abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:13:40 #1
66825 Reya
Fier Wallon
pi_61215420
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:30:46 #2
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_61215911
Daar ligt je roeping niet.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_61215919
.
pi_61216097
Het wordt zowaar zonnig hier.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 12:01:15 #6
Stranger than fiction
pi_61216741
pi_61220008
quote:
Wetenschappers hebben bij dove muizen haarcellen ingebracht die nodig zijn voor het functioneren van gehoorcellen. Hierdoor zouden de muizen weer kunnen horen.
Horen doe je met je.. haar.
pi_61220767
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef Picchia het volgende:

[..]

Horen doe je met je.. haar.
Geen biologie gehad op de middelbare school?
pi_61221415
Dat behoorde tot de 40% van de stof die je niet hoefde te kennen.
pi_61221431
Nu is de sloot uitgebaggerd, Rock. Ik ben gehecht aan mijn rug en doe steeds een stuk. Nu stink ik weer eens naar slijk. Misschien toch maar douchen zo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_61221549
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:35 schreef Picchia het volgende:
Dat behoorde tot de 40% van de stof die je niet hoefde te kennen.
Zesjescultuur.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:42:29 #13
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_61221615
Als hij maar geen voetballer wordt....
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_61222180
Bullshit.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:11:47 #15
66825 Reya
Fier Wallon
pi_61222413
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 14:36 schreef sigme het volgende:
Nu is de sloot uitgebaggerd, Rock. Ik ben gehecht aan mijn rug en doe steeds een stuk. Nu stink ik weer eens naar slijk. Misschien toch maar douchen zo.
Onthechting zou mij ook een biologisch complexe zaak lijken.
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:17:34 #16
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61222555
Is het al in de buurt van 17:00?
Carpe Libertatem
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:21:28 #17
66825 Reya
Fier Wallon
pi_61222657
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 15:17 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/einstein2
pi_61222676
quote:
http://www.timeanddate.com/worldclock/
pi_61223832
quote:
Weer een dag dichter bij je pensioen hè.
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2008 @ 16:11:17 #20
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61223933
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:07 schreef Autodidact het volgende:
Weer een dag dichter bij je pensioen hè.
De vraag is alleen of ik harder kan leven dan de politiek de pensioenleeftijd naar boven kan bijstellen. Als ik niet hard genoeg leef dan mag ik nooit met pensioen.
Carpe Libertatem
pi_61223964
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:11 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

De vraag is alleen of ik harder kan leven dan de politiek de pensioenleeftijd naar boven kan bijstellen. Als ik niet hard genoeg leef dan mag ik nooit met pensioen.
Als je maar hard genoeg leeft dan maakt het ook geen zak uit of je nou op je 60e of 75e met pensioen mag.
pi_61224620
30 leek me altijd een mooie pensioenleeftijd. Jeugdige onbevangenheid .
pi_61224824
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:39 schreef MrX1982 het volgende:
30 leek me altijd een mooie pensioenleeftijd. Jeugdige onbevangenheid .
Dat leek me toen ik nog 16 was een prima eindpunt van m'n leven, op m'n 26e denk ik daar toch net iets anders over.
pi_61224893
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:11 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Wij kunnen nooit meer met pensioen. Op je zeventigste moet je ophouden en word je gerecycled tot veevoer.

Tough shit.
pi_61224939
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat leek me toen ik nog 16 was een prima eindpunt van m'n leven, op m'n 26e denk ik daar toch net iets anders over.
Dat kan ik me goed voorstellen. Op je 30ste met pensioen gaan lijkt me op mijn 26e nog steeds een goed idee .
pi_61224988
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:52 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat kan ik me goed voorstellen. Op je 30ste met pensioen gaan lijkt me op mijn 26e nog steeds een goed idee .
Dat sowieso, maar de financiële haalbaarheid is alleen een klein probleempje.
pi_61225434
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 16:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kleine problemen kunnen opgelost worden in 4 jaar .
pi_61225465
quote:

[..]

Uitdaging!
pi_61225480
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

Uitdaging!
Klinkt alsof je daar ambitie voor nodig hebt.
pi_61225501
Ja, laat dan maar...
pi_61228686
Ik zag doei.
pi_61230576
Huilie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_61230984
pi_61231007
Wat is dat voor schijnheilige smilie. Hebbie mn boeken nu gejat ofzo...
Allah Al Watan Al Malik
pi_61231078
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
Wat is dat voor schijnheilige smilie. Hebbie mn boeken nu gejat ofzo...
Ze zijn al naar De Slegte gebracht. Ik heb geld verdiend aan een Marokkaan!
pi_61231174
Zomg, ik weet waar je huis woont swa!
Allah Al Watan Al Malik
pi_61231186
In ernst: ze zijn binnen. Je zult je geld morgen hebben.
pi_61231331
I'm rich! Goed om te horen dat ze binnen zijn
Allah Al Watan Al Malik
pi_61237050
quote:

[..]

Herkenbaar. Moet ik toch maar die Jackpot winnen binnenkort .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_61240986
quote:
Zweeds kind wil niet de hele klas op zijn feestje
Petra Sjouwerman, Kopenhagen
Reageer zelf
In Zweden moeten kinderen verplicht de hele klas uitnodigen voor hun verjaardag. Om pesten te voorkomen.

De gemoederen in het politiek correcte Zweden –of moeten we zeggen het hyperpolitiek correcte Zweden?– zijn in beweging door iets schijnbaar onbenulligs als een kinderverjaardag. En dat is allemaal de schuld van een achtjarig jongetje in de Zuid-Zweedse plaats Lund.

Dit pojke (jongetje) heeft een grote fout gemaakt. Voor zijn verjaardagsfeestje nodigde hij namelijk niet alle klasgenootjes uit, zoals in Zweden gangbaar is op school. Nee, twee meisjes mochten niet komen. De één omdat zij hem de laatste tijd regelmatig pestte. De ander omdat zij hem ook niet had uitgenodigd voor háár verjaardag. Toen de leerkracht merkte dat twee klasgenootjes waren overgeslagen, pakte ze alle uitnodigingen af.

De regel is al jaren oud en is op bijna alle scholen trouwens ook schriftelijk vastgelegd. Ook op de school in Lund: als je jarig bent, nodig je alle kinderen uit je klas uit voor je feestje. Wil je dat niet, dan is er een andere optie: je nodigt alleen jongens uit of alleen meisjes. Zo wil men voorkomen dat sommige kinderen worden buitengesloten. Buitensluiten van kinderen veroorzaakt een slecht werkklimaat in de klas en dit staat goed onderwijs in de weg, zo is de Zweedse gedachtegang.

„De twee meisjes waren zo verdrietig dat de andere leerlingen uit zichzelf de uitnodigingen aan de leraar teruggaven”, verklaarde het schoolhoofd in de krant Sydsvenskan. Maar de vader van het jongetje kreeg een andere versie van zijn zoon: de klas was teleurgesteld en begreep niet waarom ze de kaart bij de leerkracht moesten inleveren.

De vader van het jongetje verklaarde de schoolregel niet te kennen en diende een klacht in bij de parlementaire ombudsman. „Die twee gaan nooit met mijn zoon om. Je nodigt toch niet je vijanden uit?” zo luidde zijn verklaring – tevens startschot voor een fel debat.

Parlementslid Lars Hansson (van de regerende Liberale Volkspartij) stelde zich achter de leerkracht; die deed het ’precies zoals het hoort’. „Het is nu eenmaal de taak van een leerkracht om krenkend gedrag tegen te gaan.” Daarmee verwoordde hij het standpunt van 53 procent van alle Zweden, bleek uit een peiling van Sydsvenskan.

De ombudsman is er nog niet uit. „Het gaat erom dat het jongetje de uitnodiging in de school heeft rondgedeeld. Dan moet je iedereen vragen. Had hij het buiten de school gedaan, dan was het een ander verhaal”, vindt Mikael Karanikas, juridisch adviseur van de ombudsman, die de zaak heeft teruggestuurd naar de school, in afwachting van die kant van het verhaal.
Ik voel dat er een plannetje van Rouvoet zit aan te komen
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61241060
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:52 schreef Klopkoek het volgende:

Wat heeft dat met hyperpolitiekcorrect te maken ?
hyperpolitiekcorrect = de mogelijkheid dat Cramer een petitie ondertekende 20 jaar terug opblazen tot een vaststaand feit ... foei roepen... en haar aftreden eisen....
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:43:04 #42
Stranger than fiction
pi_61241770
Goedmorgen.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:46:18 #43
Stranger than fiction
pi_61241798
Als dit al het diepste dal in 60 jaar is dan zijn die zogenaamde babyboomers niks gewend.
Wat een pijpzakkers.
quote:
Diepste dal economie GB in 60 jaar

Groot-Brittannië zit in het diepste economische dal in 60 jaar, en het wordt nog erger. Dat zegt de Britse minister van Financiën Darling in The Guardian.

Darling geeft toe dat de gevolgen van de kredietcrisis groter zijn dan hij verwachtte. Hij was verrast toen de Britse centrale bank zei dat er met de kerst 2 miljoen werklozen zullen zijn.

Sinds Labour de macht kreeg waren er niet zoveel werklozen. De Britten zijn het vertrouwen in de regering kwijt, erkent Darling. Het wordt volgens hem een enorme klus om het vertrouwen van de kiezers op tijd terug te krijgen voor de verkiezingen van volgend jaar.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:47:25 #44
Stranger than fiction
pi_61241821
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:21:18 #45
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61242353
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:52 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat Zweedse verhaal is al een tijdje geleden.
Carpe Libertatem
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:31:34 #46
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61242536
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 11:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[ afbeelding ]
voor een 70 jarige neo-con kun je je slechtere running mates voorstellen. Ik ken haar verhaal niet, maar ze steelt wel de show boven Biden.
quote:
Toespraak

Bert Wagendorp

Inmiddels zijn de retorische kwaliteiten van Barack Obama zo uitvergroot en is de nadruk zo gelegd op zijn visionaire boodschap, dat je bijna teleurgesteld bent wanneer hij het heeft over zoiets ordinairs als belastingverlaging.

Ik hoor Barack graag over een betere wereld en het zou natuurlijk helemaal mooi zijn wanneer hij en passant nog een paar blinden geneest, een lamme laat lopen, even een rondje wandelt over de vijver voor het podium en daarna opstijgt, op een wolkenwagen richting Washington, roepend: Yes we can!

Ja, jij wel, Obama. Pas maar op dat je niet neerstort.

Presidentsverkiezingen beslist. Ga daar maar eens overheen, als McCain zijnde. Mag je wel een paar doden tot leven wekken en zelf aan het kruis gaan hangen.

Dus ik zat donderdagnacht vol verwachting voor de televisie – eerst nog braaf bij de NOS, maar daar vonden ze de toespraak van Obama kennelijk niet belangrijk genoeg om live uit te zenden.

Ik kom niet zo vaak midden in de nacht mijn bed uit voor een historische gebeurtenis. De tijden van The rumble in the jungle met Mohammed Ali zijn voorbij.

Maar nu, begreep ik, hing alles af van één toespraak van Obama.

Die zou beslissen of we na 4 november de eerste zwarte president zijn debuut zien maken in het Witte Huis, of de eerste 70-plusser.

Je mag het van de Hollandse neocons niet zeggen, omdat het een cliché schijnt te zijn en omdat George Bush volgens hen nu eenmaal een buitengewoon intelligent man is. Toch waag ik het erop: volgens mij is de wereld zelden een eeuw slechter begonnen dan onder deze schurkachtige verschijning, deze cynische cowboy, deze marionet in handen van gevaarlijke types, deze politieke clown die de VS en de wereld veel slechter heeft achtergelaten dan hij ze aantrof.

Dus daarom was ik ook wel benieuwd naar wat Obama zou gaan zeggen. McCain is geen Bush en wie hij zelf is, weten we eigenlijk nog niet precies. Maar hij is wel de drager van hoop op verandering, en dat is McCain niet.

Noem het naïef – dan ben ik maar naïef. Liever naïef en hoopvol, dan cynisch en zwartkijker. Obama gaat me teleurstellen, politici zullen je altíjd teleurstellen, dat hoort nu eenmaal bij hun vak. Maar ik geloof ook dat hij de wereld weer een zetje de goede kant op kan geven, een koerswijziging kan doorvoeren, weg van het verrotte neoconservatieve gedachtengoed.

Barack Obama sprak ongeveer een uur. Het was minder de visionair die we hoorden, en meer de politieke pragmaticus. Hij had wel door dat hij er met alleen Yes we can niet komt en met Change evenmin. De belastingen moeten omlaag en de lonen omhoog.

De politicoloog André Krouwel zei op Lowlands dat Obama nog het best als een christen-democraat kan worden omschreven. Barack Obama, CDA. Doe mij een stuk of wat van zulke CDA’ers.

Toen Bush vier jaar geleden Kerry versloeg, was ik ernstig teleurgesteld. Als McCain op 4 november Obama verslaat, wordt hoop de bodem ingeslagen en word ook ik een beetje cynisch.

Ik hoorde Obama zijn laatste woorden uitspreken en dacht: hij gaat winnen.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_61242707
Geen hele gekke set van McCain inderdaad.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:41:46 #48
Stranger than fiction
pi_61242716
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:47:52 #49
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61242825

Carpe Libertatem
pi_61242863
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Die heeft het zuurpeil in z'n maag niet helemaal op peil .
pi_61242896
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:41 schreef du_ke het volgende:
Komt op mij over als iemand wier kandidatuur inderdaad verrast, maar waar later iedereen een beetje om moet gniffelen. Ik, nauwelijks onderbouwing (behalve het feit dat ze inhoudelijk weinig voorstelt en het alle slechte dingen van McCain vertegenwoordigt) en een vinger in de lucht en ongetwijfeld partijdig, heb het idee dat dit over een tijdje echt geen goede keuze blijkt. Maar ja, mensen zijn over het algemeen oerstom, dus wie weet...
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:53:12 #52
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61242929
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:31 schreef Aoristus het volgende:
voor een 70 jarige neo-con kun je je slechtere running mates voorstellen. Ik ken haar verhaal niet, maar ze steelt wel de show boven Biden.
Haar "verhaal" is ook niet boeiend. Ze is een vrouw, een feministe zelfs, die naar eigen zeggen tegen corruptie strijdt. Of dat zelf maar voor een paar procent of het tegenovergestelde zelfs waar is, is totaal niet relevant.

Obama kan het vergeten.
Carpe Libertatem
pi_61242950
Zij is een feministe zoals Kim Jung-Il democraat is...
pi_61242977
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:41 schreef du_ke het volgende:
Game, set & match?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_61242986
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:51 schreef Monidique het volgende:

[..]

Komt op mij over als iemand wier kandidatuur inderdaad verrast, maar waar later iedereen een beetje om moet gniffelen. Ik, nauwelijks onderbouwing (behalve het feit dat ze inhoudelijk weinig voorstelt en het alle slechte dingen van McCain vertegenwoordigt) en een vinger in de lucht en ongetwijfeld partijdig, heb het idee dat dit over een tijdje echt geen goede keuze blijkt. Maar ja, mensen zijn over het algemeen oerstom, dus wie weet...
Het alternatief voor een relatief jonge vrouw is veelal een 2 grijze oude man, daar trek je ook neit veel aandacht mee denk ik.
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:55:56 #56
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61242987
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:55 schreef sigme het volgende:
Game, set & match?
Carpe Libertatem
pi_61243089
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Game, set & match?
pi_61243099
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het alternatief voor een relatief jonge vrouw is veelal een 2 grijze oude man, daar trek je ook neit veel aandacht mee denk ik.
Dat is waar. Tuurlijk. Maar het probleem van deze keuze is dat het er zó bovenop ligt, het is zo cynisch hilarisch en transparant, ik denk dus dat McCain hierdoor een behoorlijke tegenslag gaat krijgen. Dachten velen dat John McCain misschien nog een serieuze staatsman zou kunnen zijn, hiermee heeft hij bewezen alleen een running mate te kiezen (die vice-president wordt! die de president moet kunnen vervangen!) om op middelbare school-niveau de Democraten een beetje te pesten en aandacht te krijgen. Daarnaast moet je een nogal lage dunk hebben van Amerikaanse vrouwen om te denken dat ze massaal voor een vrouw sowieso stemmen, ongeacht haar (in dit geval anti-keuze, anti-wetenschappelijke, oerconservatieve) standpunten. Maar ik weet het niet, misschien blijkt het een geweldige keus! Ik heb dus alleen het idee dat het juist het tegenovergestelde zal blijken te zijn.
pi_61243170
Tja als hij er net een paar van die swingstates mee binnen kan halen is het al voldoende natuurlijk.

Maar goed ik zie het in november wel, zo spannend vind ik het allemaal niet.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:08:53 #60
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61243220
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Haar "verhaal" is ook niet boeiend. Ze is een vrouw, een feministe zelfs, die naar eigen zeggen tegen corruptie strijdt. Of dat zelf maar voor een paar procent of het tegenovergestelde zelfs waar is, is totaal niet relevant.

Obama kan het vergeten.
Ik dacht dat die neo-cons altijd voor het gezin als hoeksteen van de samenleven pleiten
Nou ja, het is een jonge dame van 44 met een vriendelijk en open gezicht. Ik denk dat ze de package wel kan verkopen. Zelfs met cliches als corruptiebestrijding. Elke politicus strijdt voor een betere wereld.

Zelf ben ik er overigens nog niet uit wie de beste kandidaat is. Misschien lijkt Obama wel degene met het moreel juiste verhaal, maar is McCain (van de ovenfrietjes) wel de betere bescherming voor de prijs die wij in Nederland voor welvaart moeten betalen. Ik durf er niet zoveel over te zeggen, maar alles is beter dan Bush en de zijnen.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:36:21 #61
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61243674
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 13:08 schreef Aoristus het volgende:
Ik dacht dat die neo-cons altijd voor het gezin als hoeksteen van de samenleven pleiten
Ze heeft 5 kids!
Carpe Libertatem
pi_61244284
Fraaie titel. Zeg, ik blijf een tijdje weg.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_61244518
tot ziens .
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 14:40:04 #64
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61245134
quote:
Erg overschat, die band.
pi_61245225
quote:
Krijgen we dat weer, .
pi_61245274
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 14:15 schreef Apropos het volgende:
Zeg, ik blijf een tijdje weg.
Ik zal je missen .
pi_61245487
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zal je missen .
Niet waar, ik zal voorkomen dat ik verval tot de staat van gesjeesd student, en die staat heeft jouw voorkeur.
pi_61245546
Je merkt in Amerika wel, beetje generaliserend omdat ik vooral in democrat minded gebieden ben geweest, dat ze toe zijn aan veranderingen. Amerika onder Bush is er op meerdere terreinen niet beter op geworden. De Amerikaanse glans is wat dog geworden.

Een zwarte man die de puinhopen van blanke machthebbers moet gaan opruimen. De wereld op zijn kop of misschien ook wel niet .
pi_61245726
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:20 schreef MrX1982 het volgende:

Een zwarte man die de puinhopen van blanke machthebbers moet gaan opruimen.
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=177452&title=Bad-Timing-for-a-Black-President
pi_61245733
Ik vrees genante momente bij de volgende verkiezingen in Nederland, als Nederlandse politici aan het kopiëren slaan. Blof op campagne met Pechtold...Rouvoet met Knevel op de markt in Appelscha...

Sjeens! Jes!!!
pi_61245767
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:28 schreef Autodidact het volgende:
Ik vrees genante momente bij de volgende verkiezingen in Nederland, als Nederlandse politici aan het kopiëren slaan. Blof op campagne met Pechtold...
Jij wist wel wie ik was
Zwaaiend met mijn jas
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:32:58 #73
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61245811
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:28 schreef Autodidact het volgende:
Ik vrees genante momente bij de volgende verkiezingen in Nederland, als Nederlandse politici aan het kopiëren slaan. Blof op campagne met Pechtold...Rouvoet met Knevel op de markt in Appelscha...

Sjeens! Jes!!!
Dat soort onzin deden ze afgelopen verkiezingen al.
Carpe Libertatem
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:35:55 #74
Stranger than fiction
pi_61245858
We moeten de oppervlakkigheid van de gemiddelde amerikaan niet onderschatten.

Palin is het toonbeeld van oppervlakkigheid.
pi_61245966
quote:
Jon Stewart is helaas niet echt grappig. Hopelijk wordt ook dat beter onder Obama .
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:41:43 #76
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61246013
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:40 schreef MrX1982 het volgende:
Jon Stewart is helaas niet echt grappig. Hopelijk wordt ook dat beter onder Obama .
Colbert kan zijn character iig. goed vormgeven onder Obama.

Hij is nu al veel leuker dan Stewart.
Carpe Libertatem
pi_61246973
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:41 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Colbert kan zijn character iig. goed vormgeven onder Obama.

Hij is nu al veel leuker dan Stewart.
Veel leuker zijn dan Stewart is niet zo heel moeilijk. Zelfs Andre van Duin is veel leuker .
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:37:43 #78
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61247154
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
We moeten de oppervlakkigheid van de gemiddelde amerikaan niet onderschatten.

Nee, ze is het toonbeeld van de doorsnee Amerikaan; gewoontjes, conservatief, religieus.
pi_61247244
De doorsnee Amerikaan is voor abortus en vertrouwt de wetenschappelijke visies met betrekking tot evolutie en klimaatverandering en heeft het niet zo op corruptie en vriendjespolitiek. Zo op het eerste gezicht lijkt zij geen doorsnee Amerikaan, maar een doorsnee Republikein. Geef haar 'n piemeltje en een kalende grijze kop en je hebt Dick Cheney.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:45:10 #80
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61247297
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:42 schreef Monidique het volgende:
De doorsnee Amerikaan is voor abortus en vertrouwt de wetenschappelijke visies met betrekking tot evolutie en klimaatverandering en heeft het niet zo op corruptie en vriendjespolitiek. Zo op het eerste gezicht lijkt zij geen doorsnee Amerikaan, maar een doorsnee Republikein. Geef haar 'n piemeltje en een kalende grijze kop en je hebt Dick Cheney.

Die tellen niet, want die vergeten altijd te stemmen
pi_61247328
?
pi_61247363
De doorsnee Amerikaan is vriendelijk.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:49:08 #83
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61247381
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:46 schreef Monidique het volgende:
?
Anders hadden Gore en Kerry wel gewonnen toch?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:49:14 #84
Stranger than fiction
pi_61247384
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:48 schreef MrX1982 het volgende:
De doorsnee Amerikaan is vriendelijk.
Opperrrrrrvlakkiggg.
pi_61247406
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:49 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Anders hadden Gore en Kerry wel gewonnen toch?
Nee. Zo werkt dat niet, dat snap je toch ook wel?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:51:06 #86
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61247421
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee. Zo werkt dat niet, dat snap je toch ook wel?
uhm... Ja?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:51:08 #87
Stranger than fiction
pi_61247422
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:37 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Nee, ze is het toonbeeld van de doorsnee Amerikaan; gewoontjes, conservatief, religieus.
En zo schizofreen als maar mogelijk. Wat niet abnormaal is voor een religieus conservatief.
pi_61247433
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Opperrrrrrvlakkiggg.
Ja dat wordt dan gezegd. Ik weet het niet. Misschien wel misschien niet maar wat ik wel weet is dat het een stuk prettiger is dan dat boeren horkerige gedrag van de doorsnee Nederlander. Alsof die uitblinkt in diepgang.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:51:53 #89
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61247442
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

En zo schizofreen als maar mogelijk. Wat niet abnormaal is voor een religieus conservatief.
Schizofreen als in?
pi_61247451
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:51 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

uhm... Ja?
Mooi zo. Als je dat dus begrijpt, dan snap je ook dat het een heel verkeerde verklaring is.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:53:08 #91
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61247459
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Mooi zo. Als je dat dus begrijpt, dan snap je ook dat het een heel verkeerde verklaring is.
Ok baas.
pi_61247471
Here to help.
pi_61247488
Ik wil al uren een filmpje kijken. Maar ik weet nog niet welke. En ik vind het leuk om over die belachelijke VP-keuze (ergens vind ik het wel sneu voor die vrouw) te lezen. Lastig, lastig, zo'n geen-leven-hebben. En een kater, natuurlijk.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:54:57 #94
Stranger than fiction
pi_61247492
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja dat wordt dan gezegd. Ik weet het niet. Misschien wel misschien niet maar wat ik wel weet is dat het een stuk prettiger is dan dat boeren horkerige gedrag van de doorsnee Nederlander. Alsof die uitblinkt in diepgang.
Volgens mij is 80-90% van de Nederlandse bevolking vriendelijk.

Het is net als bij de Engelsen, vriendelijk in je gezicht ja zeggen, maar ondertussen je in je reet naaien op het moment dat je je omdraait.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:56:34 #95
Stranger than fiction
pi_61247516
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:51 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Schizofreen als in?
Ik leg het je nog wel een keer uit. Als ik een paar goede voorbeelden heb gevonden.
pi_61247576
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Nee, dat ben jij.
pi_61247586
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Als ik een paar goede voorbeelden heb gevonden.
quote:
Early on in the conversation before Palin started to crack up, Lester referred to Sen. Green as a jealous woman and a cancer. Palin, who knows full well Lyda Green is a cancer survivor, didn't do what any decent person would do, say, "Bob, that's going too far."

But as the conversation moved on, Lester intensified his attack on Green.

Lester questioned Green's motherhood, asking Palin if the senator cares about her own kids. Palin laughs.

Then Lester clearly sets the stage for what he is about to say by warning his large audience and Palin. He says, "Governor you can't say this but I will, Lyda Green is a cancer and a b----." Palin laughs for the second tim
http://www.adn.com/opinion/comment/story/295464.html

Schizofreen als in: conservatief, gewoontjes, religieus, vriendelijk... en toch wel moeten lachen om zulke grapjes?
pi_61247597
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Monidique op 30-08-2008 17:03:20 ]
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 17:04:10 #99
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61247612
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]

http://www.adn.com/opinion/comment/story/295464.html

Schizofreen als in: conservatief, gewoontjes, religieus, vriendelijk... en toch wel moeten lachen om zulke grapjes?
Sorry, niet onder de indruk.
pi_61247705
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Het is net als bij de Engelsen, vriendelijk in je gezicht ja zeggen, maar ondertussen je in je reet naaien op het moment dat je je omdraait.
De omgangsvormen richting onbekenden is daar wel anders dan hier. Veel informeler en extravert.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 17:10:30 #101
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61247733
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Reis eens een dagje met het OV....
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 17:13:21 #102
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61247776
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:42 schreef Monidique het volgende:

Ik denk ook dat je je visie wat bij moet stellen dat doorsnee Amerikaan rationeel zijn partij/kandidaat kiest. Net als in alle anderen landen heeft de gemiddelde kiezer geen flauw benul welke standpunten diegene waar ze op stemmen precies heeft.

Ik denk dat de visie van Adam Curry redelijk in de buurt komt, maar ik kan even zijn letterlijke quote niet vinden. Het kwam er op neer dat Amerikanen hun president kiezen zoals ze dat met hun wasmiddel doen. Dmv. veel reclame en veel herhaling.
Carpe Libertatem
pi_61247885
Adam Curry, vijand van de NWO.
pi_61248012
Dat tijdje weggaan is van korte duur geweest.
pi_61248204
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:26 schreef MrX1982 het volgende:
Dat tijdje weggaan is van korte duur geweest.
Can't leave rap alone, the game needs me.

Vanaf maandag laat ik een tijdje verstek gaan.
pi_61248452
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:36 schreef Apropos het volgende:

[..]

Can't leave rap alone, the game needs me.

Vanaf maandag laat ik een tijdje verstek gaan.
Begint dan je hard knock life?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:43:21 #107
Stranger than fiction
pi_61249421
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:01 schreef Nautilus het volgende:

[..]

Nee, dat ben jij.
Over schizofreen gesproken.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:45:55 #108
Stranger than fiction
pi_61249478
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:13 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik denk ook dat je je visie wat bij moet stellen dat doorsnee Amerikaan rationeel zijn partij/kandidaat kiest. Net als in alle anderen landen heeft de gemiddelde kiezer geen flauw benul welke standpunten diegene waar ze op stemmen precies heeft.

Ik denk dat de visie van Adam Curry redelijk in de buurt komt, maar ik kan even zijn letterlijke quote niet vinden. Het kwam er op neer dat Amerikanen hun president kiezen zoals ze dat met hun wasmiddel doen. Dmv. veel reclame en veel herhaling.
Daar ben ik ook bang voor. Daarom is haar knappe koppie ook zo gevaarlijk voor de democratische partij. Over oppervlakkigheid gesproken...
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:46:53 #109
Stranger than fiction
pi_61249493
pi_61249606
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:17 schreef Apropos het volgende:

[..]

Niet waar, ik zal voorkomen dat ik verval tot de staat van gesjeesd student, en die staat heeft jouw voorkeur.
Je was geen gesjeesd student en je wordt het ook niet.. dan hou ik staande je te mogen missen.
pi_61249625
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

pi_61249702
Ik ben niet zo goed in plaatjes zoeken, heeft iemand die F&S met een verlepte dame en de tekst "goed, maar veel lelijker moeten ze niet worden, dan willen we ze niet meer neuken" ?
pi_61249778
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Over schizofreen gesproken.
Tut tut.

Maar goed, het is zo simpel. John McCain is een oude man, Barack Obama is een jonge, aantrekkelijke man. Dus kiest Obama een oude man als secondant en selecteert McCain een jonge, aantrekkelijke vrouw als vice-president. Dat is niet oppervlakkig, dat is slim.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:05:52 #114
Stranger than fiction
pi_61249817
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:03 schreef Nautilus het volgende:

[..]

Tut tut.

Maar goed, het is zo simpel. McCain is een oude man, Obama is een jonge, aantrekkelijke man. Dus kiest Obama een oude man als secondant en selecteert McCain een jonge, aantrekkelijke vrouw als vice-president. Dat is niet oppervlakkig, dat is slim.
Het doet me een beetje denken aan boerenslimheid. Het is oppervlakkig omdat ze niet gekozen is om haar kennis en kunde maar omdat ze zittend plast.

Charisma is niet onbelangrijk, maar charisma neemt geen beslissingen.
pi_61249883
Ik heb wel eens een vrouw gezien die staande piste, en dat niet opmerkelijk leek te vinden.
In een of andere documentaire, misschien die over GG Allin.
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:24:15 #116
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61250189
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:09 schreef sigme het volgende:
Ik heb wel eens een vrouw gezien die staande piste, en dat niet opmerkelijk leek te vinden.
In een of andere documentaire, misschien die over GG Allin.
Staand pissen. Dat is veels te normaal voor een GG Allin docu.
Carpe Libertatem
pi_61250233
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:24 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Staand pissen. Dat is veels te normaal voor een GG Allin docu.
Verdomd. Je kent GG Allin . Toch denk ik dat het in die film zat. Gezien?
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:28:31 #118
66825 Reya
Fier Wallon
pi_61250268
Tijd voor een borrel.
pi_61250409
Staand pissen is niets. Echte kerels schijten fietsend.
pi_61250601
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:00:24 #122
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61250989
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:26 schreef sigme het volgende:
Verdomd. Je kent GG Allin . Toch denk ik dat het in die film zat. Gezien?
Niet dat ik mij kan herinneren, maar ik heb die Hated docu nog nooit nuchter gezien, alleen twee keer rond de tijd dat jij normaal opstaat en met teveel alcohol op.

Bezopen links krakerstuig wat mij elke keer overhaald om die docu te zien, omdat "ik die moet zien!!".
Carpe Libertatem
pi_61254504
pi_61255064
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:24 schreef Monidique het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ga toch krassen!
pi_61255185
Ik wilde niet gaan krassen, maar wel een zombiefilm kijken. Nu luister ik naar muziek. Ik ben te moe om iets te doen vanavond. Dus.
pi_61255273

Wat een monster. Ze zouden orkanen gewoon Soemerische namen moeten gaan geven.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:00:09 #127
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61255279
Volgens mij heb ik kinkhoest ofzo, dus geen bier voor mij vanavond.
pi_61255311
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:00 schreef Wheelgunner het volgende:
Volgens mij heb ik kinkhoest ofzo, dus geen bier voor mij vanavond.
Volgens mij is bier een goed middel tegen kinkhoest.
pi_61255327
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:55 schreef Monidique het volgende:
Ik wilde niet gaan krassen, maar wel een zombiefilm kijken. Nu luister ik naar muziek. Ik ben te moe om iets te doen vanavond. Dus.
Ik doelde op die reclame.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:05:08 #131
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61255393
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

Volgens mij is bier een goed middel tegen kinkhoest.
Maar het combineert niet lekker met hoestsiroop met codeïne verwacht ik.
pi_61255405
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:05 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Maar het combineert niet lekker met hoestsiroop met codeïne verwacht ik.
Ik heb nooit van codeine gehoord.
pi_61255466
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:04 schreef Monidique het volgende:
Dat weet ik.

Geen:

Waarom voel je je dan beledigd?
pi_61255530
Eigenlijk voel ik mij nooit beledigd. Niet snel in ieder geval. Zeker nu niet. Ik zie ook geen reden.
pi_61255568
Huilie
Allah Al Watan Al Malik
pi_61255577
Gelukkig.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:13:30 #137
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61255587
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik heb nooit van codeine gehoord.
Een opiaat.
pi_61255596
Hier is Mutant01 om orde op zaken te stellen. Saluut!
pi_61255602
O nee, dat zeg je als je weggaat.
pi_61255612
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:13 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Een opiaat.
Ja, heb er eigenlijk wel eens van gehoord. Is het zo erg?
pi_61255646
Mutant01 checkt de slowchat.
pi_61255766
Dat doe ik met regelmaat.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:21:26 #143
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61255785
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:14 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, heb er eigenlijk wel eens van gehoord. Is het zo erg?
De combinatie zal wel meevallen, maar ik blijf sowieso liever thuis als ik ziekjes ben
pi_61255794
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:20 schreef Mutant01 het volgende:
Dat doe ik met regelmaat.
Het is toch wat, de slowchat checken met je assistent.

Assisten, regelmaat? Snap je? Regelmaat? Regelende maat? !
pi_61255810
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:21 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

De combinatie zal wel meevallen, maar ik blijf sowieso liever thuis als ik ziekjes ben
Nee, ik bedoel je toestand.
pi_61255833
Wat is het trouwens met olie? Of het ligt voornamelijk in dictatoriale landen of in door natuurgeweld geteisterd gebied.
pi_61255838
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is toch wat, de slowchat checken met je assistent.

Assisten, regelmaat? Snap je? Regelmaat? Regelende maat? !
Nee?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:25:15 #148
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61255874
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel je toestand.
Oh Ik overleef het wel dank u, nog geen bloed opgehoest in ieder geval...
pi_61255886
Geen bloed ophoesten is altijd een goed teken.
pi_61256054
Alaska lijkt me wel oké.
pi_61256152
Alaska, fuck yeah!
pi_61256203
Alaska. En Wyoming. Omdat het zo´n leuke naam is. En er waarschijnlijk voornamelijk rednecks wonen.
pi_61256221
Ik heb StefanP weer gesignaleerd, bereid je voor op een uur festP. Ik vind het kunst.
pi_61256251
festP?
pi_61256257
FestP. Vind je 'm niet leuk?
pi_61256298
Fest
pi_61256308
hihi
pi_61256379
Maar nee, ik begrijp er niets van.
pi_61256449
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:42 schreef Monidique het volgende: Ik vind het kunst.
Echt waar.
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef StefanP het volgende:

[..]

"Werken." Alsof die heks in haar hele leven ook maar een dag echte arbeid heeft verricht. Laat me niet lachen man... de naam alleen al: "VN Milleniumcampagne." Woehoehoehoe.

VN
Herfkens
Nederland
pi_61256476
Hij schrijft wel mooi.
pi_61256571
Het is dat ergens, diep verscholen in mijn corporale kerker, een vlammetje hoop wakkert dat ik ooit een leven kan leiden wat een beetje weg heeft van normaal, maar anders zou ik zonder twijfel een studie wijden aan StefanP en zijn schrijfsels. Het is zo mooi!
pi_61256734
Gustav. 7 MB.
pi_61257130
16HP.
pi_61257884
Volgens mij is er maar één iemand luier dan ik, en dat is Sammy, de bankpoema.
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 03:12:38 #166
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61259003
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:05 schreef Monidique het volgende:
Gustav. 7 MB.
Mijn naam is lief.
Carpe Libertatem
  zondag 31 augustus 2008 @ 09:49:15 #167
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_61260451
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_61260585
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 12:10 schreef Treezz het volgende:
Ernst Hirsch Ballin

Enge man...
Doet me denken aan een film...

http://www.imdb.com/title/tt0196229/
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 11:58:50 #169
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61261965
Carpe Libertatem
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:13:12 #170
Stranger than fiction
pi_61263416
  zondag 31 augustus 2008 @ 13:17:39 #171
Stranger than fiction
pi_61263497
quote:
Noordpool voor het eerst omvaarbaar

Londen, 31 aug. Voor het eerst in de geschiedenis van de mensheid is het mogelijk om met een schip helemaal rond de Noordpool te varen. Er is zoveel ijs gesmolten boven en rond de Noordelijke IJszee dat de noordoostelijke en de noordwestelijke doorvaart voor het eerst in zeker 125.000 jaar allebei tegelijk bevaarbaar zijn.

Dit meldt de Britse kwaliteitskrant The Independent on Sunday vandaag op gezag van recente satellietbeelden die door wetenschappers zijn geanalyseerd.

De noordwestpassage van de Atlantische Oceaan langs Groenland en tussen Canadese eilanden door naar de Stille Oceaan is sinds afgelopen weekeind open. Enkele dagen later viel de laatste ijstong uit elkaar die de noordoostpassage van Finland langs Rusland en Siberië naar de Stille Oceaan blokkeerde.
  zondag 31 augustus 2008 @ 19:44:03 #172
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61272485
quote:
"The difference between the revolutionary and the terrorist lies in the reason for which each fights. For whoever stands by a just cause and fights for the freedom and liberation of his land from the invaders, the settlers and the colonialists, cannot possibly be called terrorist, otherwise the American people in their struggle for liberation from. the British colonialists would have been terrorists; the European resistance against the Nazis would be terrorism, the struggle of the Asian, African and Latin American peoples would also be terrorism, and many of you who are in this Assembly hall were considered terrorists. This is actually a just and proper struggle consecrated by the United Nations Charter and by the Universal Declaration of Human Rights. As to those who fight against the just causes, those who wage war to occupy, colonize and oppress other people, those are the terrorists. Those are the people whose actions should be condemned, who should be called war criminals: for the justice of the cause determines the right to struggle."
Raad het citaat.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 01:14:14 #175
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61282073
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 23:57 schreef Monidique het volgende:

Een van de weinige stukjes legitiem gestolen overheidsgeld.
Carpe Libertatem
pi_61284788
Moggel.
  maandag 1 september 2008 @ 09:38:04 #177
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61284859
Waarom is iedereen te lui om een nieuw deel te openen over de Amerikaanse presidentsverkiezingen?
  maandag 1 september 2008 @ 09:54:38 #178
Stranger than fiction
pi_61285117
quote:
Op maandag 1 september 2008 09:38 schreef Wheelgunner het volgende:
Waarom is iedereen te lui om een nieuw deel te openen over de Amerikaanse presidentsverkiezingen?
Waarom doe je het zelf niet?
Omdat ik in een goede bui ben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 01-09-2008 10:10:08 ]
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 13:52:40 #179
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61290847
quote:
Ik heb er eentje, maar ik moet betalen om hem te mogen zien.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 13:56:11 #181
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61290894
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb er eentje, maar ik moet betalen om hem te mogen zien.
4,50 voor commentaar van mods, dat is toch een schijntje.
Carpe Libertatem
pi_61291068
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Voor mensen als KK is dat een schijntje als je de prijs per note berekend.
pi_61291184
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 19:44 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Raad het citaat.
Ik heb geen idee, maar ik zou niet graag bevriend zijn met iemand die met overtuiging de volgende onzin debiteert:
quote:
For whoever stands by a just cause and fights for the freedom and liberation of his land from the invaders, the settlers and the colonialists, cannot possibly be called terrorist, otherwise the American people in their struggle for liberation from. the British colonialists would have been terrorists
Hij zal dus wel een terrorist geweest zijn.
pi_61291201
Ik heb maar 33 notes. 4,50? .
  maandag 1 september 2008 @ 14:17:23 #185
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61291435
citaat is van Arafat. Mijn grote held.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61291474
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:08 schreef Apropos het volgende:For whoever stands by a just cause and fights for the freedom and liberation of his land from the invaders, the settlers and the colonialists, cannot possibly be called terrorist, otherwise the American people in their struggle for liberation from. the British colonialists would have been terrorists
Ik denk dat de Indianen daar toch iets anders over dachten.
  maandag 1 september 2008 @ 14:22:18 #187
Stranger than fiction
pi_61291581
quote:
Op maandag 1 september 2008 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Terwijl 99% van de notes uit quotes van de user zelf bestaan aangevuld met 1 a 2 zinnen commentaar vd mod.

Ik doe het trouwens voor 3,00 euro.
pi_61291591
quote:
Hij zal dus wel een terrorist geweest zijn.
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:17 schreef Klopkoek het volgende:
citaat is van Arafat.
Haha!
pi_61291613
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?
  maandag 1 september 2008 @ 14:24:42 #190
Stranger than fiction
pi_61291640
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wiens vrouw zei dit vannacht ook?
De lilliputter van Harry.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 14:28:20 #191
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61291739
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ah, je gaat voor jezelf beginnen?
Carpe Libertatem
pi_61292054
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Allah Al Watan Al Malik
pi_61292115
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ie die meisje.
pi_61292148
Je hebt nog geen recht van spreken. Jongeman.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 1 september 2008 @ 14:46:53 #195
Stranger than fiction
pi_61292299
Raad het citaat:
quote:
Jouw simplistische oneliners en totale gebrek aan kennis van antropologie en genetica getuigen niet echt van intelligentie moet ik zeggen. Afrikaanse voorouders?
pi_61292346
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Raad het citaat:
[..]
Heb ik dat niet ergens geschreven?
pi_61292441
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Raad het citaat:
[..]

Uhm..... StefanP!
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 1 september 2008 @ 14:55:25 #198
Stranger than fiction
pi_61292545
Het is Monolith geweest. Ik kan helaas niet (meer) zien wie hij onder de loep nam.
pi_61292568
Dat kun je wel.
pi_61292589
Waar sloeg dat "Afrikaanse voorouders" dan op?
Allah Al Watan Al Malik
pi_61292719
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
Waarschijnlijk op de Bell-curve of soortgelijke onzin.
  maandag 1 september 2008 @ 15:09:45 #202
Stranger than fiction
pi_61292922
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef Apropos het volgende:
Dat kun je wel.
Nee. Het bericht is verwijderd en de link in de quote verwijst naar dit topic: Ken je dat?
Ik kan me niet voorstellen dat dit klopt... Volgens mij komt deze note uit het tijdperk dat het noten nog niet feilloos ging...
pi_61293246
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij was het een reactie op een of ander figuur dat stelde dat mensen die Afrikaanse voorouders hebben inferieur zouden zijn ofzo. Het enige probleem is dat we volgens de huidige kennis allemaal Afrikaanse voorouders hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 01-09-2008 15:43:36 ]
  maandag 1 september 2008 @ 15:39:30 #204
Stranger than fiction
pi_61293738
http://www.nu.nl/news/172(...)uw_arbeidsethos.html

Wordt zo de 'oude' in de prullenbak gedaan.
pi_61294066
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Nee. Het bericht is verwijderd en de link in de quote verwijst naar dit topic: Ken je dat?
Ik kan me niet voorstellen dat dit klopt... Volgens mij komt deze note uit het tijdperk dat het noten nog niet feilloos ging...
staan die notes van 2001 dan nog in de dossiers ?
schrappen die handel van langer dan 6 maanden terug
stasi-praltijken
  maandag 1 september 2008 @ 15:55:50 #206
Stranger than fiction
pi_61294200
Het is een note uit juni 2007.
pi_61294276
Okee. en die link slaat dus nergens op want die gaat naar 2001...
Worden er eigenlijk wel oude notes systematisch verwijderd?
Ja.. als iemand toevallig een dossier bijwerkt.....maar dan blijven er nog veel oude notes staan
  maandag 1 september 2008 @ 16:11:56 #208
Stranger than fiction
pi_61294639
Er is een optie tot quicknote. Die werkte lang niet goed, zoals je kunt zien. De verwijzing sloeg nergens op. Het werkt pas een paar maanden zoals het behoort te werken.

Ik heb niet het idee dat iemand systematisch notes opruimt. Ik heb iig geen rechten daarvoor.
pi_61294733
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is een optie tot quicknote. Die werkte lang niet goed, zoals je kunt zien. De verwijzing sloeg nergens op. Het werkt pas een paar maanden zoals het behoort te werken.

Ik heb niet het idee dat iemand systematisch notes opruimt. Ik heb iig geen rechten daarvoor.
bot inzetten... die automatisch de notes van voor 6 maanden geleden verwijderd..
kijk..... ik wil in 2017 wel minister wezen en als mijn foknotes dan boven tafel komen...
pi_61294778
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nu.nl/news/172(...)uw_arbeidsethos.html

Wordt zo de 'oude' in de prullenbak gedaan.
"Werk is geen noodzakelijk kwaad. Geen bijverschijnsel. Werk helpt ons om te worden wie we zijn. Ons karakter groeit op de werkvloer."

Mooi manier om te zeggen: "Arbeit macht frei!"
pi_61294871
quote:
"Voor het eerst in de geschiedenis zullen er structureel minder mensen beschikbaar zijn om te werken dan er banen zijn." Over zeven jaar komt Nederland al 375.000 werknemers tekort.

Dat betekent volgens Balkenende "dat we alles uit de kast moeten halen om de arbeidsreserves die er zijn te benutten". Op dit moment staan er nog 900.000 personen onvrijwillig aan de kant, aldus de premier.
Nee hoor, dat betekent dat wij er leuke arbeidsvoorwaarden uit kunnen slepen.
  maandag 1 september 2008 @ 16:23:26 #212
Stranger than fiction
pi_61294962
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee hoor, dat betekent dat wij er leuke arbeidsvoorwaarden uit kunnen slepen.
Juist. Alle niet rendabele banen zullen verdwijnen, door reorganisaties, automatisering, uitbesteding en niet meer invullen. Dan hou je vanzelf leuke en uitdagende banen over.
pi_61295337
Balkenende met zijn bullshit uitspraken ook altijd. Laat hij werken aantrekkelijk maken voor mensen doordat ze werken voor zichzelf en niet voor een verloren ideaal van de verzorgingsstaat. Wat er op neerkomt dat je werkt voor een ander.

Werken is kut en in Nederland is het nog een beetje kutter .
pi_61295531
Ach, over vijftig jaar zijn robots ons in alles de baas, behalve dan in bidden.
pi_61295637
Allah Al Watan Al Malik
pi_61295742
Geef mij Vivaldi maar.
pi_61296275
Onzin.
pi_61296714
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:50 schreef MrX1982 het volgende:
Geef mij Vivaldi maar.
En stem VVD als je liberaal bent!
pi_61296978
Het is maandag. Scheer je weg!
pi_61296999
Studieontwijkend gedrag?
pi_61297210
Ik ga pas als Bas mij vordert.
  maandag 1 september 2008 @ 17:50:04 #223
66825 Reya
Fier Wallon
pi_61297230
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:42 schreef Apropos het volgende:
Ach, over vijftig jaar zijn robots ons in alles de baas, behalve dan in bidden.
Sinds wanneer extrapoleren historici?
  maandag 1 september 2008 @ 17:54:05 #224
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61297344
Tering, ik dacht 'die hele abbonementenrommel zal een grote flop worden' maar er komen uit alle hoeken en gaten idioten opduiken die meteen en per direct een abbonement hebben afgesloten

Toppunt: je moet betalen om je notes in te zien. Ja hoor, dat zijn zgn. 'administratiekosten'
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61297528
Hoeveel notes heb je Klopkoek?

Jij moet twee keer administratiekosten betalen.
  maandag 1 september 2008 @ 18:04:04 #226
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61297589
Het zijn boeven hier. Volgens de wet mag een organisatie 0,23 eurocent per vel vragen als vergoeding (kosten) tot een maximum van 4,50....En wat doen ze? Ze vragen 4,50!

Betekent dat er pagina's worden volgeschreven aan notes?

Hoeveel notes ik heb? Ik denk zo boven de 100 maar dat deel ik voor mezelf weer door 10 .
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 1 september 2008 @ 18:05:58 #227
66825 Reya
Fier Wallon
pi_61297619
Gewoon Sjors een keer lief aankijken.
  maandag 1 september 2008 @ 18:06:34 #228
Stranger than fiction
pi_61297629
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:04 schreef Klopkoek het volgende:
Het zijn boeven hier. Volgens de wet mag een organisatie 0,23 eurocent per vel vragen als vergoeding (kosten) tot een maximum van 4,50....En wat doen ze? Ze vragen 4,50!

Hoeveel notes ik heb? Ik denk zo boven de 100 maar dat deel ik voor mezelf weer door 10 .
http://fok.nl/shop/notes.php

En voor het totaalpakket he!?! Dus niet per vel, maar voor het totaal. In jouw geval is dat een heel goede deal!
  maandag 1 september 2008 @ 18:10:29 #229
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61297713
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:05 schreef Reya het volgende:
Gewoon Sjors een keer lief aankijken.
Sjors wie?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61297722
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:04 schreef Klopkoek het volgende:

100 notes voor ¤4,50 is niet zo duur. Als je het deelt door 10 wel .
  maandag 1 september 2008 @ 18:11:11 #231
66825 Reya
Fier Wallon
pi_61297735
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:10 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Sjors wie?
Onze onderwerkte kaper.
  maandag 1 september 2008 @ 18:12:03 #232
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61297751
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

http://fok.nl/shop/notes.php

En voor het totaalpakket he!?! Dus niet per vel, maar voor het totaal. In jouw geval is dat een heel goede deal!
Aha, dat zit erachter!!! Doelbewust notes aansmeren zodat het profijtelijk wordt. Het aanbod creeert alweer zijn vraag.

Jaja, een handeltje beginnen met digitale bytes, briljant.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 1 september 2008 @ 18:12:40 #233
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61297764
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

100 notes voor ¤4,50 is niet zo duur. Als je het deelt door 10 wel .
Ik heb nog principes dus doe het niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 1 september 2008 @ 18:14:39 #234
Stranger than fiction
pi_61297816
Ja dat is het idee. Jij hebt het door!
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 18:19:32 #235
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61297909
LOL, betalen voor fok!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 18:28:23 #236
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61298105
Zou een handel in notes leuk kunnen zijn?
Dus ik betaal de notes van bijvoorbeeld KK en ga ze dan voor 50ct doorverkopen.
pi_61298807
Zeg, ik ga. Ik wens jullie allen veel geluk. Tot in januari.
  maandag 1 september 2008 @ 18:56:28 #238
Stranger than fiction
pi_61298839
Nog een.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 18:58:07 #239
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61298880
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Dat zei zijn vrouw ook die nacht.
  maandag 1 september 2008 @ 18:58:45 #240
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61298893
quote:
Ga je in buitenland studeren?

Wat is Aoristus eigenlijk aan het doen
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61298941
quote:
Woorden schieten tekort. , .
pi_61299078
quote:
Verklaar je nader.
pi_61299156
quote:
Succes met je boek .
  maandag 1 september 2008 @ 19:08:38 #244
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61299210
quote:
Dan ben ik net weg, dus tot juni dan maar
pi_61299647
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:08 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dan ben ik net weg, dus tot juni dan maar
Naar wat voor primitieve oorden vertrekken jullie toch allemaal?
pi_61299650
2 notes maar? Die zijn zeker van die twee keren dat ik buiten POL kwam.
pi_61299678
Meteen sprongen twee mods erop om mijn geweldige posts te editen.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 19:23:00 #248
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61299683
Ik zou er 102 hebben, maar dat moet wel vanaf het begin van Aaah zijn.
  maandag 1 september 2008 @ 19:25:06 #249
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61299744
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Naar wat voor primitieve oorden vertrekken jullie toch allemaal?
Portland, ME (USA)
  maandag 1 september 2008 @ 19:32:41 #250
Stranger than fiction
pi_61299991
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:25 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Portland, ME (USA)
Het schijnt dat ze daar ook internet hebben.
pi_61300357
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:25 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Portland, ME (USA)
Eastcoast .
  maandag 1 september 2008 @ 20:11:48 #252
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61301318
quote:
Op maandag 1 september 2008 19:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Het schijnt dat ze daar ook internet hebben.
Het leek mij een mooie kans om mijn fok-verslaving aan te pakken..
  maandag 1 september 2008 @ 20:24:26 #253
Stranger than fiction
pi_61301756
Hopeloos. Het tijdverschil is niet groot genoeg.
pi_61301873
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:11 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Het leek mij een mooie kans om mijn fok-verslaving aan te pakken..
Gaat niet lukken. Ik zou een andere planeet proberen.
pi_61301951
Doei Apropos
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 20:32:34 #256
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61302059
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:27 schreef Monidique het volgende:

[..]

Gaat niet lukken. Ik zou een andere planeet proberen.
Jaja, en daar is tvlxd of zo toch mod?
pi_61302253
34 notes, mooi aantal
  maandag 1 september 2008 @ 20:58:28 #258
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61302961
Hoe wat waar kan ik dat zien?
  maandag 1 september 2008 @ 20:59:50 #259
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61303147
http://www.fok.nl/shop/notes.php

Daar staat bovenaan hoeveel notes je hebt, de inhoud moet je voor dokken maar dat is vast niet zo spannend .
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:09:08 #261
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61303338
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:03 schreef du_ke het volgende:

Daar staat bovenaan hoeveel notes je hebt, de inhoud moet je voor dokken maar dat is vast niet zo spannend .
LOL, abohouders krijgen tags, dus je ziet gelijk wie er dokt voor fok.
Betalen voor je eigen notes is zo sneu. Sterker nog, Danny laat mensen unbannen zodat ze weer kunnen fokken en betalen voor hun notes.
pi_61303430
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jaja, en daar is tvlxd of zo toch mod?

Klopt.
  maandag 1 september 2008 @ 21:14:14 #263
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61303550
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:03 schreef du_ke het volgende:

Hmm, 3 op deze, en 40 op Evil_Jur, valt toch wel mee?
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:14:25 #264
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61303561
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:11 schreef Monidique het volgende:

[..]

Klopt.
Wat kosten de notes daar?
pi_61303562
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

LOL, abohouders krijgen tags, dus je ziet gelijk wie er dokt voor fok.
Betalen voor je eigen notes is zo sneu. Sterker nog, Danny laat mensen unbannen zodat ze weer kunnen fokken en betalen voor hun notes.
Kan me niet voorstellen dat het nou echt interessant is wat er in staat
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:15:40 #266
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61303598
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat het nou echt interessant is wat er in staat
In principe weet je dat zelf al en de mods zijn meestal geen bevlogen schrijvers, dan zou het nog best leuk zijn om te lezen....
pi_61303615
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Hmm, 3 op deze, en 40 op Evil_Jur, valt toch wel mee?
Meer dan ik in elk geval .

Dan ben ik dus liever en netter.
pi_61303633
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wat kosten de notes daar?
Alles is gratis op Mars.
pi_61303695
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

In principe weet je dat zelf al en de mods zijn meestal geen bevlogen schrijvers, dan zou het nog best leuk zijn om te lezen....
note;
"duke en aah deden vandaag niet lief tegen elkaar. De volgende keer moeten we ze eens flink boos toespreken misschien helpt dat"
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:18:25 #270
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61303729
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

En een commerciële nitwit, je betaalt 4,50 euro voor minder notes.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:19:14 #271
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61303769
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Alles is gratis op Mars.
Daar zal Danny niet blij mee zijn.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:20:43 #272
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61303814
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef du_ke het volgende:

[..]

note;
"duke en aah deden vandaag niet lief tegen elkaar. De volgende keer moeten we ze eens flink boos toespreken misschien helpt dat"
note:

*duke en aaah willen niet happen, verhoog dukes notes met 33 en pm Aaah met gelekte notes over Aaah via die van Duke.*
** 1 euro voor de mod die dat regelt**
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:23:10 #273
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_61303920
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb er 0

Ik ben het allerliefst en netst.
Carpe Libertatem
  maandag 1 september 2008 @ 21:24:18 #274
Stranger than fiction
pi_61303977
Hele epistels schrijven in je notes is niet heel nuttig....

Het wordt meer gebruikt om een trend mee aan te duiden. Ik zet er dan neer:
"die zit daar te kutten" plus wat quotes.

En als je het echt zat bent ga je meer quotes zoeken.
pi_61304007
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

note:

*duke en aaah willen niet happen, verhoog dukes notes met 33 en pm Aaah met gelekte notes over Aaah via die van Duke.*
** 1 euro voor de mod die dat regelt**
Note:

En extra inzicht in de geheime PM's tussen PJO en SCH als beloning.
  maandag 1 september 2008 @ 21:25:03 #276
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61304008
quote:
Op maandag 1 september 2008 20:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hopeloos. Het tijdverschil is niet groot genoeg.
Ik weet het, ik liet me zelfs niet tegenhouden door de Chinese internet-censuur, dus dit zal wel kansloos worden.
pi_61304038
Ik heb er ook geen.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:25:56 #278
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61304050
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hele epistels schrijven in je notes is niet heel nuttig....

Het wordt meer gebruikt om een trend mee aan te duiden. Ik zet er dan neer:
"die zit daar te kutten" plus wat quotes.

En als je het echt zat bent ga je meer quotes zoeken.
Er wordt nog niet echt een standaard gebruikt? Die is nu wel hoog nodig om note-verkoop commercieel aantrekkelijk te maken en te houden!!!
pi_61304054
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En een commerciële nitwit, je betaalt 4,50 euro voor minder notes.
Ik betaal niks , dat is pas verstandig economisch beleid.
pi_61304099
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Er wordt nog niet echt een standaard gebruikt? Die is nu wel hoog nodig om note-verkoop commercieel aantrekkelijk te maken en te houden!!!
Tijd om tekstschrijvers in te huren!
  maandag 1 september 2008 @ 21:27:01 #281
Stranger than fiction
pi_61304100
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef Nautilus het volgende:
Ik heb er ook geen.
En je andere accounts?
  maandag 1 september 2008 @ 21:27:19 #282
Stranger than fiction
pi_61304115
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Een 'template'
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:27:44 #283
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61304132
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik betaal niks , dat is pas verstandig economisch beleid.
Daar kun je een ban voor kirjgen. Notelozen moeten dood, die zijn de spijker aan Danny's kist.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:28:46 #284
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61304180
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Een 'template'
En duke's opmerking: notewriters!
Verder moet vergelijken mogelijk zijn. Wie is de grootste klootzak van fok-lijstjes etc. etc.
  maandag 1 september 2008 @ 21:28:57 #285
Stranger than fiction
pi_61304194
Ik moet nu elke dag minimaal 5 notes zetten.
pi_61304260
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
10! Anders kan je je kerstpakket wel vergeten!
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:30:24 #287
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61304266
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Je overtuiging wordt dus minder en je wordt nu corrupter!
pi_61304287
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Daar kun je een ban voor kirjgen. Notelozen moeten dood, die zijn de spijker aan Danny's kist.
Zou de optie betalen voor het lezen van andermans notes er ook nog bijkomen?
pi_61304316
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

En je andere accounts?
Zwaardvisch: 11.
Coldplaya: 1.
  maandag 1 september 2008 @ 21:32:18 #290
Stranger than fiction
pi_61304346
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

10! Anders kan je je kerstpakket wel vergeten!
En m'n uitnodiging voor een dagje Sixflags.
pi_61304376
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

En m'n uitnodiging voor een dagje Sixflags.
Jullie moeten om fok draaiende te houden daar ook al papierprikdiensten houden?
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:33:09 #292
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61304383
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zou de optie betalen voor het lezen van andermans notes er ook nog bijkomen?
Die zal commercieel veel aantrekkelijker zijn.
Verder zal de notesmarkt een ontwikkeling doorgaan, details ga je ook voor betalen.

Premium notes, golden notes en common notes, dat soort zaken.
  maandag 1 september 2008 @ 21:33:10 #293
Stranger than fiction
pi_61304384
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Je overtuiging wordt dus minder en je wordt nu corrupter!
Overtuiging?
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:33:47 #294
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61304410
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Overtuiging?
Als good cop. (bestrijder van Klopkoek.... )
pi_61304471
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Die zal commercieel veel aantrekkelijker zijn.
Verder zal de notesmarkt een ontwikkeling doorgaan, details ga je ook voor betalen.

Premium notes, golden notes en common notes, dat soort zaken.
Zouden die van JohnDope nog een beetje interessant zijn ?
pi_61304474
Ik herinner me nu dat ik, als Zwaardvisch, eens geband werd, enkel omdat ik opmerkte dat er zoveel gezeurd werd in Feedback.

De oplossing zou natuurlijk zijn: geen feedback topics meer.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:36:09 #297
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61304516
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zouden die van JohnDope nog een beetje interessant zijn ?
Daarvoor moet JD eerst gehyped worden. Zal me niks verbazen als Danny klonen inzet met virtuele notes. Er is altijd een nerd die ze wil kopen.
pi_61304538
Ik ga er weer vandoor.
  † In Memoriam † maandag 1 september 2008 @ 21:37:35 #299
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_61304589
Dan te bedenken dat schrijvers hun literatuur voor minder dan 4,50 euro van de hand doen in pocketuitgaven. De markt voor notes wordt booming!
  maandag 1 september 2008 @ 21:37:46 #300
Stranger than fiction
pi_61304603
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef Nautilus het volgende:
Ik herinner me nu dat ik, als Zwaardvisch, eens geband werd, enkel omdat ik opmerkte dat er zoveel gezeurd werd in Feedback.

De oplossing zou natuurlijk zijn: geen feedback topics meer.
Ik kan me niet voorstellen dat dat de enige reden is.
pi_61304749
quote:
Op maandag 1 september 2008 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat dat de enige reden is.
Nee, in ernst. Ik ben er helemaal niet naar om die oude zaken te heropenen, maar toch, ik heb die ban nooit begrepen. Als reden werd er opgegeven: 'gezeur in Fb'.

Aaahikwordgek hoort dit te weten, want die werd toen ook geband.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')