Wat zei je tegen hem, beter eet je lekker je Surinaamse snacks en blijf je van de hollandse groenten af Urby?quote:Op zondag 14 september 2008 21:37 schreef Pedroso het volgende:
Kwam overigens Urby nog tegen na afloop bij de parkeerplaats voor de selectie. Was samen met zijn familie Surinaamse snacks aan het eten. Siem de Jong kwam ook nog even zijn bolide ophalen (sportwagen Audi) met zijn best wel neukbare vriendin.
Was C toch.. Heb overigens niks gewonnenquote:Op zondag 14 september 2008 21:37 schreef Silenus het volgende:
Hadden jullie allemaal die ultramoeilijke quiz in de rust goed?
Kluivert krijgt de bal van Rijkaard....WAT NU?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!??????
Hij schiet met links
Hij schiet met rechts
Hij schiet...naast...
Kluivert zat zelf ook in het stadion, ben benieuwd of hij ook heeft gesmst.
Hij mag eten wat ie wil als ie maar presteert in het veld. Ging overigens wel keurig op de foto met diverse kinderen (en ook ouderen), zoals het hoort overigens.quote:Op zondag 14 september 2008 21:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wat zei je tegen hem, beter eet je lekker je Surinaamse snacks en blijf je van de hollandse groenten af Urby?
Sinds wanneer zit er in Roti geen groente dangquote:Op zondag 14 september 2008 21:42 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wat zei je tegen hem, beter eet je lekker je Surinaamse snacks en blijf je van de hollandse groenten af Urby?
Inderdaad. Bovendien ook een speler met aanvullende impulsen. Dat miste ik vanmiddag toch wel erg bij Van der Wiel.quote:Op zondag 14 september 2008 21:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Silva op de bank?
Guess not, die is geweldig aanvallend en dat werkt uitstekend met Suarez.
Volgens mij stond van der Wiel alleen in de eerste helft al 4 of 5 keer voor de goal.quote:Op zondag 14 september 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien ook een speler met aanvullende impulsen. Dat miste ik vanmiddag toch wel erg bij Van der Wiel.
Inderdaad, VD Wiel was bijna altijd aanspeelbaar. Zowel aanvallend als verdedigend erg sterk.quote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of aan de rechterkant van de 16 compleet vrij, maar dan ging Leonardo weer naar het midden dribbelen!
Dat was in de 1e helft maar in de 2e helft kwam ie nog maar sporadisch op. Ik vind Silva gewoon meer een rechtsback die ook nog vaak een afgemeten voorzet in huis heeft.quote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij stond van der Wiel alleen in de eerste helft al 4 of 5 keer voor de goal.
http://end.sport2media.com/vod.phpquote:Op zondag 14 september 2008 22:08 schreef Black-Death het volgende:
Staat er ergens een samenvatting online?
Urbyquote:Op zondag 14 september 2008 22:04 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Inderdaad, VD Wiel was bijna altijd aanspeelbaar. Zowel aanvallend als verdedigend erg sterk.
Silva - Oleguer - VD Wiel - Vermaelen
Gabri(?) - Vertonghen - Urby
Sulejmani
Suarez- Huntelaar
Zoiets zou ik volgende week graag zien.
Daarom.quote:Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Urby![]()
Maarja veel beters hebben we daar niet op dit moment, of Lindgren maar dan is het vrij verdedigend.
Die link gaat in mijn favorieten.quote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
http://end.sport2media.com/vod.php
Sarpong heeft me nog nooit kunnen overtuigen. Maar goed er zal wel iets zijn dat ik niet zie aangezien hij niet verhuurd wordt.quote:Op zondag 14 september 2008 22:12 schreef toma het volgende:
Heb niet de hele wedstrijd gezien maar ik vond Sarpong een matige indruk achterlaten. Of heb ik het mis.
Hier in de EO gids staat dat feyenoord word uitgezonden en daarna de samenvattingen van de overige wedstrijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op zondag 14 september 2008 22:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
http://end.sport2media.com/vod.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |