quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:45 schreef becky27 het volgende:
mogge
erger nog ging net effe door de stevinstraat.... staan daar ernst bobby en de rest te zingenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Pokkeherrie van die Ooievaarsrun.
Nouja zolang die kids maar plezier hebben, he.
Dit ongeluk is bij het grote kruispunt voor het malieveld dus niet welke zeemonster heeft gezienquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:51 schreef Koploperkopper het volgende:
http://www.nufoto.nl/2008/09/11/tram-knalt-op-auto/
Dit is denk ik dat ongeluk dat zeemonster bedoelde.
Oh ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dit ongeluk is bij het grote kruispunt voor het malieveld dus niet welke zeemonster heeft gezien
Ja, daar is het Belgisch Park festival aan de gang. Voor het 125-jarig bestaan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
erger nog ging net effe door de stevinstraat.... staan daar ernst bobby en de rest te zingen
Hoiquote:
Helaas pindakaas, vandaag de hele dag repeteren en dan een assessment voor mijn nieuwe baan afmakenquote:Op zondag 14 september 2008 09:42 schreef Elegy het volgende:
Hoi RATMEN
Ik ga zo naar Wanted in Pathé Buitenhof, draait om 10.30. Als er nog meer mensen heengaan, tot straks
Ik ben alweer terugquote:Op zondag 14 september 2008 10:42 schreef zeemonster het volgende:
Hee toevallig , ik ga vanmiddag naar die film maar dan op het SpuiZwaai even als je een rooie met sproeten ziet
Ja? Ik heb nog nooit boodschappen gedaan bij een Spar, wist niet eens dat die nog bestond. Is dat een beetje oke winkel dan?quote:Op zondag 14 september 2008 12:35 schreef becky27 het volgende:
nee waar dan?? zou wel heel relaxed zijn!
Center Parcsquote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef Atreidez het volgende:
SPAR, dat zijn toch die winkels die ze in Center Parcs hebben
mevrouw jolie is inderdaad errug leuk om te zien , heb hem net gezien en die mirrorfilm staat hoor de achttiende komt ie uit dus.quote:Op zondag 14 september 2008 13:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben alweer terugWas een leuke film, lekker over de top en natuurlijk mevrouw Jolie
Enne, volgende week komt Mirrors uit als het goed is, onze date staat nog steeds toch?
En wie verkoop ik na 4 races hem als rijder gehad te hebben ....quote:Op zondag 14 september 2008 15:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik dacht dat alle Spar's C1000 waren geworden. Dat was iig wel gebeurd met die Spar in Poeldijk.
Trouwens kijk ik een keertje de race niet wint Vettel meteen. Tsk.
Haar billenquote:Op zondag 14 september 2008 16:26 schreef zeemonster het volgende:
[..]
mevrouw jolie is inderdaad errug leuk om te zien , heb hem net gezien en die mirrorfilm staat hoor de achttiende komt ie uit dus.
Ik had ook de red band trailer gepost, dat zijn de trailers die zelf ook voor 16+ geschikt zijn, vandaarquote:Op zondag 14 september 2008 19:03 schreef zeemonster het volgende:
Btw ik heb inderdaad de trailer gezien. Hier kwamen wat kleine stukjes in voor die niet zo eng waren als de trailer die jij toen had Elegy.
Er zijn ook genoeg andere actrices maar ik blijf haar mooi vinden al ben ik zelf vrouw.
Ze heeft gewoon iets stoers.
Leuk !quote:Op zondag 14 september 2008 19:03 schreef Elegy het volgende:
Zaterdag vind ik primaTegen die tijd kijken we wel welke voorstelling en waar
En als er meer mensen meewillen is dat natuurlijk hartstikke leuk
quote:Op zondag 14 september 2008 14:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar zit er wel aan te komennouja contractverlenging wat niet doorgaat
quote:Op zondag 14 september 2008 19:11 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer nietMaar goed wat mannen betreft kan ik dat wel met Josh Duhamel
Been there, done thatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2008 20:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Been there, done that
Commercieel gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
Ging het maar om haar dan had ik hem vast wel gezienquote:
Carl Coxquote:Op zondag 14 september 2008 23:14 schreef ook_gek het volgende:
iedereen die in de IT werkt heeft die film gezien![]()
maar de muziek is echt super in die film. Carl cox, the prodigy
Ach mooie eerste dag van de week, was al om 0400 wakkerquote:
nou ja het gaat me er meer om dat er een super dichterbij is dan de c1000 of AH voor een schnelle boodschap.quote:Op zondag 14 september 2008 14:27 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja? Ik heb nog nooit boodschappen gedaan bij een Spar, wist niet eens dat die nog bestond. Is dat een beetje oke winkel dan?
Ze zijn nu de showroom van die autozaak aan het verbouwen. Volgende week dinsdag gaan ze openquote:Op maandag 15 september 2008 10:37 schreef Charisma het volgende:
ik vraag me nog steeds af waar die moet komen die Spar ? misschien in de zaak waar nu de dierenwinkel is ? alle andere zaken zijn wel echt klein rond het plein , behalve de autozaak dan nog ....
RELLEEEHHH!!!quote:Op maandag 15 september 2008 20:36 schreef Koploperkopper het volgende:
Joepie de poepie, morgen Prinsjesdag.
Was tofquote:
Dat wordt bijna ieder jaar wel voor mij gedaan. Vorig jaar die ei-gooiers, ben benieuwd wat we dit jaar krijgen.quote:
Goed te eten daarquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:08 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Was tof. Onder andere in een stoet met fiat 500tjes (de nieuwe) door Den Haag geracet. Enne ik moet zeggen dat "The Harbour Club" echt wel een erg mooie tent is met prima eten. Beetje foute bediening, maar ach, dat mocht de pret niet drukken.
En nou moet ik morgen in Amsterdam een Amsterdamse VMBO student van 18 spelen ... kan ik best voor door met een petje op mijn hoofd.
Zo'n fouten leren jas van polyester en een bondkraag erbij, en vergeet de doublet ketting nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:08 schreef RATMEN het volgende:
En nou moet ik morgen in Amsterdam een Amsterdamse VMBO student van 18 spelen ... kan ik best voor door met een petje op mijn hoofd.
Zo bedoel je?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:13 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zo'n fouten leren jas van polyester en een bondkraag erbij, en vergeet de doublet ketting niet
aah daar ! super ...lekker dichtbij op loopafstand , hoop dat ze ook lang open zijnquote:Op maandag 15 september 2008 13:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ze zijn nu de showroom van die autozaak aan het verbouwen. Volgende week dinsdag gaan ze open
Lang als in laat of lang als in jaren?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:06 schreef Charisma het volgende:
[..]
aah daar ! super ...lekker dichtbij op loopafstand , hoop dat ze ook lang open zijn![]()
goede middag allemaal
Laat als het aan mij ligt! Ben nooit vroeg thuis en zeker niet met mijn nieuwe job!quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:20 schreef jna het volgende:
[..]
Lang als in laat of lang als in jaren?![]()
Denk wel dat ze goed gaan draaien. Veel van de klanten die vroeger bij dat kleine buurtsupertje zaten zullen nu naar de spar gaan. Plus ik hoorde dat de kleine AH in de theresiastraat verdwijnt maar dat de C1000 in de theresiastraat ook AH wordt.
Nou, ik slaap niet heel veel per nacht, dus de opzet is om zo laat mogelijk op te staan. En helaas ben ik met mijn nieuwe job waarschijnlijk de deur uit voor de winkels open zijn, dus das helaas geen optiequote:Op dinsdag 16 september 2008 16:53 schreef Atreidez het volgende:
Anders doe je toch boodschappen voor je naar je werk gaat
kan je mij niet vrolijk maken dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:03 schreef xxMirandaxx het volgende:
Haaaaaaai![]()
Ik ben vandaag zo vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
... over kernwapens...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |