quote:Gabri vraagteken voor trip naar Servië
Gabri moet mogelijk ook de derde wedstrijd die erom gaat laten schieten. Het meespelen van de Spanjaard in het UEFA Cup-duel met FK Borac aanstaande donderdag is hoogst onzeker. Dit vertelde Ajax-trainer Marco van Basten zondag na afloop van de wedstrijd tegen Roda JC (1-) aan Novum. “Hij heeft nog niet meegetraind met de groep, maar het gaat wel beter met hem”, aldus Van Basten. De oefenmeester wilde nog geen knoop doorhakken. “Het is nog onduidelijk of hij meegaat naar Servië. Dat hangt af van zijn herstel de komende dagen. Waarschijnlijk nemen we hierover dinsdag een beslissing.”
Gabri kampt al wekenlang met een pijnlijke enkel. In eerste instantie werd verwacht dat het om een kleine blessure zou gaan, maar het herstel van de Spanjaard verloopt trager dan gehoopt. Gabri ontbrak al in de competitiewedstrijden tegen Willem II en Roda JC en is dus nog een twijfelgeval voor het treffen met Borac.
Die jongetjes moeten zelf nog groeien..quote:Op zondag 14 september 2008 18:15 schreef Againzender het volgende:
Overigens heb ik op 414 weinig verandering gezien ten opzichte van de andere seizoenen. Maar misschien moet dat nog ff groeien.
ruik ik hier een meet?quote:Op zondag 14 september 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
Over 2 weken zit ik in een Ajaxvak op een seizoenplaats![]()
Stoerquote:Op zondag 14 september 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
welk vak?quote:Op zondag 14 september 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
Ja of 6-1quote:Op zondag 14 september 2008 18:27 schreef MaxC het volgende:
Goed gespeeld alleen een beetje van jammer van al die kansen missen. Het had net zo goed 0-0 kunnen worden
Liever vandaag, dan volgende week
Het had eerder 8-0 dan 0-0 kunnen zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 18:27 schreef MaxC het volgende:
Goed gespeeld alleen een beetje van jammer van al die kansen missen. Het had net zo goed 0-0 kunnen worden
Liever vandaag, dan volgende week
Ik ruik gas (dat moet je toch roepen dan?quote:
Ja klopt wel maar die goal van Vermaelen kwam uit het niets.quote:
Een seizoenplaats met twee stoeltjes. Bestaat dat?quote:Op zondag 14 september 2008 18:20 schreef SCH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |