Urby was helemaal niet slecht. Eerste minuten slordig, maar daarna gewoon uitstekend met opkomen en ballen veroveren.quote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef Noshiba het volgende:
Wat was die urby weer slecht![]()
Ik zei al vantevoren waarom moet er nou een intervieuw met de slechtste speler van ajax in de kick off
Urby slecht?quote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef Noshiba het volgende:
Ik zei al vantevoren waarom moet er nou een intervieuw met de slechtste speler van ajax in de kick off
Ballen die hij eerst verloor...quote:Op zondag 14 september 2008 17:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Urby was helemaal niet slecht. Eerste minuten slordig, maar daarna gewoon uitstekend met opkomen en ballen veroveren.
Inderdaad, ik telde maar tien man, maar wist niet zo gauw wie er nou miste. Bahquote:Op zondag 14 september 2008 17:51 schreef Breach het volgende:
en duikt na afloop van de wedstrijd zonder enige reden meteen de kleedkamer in zonder het publiek te bedanken. Wat en arrogante klootzak zeg
Wat was er dan zo slecht aan Urby?quote:Op zondag 14 september 2008 17:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik vond Urby ook matig. Sno vond ik echt een drama, en waarom Leo in de basis stond begreep ik ook niet.
Sarpong was ok, maar ik zie toch liever Cvitanich. Wissel van Huntelaar begreep ik trouwens niet.
Verdediging was dik in orde trouwens, alleen Sno maakte er af een toe een potje van..
Urby bashen terwijl hij gewoon degelijk speeldequote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef Noshiba het volgende:
Ach ja, je zult er altijd een paar houden.quote:Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Urby bashen terwijl hij gewoon degelijk speelde
Ik vond het weer een van de minderen. Ok hij veroverde ballen, maar verloor ook veel ballen..quote:Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat was er dan zo slecht aan Urby?
Ik denk dat zijn passes het meeste aankwamen hoor samen met Jan Vertonghen.quote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik vond het weer een van de minderen. Ok hij veroverde ballen, maar verloor ook veel ballen..
Al had Urby 5x gescoord hadden er nog steeds mensen geweest die hem weer even moesten bashen..quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef Wooldoor het volgende:
Raar want Urby was zeker aan de bal erg goed, hij had veel diepgang en goede passes. En zeker niet onnodig veel balverlies zoals we hem de laatste tijd kennen.
Ik vind zelf dat Van Basten helemaal gelijk heeft. En niks geen rel rond Huntelaar dus.quote:Opvallend moment was de wissel van Klaas-Jan Huntelaar. De aanvoerder werd een kwartier voor tijd naar de kant gehaald en zag middenvelder Rasmus Lindgren in zijn plaats komen. ''Roda dwong één op één over het hele veld”, legde Van Basten uit. ''We hebben het een tijdje aangekeken, maar we namen minder risico met Rasmus voor de verdediging. Suárez en Sulejmani zijn sneller dan Klaas-Jan, dus dat is de reden dat hij moest wijken. Maar ik was zeker niet ontevreden over hem."
Hehe dat is waar, als ze het over Oleguer hadden gezegd ok want die speelde zwak.quote:Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Al had Urby 5x gescoord hadden er nog steeds mensen geweest die hem weer even moesten bashen..
Over vooroordelen gesproken. Ik denk dat Urby er niet het maximale uithaalt, al een tijd niet trouwens..quote:Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Al had Urby 5x gescoord hadden er nog steeds mensen geweest die hem weer even moesten bashen..
quote:Gabri vraagteken voor trip naar Servië
Gabri moet mogelijk ook de derde wedstrijd die erom gaat laten schieten. Het meespelen van de Spanjaard in het UEFA Cup-duel met FK Borac aanstaande donderdag is hoogst onzeker. Dit vertelde Ajax-trainer Marco van Basten zondag na afloop van de wedstrijd tegen Roda JC (1-) aan Novum. “Hij heeft nog niet meegetraind met de groep, maar het gaat wel beter met hem”, aldus Van Basten. De oefenmeester wilde nog geen knoop doorhakken. “Het is nog onduidelijk of hij meegaat naar Servië. Dat hangt af van zijn herstel de komende dagen. Waarschijnlijk nemen we hierover dinsdag een beslissing.”
Gabri kampt al wekenlang met een pijnlijke enkel. In eerste instantie werd verwacht dat het om een kleine blessure zou gaan, maar het herstel van de Spanjaard verloopt trager dan gehoopt. Gabri ontbrak al in de competitiewedstrijden tegen Willem II en Roda JC en is dus nog een twijfelgeval voor het treffen met Borac.
Die jongetjes moeten zelf nog groeien..quote:Op zondag 14 september 2008 18:15 schreef Againzender het volgende:
Overigens heb ik op 414 weinig verandering gezien ten opzichte van de andere seizoenen. Maar misschien moet dat nog ff groeien.
ruik ik hier een meet?quote:Op zondag 14 september 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
Over 2 weken zit ik in een Ajaxvak op een seizoenplaats![]()
Stoerquote:Op zondag 14 september 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
welk vak?quote:Op zondag 14 september 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
Ja of 6-1quote:Op zondag 14 september 2008 18:27 schreef MaxC het volgende:
Goed gespeeld alleen een beetje van jammer van al die kansen missen. Het had net zo goed 0-0 kunnen worden
Liever vandaag, dan volgende week
Het had eerder 8-0 dan 0-0 kunnen zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 18:27 schreef MaxC het volgende:
Goed gespeeld alleen een beetje van jammer van al die kansen missen. Het had net zo goed 0-0 kunnen worden
Liever vandaag, dan volgende week
Ik ruik gas (dat moet je toch roepen dan?quote:
Ja klopt wel maar die goal van Vermaelen kwam uit het niets.quote:
Een seizoenplaats met twee stoeltjes. Bestaat dat?quote:Op zondag 14 september 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
Koos was wel goed idd, mag hem welquote:Op zondag 14 september 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
Koos Alberts was ook mooi natuurlijk, na zijn gebruikelijke 'Heey, alles goed?' de hele tijd net een seconde te laat zijn zinnetjes inzetten, en dan op het eind nog 'en nu nog kampioen worruuhhhhhh'.
Ja, mooi.
Ben wel tevreden.
quote:Op zondag 14 september 2008 18:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een seizoenplaats met twee stoeltjes. Bestaat dat?
Kindjes van 10? Waar dan?quote:Op zondag 14 september 2008 18:51 schreef Jasza het volgende:
410 stond inderdaad aardig vol vandaag, alleen zag ik ook kindjes van 10 jumpen in het midden haha.
Zag er lachwekkend uit.
Hoorde ik nou dat bij dat praatje van te voren ze zeiden dat de hoofdtribune alles kan zien nu?
Hehe, ik zag er 1tje in de groep springen, vond het er wel grappig uitzienquote:Op zondag 14 september 2008 18:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kindjes van 10? Waar dan?
$lop zei inderdaad dat de hoofdtribune alles kon zien ja. Ach ja, standaardpraatje wat iedereen dus al lang wist, maar ach ik heb weer ff lekker kunnen bijkletsen met iedereen. Voor één keertje was dit best te doen
Zo inderdaad nu je het zegt, de corners waren echt geweldig van Sulejmani hoelang is het geleden dat er fatsoenlijke corners werden getrapt.quote:Op zondag 14 september 2008 18:55 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax uit dode spelmomenten zeer gevaarlijk, en vooral uit corners dus. Wat dat betreft een grote pluspunt, want dat is wel eens anders geweest. (Kenjedie nog?)
quote:
Huntelaar is gewoon een pimpquote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef Svensational het volgende:
Wtf waarom loopt ie zo te grijnzen idd? Echt weer die Roda-grijns
[ afbeelding ]
Sexy hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2008 19:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Granqvist en Berg halen van Groningen
wordt een hele grote iddquote:
Verschil met de voorgaande seizoenen is dat we toen de gelijkmaker nog tegen kregen in de slotfase.quote:Op zondag 14 september 2008 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zijn alle doemdenkers en azijnpissers alweer een beetje bij bedaren gekomen na vanmiddag?
Ongelooflijk dat je de wedstrijd niet met 5 a 6-0 wint, ok - 6-1 dan. Maar godsallemachtig wat een kansen... Dat je dan uiteindelijk het laatste kwartier een beetje onder druk komt, dat zijn de wetten van het voetbal, maar je wint gewoon dik en dik verdiend, en het is alleen maar zonde dat je niet met meer goals verschil wint.
Goed voetbal, mooie combinaties, attractief spelend. Alleen het laatste kwartier werd er onnodig achteruit gelopen. Ik heb liever dat je met 1-0 wint, en dat je moet werken aan de 100% scherpte en toch 1740127480912740 kansen creëert, dan dat je er helemaal niet door heen komt, maar door twee opwellingen van Sulejmani met 2-0 zou winnen ofzo.
Trouwens Ray: AFC Ajax-topic #1062
Slowmotion kan beter verandert worden in Snomotion trouwens. Mijn god, wat een trage lul.
Oh sorry.quote:Op zondag 14 september 2008 20:05 schreef denthemen het volgende:
Sno is alweer de 2e Colin zie ik? Ook al weer uitgefloten?
Nee hoor maat je mag het best zeggen als hij niet goed speelt.quote:Op zondag 14 september 2008 20:05 schreef denthemen het volgende:
Sno is alweer de 2e Colin zie ik? Ook al weer uitgefloten?
En nu?quote:Op zondag 14 september 2008 19:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens Ray: AFC Ajax-topic #1062
Die jongen straalt wel klasse uit ja, kon wel eens de beste aankoop in jaren gaan worden.quote:Op zondag 14 september 2008 20:19 schreef MaxC het volgende:
Suljemani was echt fantastischHad niet verwacht dat hij al zo goed zou zijn
Dat vroeg ik me ook af ja.quote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak er op uit dat je bij een nederlaag vandaag, net als vele anderen voor de wedstrijd, de handdoek al voor 90% in de ring had gegooid, omdat je op 6 punten achterstand had gestaan. Maar het is toch complete kul om de eerste twee wedstrijden, zonder een keer met uberhaupt de meest sterke ploeg aan te treden, als maatstaaf te nemen voor het hele seizoen dat nog 6 maanden doorloopt en waarin nog 32 wedstrijden te spelen zijn?quote:Op zondag 14 september 2008 20:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
En nu?. Zoveel zeg ik niet; ik zeg alleen dat we vandaag gewoon moesten winnen, want anders blijf je maar achter PSV aanlopen. Voor vandaag had ik wel een redelijk goed gevoel.
Terwijl hij het in de eerste helft tegen WIllem 2 niet eens zo slecht deed.quote:Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef Wooldoor het volgende:
Er zijn hier ook genoeg mensen die Sno al afschrijven op zijn lage baltempo van vandaag
Die avatarquote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Terwijl hij het in de eerste helft tegen WIllem 2 niet eens zo slecht deed.
Ik zei dat het lastig gaat worden als je deze partij zou verliezen, omdat je dan op nul punten staat na wedstrijden tegen twee matige clubs. Misschien had ik er "lastig kan gaan worden" van moeten maken. Dan ziet het er al heel anders uit. Tuurlijk is het seizoen nog lang, maar in Nederland wordt een club vaak kampioen door juist deze wedstrijden te winnen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik maak er op uit dat je bij een nederlaag vandaag, net als vele anderen voor de wedstrijd, de handdoek al voor 90% in de ring had gegooid, omdat je op 6 punten achterstand had gestaan.
Ik keek ook een beetje naar het programma. Volgende week heb je een belangrijke Europese wedstrijd, Feyenoord - Ajax en daarna weer een bekerwedstrijd tegen FC Utrecht. Had je vandaag niet gewonnen, dan ging Ajax met minder vertrouwen naar Borac en was de druk hoog. Dan zou het zomaar kunnen dat je Europees een slecht resultaat neerzet, dat Feyenoord uitloopt en dat je uit de beker wordt geknikkerd. En dan is het seizoen pas een maand onderweg. Wel allemaal 'alsen', maar iedereen weet hoe het de afgelopen seizoenen ging.quote:Maar het is toch complete kul om de eerste twee wedstrijden, zonder een keer met uberhaupt de meest sterke ploeg aan te treden, als maatstaaf te nemen voor het hele seizoen dat nog 6 maanden doorloopt en waarin nog 32 wedstrijden te spelen zijn?
Dat het niet meewerkt in vertrouwen, prima. Dat er wat verandert had moeten worden, prima. Maar net doen alsof we compleet afgeschreven waren, is toch ridicuul? Alsof PSV 34 wedstrijden lang goed gaat voetballen en alles gaat winnen?
Het was een prima wedstrijd, op het afronden na. Ik heb eigenlijk weinig te klagen, op Sno na dan.quote:Vandaag was gelijk aan de eerste 45 min tegen Willem II, we hebben een helft lang heel erg behoorlijk gespeeld, met 1 kans weggegeven. We hebben een min of 15 heel sterk gespeeld na de inbreng van Suarez, alleen de laatste 20 minuten het onnodig zelf moeilijk gemaakt.
Dan had ik enorm gebaald, maar het seizoen is dan natuurlijk nog niet over. Het zou dan alleen een erg lastig kunnen seizoen worden, omdat je dus tegen twee matige tegenstanders punten verliest. Je hebt geen vertrouwen, je hebt een druk programma met bekerwedstrijden en Feyenoord - Ajax.quote:Stel dat we wel punten hadden laten liggen, doordat die klutsbal er in was gegaan - wat was dan je reactie geweest?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ook. Ik maak mij nog echt niet druk. Vooral een beginnende clubcoach afbranden na zijn eerste officiële wedstrijd bij Ajax. PSV heeft bijvoorbeeld al een wedstrijd gespeeld tegen Feyenoord, een wedstrijd waar het om ging. Zelfde geldt voor FC Twente. Ajax begint net. En verder heeft Ajax nieuwe (buitenlandse) spelers of spelers die net een week meetrainen.
En wie zegt dat Willem II een degradatiekandidaat is? Kun je dat nu al zien? AZ was bijna kampioen in 2006/2007, maar eindigde het seizoen er na in het rechterrijtje. Het ene seizoen is het andere niet. Wie weet gaat Willem II wel een fantastisch seizoen spelen?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:29 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij ben ik echt de enige die deze nederlaag minder erg vind dan een gebruikelijke nederlaag halverwege het seizoen. Kom op; dit is de allereerste wedstrijd van Marco van Basten. Er zijn nieuwe spelers die moeten wennen aan Nederland (Oleguer, Cvitanich) of Ajax (Sno, Sulejmani) en er zijn redelijk wat spelers pas teruggekeerd uit Beijing (Vertonghen, Vermaelen, Sno) of komen terug van blessures (Van der Wiel, Sulejmani).
Ik maak mij niet druk. Nog 33 wedstrijden. Ja, tuurlijk was het slecht en triest. Maar er is geen man over boord.
Je moet bij Ajax niet zomaar de kleedkamer inlope na de wedstrijdquote:Op zondag 14 september 2008 20:40 schreef Wooldoor het volgende:
Er zijn hier ook genoeg mensen die Sno al afschrijven op zijn lage baltempo van vandaag
quote:Op zondag 14 september 2008 20:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je moet bij Ajax niet zomaar de kleedkamer inlope na de wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |