abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61626067
Ik ben wel erg tevreden over de verdediging als dit niveau gehandhaafd blijft. Je merkt wel dat het middenveld creativiteit mist. Er lopen teveel defensief ingestelde spelers op het middenveld. Het liefst zie ik Gabri met Aissati / Cvitanich en Vertonghen / Lindgren.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61626087
410 stond inderdaad aardig vol vandaag, alleen zag ik ook kindjes van 10 jumpen in het midden haha.

Zag er lachwekkend uit.

Hoorde ik nou dat bij dat praatje van te voren ze zeiden dat de hoofdtribune alles kan zien nu?
pi_61626097
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:07 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ] voor in de OP
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61626101
De 0 vind ik het grootste gewin vandaag.
pi_61626112
Van der Wiel word een grote.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 14 september 2008 @ 18:55:15 #56
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61626190
Koos Alberts was ook mooi natuurlijk, na zijn gebruikelijke 'Heey, alles goed?' de hele tijd net een seconde te laat zijn zinnetjes inzetten, en dan op het eind nog 'en nu nog kampioen worruuhhhhhh'.

Ja, mooi.

Ben wel tevreden.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 14 september 2008 @ 18:55:31 #57
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_61626201
Ajax uit dode spelmomenten zeer gevaarlijk, en vooral uit corners dus. Wat dat betreft een grote pluspunt, want dat is wel eens anders geweest. (Kenjedie nog? )

Sno prominent aanwezig, maar wat haalde hij weer steeds het tempo eruit. Een soort van tweede Maduro lijkt hij wel.

Verder Van der Wiel een aantal momenten aarzelend. Leonardo had wat mooie acties zoals we van hem gewend zijn, maar met een tegenvallend rendement. Huntelaar gretig, maar het ontbrak hem vaak aan geluk. Suarez viel sterk in. Al met al een goede wedstrijd die vertrouwen geeft.
  zondag 14 september 2008 @ 18:56:19 #58
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_61626219
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
Koos Alberts was ook mooi natuurlijk, na zijn gebruikelijke 'Heey, alles goed?' de hele tijd net een seconde te laat zijn zinnetjes inzetten, en dan op het eind nog 'en nu nog kampioen worruuhhhhhh'.

Ja, mooi.

Ben wel tevreden.
Koos was wel goed idd, mag hem wel
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_61626239
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef RayMania het volgende:

[..]

Een seizoenplaats met twee stoeltjes. Bestaat dat?
pi_61626268
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:51 schreef Jasza het volgende:
410 stond inderdaad aardig vol vandaag, alleen zag ik ook kindjes van 10 jumpen in het midden haha.

Zag er lachwekkend uit.

Hoorde ik nou dat bij dat praatje van te voren ze zeiden dat de hoofdtribune alles kan zien nu?
Kindjes van 10? Waar dan?

$lop zei inderdaad dat de hoofdtribune alles kon zien ja. Ach ja, standaardpraatje wat iedereen dus al lang wist, maar ach ik heb weer ff lekker kunnen bijkletsen met iedereen. Voor één keertje was dit best te doen
pi_61626300
Samenvatting nu @ NED 1
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61626318
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Kindjes van 10? Waar dan?

$lop zei inderdaad dat de hoofdtribune alles kon zien ja. Ach ja, standaardpraatje wat iedereen dus al lang wist, maar ach ik heb weer ff lekker kunnen bijkletsen met iedereen. Voor één keertje was dit best te doen
Hehe, ik zag er 1tje in de groep springen, vond het er wel grappig uitzien

Maargoed wel lekker dat 410 nu dichtbij zit, val ik tenminste niet in slaap

En inderdaad Sno
pi_61626330
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:55 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax uit dode spelmomenten zeer gevaarlijk, en vooral uit corners dus. Wat dat betreft een grote pluspunt, want dat is wel eens anders geweest. (Kenjedie nog? )
Zo inderdaad nu je het zegt, de corners waren echt geweldig van Sulejmani hoelang is het geleden dat er fatsoenlijke corners werden getrapt.
pi_61626380
Waarom wordt Martina? trouwens niet als linksbuiten opgesteld, dat doet hij toch zo goed bij Jong Ajax?
pi_61626611
Huntelaar stond gewoon met een grijns op zijn bek bij de verslaggever te vertellen dat hij misschien wel te graag wilde scoren en hij begreep de wissel dus ook.
pi_61626676
Tja Ajax verwacht gewoon doelpunten van hem (de man van 40 miljoen ) dus scoort hij niet dat is de wissel ook logisch zelfs al is het Huntelaar. Op dat moment was een middenvelder ook een betere optie.
pi_61626677
Wtf waarom loopt ie zo te grijnzen idd ? Echt weer die Roda-grijns
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 14 september 2008 @ 19:17:11 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61626693
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:07 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ] voor in de OP
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61626725
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef Svensational het volgende:
Wtf waarom loopt ie zo te grijnzen idd ? Echt weer die Roda-grijns [ afbeelding ]
Huntelaar is gewoon een pimp
pi_61626999
Granqvist halen van Groningen
pi_61627053
quote:
Wtf waarom loopt ie zo te grijnzen idd ? Echt weer die Roda-grijns [ afbeelding ]
Sexy hoor.
Striving to be more than average.
  zondag 14 september 2008 @ 19:31:45 #72
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61627059
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Granqvist en Berg halen van Groningen
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 14 september 2008 @ 19:32:45 #73
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61627074
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Granqvist halen van Groningen
wordt een hele grote idd

had groningen cahais ook al niet? ook een groot talent
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_61627270
Filmpje van het schitterende doek voor Bobby

http://www.dailymotion.com/video/k37jKCRZjlgeoILBbN
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_61627287
Zijn alle doemdenkers en azijnpissers alweer een beetje bij bedaren gekomen na vanmiddag?

Ongelooflijk dat je de wedstrijd niet met 5 a 6-0 wint, ok - 6-1 dan . Maar godsallemachtig wat een kansen... Dat je dan uiteindelijk het laatste kwartier een beetje onder druk komt, dat zijn de wetten van het voetbal, maar je wint gewoon dik en dik verdiend, en het is alleen maar zonde dat je niet met meer goals verschil wint.

Goed voetbal, mooie combinaties, attractief spelend. Alleen het laatste kwartier werd er onnodig achteruit gelopen. Ik heb liever dat je met 1-0 wint, en dat je moet werken aan de 100% scherpte en toch 1740127480912740 kansen creëert, dan dat je er helemaal niet door heen komt, maar door twee opwellingen van Sulejmani met 2-0 zou winnen ofzo.

Trouwens Ray: AFC Ajax-topic #1062

Slowmotion kan beter verandert worden in Snomotion trouwens . Mijn god, wat een trage lul.
  zondag 14 september 2008 @ 19:42:52 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61627326
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn alle doemdenkers en azijnpissers alweer een beetje bij bedaren gekomen na vanmiddag?

Ongelooflijk dat je de wedstrijd niet met 5 a 6-0 wint, ok - 6-1 dan . Maar godsallemachtig wat een kansen... Dat je dan uiteindelijk het laatste kwartier een beetje onder druk komt, dat zijn de wetten van het voetbal, maar je wint gewoon dik en dik verdiend, en het is alleen maar zonde dat je niet met meer goals verschil wint.

Goed voetbal, mooie combinaties, attractief spelend. Alleen het laatste kwartier werd er onnodig achteruit gelopen. Ik heb liever dat je met 1-0 wint, en dat je moet werken aan de 100% scherpte en toch 1740127480912740 kansen creëert, dan dat je er helemaal niet door heen komt, maar door twee opwellingen van Sulejmani met 2-0 zou winnen ofzo.

Slowmotion kan beter verandert worden in Snomotion trouwens . Mijn god, wat een trage lul.
Verschil met de voorgaande seizoenen is dat we toen de gelijkmaker nog tegen kregen in de slotfase.
pi_61627337
Mooi dat de eerste punten binnen zijn.
pi_61627453
Ik kan vanavond weer lekker slapen
pi_61627605
Van der Wiel is een baas
><(({°>
pi_61627672
3 punten, geen tegengoal en bij vlagen goed veldspel. Ik ben tevreden .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 14 september 2008 @ 19:59:31 #81
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61627806
Zo zeg, in de samenvatting viel het gigantische aantal kansen nog meer op. tegenvaller was dat ze er niet gewoon een stuk of 5 inschieten, wat deels nog echt pech was ook. Pluspunt dat de 0 gewoon op het bord bleef.
Al met al een hele verbetering ten opzichte van de openingswedstrijd.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61627907

SNOMYGOD
AFC AJAX
pi_61627951
Sno is alweer de 2e Colin zie ik? Ook al weer uitgefloten?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61628003
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:05 schreef denthemen het volgende:
Oh sorry.

Wat een wereldspeler die Sno. Topgozer. Ook super dat hij het publiek nog even bedankte na afloop. Wereldaankoop.
pi_61628009
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:05 schreef denthemen het volgende:
Nee hoor maat je mag het best zeggen als hij niet goed speelt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  † In Memoriam † zondag 14 september 2008 @ 20:07:49 #86
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_61628015
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:03 schreef BonJovi het volgende:
[ afbeelding ]

SNOMYGOD
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_61628079
Dames, ik bedoel dat het een aankoop is waa we dus niets aan hebben
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61628203
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
En nu? . Zoveel zeg ik niet; ik zeg alleen dat we vandaag gewoon moesten winnen, want anders blijf je maar achter PSV aanlopen. Voor vandaag had ik wel een redelijk goed gevoel.
pi_61628346
Suljemani was echt fantastisch Had niet verwacht dat hij al zo goed zou zijn
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 14 september 2008 @ 20:25:58 #90
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61628563
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:19 schreef MaxC het volgende:
Suljemani was echt fantastisch Had niet verwacht dat hij al zo goed zou zijn
Die jongen straalt wel klasse uit ja, kon wel eens de beste aankoop in jaren gaan worden.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61628715
quote:
Dat vroeg ik me ook af ja.
pi_61628746
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:14 schreef RayMania het volgende:

[..]

En nu? . Zoveel zeg ik niet; ik zeg alleen dat we vandaag gewoon moesten winnen, want anders blijf je maar achter PSV aanlopen. Voor vandaag had ik wel een redelijk goed gevoel.
Ik maak er op uit dat je bij een nederlaag vandaag, net als vele anderen voor de wedstrijd, de handdoek al voor 90% in de ring had gegooid, omdat je op 6 punten achterstand had gestaan. Maar het is toch complete kul om de eerste twee wedstrijden, zonder een keer met uberhaupt de meest sterke ploeg aan te treden, als maatstaaf te nemen voor het hele seizoen dat nog 6 maanden doorloopt en waarin nog 32 wedstrijden te spelen zijn?

Dat het niet meewerkt in vertrouwen, prima. Dat er wat verandert had moeten worden, prima. Maar net doen alsof we compleet afgeschreven waren, is toch ridicuul? Alsof PSV 34 wedstrijden lang goed gaat voetballen en alles gaat winnen?

Vandaag was gelijk aan de eerste 45 min tegen Willem II, we hebben een helft lang heel erg behoorlijk gespeeld, met 1 kans weggegeven. We hebben een min of 15 heel sterk gespeeld na de inbreng van Suarez, alleen de laatste 20 minuten het onnodig zelf moeilijk gemaakt.

Stel dat we wel punten hadden laten liggen, doordat die klutsbal er in was gegaan - wat was dan je reactie geweest?
  zondag 14 september 2008 @ 20:40:00 #93
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61629019
Sulejmani is echt een baas. Alleen al z'n snelheid is fenomenaal. En dan ook nog zo'n heerlijke (trap)techniek.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_61629033
Er zijn hier ook genoeg mensen die Sno al afschrijven op zijn lage baltempo van vandaag
pi_61629058
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef Wooldoor het volgende:
Er zijn hier ook genoeg mensen die Sno al afschrijven op zijn lage baltempo van vandaag
Terwijl hij het in de eerste helft tegen WIllem 2 niet eens zo slecht deed.
pi_61629085
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Terwijl hij het in de eerste helft tegen WIllem 2 niet eens zo slecht deed.
Die avatar
><(({°>
pi_61629219
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

Ik maak er op uit dat je bij een nederlaag vandaag, net als vele anderen voor de wedstrijd, de handdoek al voor 90% in de ring had gegooid, omdat je op 6 punten achterstand had gestaan.
Ik zei dat het lastig gaat worden als je deze partij zou verliezen, omdat je dan op nul punten staat na wedstrijden tegen twee matige clubs. Misschien had ik er "lastig kan gaan worden" van moeten maken. Dan ziet het er al heel anders uit. Tuurlijk is het seizoen nog lang, maar in Nederland wordt een club vaak kampioen door juist deze wedstrijden te winnen.
quote:
Maar het is toch complete kul om de eerste twee wedstrijden, zonder een keer met uberhaupt de meest sterke ploeg aan te treden, als maatstaaf te nemen voor het hele seizoen dat nog 6 maanden doorloopt en waarin nog 32 wedstrijden te spelen zijn?

Dat het niet meewerkt in vertrouwen, prima. Dat er wat verandert had moeten worden, prima. Maar net doen alsof we compleet afgeschreven waren, is toch ridicuul? Alsof PSV 34 wedstrijden lang goed gaat voetballen en alles gaat winnen?
Ik keek ook een beetje naar het programma. Volgende week heb je een belangrijke Europese wedstrijd, Feyenoord - Ajax en daarna weer een bekerwedstrijd tegen FC Utrecht. Had je vandaag niet gewonnen, dan ging Ajax met minder vertrouwen naar Borac en was de druk hoog. Dan zou het zomaar kunnen dat je Europees een slecht resultaat neerzet, dat Feyenoord uitloopt en dat je uit de beker wordt geknikkerd. En dan is het seizoen pas een maand onderweg. Wel allemaal 'alsen', maar iedereen weet hoe het de afgelopen seizoenen ging.
quote:
Vandaag was gelijk aan de eerste 45 min tegen Willem II, we hebben een helft lang heel erg behoorlijk gespeeld, met 1 kans weggegeven. We hebben een min of 15 heel sterk gespeeld na de inbreng van Suarez, alleen de laatste 20 minuten het onnodig zelf moeilijk gemaakt.
Het was een prima wedstrijd, op het afronden na. Ik heb eigenlijk weinig te klagen, op Sno na dan.
quote:
Stel dat we wel punten hadden laten liggen, doordat die klutsbal er in was gegaan - wat was dan je reactie geweest?
Dan had ik enorm gebaald, maar het seizoen is dan natuurlijk nog niet over. Het zou dan alleen een erg lastig kunnen seizoen worden, omdat je dus tegen twee matige tegenstanders punten verliest. Je hebt geen vertrouwen, je hebt een druk programma met bekerwedstrijden en Feyenoord - Ajax.

Lees ook nog even deze twee reacties na Willem II .
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:59 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik ook. Ik maak mij nog echt niet druk. Vooral een beginnende clubcoach afbranden na zijn eerste officiële wedstrijd bij Ajax . PSV heeft bijvoorbeeld al een wedstrijd gespeeld tegen Feyenoord, een wedstrijd waar het om ging. Zelfde geldt voor FC Twente. Ajax begint net. En verder heeft Ajax nieuwe (buitenlandse) spelers of spelers die net een week meetrainen.

En wie zegt dat Willem II een degradatiekandidaat is? Kun je dat nu al zien? AZ was bijna kampioen in 2006/2007, maar eindigde het seizoen er na in het rechterrijtje. Het ene seizoen is het andere niet. Wie weet gaat Willem II wel een fantastisch seizoen spelen?
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 01:29 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij ben ik echt de enige die deze nederlaag minder erg vind dan een gebruikelijke nederlaag halverwege het seizoen. Kom op; dit is de allereerste wedstrijd van Marco van Basten. Er zijn nieuwe spelers die moeten wennen aan Nederland (Oleguer, Cvitanich) of Ajax (Sno, Sulejmani) en er zijn redelijk wat spelers pas teruggekeerd uit Beijing (Vertonghen, Vermaelen, Sno) of komen terug van blessures (Van der Wiel, Sulejmani).

Ik maak mij niet druk. Nog 33 wedstrijden. Ja, tuurlijk was het slecht en triest. Maar er is geen man over boord.
pi_61629421
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef Wooldoor het volgende:
Je moet bij Ajax niet zomaar de kleedkamer inlope na de wedstrijd
pi_61629507
quote:
Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

Je moet bij Ajax niet zomaar de kleedkamer inlope na de wedstrijd

Swa?
pi_61629635
Sno was echt een drama vandaag. Ik heb niet geteld maar volgens mij heeft hij vaker afgegeven op een roda speler dan op een Ajacied. Leonardo mag ook het eerste vliegtuig naar Arabië pakken.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')