Urby staat links en dit gebeurde aan de rechter kant met Oleguer...quote:Op zondag 14 september 2008 22:43 schreef MaxC het volgende:
Suaréz creërde in 1 minuut meer gevaar dan Leonardo in de hele wedstrijd
Urby stond weer dramatisch te verdedigen bij die bal die net niet(of wel?) over de lijn ging
Preciesquote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Silenus het volgende:
Ach, je kunt zeiken op Urby wat je wil, bijna altijd terecht, maar vandaag speelde 'ie gewoon prima. Mag best eens gezegd worden. Desalniettemin voor de zekerheid niet opstellen volgende week zondag.
Klopt Oleguer verdedigde daar echt slecht maar Urby dekte compleet verkeerd de man die hem intike, hij stond in zijn rug en normaal gesproken scoort een spits deze bal echt wel.quote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Urby staat links en dit gebeurde aan de rechter kant met Oleguer...
Hoort Vermaelen niet aan de binnenkant te staan en Urby juist aan de andere kant.quote:Op zondag 14 september 2008 22:51 schreef MaxC het volgende:
[..]
Klopt Oleguer verdedigde daar echt slecht maar Urby dekte compleet verkeerd de man die hem intike, hij stond in zijn rug en normaal gesproken scoort een spits deze bal echt wel.
Moet ik Meneer Emanuelson zeggen dan?quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef BonJovi het volgende:
waarom al die voornamen hebben ze bij je op school gezeten ofzo
Idd, normaal zeik ik urby ook altijd af, maar vandaag vond ik hem zeker niet slecht bezig. wil niet zeggen dat ik hem in de basis wil hebben mja op die positie hebben we al niet zoveel spelers.quote:Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef Silenus het volgende:
Ach, je kunt zeiken op Urby wat je wil, bijna altijd terecht, maar vandaag speelde 'ie gewoon prima. Mag best eens gezegd worden. Desalniettemin voor de zekerheid niet opstellen volgende week zondag.
Keuze:quote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Badabingea het volgende:
Leonardo moeten we houden. Afgeschreven en je zo inzetten voor je club, complimenten.
+10
Zijn optreden bewijst misschien wel het gelijk van Van Basten.quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Badabingea het volgende:
Leonardo moeten we houden. Afgeschreven en je zo inzetten voor je club, complimenten.
+10
Volgens mij kan jij beter je mond houdenquote:
Sorry het is een beetje flauw, maar ik vond Leonardo echt waardeloos vandaag.quote:
inderdaad. Vond hem vandaag best sterk spelen.quote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Urby staat links en dit gebeurde aan de rechter kant met Oleguer...
Zo'n gozer zat achter mequote:Op zondag 14 september 2008 22:53 schreef BonJovi het volgende:
Nee.quote:Op zondag 14 september 2008 23:57 schreef _Mike_ het volgende:
Is Aissati volgende week erbij?
Beh, dat is minder dan maar met Siem ipv Snoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |