Ik zit voor 425 ex in Laak. Da's tien minuutjes (maar het kan ook in minderquote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef Haijo het volgende:
Even een schaamteloze kopie uit Klussen En Wonen waar ik dit topic geopend heb:
Ik ben onlangs aangenomen voor een baan in Den Haag en aangezien ik in Groningen woon ga ik dus verhuizen. Het liefst zou ik een appartement huren ergens in een rustige wijk in Den Haag waarbij ik nog wel redelijk (plusminus een kwartier fietsen) bij het centrum zit.
Nou is dus mijn vraag, waar moet ik beginnen? Wat kan ik huren? Waar kan ik het beste wonen? Ik heb zo'n 600 euro in de maand over voor huur inclusief gas, licht en water maar liever 500. Ik stel niet te veel eisen maar het moet minimaal een woon/leefkamer, een redelijke keuken, een slaapkamer en een badkamer met raam(mijn huidige heeft dat niet ) hebben.
Zou iemand mij adviezen kunnen geven over het hoe en wat?
Hulp wordt op prijs gesteld!
Welnee heb voor weinig om de hoek van de boogaard gewoond. Rijswijk dus.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik wens je veel sterkte die wooneisen met die prijs te combineren zonder meteen een woning in de schilderswijk te hebben.
Kijk dat zoek ik! En met erker bedoel je een kelder neem ik aan? En hoe is de buurt?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zit voor 425 ex in Laak. Da's tien minuutjes (maar het kan ook in minder) fietsen van het centrum en vlakbij station Hollands Spoor. Dan komt er nog Eneco bij, zit momenteel op 100 maar dat wil ik omlaag brengen naar 80. En water kost geen ruk, iets van drie tientjes per drie maanden en eens in de zoveel tijd waterschapsbelasting. Al met al ongeveer 550 inclusief. Okee, dan sla ik de vervuilingsbelasting even over maar die betaal ik ook niet per maand.
Wat krijg ik er voor terug: ca 55m2 woonoppervlak, een balkon, badkamer, twee slaapkamers (waarvan één kamer een gigantische inloopkast is geworden waar al mijn kasten staan, apart toilet, badkamer met ligbaden een ruime keuken.
En ohja, ik heb een erker
Parkeren is gratis maar na zessen een ramp, als in: lang zoeken. Verder is het redelijk rustig, op wat achterlijke klapjostiklussers na die vinden dat keihard toeteren 's ochtends vroeg (zo rond een uur of vijf) een goede manier is om de buurt te laten weten dat ze gaan werken. Daar moet ik nog maar eens met een katapult tegen in de weer gaan.
PM me maar voor het telefoonnummer van mijn makelaar
Oh wacht, mijn badkamer heeft geen raam maar wel zo'n afzuigding. En dus een ligbad en een radiator
maar het is heel lief bedoeld, echt waar!quote:Op woensdag 17 september 2008 14:23 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Dat staat wel een beetje creepy.
Lees de onderkant van de OP even doorquote:Op woensdag 17 september 2008 15:51 schreef HaagseHarrie het volgende:
Trouwens..............................sta niet in de OP
Het zal nooit veranderen hequote:Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar het is heel lief bedoeld, echt waar!
Wanneer mag ik dat bewijzen onder het genot van een lekker drankje
Uhm nee ben bang van niet neequote:Op woensdag 17 september 2008 15:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lees de onderkant van de OP even door
[..]
Het zal nooit veranderen he
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm nee ben bang van niet nee
Heb jij ooit geweten dat ik ook wel eens met je ex wat ben gaan drinken?
Of tweequote:Op woensdag 17 september 2008 18:12 schreef becky27 het volgende:
he A_A gefeliciteerd met de uitkomst!! Nu kun je in je megahuis ook een leuke kinderkamer inrichten!
Mijn huisbaas heeft soms ook appartementen te huur. Ik zit aan het randje van het centrum voor een ruime 500 euro incl. op een 3 kamerappartement van zo'n 75m2. Alleen hoor ik wanneer ik hem toevallig tegenkom dat hij wat vrij heeft en niet op het moment dat iemand mij vraagt of ik iets weet. Parkeren is hier betaald (overdag) maar ik heb voor 7 euro per maand een vergunning.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:00 schreef Haijo het volgende:
Even een schaamteloze kopie uit Klussen En Wonen waar ik dit topic geopend heb:
Ik ben onlangs aangenomen voor een baan in Den Haag en aangezien ik in Groningen woon ga ik dus verhuizen. Het liefst zou ik een appartement huren ergens in een rustige wijk in Den Haag waarbij ik nog wel redelijk (plusminus een kwartier fietsen) bij het centrum zit.
Nou is dus mijn vraag, waar moet ik beginnen? Wat kan ik huren? Waar kan ik het beste wonen? Ik heb zo'n 600 euro in de maand over voor huur inclusief gas, licht en water maar liever 500. Ik stel niet te veel eisen maar het moet minimaal een woon/leefkamer, een redelijke keuken, een slaapkamer en een badkamer met raam(mijn huidige heeft dat niet ) hebben.
Zou iemand mij adviezen kunnen geven over het hoe en wat?
Hulp wordt op prijs gesteld!
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:44 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn huisbaas heeft soms ook appartementen te huur. Ik zit aan het randje van het centrum voor een ruime 500 euro incl. op een 3 kamerappartement van zo'n 75m2. Alleen hoor ik wanneer ik hem toevallig tegenkom dat hij wat vrij heeft en niet op het moment dat iemand mij vraagt of ik iets weet. Parkeren is hier betaald (overdag) maar ik heb voor 7 euro per maand een vergunning.
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:56 schreef Liezl het volgende:
Als ik in Leidschendam woon hè..
mag ik hier dan ook posten?![]()
Ja.quote:Geslacht: Vrouw
Altijdquote:Op woensdag 17 september 2008 19:56 schreef Liezl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mits prikkelende, danwel expliciete foto's van jezelf post en je jouw telefoonnummer naar mij pm'ed.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:56 schreef Liezl het volgende:
Ga je ook mee zaterdag naar de film?quote:
Fixedquote:Op woensdag 17 september 2008 20:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je gaat ook mee zaterdag naar de film!
Nicequote:Op woensdag 17 september 2008 20:21 schreef Liezl het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: wat een enorme foto![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:25 schreef Liezl het volgende:
Richting kastelenring, Prinsenhof..
ghetto (y)
kan me niet groot genoeg zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 20:21 schreef Liezl het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: wat een enorme foto![]()
Heuj daar is-ie dan, vond 't al lang duren.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:21 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Heuj daar is-ie dan, vond 't al lang duren.![]()
Reactie van ook_gek waarin hij suggereert jou te ontmoeten in........3.......2.......1.......quote:Op woensdag 17 september 2008 21:37 schreef Liezl het volgende:
foto's zijn misleidend hè..
je kan niet zomaar concluderen dat ik 'een mooie vrouw' ben natuurlijk![]()
de concurentie is gewoon erg zwak, dus je bent al snel een mooie vrouwquote:Op woensdag 17 september 2008 21:37 schreef Liezl het volgende:
foto's zijn misleidend hè..
je kan niet zomaar concluderen dat ik 'een mooie vrouw' ben natuurlijk![]()
dat inderdaad ookquote:Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef zeemonster het volgende:
Eerst moet het toetsenbord schoon
ja dat ook inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2008 22:06 schreef Koploperkopper het volgende:
Je moet gewoon zeggen dat je een sportauto hebt ook_gek, daar zijn de vrouwtjes dol op.
Ik ga voor een peugeot 307 of een miniquote:Op woensdag 17 september 2008 22:06 schreef Koploperkopper het volgende:
Je moet gewoon zeggen dat je een sportauto hebt ook_gek, daar zijn de vrouwtjes dol op.
wil je een stukje mee rijden?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Een Mazda mx5 mag je bijna geen auto meer noemen heDas bijna een HotWheels
[ afbeelding ]
Zieje...bijna ware grote![]()
ruilen voor mijn opel combo?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:30 schreef RATMEN het volgende:
Ik krijg als het tegen zit een Peugeot 307 als voorloop auto bij mijn nieuwe baan ... maar die wil ik helemaal niet.
Gepimpt? Welnee, die is zo standaard als watquote:Op donderdag 18 september 2008 10:26 schreef Jill-RMC het volgende:
Gatsie die is te ernstig gepimpt. Wel mooi blauw
Ik wil een Mustang GT 2008. Maar ik wil ook een Z4 en een DB9 en en en
Mss toch eens een dealtje sluiten met de staatsloterij...
de geen die jij hebt gezien is wel flink onder handen genomen.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gepimpt? Welnee, die is zo standaard als watNissan Skyline GT-R34
Ik wil er ook zo één. Maar misschien moet ik klein beginnen met een Civic Coupé, Supra, Eclipse of Celica.
Die ik gezien heb was zwart en stond voor die velgen/auto onderdelen zaak vlakbij CS. Links van het cs, vlakbijhet viaduct/fly-over. Kan zogauw even geen accuratere beschrijving gevenquote:Op donderdag 18 september 2008 11:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de geen die jij hebt gezien is wel flink onder handen genomen.
is een gt-r34 nismo. Eigenaar woont in delft
tegen over letter op voor de flyoverquote:Op donderdag 18 september 2008 11:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die ik gezien heb was zwart en stond voor die velgen/auto onderdelen zaak vlakbij CS. Links van het cs, vlakbijhet viaduct/fly-over. Kan zogauw even geen accuratere beschrijving geven
En een paar jaar geleden zag ik ok al een blauwe GT-R34 in Voorburg.
Vind ik echt zulke gave auto's![]()
Ik wil echt zo'n wagen. Maar dat kost me gewoon een heel jaarsalarisquote:Op donderdag 18 september 2008 12:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tegen over letter op voor de flyover
Herstel, twee jaarsalarissenquote:Op donderdag 18 september 2008 13:15 schreef ook_gek het volgende:
dat valt nog wel mee. Kijk maar op www.mobile.de maar het onderhoud
Zo duur is dat ding toch niet? 80-90k EUR. Even je huis verkopen, en 1 van je nieren. Klaar.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:18 schreef Atreidez het volgende:
Hey Elegy, we kunnen al kwijlen over de nieuwe ook
Als ik ooit miljonair wordt
Ja deze moet ik gewoon inkoppen!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:15 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb niet veel eisen ,een peugeotje vind ik gewoon heel leuk![]()
Helaas heeft mijn vriend de mening wat goed rijdt, hoef je niet weg te doen.
Een audi kan echt niet, dus dan maar de Lexus.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:54 schreef RATMEN het volgende:
Ik twijfel tussen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Of een Audi A3 met wat meer leuke speeltjes erop, of een Seat Leon met alles erop en eraan, inclusief allemaal leuke speeltjes.
Nah, waarom niet?quote:Op donderdag 18 september 2008 19:01 schreef XL het volgende:
[..]
Een audi kan echt niet, dus dan maar de Lexus.
Helaas nog geen S8quote:Op donderdag 18 september 2008 19:48 schreef Elegy het volgende:
Lexus!
Tenzij het een Audi S8 is, dan mag het wel
Alleen omhoog gevallen accountmanagers rijden A4 en gefrustreerde huisvaders een A6 station
De A4 vind ikzo...VW Bora en BMW 320 en Volvo S60/V70quote:Op donderdag 18 september 2008 19:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Helaas nog geen S8. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik wel gecharmeerd ben van de A4, al vind ik de A3 wel toffer.
Nu heb ik geen kinderen en mag ik van mijn vrouw vast wel een petje opquote:Op donderdag 18 september 2008 20:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
De A4 vind ikzo...VW Bora en BMW 320 en Volvo S60/V70Zo'n burgerlulbak
Zijn ook altijd dezelfde types die er in rijden, van die "baasjes". Zeg maar de mannetjes met petjes maar dan mogen ze van hun vrouw geen petje meer op. Die dan heel stoer en ruig met 150km op de linkerbaan langs komen razen, net alsof ze een ontzettende ruige alfaman zijn.... met een kinderzitje op de achterbank en stickertjes op het raampje...
quote:
Ja... beetje dubbel gevoel. Mercedes is toch voor bouwvakkers en oude mensen. De nieuwe C heeft echter wel de juiste looks! Ik zou het niet doen, een nieuw imago koop je niet met 1 model.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:56 schreef Koploperkopper het volgende:
Nieuwe C-klasse geen optie? Vind 't persoonlijk wel mooie wagens, en je ziet er nog niet zoveel van.
[ afbeelding ]
(Met nadruk op NOG, niet zoveel.)
En iemand anders zegt weer precies het omgekeerde, ergo; koop wat jezelf mooi vindt, niet gebaseerd op wat anderen van je zullen denken.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:02 schreef XL het volgende:
[..]
Een audi ziet er supersportief uit, maar rijdt als een limousine. Bovendien sturen ze allemaal alsof je in een parkeerstand zit. De eerste centimeters niks en dan zonder controle. Daarnaast wil je niet in een audi gezien worden omdat iedereen die er wel inzit eruit ziet alsof ze echt niks om auto's geven. Dit wordt bevestigd op de werkvloer waar iedereen die niks om auto's geeft in een audi rijdt. De a3 is het dieptepunt, daar zitten altijd dezelfde voetbal slijmhaar gelhoofden als in een Seat Leon in, altijd slecht gekleed met zeeman tshirts onder hun polo/overhemd. Of van die knakkers die hun kalende kop ontkennen.
Tsja, weet je wat het is joh, je kunt overal wel een sjonnie in zien rijden. Ik zag er laatst 1 in een Citroen C1, ik zag een ouwe lul in een Nissan Micra, ik zag een gladde harenjongentje in een 911, als je zo alles bekijkt kun je nergens meer in rijden. Want Saab is voor saaie mensen, Alfa Romeo is voor patsers, dus ach.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef XL het volgende:
[..]
Ja... beetje dubbel gevoel. Mercedes is toch voor bouwvakkers en oude mensen. De nieuwe C heeft echter wel de juiste looks! Ik zou het niet doen, een nieuw imago koop je niet met 1 model.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |