Ging het maar om haar dan had ik hem vast wel gezienquote:
Carl Coxquote:Op zondag 14 september 2008 23:14 schreef ook_gek het volgende:
iedereen die in de IT werkt heeft die film gezien![]()
maar de muziek is echt super in die film. Carl cox, the prodigy
Ach mooie eerste dag van de week, was al om 0400 wakkerquote:
nou ja het gaat me er meer om dat er een super dichterbij is dan de c1000 of AH voor een schnelle boodschap.quote:Op zondag 14 september 2008 14:27 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja? Ik heb nog nooit boodschappen gedaan bij een Spar, wist niet eens dat die nog bestond. Is dat een beetje oke winkel dan?
Ze zijn nu de showroom van die autozaak aan het verbouwen. Volgende week dinsdag gaan ze openquote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef Charisma het volgende:
ik vraag me nog steeds af waar die moet komen die Spar ? misschien in de zaak waar nu de dierenwinkel is ? alle andere zaken zijn wel echt klein rond het plein , behalve de autozaak dan nog ....
RELLEEEHHH!!!quote:Op maandag 15 september 2008 20:36 schreef Koploperkopper het volgende:
Joepie de poepie, morgen Prinsjesdag.
Was tofquote:
Dat wordt bijna ieder jaar wel voor mij gedaan. Vorig jaar die ei-gooiers, ben benieuwd wat we dit jaar krijgen.quote:
Goed te eten daarquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Was tof. Onder andere in een stoet met fiat 500tjes (de nieuwe) door Den Haag geracet. Enne ik moet zeggen dat "The Harbour Club" echt wel een erg mooie tent is met prima eten. Beetje foute bediening, maar ach, dat mocht de pret niet drukken.
En nou moet ik morgen in Amsterdam een Amsterdamse VMBO student van 18 spelen ... kan ik best voor door met een petje op mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |