abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61642748
Deze wedstrijd geeft wel hoop voor dit seizoen. Mooi op teletekst ook: "Oppermachtig Ajax", hoe lang is dat geleden dat dat daar heeft gestaan?
pi_61642781
Sno kan je wel goed gebruiken voor wat meer fysiek op het middenveld maarje moet die jongen de taak meegeven dat hij alleen moet verdedigen en waar nodig zon u en dan aanvallen. Geen gekke dingen doen op de borst in de eigen 16 en dergelijke. Weg = weg bij die stand.

Ik zou me als speler mateloos irriteren aan zo'n gast.. hij ziet je vrij staan gaat nog eens balletje onder zijn voet kijken en geeft dan pas de bal. Dat doet hij bij mij een paar keer en dan krijgt ie een scheld kanonade over zich heen!
pi_61642787
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Deze wedstrijd geeft wel hoop voor dit seizoen. Mooi op teletekst ook: "Oppermachtig Ajax", hoe lang is dat geleden dat dat daar heeft gestaan?
Die 1-5 bij psv denk ik .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61642833
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ajax was voorin gewoon goed.. jezus zeg wat en spel... dacht dat ik droomde de eeste 20 minuten... Als Huntelaar had gescoord was hij gewoon man of the Match geweest. Hij speelde in mijn ogen weer geweldig zonder te scoren.
pi_61643062
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:01 schreef Voltreffer het volgende:
Vermalen krijg ook nog even een rotschop te verwerken van die spits van Roda . De bal was al lang weg...
Viel achteraf nog wel mee.. Leek op het eerste gezicht erger dan t was!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  maandag 15 september 2008 @ 13:32:45 #231
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_61643556
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:38 schreef denthemen het volgende:
Ik verwacht Donderdag iig de 0 te houden en er zelf 2 of 3 in te leggen
Als ze zoals gister spelen mag dat geen probleem zijn.
Jawel, je keek.
pi_61643613
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:32 schreef jna het volgende:

[..]

Als ze zoals gister spelen mag dat geen probleem zijn.
Het grootste probleem van Ajax de afgelopen jaren was de wisselvalligheid. Eens kijken of ze in deze "flow" een tijd lang kunnen blijven. Dan kan het een heel mooi seizoen worden. Om te beginnen zondag!
pi_61643656
Als Ajax deze lijn doorzet, zullen het vast nog mooie tijden worden!

Zolang Ajax maar geen punten laat liggen in de uitwedstrijden en vooral tegen de kleintjes, want als Ajax zijn dag niet heeft kan iedereen van Ajax winnen, maar als Ajax in vorm is zouden ze van iedereen moeten kunnen winnen!
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_61643666
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:05 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ajax was voorin gewoon goed.. jezus zeg wat en spel... dacht dat ik droomde de eeste 20 minuten... Als Huntelaar had gescoord was hij gewoon man of the Match geweest. Hij speelde in mijn ogen weer geweldig zonder te scoren.
Was echt schitterend inderdaad. Huntelaar had gescoord als ie niet was gewisseld. Die loerde op z'n doelpuntje. En met dat éénrichtingsverkeer was ie echt wel een keer gevallen.
  maandag 15 september 2008 @ 13:37:50 #235
51286 w00h00
Digital man!
pi_61643673
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het grootste probleem van Ajax de afgelopen jaren was de wisselvalligheid. Eens kijken of ze in deze "flow" een tijd lang kunnen blijven. Dan kan het een heel mooi seizoen worden. Om te beginnen zondag!
Heb er zin in, eerst donderdag knallen en dan zondag!
  maandag 15 september 2008 @ 13:58:42 #236
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61644208
Steven Defour in de winterstop maar even halen zeker?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61644220
Montana, heb je nog veel naar boven gekeken gisteren? .
  maandag 15 september 2008 @ 14:00:54 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61644247
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Montana, heb je nog veel naar boven gekeken gisteren? .
Toch wel, ja. Best apart om er niet meer te staan. Maar goed, zeker geen spijt van.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61644334
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Toch wel, ja. Best apart om er niet meer te staan. Maar goed, zeker geen spijt van.
Het moet een beetje in je zitten inderdaad. Ik persoonlijk vind het ook wat overdreven om bij een wedstrijd tegen Roda de hele wedstrijd te springen en met handen te zwaaien, dus dat doe ik ook niet. Maar ik zou er toch nooit weg willen. Het is vooral het gevoel waarom ik er sta.
pi_61644810
Werd het rookverbod overal genegeerd of was dat alleen op ons vak, en dan konden die kereltjes weer naar boven komen lopen om te zeggen dat alles gedooft moest worden .

Geweldig ook die castro. Verschijnt sarpong voor hem schiet ie em er recht tegen aan . Jammer dat huntelaar niet goed stond!
pi_61644865
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het moet een beetje in je zitten inderdaad. Ik persoonlijk vind het ook wat overdreven om bij een wedstrijd tegen Roda de hele wedstrijd te springen en met handen te zwaaien, dus dat doe ik ook niet. Maar ik zou er toch nooit weg willen. Het is vooral het gevoel waarom ik er sta.
Wie staan daar rechts voor? die doen echt nergens aan mee
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61644871
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:22 schreef Voltreffer het volgende:
Werd het rookverbod overal genegeerd of was dat alleen op ons vak, en dan konden die kereltjes weer naar boven komen lopen om te zeggen dat alles gedooft moest worden .

Geweldig ook die castro. Verschijnt sarpong voor hem schiet ie em er recht tegen aan . Jammer dat huntelaar niet goed stond!
Weet niet op welk vak je stond, maar bij ons werd het gewoon gedoogt.
  maandag 15 september 2008 @ 14:24:25 #243
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_61644881
quote:
Hensel bedankt wegens drukte

maandag 15 september, door cruiffiaans, Amsterdam, 12:25u, Sportweek

Jons Hensel, voorzitter van hockeyclub Amsterdam, is gepolst om algemeen directeur te worden van Ajax. Hensel heeft het verzoek tot een gesprek echter naast zich neergelegd.

'Als je deze fantastische job zou accepteren, moet je echt all the way gaan', zegt Hensel, directeur van het succesvolle bedrijf Helios dat onder meer het bestek levert in vliegtuigen.

'Maar die tijd heb ik niet. Ik heb een familiebedrijf en ik ben daar nodig. Stel dat ik niet meer had hoeven werken, was ik zeker op het gesprek ingegaan. Het is natuurlijk een superleuke baan. Maar helaas ben ik niet in de gelegenheid om het daadwerkelijk te doen'.

Hensel bekende in februari dit jaar dat hij graag voorzitter zou willen worden van Ajax. Hij was echter niet gevraagd voor deze functie. Het voorzitterschap wordt nu bekleed door Uri Coronel.
Ligt het rapport van Coronel alweer in de open haard?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_61644897
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:23 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Wie staan daar rechts voor? die doen echt nergens aan mee
Rechts voor van wat? Vanaf het veld gezien links bedoel je? Die jongens hebben weer andere kwaliteiten
  maandag 15 september 2008 @ 14:26:06 #245
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61644925
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:24 schreef BoNi het volgende:

[..]

Was toch gestolen?
pi_61644945
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:22 schreef Voltreffer het volgende:

Op 413 werd er gewoon gerookt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61645007
quote:

[..]

Door cruiffiaans,
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61645147
415 zat ik, heb meerdere keren gezien dat er mensen op werden aangesproken . Kan ook zijn omdat er achter ons nog een groepje stond te springen en dan dansen en weet ik veel wat nog meer .
  maandag 15 september 2008 @ 14:34:16 #249
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61645192
quote:

[..]

De Algemeen Directeur dient thuis te zijn in de voetbalwereld en is het boegbeeld van de club. Hij moet een people manager zijn voor het personeel en een warme persoonlijkheid waar ook supporters en commerciële relaties zich bij op hun gemak voelen. De voorzitter van de RvC heeft een formele rol als voorzitter van het toezichthoudend orgaan.

Doe maar de voorzitter van de Hockeyclub ja
#FreeHat
pi_61645200
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:32 schreef Voltreffer het volgende:
415 zat ik, heb meerdere keren gezien dat er mensen op werden aangesproken . Kan ook zijn omdat er achter ons nog een groepje stond te springen en dan dansen en weet ik veel wat nog meer .
Dat is de 414-elite ofzo toch? Die waren ook al om 13.00uur in het stadion
Ach, elk initiatief voor meer in de Arena is goed, maar dat zag er toch wel sneu uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')