abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61624653
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61624681
In ieder geval de eerste 3 punten binnen.
Nu werken naar donderdag en zondag toe.
pi_61624685
Wat was die urby weer slecht

Ik zei al vantevoren waarom moet er nou een intervieuw met de slechtste speler van ajax in de kick off
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61624716
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef Noshiba het volgende:

Ik zei al vantevoren waarom moet er nou een intervieuw met de slechtste speler van ajax in de kick off
Urby was helemaal niet slecht. Eerste minuten slordig, maar daarna gewoon uitstekend met opkomen en ballen veroveren.
pi_61624719
Mag ik even mijn ongenoegen uiten over Evander Sno. Wat een verschrikkelijke vent is dat zeg. Kan bij lange na niet het niveau van Ajax aan en duikt na afloop van de wedstrijd zonder enige reden meteen de kleedkamer in zonder het publiek te bedanken. Wat een arrogante klootzak zeg

Verder was de sfeer op 410, ondanks de beroerde wedstrijd, wel prima eigenlijk
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_61624724
quote:

Urby slecht?
Welke wedstrijd heb je gezien?
Ik vond Urby juist goed spelen.
  zondag 14 september 2008 @ 17:53:03 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_61624754
Ik vond Urby ook matig. Sno vond ik echt een drama, en waarom Leo in de basis stond begreep ik ook niet.

Sarpong was ok, maar ik zie toch liever Cvitanich. Wissel van Huntelaar begreep ik trouwens niet.
Verdediging was dik in orde trouwens, alleen Sno maakte er af een toe een potje van..
  zondag 14 september 2008 @ 17:53:52 #8
45511 TimmyAsd
pi_61624770
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:51 schreef RayMania het volgende:

[..]

Urby was helemaal niet slecht. Eerste minuten slordig, maar daarna gewoon uitstekend met opkomen en ballen veroveren.
Ballen die hij eerst verloor...
pi_61624780
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:51 schreef Breach het volgende:
en duikt na afloop van de wedstrijd zonder enige reden meteen de kleedkamer in zonder het publiek te bedanken. Wat en arrogante klootzak zeg
Inderdaad, ik telde maar tien man, maar wist niet zo gauw wie er nou miste. Bah .
pi_61624785
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik vond Urby ook matig. Sno vond ik echt een drama, en waarom Leo in de basis stond begreep ik ook niet.

Sarpong was ok, maar ik zie toch liever Cvitanich. Wissel van Huntelaar begreep ik trouwens niet.
Verdediging was dik in orde trouwens, alleen Sno maakte er af een toe een potje van..
Wat was er dan zo slecht aan Urby?
pi_61624786
quote:

Urby bashen terwijl hij gewoon degelijk speelde
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61624802
De wissel van Huntelaar was redelijk logisch omdat er achterin wel af en toe wat gepruts was dus dan maar een verdedigende middenvelder erbij en voorin heb je dan met Suarez en Sulejmani 2 zeer snelle spitsen lopen.
Leonardo in de basis omdat hij goed getrained heeft en Suarez geen training heeft meegemaakt van Ajax deze week dus opzich ook wel logisch.
pi_61624805
die 3 goeie acties die urby heeft gemaakt? Ik weet niet of jullie gezien hebben hoevaak Thomas,jan of oleguer de fout van urby heeft moeten oppakken nadat hij z'n man liet lopen dat is niet op 3 handen te tellen

En al stuurt niemand een fax vanuit dubai voor leo dan doe ik het wel vanuit hoorn mag ie hier bij de amateurs komen spelen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61624822
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Urby bashen terwijl hij gewoon degelijk speelde
Ach ja, je zult er altijd een paar houden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 14 september 2008 @ 17:55:40 #15
45511 TimmyAsd
pi_61624830
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wat was er dan zo slecht aan Urby?
Ik vond het weer een van de minderen. Ok hij veroverde ballen, maar verloor ook veel ballen..
pi_61624845
Raar want Urby was zeker aan de bal erg goed, hij had veel diepgang en goede passes. En zeker niet onnodig veel balverlies zoals we hem de laatste tijd kennen.
pi_61624894
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:55 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ik vond het weer een van de minderen. Ok hij veroverde ballen, maar verloor ook veel ballen..
Ik denk dat zijn passes het meeste aankwamen hoor samen met Jan Vertonghen.
pi_61624896
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:56 schreef Wooldoor het volgende:
Raar want Urby was zeker aan de bal erg goed, hij had veel diepgang en goede passes. En zeker niet onnodig veel balverlies zoals we hem de laatste tijd kennen.
Al had Urby 5x gescoord hadden er nog steeds mensen geweest die hem weer even moesten bashen..
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61624910
Wel jammer dat onze Argentijn niet even meedeed.
pi_61624911
quote:
Opvallend moment was de wissel van Klaas-Jan Huntelaar. De aanvoerder werd een kwartier voor tijd naar de kant gehaald en zag middenvelder Rasmus Lindgren in zijn plaats komen. ''Roda dwong één op één over het hele veld”, legde Van Basten uit. ''We hebben het een tijdje aangekeken, maar we namen minder risico met Rasmus voor de verdediging. Suárez en Sulejmani zijn sneller dan Klaas-Jan, dus dat is de reden dat hij moest wijken. Maar ik was zeker niet ontevreden over hem."
Ik vind zelf dat Van Basten helemaal gelijk heeft. En niks geen rel rond Huntelaar dus.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61624924
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Al had Urby 5x gescoord hadden er nog steeds mensen geweest die hem weer even moesten bashen..
Hehe dat is waar, als ze het over Oleguer hadden gezegd ok want die speelde zwak.
pi_61624933
Ach ik heb niets te zeuren, genoeg gecreëerd en gewoon 3 punten op zak.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 14 september 2008 @ 17:59:22 #23
45511 TimmyAsd
pi_61624937
quote:
Op zondag 14 september 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Over vooroordelen gesproken. Ik denk dat Urby er niet het maximale uithaalt, al een tijd niet trouwens..
  zondag 14 september 2008 @ 17:59:42 #24
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_61624946
Urby speelde best redelijk. De offday van Klaas Jan was eigenlijk de grootste tegenvaller, normaal had hij er wel een paar ingetikt. Maar ja, zo ken ik hem niet, dus ik houd het op een incident

En drie punten zijn drie punten
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_61624947
-stomme gif heeft het begeven-

Maar de panna van Leo was zijn enige noemenswaardige actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')