quote:Stel dat ik niet meer had hoeven werken, was ik zeker op het gesprek ingegaan.
Daar doelde ik ook op ja. Kom dan gewoon bij 410. Even een PMetje naar de bekende jongens op diverse fora en het wordt zo geregeld. Maar goed, laat ze maar lekker hun ding doen, zolang ze maar niet de stoere jongen uit gaan hangen met wedstrijden tegen utrecht, feyenoord, psv enz.quote:Op maandag 15 september 2008 14:38 schreef Voltreffer het volgende:
Achja, laat die jongens ook lekker. Snap alleen niet waarom ze niet bij 410 staan dan. Met 20 man bereik je toch niet zoveel... Maar ze hadden het naar hun zin geloof ik, dus waarom niet!
Wel een leuke plek om te gaan staan tijdens feyenoord of ADO.......quote:Op maandag 15 september 2008 14:38 schreef Voltreffer het volgende:
Achja, laat die jongens ook lekker. Snap alleen niet waarom ze niet bij 410 staan dan. Met 20 man bereik je toch niet zoveel... Maar ze hadden het naar hun zin geloof ik, dus waarom niet!
den haag komt toch zonder supporters.quote:Op maandag 15 september 2008 14:47 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wel een leuke plek om te gaan staan tijdens feyenoord of ADO.......
Zal Ajax wel vrij snel een stokje voor steken.
Scherp......quote:Op maandag 15 september 2008 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
den haag komt toch zonder supporters.
Zeker een nette plek, al zit er nog een vak tussen hé! Ze stonden nu in 415. Opzich is het ook niet verkeerd als er sfeer van 2 kanten komt natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2008 14:47 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wel een leuke plek om te gaan staan tijdens feyenoord of ADO.......
Zal Ajax wel vrij snel een stokje voor steken.
Heb je een uitkaart op je supportersclubcard? Anders gaat het niet lukken. Of het een combi of vrijvervoer is wordt altijd op Ajax.nl bekend. Moet je die site gewoon in de gaten houden. Wel zijn er een aantal wedstrijden waar je er van uit kunt gaan dat het vrij vervoer is. Onder Andere Heerenveen en Roda uit. NAC is wel een combi, maar daar is vlakbij Breda altijd een alternatieve opstapplaats. Uiteraard zijn er ook wedstrijden waarvoor je wel bij de Arena moet verzamelen. feyenoord en utrecht uit bijvoorbeeld. Maar gezien je een supportersclubcard hebt, zal je daar toch nooit kaarten voor kunnen halen.quote:Op maandag 15 september 2008 15:13 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Zeker een nette plek, al zit er nog een vak tussen hé! Ze stonden nu in 415. Opzich is het ook niet verkeerd als er sfeer van 2 kanten komt natuurlijk.
Ik had trouwens nog een vraag ivm uitwedstrijden. Aangezien we hier vanaf middelburg komen is het nogal een reis naar a'dam. En uit wedstrijden naar Breda enzo zouden dan ook wel wat fijner zijn kwa dag besteding. Is het haalbaar om daar kaarten voor te halen met alleen een supporterscard? En vanaf waneer kun je zien of het combi is of vrij vervoer?
Als het je eerste keer is ben je als eerste aan de beurt tijdens het voorstelrondje en moet je ook het eerste rondje halen.quote:Op maandag 15 september 2008 15:27 schreef Voltreffer het volgende:
Maat van mij heeft idd wel een uitkaart. En hoe zit dat met nieuwe gezichten bij uitwedstrijden? Zou de eerste keer zijn namelijk. En feyenoord en utrecht waren idd niet de bedoeling, das zowiezo meestal al een loterij.
Over de bietenbrug.quote:Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een paar dagen [ afbeelding ].
Gabri held.quote:Gabri is op de weg terug na een enkelblessure. Het gaat de goede kant op met de middenvelder, maar de groepstraining zat er maandag nog niet in. Vlak voordat hij de kleedkamer weer opzocht trapte hij nog even een balletje met Tim, een ernstig zieke supporter die te gast was bij de training.
Dat dus.quote:Op maandag 15 september 2008 15:31 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als het je eerste keer is ben je als eerste aan de beurt tijdens het voorstelrondje en moet je ook het eerste rondje halen.
Nee dit is om het verschil tussen zijn huidige en vorige kapsel aan te tonen.quote:Op maandag 15 september 2008 15:43 schreef BoNi het volgende:
[ afbeelding ]
De meerdere persoonlijkheden van van Basten........?
quote:Slechte generale: FK Borac, donderdag tegenstander van Ajax in de UEFA Cup, verliest in de Servische competitie met 2-0 van Partizan Belgrado.
Ze waren ook wel echt de baas op het veld, daar viel dit keer ook door de media niets aan te bagatelliseren.quote:Op maandag 15 september 2008 13:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Deze wedstrijd geeft wel hoop voor dit seizoen. Mooi op teletekst ook: "Oppermachtig Ajax", hoe lang is dat geleden dat dat daar heeft gestaan?
Hoop het zo ja.quote:Op maandag 15 september 2008 16:46 schreef BoNi het volgende:
Gabri dus niet mee naar Servië.
Prima, hopelijk haalt hij zondag.
quote:Op maandag 15 september 2008 17:21 schreef denthemen het volgende:
Vandaag precies een jaar terug dat KJH zo'n mooie goal maakte tegen Heracles
Thanks, en nee dankje gewoon winnenquote:Op maandag 15 september 2008 17:27 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Proficiat Ajax en succes tegen die Serven. A.s. Zondag wel gewoon gelijkspelen he
quote:Huntelaar bereikt negatief record
Geschreven door: Wesley Theunissen - Bron: Europe Soccer - Discussieer hierover
Doordat Klaas-Jan Huntelaar afgelopen weekend wederom het net niet wist te vinden, heeft de Ajax spits een negatief record geëvenaard. De topscorer van vorig jaar staat nu al zes officiële duels voor Ajax droog. Het laatste doelpunt van Huntelaar dateert alweer van 20 april 2008. Toen scoorde de Ajacied tegen Heracles Almelo.
Huntelaar scoorde overigens wel nog tussen de officiële duels van Ajax door. Zo was hij in één oefeninterland en in een aantal oefenduels trefzeker voor Ajax.
Gezeik altijdquote:
Ik vind het onzin. Hij is gewisseld paar minuten voor tijd, niet naar het tweede gezet. Anders doe je er even dramatisch erover, Johan. Er worden wel vaker sterspelers gewisseld. Ook spitsen.quote:Op maandag 15 september 2008 16:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Johan over de onbegrijpelijke wissel van Huntelaar:
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)HalenFoppeDeHaan.htm
Vanaf 05:25.
Ben het voor de verandering met Johan eens. Min of meer wat ie zegt is dat een topspits altijd wel eens in een dipje zit maar aan het einde van het seizoen 25+ doelpunten in net heeft liggen. En zo is het!
Huntelaar zegt er niks over inderdaad maar ik weet toch wel zeker dat hij het er absoluut niet mee eens is. Daarnaast vind ik niet dat er niets aan de hand is. Van Basten maakt hier een rare en foute beslissing en daar zie ik er het liefst zo weinig mogelijk vanquote:Op maandag 15 september 2008 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huntelaar zelf maakt er geeneens een probleem van en dan gaan al die jokers weer een hoop stennis schoppen om niets.
Staat alweer 2-1, goals van Goossens en Martina.quote:Op maandag 15 september 2008 18:49 schreef w00h00 het volgende:
Jong Ajax staat al met 0-1 achter.
Dario staat in de spits, verwacht wel wat van hem.
We hadden helemaal niets te moeten.quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef _Mike_ het volgende:
We hadden Huntelaar gewoon moeten verkopen
2-2.quote:Op maandag 15 september 2008 19:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Staat alweer 2-1, goals van Goossens en Martina.
Mooi mooiquote:Op maandag 15 september 2008 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.vak410.nl/main/?p=106
Foto's van VAK410 van gisteren.
Waar is de samenvatting van de NOS terug te vinden dan?quote:Op maandag 15 september 2008 15:53 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ze waren ook wel echt de baas op het veld, daar viel dit keer ook door de media niets aan te bagatelliseren.
Stond op het werk figuurlijk uit m'n neus te vreten en dus nog even de samenvatting opgezet om te kijken of de NOS het niet verknipt had, maar dat viel eens mee. Je hebt van die wedstrijden dan heb je een absolute belegering van het vijandelijke doel gezien, en dan weten ze het later op TV nog zo uit te laten zien alsof Ajax geen bal aangeraakt heeft.
Koster héquote:Op maandag 15 september 2008 19:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jong Ajax gaat ook weer lekker dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |