Lijkt me vrij belangrijk of het terecht is of niet. In het geval van Sno is het meer dan terecht.quote:Op zondag 14 september 2008 21:06 schreef S-Two het volgende:
Altijd mooi dat gebash op spelers(of het terecht is even buiten beschouwing gelaten).
Anyway, drie punten, een aardige pot, ik ben tevreden.
Vond hem verdedigend wel redelijk, aan de bal is het een drama, daarom liever vd Wiel in het centrum met Oleguer en Vermaelen links, dan heb je genoeg mensen met een pass of actie achterin.quote:Op zondag 14 september 2008 21:09 schreef Wooldoor het volgende:
En Oleguer dan?
Hoefde weinig te doen deze wedstrijd maar de dingen die hij moest doen deed hij echt niet goed, die bal die Stekelenburg net op de doellijn stopte was een voorzet van Cisse die Oleguer erg makkelijk liet lopen. In de eerste helft speelt hij op de eigen helft zo de bal in de voeten van de tegenstander. En dan nog de kans waarbij hij samen met Vermaelen niet goed zat en Matondo kon schieten.
Ach het hoort erbij, ik heb me jaren prima vermaakt met kritiek op Wambertoquote:Op zondag 14 september 2008 21:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Lijkt me vrij belangrijk of het terecht is of niet. In het geval van Sno is het meer dan terecht.
Of mag er weer geen kritiek geleverd worden?
Ben het op zich wel met je eens, maar waar wil je met Vertonghen naartoe dan, vind die namelijk gewoon beter dan Vermaelen..quote:Op zondag 14 september 2008 21:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vond hem verdedigend wel redelijk, aan de bal is het een drama, daarom liever vd Wiel in het centrum met Oleguer en Vermaelen links, dan heb je genoeg mensen met een pass of actie achterin.
Ik doe vanaf nu elke avond een gebedje dat hij dit seizoen maar fit mag blijvenquote:Op zondag 14 september 2008 21:12 schreef BonJovi het volgende:
Tering kunnen we VD Wiel niet klonen ofzo
Middenveld?quote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben het op zich wel met je eens, maar waar wil je met Vertonghen naartoe dan, vind die namelijk gewoon beter dan Vermaelen..
Wat dacht je van het middenveldquote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Breach het volgende:
Ben het op zich wel met je eens, maar waar wil je met Vertonghen naartoe dan, vind die namelijk gewoon beter dan Vermaelen..
Wamberto is een beetje mijn antiheld, maar wat kon me aan hem ergeren aan zijn grijns als hij weer een giga kans had gemistquote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach het hoort erbij, ik heb me jaren prima vermaakt met kritiek op Wamberto
Ik had dat er ff neergezet omdat ik de wedstrijd niet geheel gezien heb. Ik vind het echter wel extreem overdreven zoals er nu gereageerd wordt op Sno. Maar goed, zo is het met Emanuelsson ook een hele tijd gegaan.quote:Op zondag 14 september 2008 21:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Lijkt me vrij belangrijk of het terecht is of niet. In het geval van Sno is het meer dan terecht.
Of mag er weer geen kritiek geleverd worden?
quote:Op zondag 14 september 2008 21:22 schreef Breach het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Cvitanich Lindgren - Gabri Vertonghen - Vermaelen - Oleguer - Van der Wiel Stekelenburg |
Dan zou je nog altijd Sulejmani achter de spitsen kunnen gebruikenquote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Van Basten zegt zelf al dat Cvitanich niet geschikt is voor de nummer 10.
Silva op de bank?quote:Op zondag 14 september 2008 21:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Wissels:
Emanuelson voor Vertonghen.
Silva voor Van der Wiel.
Sno voor Lindgren / Gabri
Aissati / Sarpong voor Cvitanich.
Dat lijkt me wel wat.
och man, die gozer heeft me echt 10 jaar van mijn leven gekost...quote:Op zondag 14 september 2008 21:26 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wamberto is een beetje mijn antiheld, maar wat kon me aan hem ergeren aan zijn grijns als hij weer een giga kans had gemist
Ik vond Sulejmani dicht bij Huntelaar niet eens zo gek. Hou hem lekker centraal in een vrije rol.quote:Op zondag 14 september 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Van Basten zegt zelf al dat Cvitanich niet geschikt is voor de nummer 10.
Keuze wordt natuurlijk ook beïnvloed door vandaag. Van der Wiel speelde erg sterk.quote:Op zondag 14 september 2008 21:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Silva op de bank?
Guess not, die is geweldig aanvallend en dat werkt uitstekend met Suarez.
Wat zei je tegen hem, beter eet je lekker je Surinaamse snacks en blijf je van de hollandse groenten af Urby?quote:Op zondag 14 september 2008 21:37 schreef Pedroso het volgende:
Kwam overigens Urby nog tegen na afloop bij de parkeerplaats voor de selectie. Was samen met zijn familie Surinaamse snacks aan het eten. Siem de Jong kwam ook nog even zijn bolide ophalen (sportwagen Audi) met zijn best wel neukbare vriendin.
Was C toch.. Heb overigens niks gewonnenquote:Op zondag 14 september 2008 21:37 schreef Silenus het volgende:
Hadden jullie allemaal die ultramoeilijke quiz in de rust goed?
Kluivert krijgt de bal van Rijkaard....WAT NU?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!??????
Hij schiet met links
Hij schiet met rechts
Hij schiet...naast...
Kluivert zat zelf ook in het stadion, ben benieuwd of hij ook heeft gesmst.
Hij mag eten wat ie wil als ie maar presteert in het veld. Ging overigens wel keurig op de foto met diverse kinderen (en ook ouderen), zoals het hoort overigens.quote:Op zondag 14 september 2008 21:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wat zei je tegen hem, beter eet je lekker je Surinaamse snacks en blijf je van de hollandse groenten af Urby?
Sinds wanneer zit er in Roti geen groente dangquote:Op zondag 14 september 2008 21:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wat zei je tegen hem, beter eet je lekker je Surinaamse snacks en blijf je van de hollandse groenten af Urby?
Inderdaad. Bovendien ook een speler met aanvullende impulsen. Dat miste ik vanmiddag toch wel erg bij Van der Wiel.quote:Op zondag 14 september 2008 21:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Silva op de bank?
Guess not, die is geweldig aanvallend en dat werkt uitstekend met Suarez.
Volgens mij stond van der Wiel alleen in de eerste helft al 4 of 5 keer voor de goal.quote:Op zondag 14 september 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien ook een speler met aanvullende impulsen. Dat miste ik vanmiddag toch wel erg bij Van der Wiel.
Inderdaad, VD Wiel was bijna altijd aanspeelbaar. Zowel aanvallend als verdedigend erg sterk.quote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of aan de rechterkant van de 16 compleet vrij, maar dan ging Leonardo weer naar het midden dribbelen!
Dat was in de 1e helft maar in de 2e helft kwam ie nog maar sporadisch op. Ik vind Silva gewoon meer een rechtsback die ook nog vaak een afgemeten voorzet in huis heeft.quote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij stond van der Wiel alleen in de eerste helft al 4 of 5 keer voor de goal.
http://end.sport2media.com/vod.phpquote:Op zondag 14 september 2008 22:08 schreef Black-Death het volgende:
Staat er ergens een samenvatting online?
Urbyquote:Op zondag 14 september 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Inderdaad, VD Wiel was bijna altijd aanspeelbaar. Zowel aanvallend als verdedigend erg sterk.
Silva - Oleguer - VD Wiel - Vermaelen
Gabri(?) - Vertonghen - Urby
Sulejmani
Suarez- Huntelaar
Zoiets zou ik volgende week graag zien.
Daarom.quote:Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Urby![]()
Maarja veel beters hebben we daar niet op dit moment, of Lindgren maar dan is het vrij verdedigend.
Die link gaat in mijn favorieten.quote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
http://end.sport2media.com/vod.php
Sarpong heeft me nog nooit kunnen overtuigen. Maar goed er zal wel iets zijn dat ik niet zie aangezien hij niet verhuurd wordt.quote:Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef toma het volgende:
Heb niet de hele wedstrijd gezien maar ik vond Sarpong een matige indruk achterlaten. Of heb ik het mis.
Hier in de EO gids staat dat feyenoord word uitgezonden en daarna de samenvattingen van de overige wedstrijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Urby staat links en dit gebeurde aan de rechter kant met Oleguer...quote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef MaxC het volgende:
Suaréz creërde in 1 minuut meer gevaar dan Leonardo in de hele wedstrijd
Urby stond weer dramatisch te verdedigen bij die bal die net niet(of wel?) over de lijn ging
Preciesquote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Silenus het volgende:
Ach, je kunt zeiken op Urby wat je wil, bijna altijd terecht, maar vandaag speelde 'ie gewoon prima. Mag best eens gezegd worden. Desalniettemin voor de zekerheid niet opstellen volgende week zondag.
Klopt Oleguer verdedigde daar echt slecht maar Urby dekte compleet verkeerd de man die hem intike, hij stond in zijn rug en normaal gesproken scoort een spits deze bal echt wel.quote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Urby staat links en dit gebeurde aan de rechter kant met Oleguer...
Hoort Vermaelen niet aan de binnenkant te staan en Urby juist aan de andere kant.quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef MaxC het volgende:
[..]
Klopt Oleguer verdedigde daar echt slecht maar Urby dekte compleet verkeerd de man die hem intike, hij stond in zijn rug en normaal gesproken scoort een spits deze bal echt wel.
Moet ik Meneer Emanuelson zeggen dan?quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef BonJovi het volgende:
waarom al die voornamen hebben ze bij je op school gezeten ofzo
Idd, normaal zeik ik urby ook altijd af, maar vandaag vond ik hem zeker niet slecht bezig. wil niet zeggen dat ik hem in de basis wil hebben mja op die positie hebben we al niet zoveel spelers.quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Silenus het volgende:
Ach, je kunt zeiken op Urby wat je wil, bijna altijd terecht, maar vandaag speelde 'ie gewoon prima. Mag best eens gezegd worden. Desalniettemin voor de zekerheid niet opstellen volgende week zondag.
Keuze:quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Badabingea het volgende:
Leonardo moeten we houden. Afgeschreven en je zo inzetten voor je club, complimenten.
+10
Zijn optreden bewijst misschien wel het gelijk van Van Basten.quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Badabingea het volgende:
Leonardo moeten we houden. Afgeschreven en je zo inzetten voor je club, complimenten.
+10
Volgens mij kan jij beter je mond houdenquote:
Sorry het is een beetje flauw, maar ik vond Leonardo echt waardeloos vandaag.quote:
inderdaad. Vond hem vandaag best sterk spelen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Urby staat links en dit gebeurde aan de rechter kant met Oleguer...
Zo'n gozer zat achter mequote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef BonJovi het volgende:
Nee.quote:Op zondag 14 september 2008 23:57 schreef _Mike_ het volgende:
Is Aissati volgende week erbij?
Beh, dat is minder dan maar met Siem ipv Snoquote:
Ik denk dat Leo alleen speelde omdat Suarez zolaat terug was van interlands. Die staat zeker in de basis en idd hopelijk is Gabri fit... en Sarpong in de basis lijkt me ook niet zon goed idee.quote:Op maandag 15 september 2008 00:11 schreef versteegrob het volgende:
Ben benieuwd of Gabri tegen Feyenoord mee doet.
Hoop op Gabri voor Sarpong
Suarez voor Leonardo
Valse hoop?quote:Op maandag 15 september 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik blijf nog steeds op Gabri hopen. Maar dat zal wel kansloze hoop zijn.
Ik vond hem vandaag ook topquote:Op zondag 14 september 2008 20:19 schreef MaxC het volgende:
Suljemani was echt fantastischHad niet verwacht dat hij al zo goed zou zijn
Die wissel was gewoon goed, hij zag dat er veel minder aangevallen werd en heeft er gewoon een middenvelder bij gezet. En Sulejmani en Suarez erin gelaten voor eventuele counters...quote:Op maandag 15 september 2008 00:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar![]()
![]()
![]()
Volgende week tegen Feyenoord laat hij ons weer juichen.
Enne Marco als je dit leest bel me ff.Ik heb nog een paar tips. (sno-lindgren,Huntelaar wisselen)
quote:Op maandag 15 september 2008 00:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar![]()
![]()
![]()
Maar dan had Marco toch Sarpong eruit kunnen halen? Met die jongen kan je toch niet wat forceren heb ik altijd het idee.quote:Op maandag 15 september 2008 00:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die wissel was gewoon goed, hij zag dat er veel minder aangevallen werd en heeft er gewoon een middenvelder bij gezet. En Sulejmani en Suarez erin gelaten voor eventuele counters...
Dat heb je niet mis. Wat een mietje is dat zeg. Je kunt zeiken wat je wil over Sno, maar die bikkelt tenminste. Begrijp heel de wissel van Huntelaar niet. Had dan Sarpong er uit gehaald. Huntelaar was aan het loeren op z'n doelpunt. Als ie niet was gewisseld had ie gewoon gescoord.quote:Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef toma het volgende:
Heb niet de hele wedstrijd gezien maar ik vond Sarpong een matige indruk achterlaten. Of heb ik het mis.
quote:VIDEO: Thomas Vermaelen maakte in eigen huis met een harde kopbal de beslissende 1-0 tegen Roda JC. Ook verdedigend kon de Belg tevreden zijn: 'Spelen met Oleguer is totaal anders dan met Heitinga'.
Naar mijn mening haal je Huntelaar er (bijna) nooit uit. Huntelaar scoort zo ontzettend veel,is aanvoerder en ik vind hem een van de(zoniet de) belangrijkste persoon op het veld. Hij had wat kansen gemist deze wedstrijd maar mag het een keer. Ook al wordt gezegt dat hij uit vorm is(wat wel meevalt eigenlijk) als trainer laat je hem gewoon staan en laat je merken dat je gewoon gelooft in hem. Ik wil niet teveel waarde hechten aan deze wissel want er is verder niks aan de hand, maar de wissel sloeg gewoon helemaal nergens op. Als er iemand gewisseld moest worden dan was het of Sno of Sarpong.quote:Op maandag 15 september 2008 00:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die wissel was gewoon goed, hij zag dat er veel minder aangevallen werd en heeft er gewoon een middenvelder bij gezet. En Sulejmani en Suarez erin gelaten voor eventuele counters...
mooie foto. vooral omdat Timmer ondersteboven ligtquote:Op maandag 15 september 2008 00:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar![]()
![]()
![]()
Enne Marco als je dit leest bel me ff.Ik heb nog een paar tips. (sno-lindgren,Huntelaar wisselen)
Zekerheid bouw je echt niet in als je Sarpong, die de hele wedstrijd nog niets heeft laten zien, laat staan hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 01:12 schreef versteegrob het volgende:
Waarom begrijpt niemand het? Uiltleg was toch duidelijk
Van Basten: "Wissel Huntelaar om tactische redenen"
Ajax won vandaag met 1-0 van Roda JC. De eindstand had veel ruimer kunnen uitpakken voor Ajax door de vele kansen die de thuisploeg kreeg. Klaas Jan Huntelaar kreeg veel kansen maar scoorde niet. Hij werd tien minuten voor tijd gewisseld voor Rasmus Lindgren.
"Ik kan mij voorstellen dat Huntelaar zoiets dacht van "wat gebeurt mij nou", zei Van Basten. De wissel van Huntelaar was er een om een tactische reden. "Maar ik wilde iets meer zekerheid inbouwen. Ik haalde Huntelaar naar de kant omdat Sulejmani en Suarez meer snelheid hebben en dus gevaarlijker kunnen counteren."
De vele kansen die Huntelaar onbenut liet had niets te maken met de wissel: "Maar dat had niets met die wissel te maken", benadrukte Van Basten.
"We zijn met z’n allen niet in staat gebleken de wedstrijd snel te beslissen. Het gaat niet alleen om Huntelaar. Ik snap dat het publiek die wissel niet begreep. Huntelaar snapt het denk ik wel, die jongen is met zijn vak bezig."
Counterenquote:Op maandag 15 september 2008 01:12 schreef versteegrob het volgende:
Waarom begrijpt niemand het? Uiltleg was toch duidelijk
Van Basten: "Wissel Huntelaar om tactische redenen"
Ajax won vandaag met 1-0 van Roda JC. De eindstand had veel ruimer kunnen uitpakken voor Ajax door de vele kansen die de thuisploeg kreeg. Klaas Jan Huntelaar kreeg veel kansen maar scoorde niet. Hij werd tien minuten voor tijd gewisseld voor Rasmus Lindgren.
"Ik kan mij voorstellen dat Huntelaar zoiets dacht van "wat gebeurt mij nou", zei Van Basten. De wissel van Huntelaar was er een om een tactische reden. "Maar ik wilde iets meer zekerheid inbouwen. Ik haalde Huntelaar naar de kant omdat Sulejmani en Suarez meer snelheid hebben en dus gevaarlijker kunnen counteren."
De vele kansen die Huntelaar onbenut liet had niets te maken met de wissel: "Maar dat had niets met die wissel te maken", benadrukte Van Basten.
"We zijn met z’n allen niet in staat gebleken de wedstrijd snel te beslissen. Het gaat niet alleen om Huntelaar. Ik snap dat het publiek die wissel niet begreep. Huntelaar snapt het denk ik wel, die jongen is met zijn vak bezig."
Deze video is alleen binnen Nederland beschikbaar.quote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |