Urby was helemaal niet slecht. Eerste minuten slordig, maar daarna gewoon uitstekend met opkomen en ballen veroveren.quote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef Noshiba het volgende:
Wat was die urby weer slecht![]()
Ik zei al vantevoren waarom moet er nou een intervieuw met de slechtste speler van ajax in de kick off
Urby slecht?quote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef Noshiba het volgende:
Ik zei al vantevoren waarom moet er nou een intervieuw met de slechtste speler van ajax in de kick off
Ballen die hij eerst verloor...quote:Op zondag 14 september 2008 17:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Urby was helemaal niet slecht. Eerste minuten slordig, maar daarna gewoon uitstekend met opkomen en ballen veroveren.
Inderdaad, ik telde maar tien man, maar wist niet zo gauw wie er nou miste. Bahquote:Op zondag 14 september 2008 17:51 schreef Breach het volgende:
en duikt na afloop van de wedstrijd zonder enige reden meteen de kleedkamer in zonder het publiek te bedanken. Wat en arrogante klootzak zeg
Wat was er dan zo slecht aan Urby?quote:Op zondag 14 september 2008 17:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik vond Urby ook matig. Sno vond ik echt een drama, en waarom Leo in de basis stond begreep ik ook niet.
Sarpong was ok, maar ik zie toch liever Cvitanich. Wissel van Huntelaar begreep ik trouwens niet.
Verdediging was dik in orde trouwens, alleen Sno maakte er af een toe een potje van..
Urby bashen terwijl hij gewoon degelijk speeldequote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef Noshiba het volgende:
Ach ja, je zult er altijd een paar houden.quote:Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Urby bashen terwijl hij gewoon degelijk speelde
Ik vond het weer een van de minderen. Ok hij veroverde ballen, maar verloor ook veel ballen..quote:Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat was er dan zo slecht aan Urby?
Ik denk dat zijn passes het meeste aankwamen hoor samen met Jan Vertonghen.quote:Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik vond het weer een van de minderen. Ok hij veroverde ballen, maar verloor ook veel ballen..
Al had Urby 5x gescoord hadden er nog steeds mensen geweest die hem weer even moesten bashen..quote:Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef Wooldoor het volgende:
Raar want Urby was zeker aan de bal erg goed, hij had veel diepgang en goede passes. En zeker niet onnodig veel balverlies zoals we hem de laatste tijd kennen.
Ik vind zelf dat Van Basten helemaal gelijk heeft. En niks geen rel rond Huntelaar dus.quote:Opvallend moment was de wissel van Klaas-Jan Huntelaar. De aanvoerder werd een kwartier voor tijd naar de kant gehaald en zag middenvelder Rasmus Lindgren in zijn plaats komen. ''Roda dwong één op één over het hele veld”, legde Van Basten uit. ''We hebben het een tijdje aangekeken, maar we namen minder risico met Rasmus voor de verdediging. Suárez en Sulejmani zijn sneller dan Klaas-Jan, dus dat is de reden dat hij moest wijken. Maar ik was zeker niet ontevreden over hem."
Hehe dat is waar, als ze het over Oleguer hadden gezegd ok want die speelde zwak.quote:Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Al had Urby 5x gescoord hadden er nog steeds mensen geweest die hem weer even moesten bashen..
Over vooroordelen gesproken. Ik denk dat Urby er niet het maximale uithaalt, al een tijd niet trouwens..quote:Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Al had Urby 5x gescoord hadden er nog steeds mensen geweest die hem weer even moesten bashen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |