abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61480823

• De mooiste stad achter de duinen den haag topic
  • Den Haag #2
  • 's-Gravenhage #3
  • 's-Gravenhage #4
  • Den Haag Deel V
  • Den Haag #6 Oooh oooh Den Haag, mooie stad ......
  • Den Haag #7 Krêg tog allemââl de kânkah
  • Den Haag #8: Donder & Bliksem
  • Den Haag #9 Waar iedere morgen de vogeltjes fluiten
  • Den Haag #10, waar de Hofvijver maar niet wil bevriezen
  • Den Haag #11: Wâh uhn kankâhstas is et tog auk
  • Den Haag #12: Waah vinex nog steids nie geaksepteâhd wogt
  • Den Haag #13 en uhm sorry tekst kwijt....
  • Den Haag #14: Den Haag/Scheveningen stroomt vol....
  • Den Haag #15: Het strandseizoen is geopend!
  • Den Haag #16: Waar de pier het strand opkruipt...
  • Den Haag #17: Met bier!
  • Den Haag #18: Met een lekkere storm
  • Den Haag #19: Statenkwartier is GEEN Scheveningen!
  • Den Haag #20: Waar zanger van Kane woont
  • Den Haag #21: Waar het altijd waait ... of stormt!
  • Den Haag #22: Waar Lovechild kreeft komt eten!
  • Den Haag #23: Waar Jill-RMC 2 staartjes in haar haar doet.
  • Den Haag #24 Compleet met topicnewbie
  • Den Haag #25 Waar de Laan van Noi voorlopig nog dicht is :(
  • Den Haag #26 waah auk gek nog is lief schènt te zèn
  • Den Haag #27 Waah niets zegge een trent is geworduh
  • Den Haag #28 Nu echt deel 28
  • Den Haag #29 wâh duh burgeâhrvadeâh niet op ut vein komt
  • Den Haag #30 Op kraamvisite bij Lovechild
  • Den Haag #31 Waar het maar niet van een Den Haag meet komt
  • Den Haag #32 Waar de smurfen de stad hebben overgenomen
  • Den Haag #33 Komt er dan eindelijk een meeting in zicht?
  • Den Haag #34 "Hij die niet genoemd mag worden"
  • Den Haag #35 "Scapino roept vragen op onder ons"
  • Den Haag #36 "3 dagen lullen en weer een topic vullen"
  • Den Haag #37 Waar A_A ook een jaartje ouder gaat worden
  • Den Haag #38 Waar onze vaste topic-opener zeer gemist wordt
  • Den Haag #39 Waar we een witte Pasen hebben meegemaakt
  • Den Haag #40, waar de vaste topicopener verstek laat gaan
  • Den Haag #41 Lentekriebels
  • Den Haag #42 Waar de plannen voor een meet concreter worden!
  • Den Haag #43 Waar een brakke o_g verzaakt!
  • Den Haag #44 Waar McKillem n00b is.
  • Den Haag #45: Waar sommigen vrij zijn!
  • Den Haag # 46: met zon, zee, zand en tieten!
  • Den Haag #47: Waar blijft het strandweer!?
  • Den Haag #48 Let the sun shine
  • Den Haag #53 Waar de orginele TT opraken

• Nederlands-Haags vertaalprogramma
  • De Slag om Den Haag
  • Het Strijkijzer, nieuwe kamers in Den Haag.
  • 3voor12denhaag voor Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies ui de Haagse regio
  • Haagse Wikipedia

• Toeristische tips voor bezienswaardigheden en cafe's/restaurants/bar's en discotheken

• Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
  • Escher in het paleis
  • Panorama Mesdag
  • Bijwonen van de Tweede Kamer
  • 3D Bioscoop Omniversum
  • Bezoek ook eens Madurodam
  • Lekker relaxen bij Vitalizée
  • Madurodam
  • Het Paard van Troje poppodium
  • De Haagse Markt
  • Nieuwe Pathe bioscoop aan het Spui

• Wie zijn de Fokkers! die hier rondhangen
    quote:
    Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
    quote:
    Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
    quote:
    jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
    quote:
    Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
    quote:
    AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
    quote:
    Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
    quote:
    Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
    quote:
    CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
    quote:
    RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
    quote:
    Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
    quote:
    Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
    quote:
    m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
    quote:
    Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
    quote:
    4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
    quote:
    Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
    quote:
    2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
    quote:
    petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
    quote:
    Walter-Ego, 26-jarige man(netje ), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
    quote:
    tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
    quote:
    Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
    quote:
    MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles ) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind . Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
    quote:
    Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
    zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
    quote:
    Koploperkopper: Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen, en ziet geen reden om binnenkort vertrekken. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, auto's, cabaret, koken/eten (vooral het laatste ) en films.
    quote:
    Chiquitina 6 januari
    Conekiller 8 januari
    Becky27 16 januari
    Airwin 10 februari
    CaleX 27 februari
    Admiraal_Anaal 13 maart
    Charisma 1april
    Atreidez 4 april
    petre86 27 april
    m@x 12 mei
    Addict89 21 mei
    Yoni 25 juni
    XL 22 juli
    jna 2 Augustus
    Jill-RMC 6 augustus
    ook_gek 22 augustus
    2Mini 08 september
    Ratmen 3 november
    winterapfel 17 december
    Huppelei 21 december
    Elegy 31 december

• Tips en weetjes zijn welkom, sluit je het topic dan OPEN je ook een nieuwe inclusief update
  • De tekst voor de OP vind je hier
  • Veranderingen of aanpassingen voor de OP kan je PM'en naar Admiraal_Anaal

[ Bericht 98% gewijzigd door Koploperkopper op 08-09-2008 19:49:28 ]
  • Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
    Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
      maandag 8 september 2008 @ 19:38:02 #2
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_61480908
    Ik ben er!
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
    pi_61480994
    Oi. .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_61481004
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 19:38 schreef AirwiN het volgende:
    Ik ben er!
    Ik ook weer eens...
    pi_61481074
    geweldige service van de topicsluiter Thanks voor de PM
    pi_61481280

Heb even mijn persoonlijke stukje aan de OP toegevoegd, zal ik de verandering nog naar je PM-en admiraal, of lees je het nu?
    Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
    pi_61482074
    Yay nieuwe...duurde wel een btje lang he

Ff een kleine recap:
    * Heeft iemand mn nummerplaat al gevonden beginnend met 46-NS?
    * En ook_gek vertel je nieuwsgierige dorpsgenote even wat meer over je buurman...
      maandag 8 september 2008 @ 20:29:12 #8
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_61482412
    iedereen die via de kaart kan uitvinden waar ik woon mag langskomen voor een stukje taart
    Camera 1... 1!
    pi_61482443
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 20:29 schreef 2Mini het volgende:
    iedereen die via de kaart kan uitvinden waar ik woon mag langskomen voor een stukje taart
    Gefeliciteerd.
    pi_61482546
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 20:29 schreef 2Mini het volgende:
    Je hebt je adres naar mij gepm-ed hehe dus ik weet het exact
    pi_61482574
    Daar gaat je taart!
    pi_61482671
    ik wil ook taart! en snoep , en chips en chocola, oh nee dat laatste lust ik dan weer niet , laat maar
    pi_61482925
    ik heb ook taart
    dag
    pi_61483171
    Ik heb niks ... niet eens snoep meer en alleen nog maar vieze nibbits chips... en ijs. En allerlei gezonde troep!
      maandag 8 september 2008 @ 21:28:07 #15
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_61484269
    tvp
    Jawel, je keek.
      maandag 8 september 2008 @ 21:51:04 #16
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_61485199
    tvptje
      maandag 8 september 2008 @ 22:07:56 #17
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61485834
    Ik heb nog een taartje van de appie, morgen moet ie op
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_61487281
    @Zeemonster...je lust geen chocola en je vind Nibbits vies *shock horror* Dat is toch onmogelijk!!

Speaking of snoep...ik vraag me al de hele avond af waarom de Haribo smurfen ineens kabouters zijn geworden :S
      maandag 8 september 2008 @ 22:53:33 #19
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61487529
    Drugs are bad mkay
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_61488047
    Hallo .
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_61488409
    allo allo.

uit mijn nachtdienst
    pi_61488531
    Hallo

2mini, Gefeliciteerd
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 22:53 schreef Elegy het volgende:
    Drugs are bad mkay
    Ze hebben hier ook weed, maar t smaakt echt naar niks
    Where facts are few, experts are many.
      dinsdag 9 september 2008 @ 00:12:12 #23
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61488780

Voor 2mini!

okee, iets te laat maargoed
    pi_61489749
    quote:
    Op dinsdag 9 september 2008 00:12 schreef Elegy het volgende:

okee, iets te laat maargoed
    Hier niet
    pi_61490865
    Goeiemorgen

En gefeliciteerd 2mini
    Mad world, Good thing that I'm crazy!
    The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
      dinsdag 9 september 2008 @ 09:21:40 #26
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_61491917
    guttentag
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
      dinsdag 9 september 2008 @ 10:22:18 #27
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61492999
    quote:
    Op maandag 8 september 2008 20:18 schreef Jill-RMC het volgende:
    Yay nieuwe...duurde wel een btje lang he

Ff een kleine recap:
    * Heeft iemand mn nummerplaat al gevonden beginnend met 46-NS?
    * En ook_gek vertel je nieuwsgierige dorpsgenote even wat meer over je buurman...
    hey als je iets weet over die buurman, wil je me het dan laten weten?
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_61494872
    Cartesiusstraat?

Feli iig!
    Just being curious.. ofzo
    pi_61502210
    Toet toet, zag net de Google Streetview auto op de boulevard rijden.
    pi_61505105
    2mini gefeliciteerd en goedenavond allemaal!
      woensdag 10 september 2008 @ 00:41:33 #31
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_61514571
    Bedankt allemaal.. de taart is door niemand geclaimed , maar is inmiddels wel op
    Cartesiusstraat is trouwens hier om de hoek..

Ik heb het de laatste tijd wel druk.. ik kan jullie hier niet eens bijbenen..
    Camera 1... 1!
    pi_61515051
    gefeli nog 2mini

druk hierzo? nee echt niet he?
    pi_61515057

Hier wel.
      woensdag 10 september 2008 @ 08:56:37 #34
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61516497
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 01:40 schreef Koploperkopper het volgende:
    [ afbeelding ]

Hier wel.
    Okee, who farted?
    pi_61517918
    Ik woon en verdwaal ook nog steeds in Den Haag
    Ga je mee buiten spelen?
    Soms verdwaal ik in een draak
    101 doelen omdat het kan
    en iets met een loodgieter..
    pi_61518070
    quote:
    DEN HAAG - Het 14-jarige jongetje dat is opgepakt in verband met een uiterst gewelddadige, op film vastgelegde scooterdiefstal, is tot grote ontsteltenis van het slachtoffer vrijgelaten.

Please Wait ...

De Haagse puber is gisteren in afwachting van zijn proces teruggekeerd naar zijn ouderlijk huis. "De verdachte is nog erg jong", verduidelijkt persrechter René Elkerbout de beslissing die de raadkamer gisteren nam. "Wat ook een rol heeft gespeeld is dat er steeds meer belang wordt gehecht aan kinderrechtenverdragen. Daarin wordt gesteld dat kinderen over het algemeen beter af zijn buiten de gevangenis dan erin."

De rechtbank benadrukt dat er aan de vrijlating van de piepjonge Algerijnse verdachte strenge voorwaarden zijn gesteld. Zo heeft hij een bijzondere vorm van huisarrest gekregen. Hij mag het huis uit om naar school te gaan en moet zich daarna meteen melden bij de Haagse reclasseringsinstelling De Waag.

Op de vraag of het slachtoffer zich geen zorgen hoeft te maken over eventuele wraakacties, antwoordt de woordvoerder: "Hij mag sowieso niet op straat, dus zal het slachtoffer hem niet zien." Het 17-jarige slachtoffer Alain is daar echter niet zo gerust op. "Mijn zoon begrijpt hier dus niks van", laat zijn moeder Miranda Custic weten. "Hij snapt niet waarom hij in angst moet zitten."
    Hij hoeft niet bang te zijn voor wraakacties van die 14 jarige en what about zijn grote broers dan en de rest van de groep die erbij stond
      woensdag 10 september 2008 @ 11:12:22 #37
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61519423
    En als hij dan toch in elkaar wordt gerost/overhoop wordt gestoken dan zeggen ze daar natuurlijk allemaal dat ze het niet voorzien hadden...
    pi_61520683
    Die vertroetelpraktijken werken echt voor geen meter met die kleine ettertjes.
    Ik wil echt niet weten wat die allemaal op zn kerfstok gaat hebben tegen de tijd dat ie 18 is.
      woensdag 10 september 2008 @ 12:20:39 #39
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61521013
    Jamaar we moeten wel bedenken dat hij het al heel zwaar heeft hè

Gegen die Mauer und abschiessen
    pi_61523300
    Ik denk dat ze ook wel weten wie ze moeten hebben.
    Ik ben dan wel een lief schattig meisje *knipper knipper*, maar als iemand zo op mn scooter of iets dergelijks gaat zitten zonder mn toestemming, gaat ie er wel mooi vanaf. Bedoel dat kind is 11, een duw en hij ligt op de grond. En proberen te slaan, die krijgt toch echt wel een tik terug hoor. Jarenlange training gehad door mn broertje hoe ik met een irritant klein jongetje om moet gaan

En dat er een groep om heen staat, jammer. Durf de wedden dat meer dan de helft zich er niets eens mee bemoeit als je flink weerstand biedt.
      woensdag 10 september 2008 @ 16:00:59 #41
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61525984
    jill al iets gevonden over mijn buurman?
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    pi_61528245
    Je zal maar in het zuiderpark of er omheen wonen, tuig... Ik fiets voortaan wel een blokkie om, nu die weer vrij is

Mogge trouwens
    pi_61528331
    Nee, weet niets over je buurman. Daarom wilde ik wat meer weten van jou...ben voor de rest niet nieuwsgierig

@ Atreidez jij zit nu helemaal veilig Doe us een mini vakantieverslag
      woensdag 10 september 2008 @ 17:34:07 #44
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61528402
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 17:31 schreef Jill-RMC het volgende:
    Nee, weet niets over je buurman. Daarom wilde ik wat meer weten van jou...ben voor de rest niet nieuwsgierig

@ Atreidez jij zit nu helemaal veilig Doe us een mini vakantieverslag
    ik zal je het via pm wel sturen vanavond
    pi_61528845
    Nouja, typisch vakantie moet ik zeggen. Wat voor dag is t vandaag?
    Ken Montreal ondertussen uit me hoofd, maar doe vooral dingen die je ook doet als je hier woont. Met mooi weer lekker lezen in prachtige parken, uitgebreide warme sandwiches, metro hopping en een klein beetje geschiedenis. De laatste dagen is t weer wat koeler dus ben ik ook weer wat touristisch gaan rondstruinen. Heb de geschiedenis van Montreal geleerd vanuit een museum gehuisd in een fort uit 1600 op een eiland in de rivier, en daarna in de stad de 2 oudste straten van dichterbij gezien (de stad bestond in 1600 maar uit 2 hoofdstraten met een muur er omheen). Ze hebben in 1650 ofzo vanuit Frankrijk maar 3 boten vrouwen hierheen gestuurd om te zorgen dat t wat ging expanden..

Vanmiddag relaxed doen, het is nu 15 graden en als er een buitje valt ga ik maar een filmpje pakken ofzo. Ben beetje brak van uit eten gister, met de daarbij behorende drank en likeurtjes Aankomend weekend ws. naar Quebec City voor een lichtshow ter ere van 400 jaar Quebec dit jaar. En verder moet ik nog naar die botanical gardens...

Ik wou ook nog Mont Royal omhoog, maar had ws. de verkeerde kant genomen en toen kwam ik uit op de grootste begraafplaats die ik ooit heb gezien (en ik heb er een hoop gezien moet ik zeggen)

De terugreis komt alweer in zicht. Nog 5,5 dagen
      woensdag 10 september 2008 @ 18:18:05 #46
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61529460
    Mooie begraafplaats

Woei, de Hamka's is in de aanbieding bij de Appie
    pi_61543398
    Goeiemorgen
      donderdag 11 september 2008 @ 08:59:12 #48
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61543548
    Leu
    pi_61554949
    Wat een dooie boel hier; 3 reacties in 24 uur

Waar zijn alle dames heen?

Oh, goeiemogge trouwes
      donderdag 11 september 2008 @ 17:28:40 #50
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61555486
    Dames zullen wel werken of op het strand liggen mooi wezen ofzo

Hmm, ik heb nog een half taartje, vanaaf maar even opeten
    pi_61555997
    Is het strandweer in Nederland
      donderdag 11 september 2008 @ 17:50:52 #52
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_61556050
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 17:49 schreef Atreidez het volgende:
    Is het strandweer in Nederland
    Altijd toch?
    pi_61556459
    Als je solliciteerd naar een longontsteking
    pi_61557074
    Tis bloedjeheet vandaag. Idd strandweer. Mega klef....uiteraard zoals het NL betaamd is het morgen weer kutweer

Goed nieuws voor mn nachtrust: mn buurman heeft zn huis te koop gezet!!
    pi_61558387
    Jeminee wat wordt het donker hier. Zit met de lichten aan.
      donderdag 11 september 2008 @ 19:29:20 #56
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61558416
    Wie weet wat voor mafkees je nu krijgt Jill
      donderdag 11 september 2008 @ 19:29:34 #57
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61558423
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 19:28 schreef Koploperkopper het volgende:
    Jeminee wat wordt het donker hier. Zit met de lichten aan.
    Kaarsjes!
    pi_61558447
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 19:29 schreef Elegy het volgende:

[..]

Kaarsjes!
    Die komen later vanavond als de bliksem is ingeslagen.
      donderdag 11 september 2008 @ 19:36:22 #59
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61558641
    Gauw een UPS powersurge kopen dan maar
    pi_61558708
    Ik koop wel een hamster en hamsterwiel.
      donderdag 11 september 2008 @ 19:40:26 #61
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61558757
    En een paar kilo speed
    pi_61558788
    Hebben coffeeshops ook koopavond?
    pi_61559003
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 19:29 schreef Elegy het volgende:
    Wie weet wat voor mafkees je nu krijgt Jill
    Ssssstt....positief denken
      donderdag 11 september 2008 @ 20:13:54 #64
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61559650
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 19:41 schreef Koploperkopper het volgende:
    Hebben coffeeshops ook koopavond?
    Vast wel
      donderdag 11 september 2008 @ 20:14:25 #65
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61559658
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 19:49 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ssssstt....positief denken
    Okee okee. Misschien is het wel een ontzettend lekkere kerel voor je.... en issie homo
    pi_61559743
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 20:13 schreef Elegy het volgende:

[..]

Vast wel
    Ja nu is het al te laat, ik zie een grote wolk, straks word ik nat.
    pi_61559806
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 20:17 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ja nu is het al te laat, ik zie een grote wolk, straks word ik nat.
    De tulp hier om de hoek is volgens mij tot 2400 open
    pi_61559824
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 20:19 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

De tulp hier om de hoek is volgens mij tot 2400 open
    Hebben ze ook een bezorgservice?
    pi_61559901
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 20:20 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Hebben ze ook een bezorgservice?
    Aan vaste klanten wel
    pi_61559982
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 20:23 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Aan vaste klanten wel

Nu ik erover na denk, hier tegenover bij het bejaardentehuis zie ik wel vaak een ongemarkeerd wit busje staan.

Of is dat Christine Le Duc. Mental image.
      donderdag 11 september 2008 @ 20:31:51 #71
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61560139
    Bejaardensex Don en Ad doen seniorencomplex "Jong geleerd is oud gedaan"
    pi_61560326
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 20:31 schreef Elegy het volgende:
    Bejaardensex Don en Ad doen seniorencomplex "Jong geleerd is oud gedaan"
    Ik googlde.
      donderdag 11 september 2008 @ 20:45:46 #73
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61560504
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 20:38 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ik googlde.
    Beeldresultaten? Pics
    pi_61561913
    wat zijn jullie melig hier , Goedenavond trouwens
      donderdag 11 september 2008 @ 21:58:28 #75
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61562572
    Ik ga naar bed, ik ben moe

Trusten allemaal!
    pi_61563284
    quote:
    Op donderdag 11 september 2008 20:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

Beeldresultaten? Pics
    Ik durf het niet nog een keer op te zoeken, zoek zelf maar.

Slaap ze
    pi_61564891
    Waar blijft die regen en onweer .
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_61565312
    hee RATMEN, hoe slaap je doorheen met al die lawaai bij op de straat ?
    op weg naar mijn wwerk heeft het al geregend, dus Den Haag krijgt niets meer
    pi_61567349
    http://www.ad.nl/denhaag/(...)Michelinsterren.html
    quote:
    DEN HAAG - Twee adhd-Hagenaars zijn het afgelopen jaar heel Nederland doorgereisd op zoek naar het betere junkfood. Dit is ze niet bepaald meegevallen.

De grote drie Amerikaanse ketens maken er volgens schrijver Bart Chabot zelfs een potje van. Burger King vond hij 'tegen het schandalige aan'.

Gisteren presenteerde Chabot samen met kok Pierre Wind hun grote junkfoodboek Patatje Oorlog in het Scheveningse strandpaviljoen Buena Vista. In het boek onthult Pierre Wind een zwak te hebben voor snacks. Zijn favoriete verjaardagsmaaltijd is nog steeds appelmoes met friet en kroket.

,,De huidige snackbar kan echt niet meer,'' waarschuwt Wind. Meer gezonde snacks en meer eigengemaakte producten is het credo waarmee de twee willen bijdragen aan kwaliteits- en imagoverbetering. Om die reden hebben Wind en Chabot in navolging van Michelin zogeheten snacksterren uitgeloofd.

Als beste fastfoodplek van Nederland van 2008 koos het duo snackbar Wassenaar aan de Dirk Hoogenraadstraat in Scheveningen. Een trotse Sjaak Wassenaar en zijn compagnon, tevens huidig eigenaar, Albert Verheij mogen zich het komend jaar tooien met twee snacksterren. ,,We maken zoveel mogelijk onze eigen producten, al 48 jaar lang,'' zegt Sjaak. ,,Onze klanten komen uit het hele land.''
    Eteuh!
      vrijdag 12 september 2008 @ 08:24:09 #80
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61568915
    Helleuh
      vrijdag 12 september 2008 @ 09:08:56 #81
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_61569516
    morge!
    gaap... college.. gaap
    Camera 1... 1!
    pi_61573262
    Yay mn nummerplaat is gevonden! Morgen ff ophalen, dat scheelt me weer een hele hoop rompslomp
    pi_61573923
    En, zat-ie op de voor- of achterkant van je auto?
    pi_61574542
    Wat een kloteweer en dan ben ik nog aan het helpen met verhuizen ook .. nu weet ik wel weer waarom ik zo een hekel aan verhuizen heb , het is zo zwaar...
    Nou ik gaat weer de motregen in
    pi_61575269
    Tis hier een beetje donker .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_61579385
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 13:24 schreef Addict89 het volgende:
    Tis hier een beetje donker .
    Lieffie, dan moet je ook onder de dekens vandaan komen .
    pi_61579544
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 12:27 schreef Koploperkopper het volgende:
    En, zat-ie op de voor- of achterkant van je auto?
    Grapjas

Hij zat aan de voorkant, toen een weekje niet meer en vanaf morgen weer wel Nouja ws nog eerst een tijdje achter mn voorruit tot ik tijd heb om zo'n nieuw plastic houderding te kopen. Wil m natuurlijk niet weer kwijtraken.
    pi_61581633
    Er was een ongeluk gebeurd bij , ik geloof de troelstrakade?. God wat een puinhoop kan het dan op het Veluweplein zijn zeg . Anyway ik ben blij dat ik weer thuis ben .
    pi_61581706
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 16:28 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Grapjas

Hij zat aan de voorkant, toen een weekje niet meer en vanaf morgen weer wel Nouja ws nog eerst een tijdje achter mn voorruit tot ik tijd heb om zo'n nieuw plastic houderding te kopen. Wil m natuurlijk niet weer kwijtraken.
    Pattex.

Disclaimer; Ik ga 'em niet voor je zoeken als-ie er weer afdondert.

vrijdag 12 september 2008 @ 18:07:08 #90
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61581907
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 16:22 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Lieffie, dan moet je ook onder de dekens vandaan komen .
    Dan krijgt ze het vast koud
      vrijdag 12 september 2008 @ 18:08:25 #91
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61581935
    quote:
    Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef zeemonster het volgende:
    Er was een ongeluk gebeurd bij , ik geloof de troelstrakade?. God wat een puinhoop kan het dan op het Veluweplein zijn zeg . Anyway ik ben blij dat ik weer thuis ben .
    Waar is dat precies?
    pi_61582874
    Ik ben geen held in straatnamen dus het is heel goed mogelijk dat ik het fout heb .
    Maar je hebt dat grote kruispunt van het soestdijkseplein en dan is het volgende langs het zuiderpark het Veluweplein toch? En daar waar al die woonboten liggen is de troelstrakade?
    pi_61582915
    Of gewoon Google Mappen.
    pi_61583019
    Zeemonster bedoelt hier
    pi_61583129
    Ja!!! dat is hem A_A.
    Op de troelstrakade is een ongeluk gebeurd en toen moest ik de Moerweg op en toen stond ik midden op het plein vast tussen allemaal dwarsstaande auto's en een hoop poeha.
    Mensen die ruzie gaan zoeken met meneer agent omdat ze een afgesloten straat niet inmogen rijden, zijn trouwens sneu..
      vrijdag 12 september 2008 @ 19:03:45 #96
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61583136
    Ah daar
      vrijdag 12 september 2008 @ 20:21:18 #97
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61585321
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      vrijdag 12 september 2008 @ 22:09:34 #98
    3142 m@x
    Do, a deer, a female deer
    pi_61588646
    Oops! Did I just roll my eyes out loud?
    ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
    ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
    pi_61590782
    pi_61590877
    Iets aan de hand in wateringen bij van vliet containers?

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    32
    33
    34
    35
    36
    37
    38
    39
    40
    41
    42
    43
    44
    45
    46
    47
    48
    49
    50
    51
    52
    53
    54
    55
    56
    57
    58
    59
    60
    61
    62
    63
    64
    65
    66
    1500515   02:28:05   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Voor aflossing bij Zeer grote brand Monster
    1500332   02:28:05   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Voor aflossing bij Zeer grote brand Monster - Korpsalarm
    1500010   02:28:05   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Voor aflossing bij Zeer grote brand Regio Haaglanden Meldkamer (RAC)

1500518   02:27:09   12-09-08   Prio 2 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Aflossing bij Zeer grote brand Wateringen
    1500355   02:27:09   12-09-08   Prio 2 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Aflossing bij Zeer grote brand Wateringen - B-Brigade
    1500010   02:27:09   12-09-08   Prio 2 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Aflossing bij Zeer grote brand Regio Haaglanden Meldkamer (RAC)

1500028   02:07:13   12-09-08   RoVD Zuid gaarne telefonisch contact RAC BRW Haaglanden
    1500010   02:07:13   12-09-08   RoVD Zuid gaarne telefonisch contact RAC Regio Haaglanden Meldkamer (RAC)

1500463   01:28:24   12-09-08   Gaarne telefonisch contact RAC BRW Haaglanden
    1500010   01:28:24   12-09-08   Gaarne telefonisch contact RAC Regio Haaglanden Meldkamer (RAC)
    1500028   01:11:57   12-09-08   Gaarne telefonisch contact RAC BRW Haaglanden
    1500010   01:11:57   12-09-08   Gaarne telefonisch contact RAC Regio Haaglanden Meldkamer (RAC)

1500523   01:05:51   12-09-08   Gaarne de deur openen voor de TS 0045 Rijswijk
    1500010   01:05:51   12-09-08   Gaarne de deur openen voor de TS 0045 Regio Haaglanden Meldkamer (RAC)

1500023   01:02:00   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Zeer grote brand: ja) Magazijn / Loods Monteur van Dienst Den Haag

1500502   00:55:19   12-09-08   Gaarne de 2e Escamp TS 0045 naar Rijswijk Den Haag - Escamp
    1500010   00:55:19   12-09-08   Gaarne de 2e Escamp TS 0045 naar Rijswijk Regio Haaglanden Meldkamer (RAC)

1500525   00:43:27   12-09-08   Prio 2 ZT Smaragd 25 Meting 0841 benzinelucht vanuit riool Oosterheem
    1500392   00:43:27   12-09-08   Prio 2 ZT Smaragd 25 Meting 0841 benzinelucht vanuit riool Zoetermeer - Kazernealarm Oosterheem
    1500010   00:43:27   12-09-08   Prio 2 ZT Smaragd 25 Meting 0841 benzinelucht vanuit riool Regio Haaglanden Meldkamer (RAC)

1500358   00:41:29   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Zeer grote brand: ja) Magazijn / Loods Wateringen - Meetploeg
    1500010   00:41:29   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Zeer grote brand: ja) Magazijn / Loods Regio Haaglanden Meldkamer (RAC)

1500375   00:22:06   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote Magazijn / Loods Delft - Kazerneaanvulling C-brigade
    1500371   00:22:06   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote Magazijn / Loods Delft - Kazernealarm
    1500010   00:22:06   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote Magazijn / Loods Regio Haaglanden Meldkamer (RAC)

1500505   00:21:07   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0118 0076 Magazijn / Loods Den Haag - Loosduinen
    1500105   00:21:07   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0118 0076 Magazijn / Loods Den Haag - Bevelvoerder Loosduinen
    1500010   00:21:07   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0118 0076 Magazijn / Loods Regio Haaglanden Meldkamer (RAC)

1500519   00:18:27   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0228 0669 Magazijn / Loods Delft
    1500010   00:18:27   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0228 0669 Magazijn / Loods Regio Haaglanden Meldkamer (RAC)

1500523   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Rijswijk
    1500520   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Pijnacker
    1500519   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Delft
    1500509   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Den Hoorn
    1500505   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Den Haag - Loosduinen
    1500463   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods BRW Haaglanden
    1500414   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Code van Dienst Nootdorp
    1500412   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods B-brigade Pijnacker
    1500371   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Delft - Kazernealarm
    1500171   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Code van Dienst Den Hoorn
    1500161   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Rijswijk - Kazernealarm
    1500026   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods BRW Haaglanden
    1500024   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Regio Haaglanden Voorlichting
    1500023   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Monteur van Dienst Den Haag
    1500022   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Regio Haaglanden RCvD (Regionaal Commandant van Dienst)
    1500021   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods CvD 2 (Commandant van Dienst Regio)
    1500020   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods CvD 1 (Commandant van Dienst Den Haag)
    1500019   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Regio Haaglanden SOB (Stafofficier Operati�n Brandweer)
    1500018   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Regio Haaglanden AGS (Adviseur Gevaarlijke Stoffen)
    1500010   00:13:19   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) (Zeer grote 0971 0942 0138 0863 0636 0075 0999 0660 0951 Magazijn / Loods Regio Haaglanden Meldkamer (RAC)

1500024   00:09:42   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) Magazijn / Loods Regio Haaglanden Voorlichting
    1500021   00:09:42   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) Magazijn / Loods CvD 2 (Commandant van Dienst Regio)
    1500010   00:09:42   12-09-08   Prio 1 WT Van Vliet Contrans Wateringveldseweg 1 Binnenbrand (soort pand: bouwkeet/loods) (Middelbrand: ja) Magazijn / Loods Regio Haaglanden Meldkamer (RAC)
      vrijdag 12 september 2008 @ 23:20:34 #101
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61590916
    Ze smelten de kazen!

pi_61590958
    Daar lijkt het wel op ja zal vast geen klein brandje zijn
      vrijdag 12 september 2008 @ 23:39:15 #103
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61591415
    Misschien scooterdiefstal, the revenge
      zaterdag 13 september 2008 @ 00:43:03 #104
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_61592903
    Mensen die morgen een party willen crashen.. zijn van harte welkom
    Alleen zeg ik niet waar..
    Camera 1... 1!
    pi_61594472
    Bah, en ik had nog zo graag een vlucht eerder terug geboekt, speciaal voor jou feestje
      zaterdag 13 september 2008 @ 07:45:52 #106
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_61595002
    mogge
      zaterdag 13 september 2008 @ 07:47:15 #107
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_61595013
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 07:45 schreef becky27 het volgende:
    mogge

Je bent er vroeg bij vandaag...
      zaterdag 13 september 2008 @ 09:07:44 #108
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61595348
    Leu
    pi_61598804
    Pokkeherrie van die Ooievaarsrun.

Nouja zolang die kids maar plezier hebben, he.
      zaterdag 13 september 2008 @ 13:38:36 #110
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61598952
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 13:30 schreef Jill-RMC het volgende:
    Pokkeherrie van die Ooievaarsrun.

Nouja zolang die kids maar plezier hebben, he.
    erger nog ging net effe door de stevinstraat.... staan daar ernst bobby en de rest te zingen
    pi_61599273
    Och, die paar minuten dat getoeter. Ernst Bobby en de rest vind ik dan erger.
    pi_61600372
    http://www.nufoto.nl/2008/09/11/tram-knalt-op-auto/

Dit is denk ik dat ongeluk dat zeemonster bedoelde.
    pi_61600546
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 14:51 schreef Koploperkopper het volgende:
    http://www.nufoto.nl/2008/09/11/tram-knalt-op-auto/

Dit is denk ik dat ongeluk dat zeemonster bedoelde.
    Dit ongeluk is bij het grote kruispunt voor het malieveld dus niet welke zeemonster heeft gezien
    pi_61600611
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Dit ongeluk is bij het grote kruispunt voor het malieveld dus niet welke zeemonster heeft gezien
    Oh ja, je hebt gelijk. Dit is 'em dan niet.
    pi_61601667
    quote:
    Op zaterdag 13 september 2008 13:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

erger nog ging net effe door de stevinstraat.... staan daar ernst bobby en de rest te zingen
    Ja, daar is het Belgisch Park festival aan de gang. Voor het 125-jarig bestaan.
    Op het strand ter hoogte van het Beach Stadion is het EK lifeguard aan de gang, ook mega druk daar.
    Bij het bunker aan de Badhuisweg ook ontzettend druk. Tis overal druk vandaag

Ga straks nog even snel een kijkje nemen bij de Weimarkt, moet nog fotootje maken.
    pi_61606076
    Ik was eergister al in de Jardin Botanique geweest, maar zat net ff de foto's door te kijken. Was een prachtige plek daar, en had weer erg goed weer
    Sfeerimpressie met mijn slechte camera

Wordt leuke F1 race morgen, hoop dat ik op tijd wakker ben
    pi_61614021
    Iemand die mij kan vertellen waar ze maandag de oefening op het strand doen voor prinsjesdag?
    Richting havenhoofd of richting zwarte pad?

Ga denk ik even met mijn camera langs, proberen leuke shotjes te maken
    pi_61615198
    Heb t zelf een keer gezien ter hoogte van de haven. Geen idee of er een vaste plek voor wordt gebruikt Met uitladen e.d. lijkt mij juist het zwarte pad niet echt makkelijk..
      zondag 14 september 2008 @ 08:18:02 #119
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61615290
    Hoi allemaal
    pi_61615596
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 08:18 schreef Elegy het volgende:
    Hoi allemaal
    Hoi .
      zondag 14 september 2008 @ 09:42:09 #121
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61615642
    Hoi RATMEN

Ik ga zo naar Wanted in Pathé Buitenhof, draait om 10.30. Als er nog meer mensen heengaan, tot straks
    pi_61616132
    Hee toevallig , ik ga vanmiddag naar die film maar dan op het Spui Zwaai even als je een rooie met sproeten ziet
    pi_61616225
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 09:42 schreef Elegy het volgende:
    Hoi RATMEN

Ik ga zo naar Wanted in Pathé Buitenhof, draait om 10.30. Als er nog meer mensen heengaan, tot straks
    Helaas pindakaas, vandaag de hele dag repeteren en dan een assessment voor mijn nieuwe baan afmaken .
    pi_61616525
    Moooogge
      zondag 14 september 2008 @ 11:17:35 #125
    131729 jna
    pi_61616527
    Hebben de mensen in Bezuidenhout al gezien dat er een nieuwe spar supermarkt komt bij het stuyvesantplein?
    Jawel, je keek.
      zondag 14 september 2008 @ 12:35:44 #126
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_61617833
    nee waar dan?? zou wel heel relaxed zijn!
      zondag 14 september 2008 @ 13:08:15 #127
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61618469
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 10:42 schreef zeemonster het volgende:
    Hee toevallig , ik ga vanmiddag naar die film maar dan op het Spui Zwaai even als je een rooie met sproeten ziet
    Ik ben alweer terug Was een leuke film, lekker over de top en natuurlijk mevrouw Jolie

Enne, volgende week komt Mirrors uit als het goed is, onze date staat nog steeds toch?
    pi_61619114
    * admiraal_anaal gaat weer op de arbeidsmarkt rondkijken
    pi_61619414
    Je bent ontslagen?
    pi_61619684
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 14:00 schreef Koploperkopper het volgende:
    Je bent ontslagen?
    Nee dat niet, maar zit er wel aan te komen nouja contractverlenging wat niet doorgaat
    pi_61620029
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 12:35 schreef becky27 het volgende:
    nee waar dan?? zou wel heel relaxed zijn!
    Ja? Ik heb nog nooit boodschappen gedaan bij een Spar, wist niet eens dat die nog bestond. Is dat een beetje oke winkel dan?
    pi_61621034
    SPAR, dat zijn toch die winkels die ze in Center Parcs hebben
    pi_61621216
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef Atreidez het volgende:
    SPAR, dat zijn toch die winkels die ze in Center Parcs hebben
    Center Parcs .
      zondag 14 september 2008 @ 15:31:11 #134
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61621431
    Spar, is dat niet de B/C winkeltak van Ahold? Geloof in de rest van Europa best veel te vinden.

En ach, als ze goedkoop spul hebben
    pi_61621994
    Ik dacht dat alle Spar's C1000 waren geworden. Dat was iig wel gebeurd met die Spar in Poeldijk.

Trouwens kijk ik een keertje de race niet wint Vettel meteen. Tsk.
    pi_61622859
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 13:08 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik ben alweer terug Was een leuke film, lekker over de top en natuurlijk mevrouw Jolie

Enne, volgende week komt Mirrors uit als het goed is, onze date staat nog steeds toch?
    mevrouw jolie is inderdaad errug leuk om te zien , heb hem net gezien en die mirrorfilm staat hoor de achttiende komt ie uit dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door zeemonster op 14-09-2008 17:05:32 ]
    pi_61625732
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 15:53 schreef Jill-RMC het volgende:
    Ik dacht dat alle Spar's C1000 waren geworden. Dat was iig wel gebeurd met die Spar in Poeldijk.

Trouwens kijk ik een keertje de race niet wint Vettel meteen. Tsk.
    En wie verkoop ik na 4 races hem als rijder gehad te hebben .... .
      zondag 14 september 2008 @ 18:43:42 #138
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61625916
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 16:26 schreef zeemonster het volgende:

[..]

mevrouw jolie is inderdaad errug leuk om te zien , heb hem net gezien en die mirrorfilm staat hoor de achttiende komt ie uit dus.
    Haar billen ...maar da's wellicht een stand in

Heb jij een trailer van Mirrors gezien misschien? Ik was net twee trailers voordat de film begon binnen dus wellicht heb ik 'm gemist?
    En gaan we meteen donderdag of vrijdag? Ik wil 'm wel snel zien eigenlijk
    pi_61625994
    Sinds die anorexia foto's van Jolie krijg ik dat beeld niet meer uit me hoofd als ik haar zien Gelukkig zijn er genoeg andere knappe actrices...
    pi_61626234
    Ik dacht eerder aan zaterdag ..donderdag heb ik namelijk geen oppas en vrijdag avond heb ik al wat te doen, komt dat je uit?
    Willen er nog meer mee trouwens ? Becky , Charisma , A_A en anderen? Welkom hoor
    pi_61626364
    Btw ik heb inderdaad de trailer gezien. Hier kwamen wat kleine stukjes in voor die niet zo eng waren als de trailer die jij toen had Elegy.

Er zijn ook genoeg andere actrices maar ik blijf haar mooi vinden al ben ik zelf vrouw .
    Ze heeft gewoon iets stoers .
      zondag 14 september 2008 @ 19:03:15 #142
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61626368
    Zaterdag vind ik prima Tegen die tijd kijken we wel welke voorstelling en waar

En als er meer mensen meewillen is dat natuurlijk hartstikke leuk
      zondag 14 september 2008 @ 19:05:18 #143
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61626412
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 19:03 schreef zeemonster het volgende:
    Btw ik heb inderdaad de trailer gezien. Hier kwamen wat kleine stukjes in voor die niet zo eng waren als de trailer die jij toen had Elegy.

Er zijn ook genoeg andere actrices maar ik blijf haar mooi vinden al ben ik zelf vrouw .
    Ze heeft gewoon iets stoers .
    Ik had ook de red band trailer gepost, dat zijn de trailers die zelf ook voor 16+ geschikt zijn, vandaar

En Jolie, I can do her anyday
    pi_61626558
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 19:05 schreef Elegy het volgende:

[..]

IEn Jolie, I can do her anyday
    Dat kan ik dan weer niet Maar goed wat mannen betreft kan ik dat wel met Josh Duhamel
    pi_61626594
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 19:03 schreef Elegy het volgende:
    Zaterdag vind ik prima Tegen die tijd kijken we wel welke voorstelling en waar

En als er meer mensen meewillen is dat natuurlijk hartstikke leuk
    Leuk !
    pi_61627902
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 14:12 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar zit er wel aan te komen nouja contractverlenging wat niet doorgaat

Word pornoster!
    pi_61628017
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 19:11 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Dat kan ik dan weer niet Maar goed wat mannen betreft kan ik dat wel met Josh Duhamel

Die staat ook zeker in mijn top 10.
    pi_61628050
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:03 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Word pornoster!
    Been there, done that
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_61628146
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 20:09 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Been there, done that
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Commercieel gaan.
      zondag 14 september 2008 @ 22:15:45 #150
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_61632280
    Wat is het dood hier...
    Camera 1... 1!
    pi_61632480
    We zijn allemaal druk bezig om voor A_A een nieuw baantje te zoeken!
      zondag 14 september 2008 @ 22:42:26 #152
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61633138
    de film hackers was weer op tv.
    blijft een geweldige film met de perfecte muziek
    pi_61633401
    Nog nooit gezien , gaat over computers aan de naam te lezen?
    pi_61633527
    Nee, Hackers.
      zondag 14 september 2008 @ 22:56:35 #155
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61633612
    Gelul, het gaat om Angelina Jolie
    pi_61633938
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef Elegy het volgende:
    Gelul, het gaat om Angelina Jolie
    Ging het maar om haar dan had ik hem vast wel gezien (of Josh Duhamel natuurlijk )

Oh ze speelt erin hoor ik net hier naar me roepen Ach toen die film uitkwam was ik net 15 dus die heb ik gemist , ben blond

[ Bericht 12% gewijzigd door zeemonster op 14-09-2008 23:12:23 ]
      zondag 14 september 2008 @ 23:14:26 #157
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61634166
    iedereen die in de IT werkt heeft die film gezien

maar de muziek is echt super in die film. Carl cox, the prodigy
    pi_61634335
    the prodigy ken ik dan weer wel , van MTV vroeger . Maar goed ik werk niet in de it dus dan ligt het daaraan , meteen een mooi excuus
    pi_61634339
    Hackers? Is dat die film met Robert Redford? Ow nee wacht dat was Sneakers.
    pi_61634358
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 23:14 schreef ook_gek het volgende:
    iedereen die in de IT werkt heeft die film gezien

maar de muziek is echt super in die film. Carl cox, the prodigy
    Carl Cox .
    pi_61637409
    goeie morgen

* admiraal_anaal is bezig met uitzoeken hoelaat de oefening op strand is om even wat foto's te maken
    pi_61637434
    goede morgen...its monday
    pi_61637445
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 07:57 schreef Charisma het volgende:
    goede morgen...its monday
    Ach mooie eerste dag van de week, was al om 0400 wakker schrok wakker tijdens een nachtmerrie over spinnen
      maandag 15 september 2008 @ 08:27:26 #164
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_61637641
    quote:
    Op zondag 14 september 2008 14:27 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ja? Ik heb nog nooit boodschappen gedaan bij een Spar, wist niet eens dat die nog bestond. Is dat een beetje oke winkel dan?
    nou ja het gaat me er meer om dat er een super dichterbij is dan de c1000 of AH voor een schnelle boodschap.

goedemorgen iedereen!

Heb wanted een paar weken geleden al gezien, leuke film.
    Maar hoor over mirror niet zulke goede verhalen eigenlijk.
    pi_61637709
    pi_61639747
    ik vraag me nog steeds af waar die moet komen die Spar ? misschien in de zaak waar nu de dierenwinkel is ? alle andere zaken zijn wel echt klein rond het plein , behalve de autozaak dan nog ....

maandag 15 september 2008 @ 11:36:41 #167
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61640912
    Ik ben weer aan het werk

Kutzooi
      maandag 15 september 2008 @ 11:52:12 #168
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_61641281
    Wat ben ik blij dat ik vandaag vrij ben..
    Camera 1... 1!
      maandag 15 september 2008 @ 13:42:51 #169
    131729 jna
    pi_61643807
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef Charisma het volgende:
    ik vraag me nog steeds af waar die moet komen die Spar ? misschien in de zaak waar nu de dierenwinkel is ? alle andere zaken zijn wel echt klein rond het plein , behalve de autozaak dan nog ....

Ze zijn nu de showroom van die autozaak aan het verbouwen. Volgende week dinsdag gaan ze open
    Jawel, je keek.
    pi_61656095
    Ik heb een kitten .
    pi_61656196
    Joepie de poepie, morgen Prinsjesdag.
      maandag 15 september 2008 @ 20:43:31 #172
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61656382
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 20:36 schreef Koploperkopper het volgende:
    Joepie de poepie, morgen Prinsjesdag.
    RELLEEEHHH!!!

pi_61664147
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 08:34 schreef RATMEN het volgende:
    Vandaag "Prins voor een dag" .
    Was tof . Onder andere in een stoet met fiat 500tjes (de nieuwe) door Den Haag geracet. Enne ik moet zeggen dat "The Harbour Club" echt wel een erg mooie tent is met prima eten. Beetje foute bediening, maar ach, dat mocht de pret niet drukken.

En nou moet ik morgen in Amsterdam een Amsterdamse VMBO student van 18 spelen ... kan ik best voor door met een petje op mijn hoofd .
    pi_61664187
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 20:43 schreef Elegy het volgende:

[..]

RELLEEEHHH!!!

Dat wordt bijna ieder jaar wel voor mij gedaan. Vorig jaar die ei-gooiers, ben benieuwd wat we dit jaar krijgen.
    pi_61664246
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 00:08 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Was tof . Onder andere in een stoet met fiat 500tjes (de nieuwe) door Den Haag geracet. Enne ik moet zeggen dat "The Harbour Club" echt wel een erg mooie tent is met prima eten. Beetje foute bediening, maar ach, dat mocht de pret niet drukken.

En nou moet ik morgen in Amsterdam een Amsterdamse VMBO student van 18 spelen ... kan ik best voor door met een petje op mijn hoofd .
    Goed te eten daar . Niet al te ingewikkelde dingen, maar wel lekker, en snel klaar.

Bittergarnituur scoren op de zwoele avond. Stomme zomer, waar blijf je.
    pi_61664288
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 00:08 schreef RATMEN het volgende:
    Zo'n fouten leren jas van polyester en een bondkraag erbij, en vergeet de doublet ketting niet
    pi_61664310
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 00:13 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Zo'n fouten leren jas van polyester en een bondkraag erbij, en vergeet de doublet ketting niet
    Zo bedoel je?

pi_61664463
    Je kan het niet zien, maar ik wed dat ie ook nog die ketting eronder heeft zitten En airmaxjes natuurlijk...
    pi_61666543
    . Whehehe.
      dinsdag 16 september 2008 @ 09:33:30 #180
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_61667539
    WHAHAH!
    Wat een dodobrain..

Gmail werkt niet
    Camera 1... 1!
    pi_61672359
    quote:
    Op maandag 15 september 2008 13:42 schreef jna het volgende:

[..]

Ze zijn nu de showroom van die autozaak aan het verbouwen. Volgende week dinsdag gaan ze open
    aah daar ! super ...lekker dichtbij op loopafstand , hoop dat ze ook lang open zijn

goede middag allemaal
      dinsdag 16 september 2008 @ 13:20:07 #182
    131729 jna
    pi_61672696
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 13:06 schreef Charisma het volgende:

[..]

aah daar ! super ...lekker dichtbij op loopafstand , hoop dat ze ook lang open zijn

goede middag allemaal
    Lang als in laat of lang als in jaren?

Denk wel dat ze goed gaan draaien. Veel van de klanten die vroeger bij dat kleine buurtsupertje zaten zullen nu naar de spar gaan. Plus ik hoorde dat de kleine AH in de theresiastraat verdwijnt maar dat de C1000 in de theresiastraat ook AH wordt.
    Jawel, je keek.
    pi_61677354
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 13:20 schreef jna het volgende:

[..]

Lang als in laat of lang als in jaren?

Denk wel dat ze goed gaan draaien. Veel van de klanten die vroeger bij dat kleine buurtsupertje zaten zullen nu naar de spar gaan. Plus ik hoorde dat de kleine AH in de theresiastraat verdwijnt maar dat de C1000 in de theresiastraat ook AH wordt.
    Laat als het aan mij ligt! Ben nooit vroeg thuis en zeker niet met mijn nieuwe job!

Ik stem voor laat open .
    pi_61678577
    Anders doe je toch boodschappen voor je naar je werk gaat
    pi_61678667
    quote:
    Op dinsdag 16 september 2008 16:53 schreef Atreidez het volgende:
    Anders doe je toch boodschappen voor je naar je werk gaat
    Nou, ik slaap niet heel veel per nacht, dus de opzet is om zo laat mogelijk op te staan. En helaas ben ik met mijn nieuwe job waarschijnlijk de deur uit voor de winkels open zijn, dus das helaas geen optie .
      woensdag 17 september 2008 @ 10:13:35 #186
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61696601
    Hulleu
      woensdag 17 september 2008 @ 11:02:14 #187
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61697554
    je zal maar je laatste setje lenzen laten vallen in ke wasbak zo het putje in

Zit nu weer met een bril
    pi_61697587
    Haaaaaaai

Ik ben vandaag zo vrolijk
    zo vrolijk zo vrolijk

woensdag 17 september 2008 @ 11:05:59 #189
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61697644
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 11:03 schreef xxMirandaxx het volgende:
    Haaaaaaai

Ik ben vandaag zo vrolijk
    zo vrolijk zo vrolijk

kan je mij niet vrolijk maken dan?
      woensdag 17 september 2008 @ 11:32:22 #190
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61698251
    Huilie
      woensdag 17 september 2008 @ 12:40:38 #191
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61699776
    miranda?
    pi_61699895
    vamos a la playa?
      woensdag 17 september 2008 @ 13:02:52 #193
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61700206
    Dat was een blij liedje
      woensdag 17 september 2008 @ 13:55:50 #194
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61701386
    ik wil gewoon xxmirandaxx
    pi_61701591
    * Atreidez is weer terug

inclusief jetlag.. ben ik bang
    pi_61702065
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 13:55 schreef ook_gek het volgende:
    ik wil gewoon xxmirandaxx
    Dat staat wel een beetje creepy.
    pi_61703071
    Even een schaamteloze kopie uit Klussen En Wonen waar ik dit topic geopend heb:

Ik ben onlangs aangenomen voor een baan in Den Haag en aangezien ik in Groningen woon ga ik dus verhuizen. Het liefst zou ik een appartement huren ergens in een rustige wijk in Den Haag waarbij ik nog wel redelijk (plusminus een kwartier fietsen) bij het centrum zit.

Nou is dus mijn vraag, waar moet ik beginnen? Wat kan ik huren? Waar kan ik het beste wonen? Ik heb zo'n 600 euro in de maand over voor huur inclusief gas, licht en water maar liever 500. Ik stel niet te veel eisen maar het moet minimaal een woon/leefkamer, een redelijke keuken, een slaapkamer en een badkamer met raam(mijn huidige heeft dat niet ) hebben.

Zou iemand mij adviezen kunnen geven over het hoe en wat?

Hulp wordt op prijs gesteld!
    pi_61703141
    Ik wens je veel sterkte die wooneisen met die prijs te combineren zonder meteen een woning in de schilderswijk te hebben.
      woensdag 17 september 2008 @ 15:05:50 #199
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_61703221
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 13:02 schreef Elegy het volgende:
    Dat was een blij liedje
    ... over kernwapens...
      woensdag 17 september 2008 @ 15:23:22 #200
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61703690
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 15:05 schreef AirwiN het volgende:

[..]

... over kernwapens...
    Kernwapens
      woensdag 17 september 2008 @ 15:27:03 #201
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61703781
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef Haijo het volgende:

Ik ben onlangs aangenomen voor een baan in Den Haag en aangezien ik in Groningen woon ga ik dus verhuizen. Het liefst zou ik een appartement huren ergens in een rustige wijk in Den Haag waarbij ik nog wel redelijk (plusminus een kwartier fietsen) bij het centrum zit.

Nou is dus mijn vraag, waar moet ik beginnen? Wat kan ik huren? Waar kan ik het beste wonen? Ik heb zo'n 600 euro in de maand over voor huur inclusief gas, licht en water maar liever 500. Ik stel niet te veel eisen maar het moet minimaal een woon/leefkamer, een redelijke keuken, een slaapkamer en een badkamer met raam(mijn huidige heeft dat niet ) hebben.

Ik zit voor 425 ex in Laak. Da's tien minuutjes (maar het kan ook in minder ) fietsen van het centrum en vlakbij station Hollands Spoor. Dan komt er nog Eneco bij, zit momenteel op 100 maar dat wil ik omlaag brengen naar 80. En water kost geen ruk, iets van drie tientjes per drie maanden en eens in de zoveel tijd waterschapsbelasting. Al met al ongeveer 550 inclusief. Okee, dan sla ik de vervuilingsbelasting even over maar die betaal ik ook niet per maand.

Wat krijg ik er voor terug: ca 55m2 woonoppervlak, een balkon, badkamer, twee slaapkamers (waarvan één kamer een gigantische inloopkast is geworden waar al mijn kasten staan, apart toilet, badkamer met ligbad en een ruime keuken.

En ohja, ik heb een erker
    Parkeren is gratis maar na zessen een ramp, als in: lang zoeken. Verder is het redelijk rustig, op wat achterlijke klapjostiklussers na die vinden dat keihard toeteren 's ochtends vroeg (zo rond een uur of vijf) een goede manier is om de buurt te laten weten dat ze gaan werken. Daar moet ik nog maar eens met een katapult tegen in de weer gaan.

PM me maar voor het telefoonnummer van mijn makelaar

Oh wacht, mijn badkamer heeft geen raam maar wel zo'n afzuigding. En dus een ligbad en een radiator

[ Bericht 2% gewijzigd door Elegy op 17-09-2008 15:32:35 ]
      woensdag 17 september 2008 @ 15:28:49 #202
    30361 HaagseHarrie
    Wat een wil is, ben ik weg...
    pi_61703839
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 15:02 schreef Jill-RMC het volgende:
    Ik wens je veel sterkte die wooneisen met die prijs te combineren zonder meteen een woning in de schilderswijk te hebben.
    Welnee heb voor weinig om de hoek van de boogaard gewoond. Rijswijk dus.
    Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
    pi_61703991
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 15:27 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik zit voor 425 ex in Laak. Da's tien minuutjes (maar het kan ook in minder ) fietsen van het centrum en vlakbij station Hollands Spoor. Dan komt er nog Eneco bij, zit momenteel op 100 maar dat wil ik omlaag brengen naar 80. En water kost geen ruk, iets van drie tientjes per drie maanden en eens in de zoveel tijd waterschapsbelasting. Al met al ongeveer 550 inclusief. Okee, dan sla ik de vervuilingsbelasting even over maar die betaal ik ook niet per maand.

Wat krijg ik er voor terug: ca 55m2 woonoppervlak, een balkon, badkamer, twee slaapkamers (waarvan één kamer een gigantische inloopkast is geworden waar al mijn kasten staan, apart toilet, badkamer met ligbad en een ruime keuken.

En ohja, ik heb een erker
    Parkeren is gratis maar na zessen een ramp, als in: lang zoeken. Verder is het redelijk rustig, op wat achterlijke klapjostiklussers na die vinden dat keihard toeteren 's ochtends vroeg (zo rond een uur of vijf) een goede manier is om de buurt te laten weten dat ze gaan werken. Daar moet ik nog maar eens met een katapult tegen in de weer gaan.

PM me maar voor het telefoonnummer van mijn makelaar

Oh wacht, mijn badkamer heeft geen raam maar wel zo'n afzuigding. En dus een ligbad en een radiator
    Kijk dat zoek ik! En met erker bedoel je een kelder neem ik aan? En hoe is de buurt?

Check je inbox trouwens...
      woensdag 17 september 2008 @ 15:35:41 #204
    30361 HaagseHarrie
    pi_61704031
    nee erker bedoelt ie. Raam wat uitsteekt zeg maar.
    Laak is trouwens wel te doen, afhankelijk waar je zit uiteraard.
    Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
    pi_61704254
    Laak is te doen ja, wel afhankelijk waar je zit maar over algemeen te doen
    Ik woon achter Lorentzplein in 5 kamer woning, dakterras, 160 m2 voor een lullig bedrag van 330 euro per maand excl G/W/L. Totaal ook rond 500 per maand kwijt.
    Moet eerlijk zeggen dat ons huis puur geluk was om tegen zo'n huur te krijgen Zelfde huis naast ons kosten 1500 euro per maand (zelfde eigenaar )
    pi_61704415
    Net alweer druk bij The Harbour Club zeg.
      woensdag 17 september 2008 @ 15:51:48 #207
    30361 HaagseHarrie
    pi_61704520
    Trouwens..............................sta niet in de OP
      woensdag 17 september 2008 @ 15:52:00 #208
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61704527
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 14:23 schreef xxMirandaxx het volgende:

[..]

Dat staat wel een beetje creepy.
    maar het is heel lief bedoeld, echt waar!

Wanneer mag ik dat bewijzen onder het genot van een lekker drankje
    pi_61704548
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 15:51 schreef HaagseHarrie het volgende:
    Trouwens..............................sta niet in de OP
    Lees de onderkant van de OP even door
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

maar het is heel lief bedoeld, echt waar!

Wanneer mag ik dat bewijzen onder het genot van een lekker drankje
    Het zal nooit veranderen he
      woensdag 17 september 2008 @ 16:08:39 #210
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61704943
    Fokkin Hell AA! Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?

Dat wil ik ook Heb nou alweer ruimte te kort...
      woensdag 17 september 2008 @ 16:42:52 #211
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61705848
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Lees de onderkant van de OP even door
    [..]

Het zal nooit veranderen he
    Uhm nee ben bang van niet nee

Heb jij ooit geweten dat ik ook wel eens met je ex wat ben gaan drinken?
    pi_61706768
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 16:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Uhm nee ben bang van niet nee

Heb jij ooit geweten dat ik ook wel eens met je ex wat ben gaan drinken?
    ik weet het
      woensdag 17 september 2008 @ 18:12:44 #213
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_61708013
    he A_A gefeliciteerd met de uitkomst!! Nu kun je in je megahuis ook een leuke kinderkamer inrichten!
      woensdag 17 september 2008 @ 18:40:31 #214
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61708730
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 18:12 schreef becky27 het volgende:
    he A_A gefeliciteerd met de uitkomst!! Nu kun je in je megahuis ook een leuke kinderkamer inrichten!
    Of twee
      woensdag 17 september 2008 @ 18:42:42 #215
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61708789
    Woensdag 24 september een ladies only night bij alle CHristine le Duc filialen trouwens.

Ik denk, ik meld het even
      woensdag 17 september 2008 @ 18:44:26 #216
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61708824
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef Haijo het volgende:

Mijn huisbaas heeft soms ook appartementen te huur. Ik zit aan het randje van het centrum voor een ruime 500 euro incl. op een 3 kamerappartement van zo'n 75m2. Alleen hoor ik wanneer ik hem toevallig tegenkom dat hij wat vrij heeft en niet op het moment dat iemand mij vraagt of ik iets weet. Parkeren is hier betaald (overdag) maar ik heb voor 7 euro per maand een vergunning.
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      woensdag 17 september 2008 @ 18:45:26 #217
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61708851
    en ik ken iemand die de omgekeerde weg bewandeld. Die gaat vanuit Den Haag naar Groningen. Als ik hem zie zal ik eens vragen wat er met zijn woonruimte gebeurd.
    pi_61709614
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 18:44 schreef XL het volgende:

[..]

Mijn huisbaas heeft soms ook appartementen te huur. Ik zit aan het randje van het centrum voor een ruime 500 euro incl. op een 3 kamerappartement van zo'n 75m2. Alleen hoor ik wanneer ik hem toevallig tegenkom dat hij wat vrij heeft en niet op het moment dat iemand mij vraagt of ik iets weet. Parkeren is hier betaald (overdag) maar ik heb voor 7 euro per maand een vergunning.

Als dat zou kunnen zou ik het zéér op prijs stellen.
    pi_61710582
    I am unconditionally and irrevocably in love with him.
    I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
    pi_61710895
    Als ik in Leidschendam woon hè..
    mag ik hier dan ook posten?
    pi_61711045
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 19:56 schreef Liezl het volgende:
    quote:
    Geslacht: Vrouw
    Ja.

pi_61711259
    quote:
    Altijd mits foto's
    SPOILER
      woensdag 17 september 2008 @ 20:16:43 #223
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61711616
    quote:
    Mits prikkelende, danwel expliciete foto's van jezelf post en je jouw telefoonnummer naar mij pm'ed.

Dan wel

Ach tja, laat ik maar zeggen wat we allemaal denken
    pi_61711695

goed?
    pi_61711724
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 20:19 schreef Liezl het volgende:

[ afbeelding ]

goed?
    en de close-ups?

Hehe maar leuke foto leuk lachebekkie
      woensdag 17 september 2008 @ 20:20:56 #226
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61711735
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 20:19 schreef Liezl het volgende:

[ afbeelding ]

goed?
    Ga je ook mee zaterdag naar de film?
    pi_61711763

Edit: wat een enorme foto
      woensdag 17 september 2008 @ 20:24:04 #228
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61711835
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 20:20 schreef Elegy het volgende:

[..]

Je gaat ook mee zaterdag naar de film!
    Fixed
    pi_61711838
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 20:21 schreef Liezl het volgende:
    [ afbeelding ]

Nice

Waar Leidschendam eigenlijk? Achter Damlaan? of richting kastelenring?
    pi_61711874
    Richting kastelenring, Prinsenhof..
    ghetto (y)
    pi_61711944
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 20:25 schreef Liezl het volgende:
    Richting kastelenring, Prinsenhof..
    ghetto (y)
    pi_61712355
    Je foto's zijn door de jury goedgekeurd, welkom in dit topic.
    pi_61712417
    Volgens mij kunnen we dit topic omdopen tot het "haaglanden" topic
      woensdag 17 september 2008 @ 20:49:01 #234
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61712797
    En later uitbreiden tot "Westcoast" topic
    pi_61713149
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 20:27 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

whut?
      woensdag 17 september 2008 @ 21:20:00 #236
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61714042
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 20:21 schreef Liezl het volgende:
    [ afbeelding ]

kan me niet groot genoeg zijn
    pi_61714093
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 21:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

kan me niet groot genoeg zijn
    Heuj daar is-ie dan, vond 't al lang duren.
    pi_61714138
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 21:21 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Heuj daar is-ie dan, vond 't al lang duren.
      woensdag 17 september 2008 @ 21:23:37 #239
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61714171
    eindelijk een mooie vrouw hier

nu gaan er heel wat vrouwen weer boos worden wheheh
    pi_61714687
    Goedenavond allen Is het al volle maan?
    pi_61714728
    foto's zijn misleidend hè..
    je kan niet zomaar concluderen dat ik 'een mooie vrouw' ben natuurlijk
      woensdag 17 september 2008 @ 21:37:59 #242
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61714738
    Was dat niet gisteren?

Anyway, ik ben naar bed, ben moe
    pi_61714855
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 21:37 schreef Liezl het volgende:
    Reactie van ook_gek waarin hij suggereert jou te ontmoeten in........3.......2.......1.......

pi_61714919
    pi_61714942
    Eerst moet het toetsenbord schoon
    pi_61714977
    pi_61715640
    haha dit gaat nergens over
      woensdag 17 september 2008 @ 22:05:41 #248
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61715805
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 21:37 schreef Liezl het volgende:
    de concurentie is gewoon erg zwak, dus je bent al snel een mooie vrouw
      woensdag 17 september 2008 @ 22:06:14 #249
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61715827
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef zeemonster het volgende:
    Eerst moet het toetsenbord schoon
    dat inderdaad ook

ik krijg je maar niet uit mijn hoofd
    pi_61715858
    Je moet gewoon zeggen dat je een sportauto hebt ook_gek, daar zijn de vrouwtjes dol op.
      woensdag 17 september 2008 @ 22:07:55 #251
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61715903
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 22:06 schreef Koploperkopper het volgende:
    Je moet gewoon zeggen dat je een sportauto hebt ook_gek, daar zijn de vrouwtjes dol op.
    ja dat ook inderdaad

* ook_gek heeft een rood heel lief schattig cabriotje
    pi_61715925
    Een doekje door je ene oor en dan weer eruit via je andere oor en dan flink heen en weer raggen! That will do the trick !!
    pi_61716028
    Flossen voor gevorderden?
    pi_61716082
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 22:06 schreef Koploperkopper het volgende:
    Ik ga voor een peugeot 307 of een mini
    En alles behalve rood of zwart.
    pi_61718210
    Een Mazda mx5 mag je bijna geen auto meer noemen he Das bijna een HotWheels

Zieje...bijna ware grote
    pi_61718378
    Ik rijd maar in een heel stom autotje.. dus ik wacht op mijn prins in MIJN peugeot 307 en dan ruil ik mijn huidige prins in zijn ford in (Mocht ie dit lezen veranderd de peugeot in een mooi kistje op wielen Gelukkig kent ie me beter dan dat).
    pi_61718474
    Maar als je prins nou gewoon zijn ford inruilt voor een 307 dan hoef jij niets meer te doen. Je bent toch wel al subtiele hints aan het geven he....zoals het koopcontract van een 307 onder zn neus duwen
      woensdag 17 september 2008 @ 23:08:49 #258
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61718649
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 22:58 schreef Jill-RMC het volgende:
    Een Mazda mx5 mag je bijna geen auto meer noemen he Das bijna een HotWheels

[ afbeelding ]
    Zieje...bijna ware grote

wil je een stukje mee rijden?
    pi_61718684
    Sterker nog , ik heb hem voor de keus gesteld: Of we trouwen of een nieuwe auto...(circa zelfde bedrag)
    Toen zei hij: Jij trouwt toch niet en dat klopt .. ik wil potverdorie die auto!
    pi_61719465
    Ik krijg als het tegen zit een Peugeot 307 als voorloop auto bij mijn nieuwe baan ... maar die wil ik helemaal niet .
      donderdag 18 september 2008 @ 08:28:44 #261
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_61723495
    quote:
    Op woensdag 17 september 2008 23:30 schreef RATMEN het volgende:
    Ik krijg als het tegen zit een Peugeot 307 als voorloop auto bij mijn nieuwe baan ... maar die wil ik helemaal niet .
    ruilen voor mijn opel combo?
    pi_61723673
    Je hebt volgens mij wel verschillende geloof ik , de cabrio is ook heel erg mooi (ik heb tegen het raam aan staan kwijlen bij de Peugeot in de Kerketuinen). En dan zag ik nog een mooie in het blauw.
    pi_61723708
    Goedemorgen trouwens
      donderdag 18 september 2008 @ 08:50:55 #264
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61723830
    Ik zag er zoéén laatst staan vlakbij CS

Die wil ik oohook

En hoi allemaal
      donderdag 18 september 2008 @ 09:54:38 #265
    30361 HaagseHarrie
    pi_61724960
    hooooi....
    pi_61725058
    Goede morgen Den Haag

* admiraal_anaal gaat ff peuken halen
    pi_61725569
    Gatsie die is te ernstig gepimpt. Wel mooi blauw

Ik wil een Mustang GT 2008. Maar ik wil ook een Z4 en een DB9 en en en
    Mss toch eens een dealtje sluiten met de staatsloterij...
      donderdag 18 september 2008 @ 10:46:32 #268
    30361 HaagseHarrie
    pi_61726076
    Heb zelf nog het oude model Supra gehad maar qua rijden moet je daarvoor al een dealtje met de staatsloterij hebben.
    Feit was ook dat ie naar rechts trok als ik langs een benzinepomp reed.
      donderdag 18 september 2008 @ 10:52:37 #269
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61726223
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 10:26 schreef Jill-RMC het volgende:
    Gatsie die is te ernstig gepimpt. Wel mooi blauw

Ik wil een Mustang GT 2008. Maar ik wil ook een Z4 en een DB9 en en en
    Mss toch eens een dealtje sluiten met de staatsloterij...
    Gepimpt? Welnee, die is zo standaard als wat Nissan Skyline GT-R34

Ik wil er ook zo één. Maar misschien moet ik klein beginnen met een Civic Coupé, Supra, Eclipse of Celica.
    pi_61726762
    Klein beginnen.

Volkswagen Beetle bijvoorbeeld lijkt me wel wat.
      donderdag 18 september 2008 @ 11:17:05 #271
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61726775
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 10:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

Gepimpt? Welnee, die is zo standaard als wat Nissan Skyline GT-R34

Ik wil er ook zo één. Maar misschien moet ik klein beginnen met een Civic Coupé, Supra, Eclipse of Celica.
    de geen die jij hebt gezien is wel flink onder handen genomen.
    is een gt-r34 nismo. Eigenaar woont in delft
      donderdag 18 september 2008 @ 11:18:04 #272
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61726795
    * ook_gek gaat voor de ferrari
      donderdag 18 september 2008 @ 11:27:51 #273
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61726987
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 11:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

de geen die jij hebt gezien is wel flink onder handen genomen.
    is een gt-r34 nismo. Eigenaar woont in delft
    Die ik gezien heb was zwart en stond voor die velgen/auto onderdelen zaak vlakbij CS. Links van het cs, vlakbijhet viaduct/fly-over. Kan zogauw even geen accuratere beschrijving geven

En een paar jaar geleden zag ik ok al een blauwe GT-R34 in Voorburg.

Vind ik echt zulke gave auto's
    pi_61727702
    D'r is net een auto bij Leo Rog naar binnen gereden. Bejaarde uiteraard.
    Toch wel vreemd dat bij bejaarde mensen altijd het gas blijft hangen in die kleine autootjes.

[ Bericht 25% gewijzigd door Jill-RMC op 18-09-2008 12:05:06 ]
      donderdag 18 september 2008 @ 12:07:24 #275
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61727908
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 11:27 schreef Elegy het volgende:

[..]

Die ik gezien heb was zwart en stond voor die velgen/auto onderdelen zaak vlakbij CS. Links van het cs, vlakbijhet viaduct/fly-over. Kan zogauw even geen accuratere beschrijving geven

En een paar jaar geleden zag ik ok al een blauwe GT-R34 in Voorburg.

Vind ik echt zulke gave auto's
    tegen over letter op voor de flyover
      donderdag 18 september 2008 @ 12:22:24 #276
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61728281
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 12:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

tegen over letter op voor de flyover
    Ik wil echt zo'n wagen. Maar dat kost me gewoon een heel jaarsalaris
      donderdag 18 september 2008 @ 13:15:19 #277
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61729522
    dat valt nog wel mee. Kijk maar op www.mobile.de maar het onderhoud
      donderdag 18 september 2008 @ 13:25:19 #278
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61729764
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 13:15 schreef ook_gek het volgende:
    dat valt nog wel mee. Kijk maar op www.mobile.de maar het onderhoud
    Herstel, twee jaarsalarissen
    pi_61731128
    Hey Elegy, we kunnen al kwijlen over de nieuwe ook

Als ik ooit miljonair wordt
    pi_61731448
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 14:18 schreef Atreidez het volgende:
    Hey Elegy, we kunnen al kwijlen over de nieuwe ook

Als ik ooit miljonair wordt
    Zo duur is dat ding toch niet? 80-90k EUR. Even je huis verkopen, en 1 van je nieren. Klaar.
    pi_61731542
    Ja, die andere 900k is om de benzine te betalen omdat ik er vet veel in rond ga rijden!
      donderdag 18 september 2008 @ 14:47:00 #282
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61731857
    Die nieuwe idd, daar ben ik enkele tissues aan kwijtgeraakt...

In de nieuwe Fast & Furious zit er ook één, en da's zelfs een door Mine's getunede
    pi_61732574
    Ik heb niet veel eisen ,een peugeotje vind ik gewoon heel leuk Helaas heeft mijn vriend de mening wat goed rijdt, hoef je niet weg te doen.
    pi_61732638
    Dan zorg je dat-ie niet zo goed meer rijdt.
    pi_61732804
    Hahahaha dan loop ik niet meer maar dan ren ik En daarbij denk ik aan de inruilwaarde.

Komt vast goed , ik ben een vrouw en kan goed zeuren
      donderdag 18 september 2008 @ 16:12:26 #286
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_61733994
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 15:15 schreef zeemonster het volgende:
    Ik heb niet veel eisen ,een peugeotje vind ik gewoon heel leuk Helaas heeft mijn vriend de mening wat goed rijdt, hoef je niet weg te doen.
    Ja deze moet ik gewoon inkoppen!

Wees blij dat hij zo denkt. Anders had hij jou ook al ingeruild
    pi_61736350
    Hij ruilt mij niet in.
    Ik rijd nog steeds goed , ik word namelijk goed onderhouden
      donderdag 18 september 2008 @ 18:38:10 #288
    30560 2Mini
    Official Logo
    pi_61736952
    We hebben het wel vaak over auto's hier...
    Uit me hoofd gezegd heeft eentje een mx-5.. de ander een lancia met rare kleuren..
    Camera 1... 1!
    pi_61737313
    Ik twijfel tussen:

en

Of een Audi A3 met wat meer leuke speeltjes erop, of een Seat Leon met alles erop en eraan, inclusief allemaal leuke speeltjes .
      donderdag 18 september 2008 @ 19:01:04 #290
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61737484
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 18:54 schreef RATMEN het volgende:
    Ik twijfel tussen:

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]

Of een Audi A3 met wat meer leuke speeltjes erop, of een Seat Leon met alles erop en eraan, inclusief allemaal leuke speeltjes .
    Een audi kan echt niet, dus dan maar de Lexus.
    pi_61738509
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 19:01 schreef XL het volgende:

[..]

Een audi kan echt niet, dus dan maar de Lexus.
    Nah, waarom niet?
      donderdag 18 september 2008 @ 19:48:13 #292
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61738542
    Lexus!

Tenzij het een Audi S8 is, dan mag het wel
    Alleen omhoog gevallen accountmanagers rijden A4 en gefrustreerde huisvaders een A6 station
    pi_61738626
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 19:48 schreef Elegy het volgende:
    Lexus!

Tenzij het een Audi S8 is, dan mag het wel
    Alleen omhoog gevallen accountmanagers rijden A4 en gefrustreerde huisvaders een A6 station
    Helaas nog geen S8 . Ik moet je eerlijk bekennen dat ik wel gecharmeerd ben van de A4, al vind ik de A3 wel toffer.
      donderdag 18 september 2008 @ 20:37:21 #294
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_61739890
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 19:51 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Helaas nog geen S8 . Ik moet je eerlijk bekennen dat ik wel gecharmeerd ben van de A4, al vind ik de A3 wel toffer.
    De A4 vind ikzo...VW Bora en BMW 320 en Volvo S60/V70 Zo'n burgerlulbak

Zijn ook altijd dezelfde types die er in rijden, van die "baasjes". Zeg maar de mannetjes met petjes maar dan mogen ze van hun vrouw geen petje meer op. Die dan heel stoer en ruig met 150km op de linkerbaan langs komen razen, net alsof ze een ontzettende ruige alfaman zijn.... met een kinderzitje op de achterbank en stickertjes op het raampje...
    pi_61740117
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 20:37 schreef Elegy het volgende:

[..]

De A4 vind ikzo...VW Bora en BMW 320 en Volvo S60/V70 Zo'n burgerlulbak

Zijn ook altijd dezelfde types die er in rijden, van die "baasjes". Zeg maar de mannetjes met petjes maar dan mogen ze van hun vrouw geen petje meer op. Die dan heel stoer en ruig met 150km op de linkerbaan langs komen razen, net alsof ze een ontzettende ruige alfaman zijn.... met een kinderzitje op de achterbank en stickertjes op het raampje...
    Nu heb ik geen kinderen en mag ik van mijn vrouw vast wel een petje op .
    pi_61740414
    Nieuwe C-klasse geen optie? Vind 't persoonlijk wel mooie wagens, en je ziet er nog niet zoveel van.

(Met nadruk op NOG, niet zoveel. )
      donderdag 18 september 2008 @ 21:02:31 #297
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61740618
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 19:46 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Nah, waarom niet?

Een audi ziet er supersportief uit, maar rijdt als een limousine. Bovendien sturen ze allemaal alsof je in een parkeerstand zit. De eerste centimeters niks en dan zonder controle. Daarnaast wil je niet in een audi gezien worden omdat iedereen die er wel inzit eruit ziet alsof ze echt niks om auto's geven. Dit wordt bevestigd op de werkvloer waar iedereen die niks om auto's geeft in een audi rijdt. De a3 is het dieptepunt, daar zitten altijd dezelfde voetbal slijmhaar gelhoofden als in een Seat Leon in, altijd slecht gekleed met zeeman tshirts onder hun polo/overhemd. Of van die knakkers die hun kalende kop ontkennen.
      donderdag 18 september 2008 @ 21:05:51 #298
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61740713
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 20:56 schreef Koploperkopper het volgende:
    Nieuwe C-klasse geen optie? Vind 't persoonlijk wel mooie wagens, en je ziet er nog niet zoveel van.

[ afbeelding ]

(Met nadruk op NOG, niet zoveel. )
    Ja... beetje dubbel gevoel. Mercedes is toch voor bouwvakkers en oude mensen. De nieuwe C heeft echter wel de juiste looks! Ik zou het niet doen, een nieuw imago koop je niet met 1 model.
    pi_61740733
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:02 schreef XL het volgende:

[..]

Een audi ziet er supersportief uit, maar rijdt als een limousine. Bovendien sturen ze allemaal alsof je in een parkeerstand zit. De eerste centimeters niks en dan zonder controle. Daarnaast wil je niet in een audi gezien worden omdat iedereen die er wel inzit eruit ziet alsof ze echt niks om auto's geven. Dit wordt bevestigd op de werkvloer waar iedereen die niks om auto's geeft in een audi rijdt. De a3 is het dieptepunt, daar zitten altijd dezelfde voetbal slijmhaar gelhoofden als in een Seat Leon in, altijd slecht gekleed met zeeman tshirts onder hun polo/overhemd. Of van die knakkers die hun kalende kop ontkennen.
    En iemand anders zegt weer precies het omgekeerde, ergo; koop wat jezelf mooi vindt, niet gebaseerd op wat anderen van je zullen denken.
    pi_61740864
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef XL het volgende:

[..]

Ja... beetje dubbel gevoel. Mercedes is toch voor bouwvakkers en oude mensen. De nieuwe C heeft echter wel de juiste looks! Ik zou het niet doen, een nieuw imago koop je niet met 1 model.
    Tsja, weet je wat het is joh, je kunt overal wel een sjonnie in zien rijden. Ik zag er laatst 1 in een Citroen C1, ik zag een ouwe lul in een Nissan Micra, ik zag een gladde harenjongentje in een 911, als je zo alles bekijkt kun je nergens meer in rijden. Want Saab is voor saaie mensen, Alfa Romeo is voor patsers, dus ach.

Dit gezegd hebbende weet ik zelf ook nogsteeds niet wat voor auto ik over een paar maanden wil gaan kopen. Ik denk dat er een 9-5 komt.
      donderdag 18 september 2008 @ 21:16:42 #301
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_61741102
    quote:
    Op donderdag 18 september 2008 21:10 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Tsja, weet je wat het is joh, je kunt overal wel een sjonnie in zien rijden. Ik zag er laatst 1 in een Citroen C1, ik zag een ouwe lul in een Nissan Micra, ik zag een gladde harenjongentje in een 911, als je zo alles bekijkt kun je nergens meer in rijden. Want Saab is voor saaie mensen, Alfa Romeo is voor patsers, dus ach.

Dit gezegd hebbende weet ik zelf ook nogsteeds niet wat voor auto ik over een paar maanden wil gaan kopen. Ik denk dat er een 9-5 komt.
    Nou ja, een imago stel je niet vast op 1 berijder of model, maar op het gemiddelde. Saab is overigens niet saai, dat ben je als uitvinder van de turbo sowieso niet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')