ook het eerste rondje halen.
Dat dus.
pi_61647106
Gabri is sowieso een held, maakte op de eerste training ook de meeste tijd vrij voor de fans.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 15 september 2008 @ 15:43:11 #267
53851 BoNi
pi_61647119

De meerdere persoonlijkheden van van Basten........?
Schitterend!
pi_61647157
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:43 schreef BoNi het volgende:
[ afbeelding ]
De meerdere persoonlijkheden van van Basten........?
Nee dit is om het verschil tussen zijn huidige en vorige kapsel aan te tonen.
quote:
Slechte generale: FK Borac, donderdag tegenstander van Ajax in de UEFA Cup, verliest in de Servische competitie met 2-0 van Partizan Belgrado.
pi_61647446
quote:
Ze waren ook wel echt de baas op het veld, daar viel dit keer ook door de media niets aan te bagatelliseren.

Stond op het werk figuurlijk uit m'n neus te vreten en dus nog even de samenvatting opgezet om te kijken of de NOS het niet verknipt had, maar dat viel eens mee. Je hebt van die wedstrijden dan heb je een absolute belegering van het vijandelijke doel gezien, en dan weten ze het later op TV nog zo uit te laten zien alsof Ajax geen bal aangeraakt heeft.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_61647926
Johan over de onbegrijpelijke wissel van Huntelaar:

http://www.vi.nl/VoetbalI(...)HalenFoppeDeHaan.htm

Vanaf 05:25.

Ben het voor de verandering met Johan eens. Min of meer wat ie zegt is dat een topspits altijd wel eens in een dipje zit maar aan het einde van het seizoen 25+ doelpunten in net heeft liggen. En zo is het!
  maandag 15 september 2008 @ 16:46:36 #271
53851 BoNi
pi_61649153
Gabri dus niet mee naar Servië.
Prima, hopelijk haalt hij zondag.
Schitterend!
pi_61649412
Middelburg .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_61649571
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef BoNi het volgende:
Gabri dus niet mee naar Servië.
Prima, hopelijk haalt hij zondag.
Hoop het zo ja.
pi_61649751
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Middelburg .
Droevig inderdaad
pi_61650304
Vandaag precies een jaar terug dat KJH zo'n mooie goal maakte tegen Heracles
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61650501
Proficiat Ajax en succes tegen die Serven. A.s. Zondag wel gewoon gelijkspelen he
pi_61650812
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:21 schreef denthemen het volgende:
Vandaag precies een jaar terug dat KJH zo'n mooie goal maakte tegen Heracles

pi_61651027
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:27 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Proficiat Ajax en succes tegen die Serven. A.s. Zondag wel gewoon gelijkspelen he
Thanks, en nee dankje gewoon winnen
pi_61651530
quote:
Huntelaar bereikt negatief record
Geschreven door: Wesley Theunissen - Bron: Europe Soccer - Discussieer hierover

Doordat Klaas-Jan Huntelaar afgelopen weekend wederom het net niet wist te vinden, heeft de Ajax spits een negatief record geëvenaard. De topscorer van vorig jaar staat nu al zes officiële duels voor Ajax droog. Het laatste doelpunt van Huntelaar dateert alweer van 20 april 2008. Toen scoorde de Ajacied tegen Heracles Almelo.

Huntelaar scoorde overigens wel nog tussen de officiële duels van Ajax door. Zo was hij in één oefeninterland en in een aantal oefenduels trefzeker voor Ajax.
pi_61651603
quote:
Op maandag 15 september 2008 18:06 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Gezeik altijd
pi_61652027
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Johan over de onbegrijpelijke wissel van Huntelaar:

http://www.vi.nl/VoetbalI(...)HalenFoppeDeHaan.htm

Vanaf 05:25.

Ben het voor de verandering met Johan eens. Min of meer wat ie zegt is dat een topspits altijd wel eens in een dipje zit maar aan het einde van het seizoen 25+ doelpunten in net heeft liggen. En zo is het!
Ik vind het onzin. Hij is gewisseld paar minuten voor tijd, niet naar het tweede gezet. Anders doe je er even dramatisch erover, Johan. Er worden wel vaker sterspelers gewisseld. Ook spitsen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61652064
Dat gezeik over die wissel van Huntelaar .
Eens met Mcyodogg.
pi_61652178
Nogmaals, 2 jaar geleden duurde het tot de 3e competitiewedstrijd voordat Huntelaar het net weer wist te vinden. En ook toen liep men te janken. Geef het tijd, die jongen gaat echt wel weer scoren .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61652466
We hadden Huntelaar gewoon moeten verkopen
  maandag 15 september 2008 @ 18:49:36 #285
51286 w00h00
Digital man!
pi_61652628
Jong Ajax staat al met 0-1 achter.

Dario staat in de spits, verwacht wel wat van hem.
pi_61652645
Huntelaar zelf maakt er geeneens een probleem van en dan gaan al die jokers weer een hoop stennis schoppen om niets .
pi_61652764
Inderdaad er waren nog 10 minuten te spelen en ook al is hij Huntelaar hij raakte echt geen bal op het doel goed. Als hij dan zo'n grote kans zou krijgen dan zouden Suarez en Sulejmani die ook zeker scoren.

Zin in donderdag hopelijk kunnen we het daar al beslissen en winnen met 0-3.
  maandag 15 september 2008 @ 19:10:36 #288
166976 DuvelDuvel
pi_61653253
quote:
Op maandag 15 september 2008 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huntelaar zelf maakt er geeneens een probleem van en dan gaan al die jokers weer een hoop stennis schoppen om niets .
Huntelaar zegt er niks over inderdaad maar ik weet toch wel zeker dat hij het er absoluut niet mee eens is. Daarnaast vind ik niet dat er niets aan de hand is. Van Basten maakt hier een rare en foute beslissing en daar zie ik er het liefst zo weinig mogelijk van
#FreeHat
pi_61653254
http://www.vak410.nl/main/?p=106

Foto's van VAK410 van gisteren.
  maandag 15 september 2008 @ 19:11:55 #290
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61653288
quote:
Op maandag 15 september 2008 18:49 schreef w00h00 het volgende:
Jong Ajax staat al met 0-1 achter.

Dario staat in de spits, verwacht wel wat van hem.
Staat alweer 2-1, goals van Goossens en Martina.
Gourmetten of steengrillen?
pi_61653481
Gabri mist uitduel met FK Borac
Amsterdam, 15 sep 2008
Gabri moet het UEFA Cupduel met FK Borac aanstaande donderdag aan zich voorbij laten gaan. De Spaanse middenvelder is onvoldoende hersteld van zijn enkelblessure.
Gabri trainde maandag wel buiten, maar was nog niet fit genoeg om bij de groep aan te sluiten. Het is nog niet zeker of hij zondag tegen Feyenoord wel weer inzetbaar is.

pi_61654142
quote:
Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef _Mike_ het volgende:
We hadden Huntelaar gewoon moeten verkopen
We hadden helemaal niets te moeten.
  maandag 15 september 2008 @ 19:38:40 #293
51286 w00h00
Digital man!
pi_61654161
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:11 schreef Silenus het volgende:

[..]

Staat alweer 2-1, goals van Goossens en Martina.
2-2.

Vermeer wel een pingel gestopt.
pi_61654219
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.vak410.nl/main/?p=106

Foto's van VAK410 van gisteren.
Mooi mooi . Ik moest wel lachen om die truck die de hele ArenA rondging .
pi_61654347
[live] Jong Ajax - Jong Nec (2-3)
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61654391
Jong Ajax gaat ook weer lekker dus .
pi_61654741
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:53 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Ze waren ook wel echt de baas op het veld, daar viel dit keer ook door de media niets aan te bagatelliseren.

Stond op het werk figuurlijk uit m'n neus te vreten en dus nog even de samenvatting opgezet om te kijken of de NOS het niet verknipt had, maar dat viel eens mee. Je hebt van die wedstrijden dan heb je een absolute belegering van het vijandelijke doel gezien, en dan weten ze het later op TV nog zo uit te laten zien alsof Ajax geen bal aangeraakt heeft.
Waar is de samenvatting van de NOS terug te vinden dan?
pi_61654890
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jong Ajax gaat ook weer lekker dus .
Koster hé
pi_61655069
3-3
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61655228
Het item in de DWDD zonet met een aantal Ajax supporters die gisteren na afloop van de wedstrijd Marco nu al zien oprotten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')