Koos was wel goed idd, mag hem welquote:Op zondag 14 september 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
Koos Alberts was ook mooi natuurlijk, na zijn gebruikelijke 'Heey, alles goed?' de hele tijd net een seconde te laat zijn zinnetjes inzetten, en dan op het eind nog 'en nu nog kampioen worruuhhhhhh'.
Ja, mooi.
Ben wel tevreden.
quote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een seizoenplaats met twee stoeltjes. Bestaat dat?
Kindjes van 10? Waar dan?quote:Op zondag 14 september 2008 18:51 schreef Jasza het volgende:
410 stond inderdaad aardig vol vandaag, alleen zag ik ook kindjes van 10 jumpen in het midden haha.
Zag er lachwekkend uit.
Hoorde ik nou dat bij dat praatje van te voren ze zeiden dat de hoofdtribune alles kan zien nu?
Hehe, ik zag er 1tje in de groep springen, vond het er wel grappig uitzienquote:Op zondag 14 september 2008 18:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kindjes van 10? Waar dan?
$lop zei inderdaad dat de hoofdtribune alles kon zien ja. Ach ja, standaardpraatje wat iedereen dus al lang wist, maar ach ik heb weer ff lekker kunnen bijkletsen met iedereen. Voor één keertje was dit best te doen
Zo inderdaad nu je het zegt, de corners waren echt geweldig van Sulejmani hoelang is het geleden dat er fatsoenlijke corners werden getrapt.quote:Op zondag 14 september 2008 18:55 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax uit dode spelmomenten zeer gevaarlijk, en vooral uit corners dus. Wat dat betreft een grote pluspunt, want dat is wel eens anders geweest. (Kenjedie nog?)
quote:
Huntelaar is gewoon een pimpquote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef Svensational het volgende:
Wtf waarom loopt ie zo te grijnzen idd? Echt weer die Roda-grijns
[ afbeelding ]
Sexy hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef Svensational het volgende:
Wtf waarom loopt ie zo te grijnzen idd? Echt weer die Roda-grijns
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2008 19:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Granqvist en Berg halen van Groningen
wordt een hele grote iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |