Lijkt me vrij belangrijk of het terecht is of niet. In het geval van Sno is het meer dan terecht.quote:Op zondag 14 september 2008 21:06 schreef S-Two het volgende:
Altijd mooi dat gebash op spelers(of het terecht is even buiten beschouwing gelaten).
Anyway, drie punten, een aardige pot, ik ben tevreden.
Vond hem verdedigend wel redelijk, aan de bal is het een drama, daarom liever vd Wiel in het centrum met Oleguer en Vermaelen links, dan heb je genoeg mensen met een pass of actie achterin.quote:Op zondag 14 september 2008 21:09 schreef Wooldoor het volgende:
En Oleguer dan?
Hoefde weinig te doen deze wedstrijd maar de dingen die hij moest doen deed hij echt niet goed, die bal die Stekelenburg net op de doellijn stopte was een voorzet van Cisse die Oleguer erg makkelijk liet lopen. In de eerste helft speelt hij op de eigen helft zo de bal in de voeten van de tegenstander. En dan nog de kans waarbij hij samen met Vermaelen niet goed zat en Matondo kon schieten.
Ach het hoort erbij, ik heb me jaren prima vermaakt met kritiek op Wambertoquote:Op zondag 14 september 2008 21:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Lijkt me vrij belangrijk of het terecht is of niet. In het geval van Sno is het meer dan terecht.
Of mag er weer geen kritiek geleverd worden?
Ben het op zich wel met je eens, maar waar wil je met Vertonghen naartoe dan, vind die namelijk gewoon beter dan Vermaelen..quote:Op zondag 14 september 2008 21:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vond hem verdedigend wel redelijk, aan de bal is het een drama, daarom liever vd Wiel in het centrum met Oleguer en Vermaelen links, dan heb je genoeg mensen met een pass of actie achterin.
Ik doe vanaf nu elke avond een gebedje dat hij dit seizoen maar fit mag blijvenquote:Op zondag 14 september 2008 21:12 schreef BonJovi het volgende:
Tering kunnen we VD Wiel niet klonen ofzo
Middenveld?quote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben het op zich wel met je eens, maar waar wil je met Vertonghen naartoe dan, vind die namelijk gewoon beter dan Vermaelen..
Wat dacht je van het middenveldquote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Breach het volgende:
Ben het op zich wel met je eens, maar waar wil je met Vertonghen naartoe dan, vind die namelijk gewoon beter dan Vermaelen..
Wamberto is een beetje mijn antiheld, maar wat kon me aan hem ergeren aan zijn grijns als hij weer een giga kans had gemistquote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach het hoort erbij, ik heb me jaren prima vermaakt met kritiek op Wamberto
Ik had dat er ff neergezet omdat ik de wedstrijd niet geheel gezien heb. Ik vind het echter wel extreem overdreven zoals er nu gereageerd wordt op Sno. Maar goed, zo is het met Emanuelsson ook een hele tijd gegaan.quote:Op zondag 14 september 2008 21:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Lijkt me vrij belangrijk of het terecht is of niet. In het geval van Sno is het meer dan terecht.
Of mag er weer geen kritiek geleverd worden?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Breach het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Cvitanich Lindgren - Gabri Vertonghen - Vermaelen - Oleguer - Van der Wiel Stekelenburg |
Dan zou je nog altijd Sulejmani achter de spitsen kunnen gebruikenquote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Van Basten zegt zelf al dat Cvitanich niet geschikt is voor de nummer 10.
Silva op de bank?quote:Op zondag 14 september 2008 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Wissels:
Emanuelson voor Vertonghen.
Silva voor Van der Wiel.
Sno voor Lindgren / Gabri
Aissati / Sarpong voor Cvitanich.
Dat lijkt me wel wat.
och man, die gozer heeft me echt 10 jaar van mijn leven gekost...quote:Op zondag 14 september 2008 21:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wamberto is een beetje mijn antiheld, maar wat kon me aan hem ergeren aan zijn grijns als hij weer een giga kans had gemist
Ik vond Sulejmani dicht bij Huntelaar niet eens zo gek. Hou hem lekker centraal in een vrije rol.quote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Van Basten zegt zelf al dat Cvitanich niet geschikt is voor de nummer 10.
Keuze wordt natuurlijk ook beïnvloed door vandaag. Van der Wiel speelde erg sterk.quote:Op zondag 14 september 2008 21:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Silva op de bank?
Guess not, die is geweldig aanvallend en dat werkt uitstekend met Suarez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |