Waarschijnlijk op de Bell-curve of soortgelijke onzin.quote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
Waar sloeg dat "Afrikaanse voorouders" dan op?
Nee.quote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef Apropos het volgende:
Dat kun je wel.
Volgens mij was het een reactie op een of ander figuur dat stelde dat mensen die Afrikaanse voorouders hebben inferieur zouden zijn ofzo. Het enige probleem is dat we volgens de huidige kennis allemaal Afrikaanse voorouders hebben.quote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
Waar sloeg dat "Afrikaanse voorouders" dan op?
staan die notes van 2001 dan nog in de dossiers ?quote:Op maandag 1 september 2008 15:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee.Het bericht is verwijderd en de link in de quote verwijst naar dit topic: Ken je dat?
Ik kan me niet voorstellen dat dit klopt... Volgens mij komt deze note uit het tijdperk dat het noten nog niet feilloos ging...
bot inzetten... die automatisch de notes van voor 6 maanden geleden verwijderd..quote:Op maandag 1 september 2008 16:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is een optie tot quicknote. Die werkte lang niet goed, zoals je kunt zien. De verwijzing sloeg nergens op. Het werkt pas een paar maanden zoals het behoort te werken.
Ik heb niet het idee dat iemand systematisch notes opruimt. Ik heb iig geen rechten daarvoor.
"Werk is geen noodzakelijk kwaad. Geen bijverschijnsel. Werk helpt ons om te worden wie we zijn. Ons karakter groeit op de werkvloer."quote:Op maandag 1 september 2008 15:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nu.nl/news/172(...)uw_arbeidsethos.html
Wordt zo de 'oude' in de prullenbak gedaan.
Nee hoor, dat betekent dat wij er leuke arbeidsvoorwaarden uit kunnen slepen.quote:"Voor het eerst in de geschiedenis zullen er structureel minder mensen beschikbaar zijn om te werken dan er banen zijn." Over zeven jaar komt Nederland al 375.000 werknemers tekort.
Dat betekent volgens Balkenende "dat we alles uit de kast moeten halen om de arbeidsreserves die er zijn te benutten". Op dit moment staan er nog 900.000 personen onvrijwillig aan de kant, aldus de premier.
Juist. Alle niet rendabele banen zullen verdwijnen, door reorganisaties, automatisering, uitbesteding en niet meer invullen. Dan hou je vanzelf leuke en uitdagende banen over.quote:Op maandag 1 september 2008 16:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, dat betekent dat wij er leuke arbeidsvoorwaarden uit kunnen slepen.
Sinds wanneer extrapoleren historici?quote:Op maandag 1 september 2008 16:42 schreef Apropos het volgende:
Ach, over vijftig jaar zijn robots ons in alles de baas, behalve dan in bidden.
http://fok.nl/shop/notes.phpquote:Op maandag 1 september 2008 18:04 schreef Klopkoek het volgende:
Het zijn boeven hier. Volgens de wet mag een organisatie 0,23 eurocent per vel vragen als vergoeding (kosten) tot een maximum van 4,50....En wat doen ze? Ze vragen 4,50!
Betekent dat er pagina's worden volgeschreven aan notes?![]()
Hoeveel notes ik heb? Ik denk zo boven de 100 maar dat deel ik voor mezelf weer door 10.
Sjors wie?quote:Op maandag 1 september 2008 18:05 schreef Reya het volgende:
Gewoon Sjors een keer lief aankijken.
100 notes voor ¤4,50 is niet zo duur. Als je het deelt door 10 welquote:Op maandag 1 september 2008 18:04 schreef Klopkoek het volgende:
Het zijn boeven hier. Volgens de wet mag een organisatie 0,23 eurocent per vel vragen als vergoeding (kosten) tot een maximum van 4,50....En wat doen ze? Ze vragen 4,50!
Betekent dat er pagina's worden volgeschreven aan notes?![]()
Hoeveel notes ik heb? Ik denk zo boven de 100 maar dat deel ik voor mezelf weer door 10.
Aha, dat zit erachter!!! Doelbewust notes aansmeren zodat het profijtelijk wordt. Het aanbod creeert alweer zijn vraag.quote:Op maandag 1 september 2008 18:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://fok.nl/shop/notes.php
En voor het totaalpakket he!?! Dus niet per vel, maar voor het totaal. In jouw geval is dat een heel goede deal!
Ik heb nog principes dus doe het niet.quote:Op maandag 1 september 2008 18:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
100 notes voor ¤4,50 is niet zo duur. Als je het deelt door 10 wel.
Dat zei zijn vrouw ook die nacht.quote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Zeg, ik ga. Ik wens jullie allen veel geluk. Tot in januari.
Ga je in buitenland studeren?quote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Woorden schieten tekort.quote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Verklaar je nader.quote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Succes met je boekquote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Dan ben ik net weg, dus tot juni dan maarquote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Naar wat voor primitieve oorden vertrekken jullie toch allemaal?quote:Op maandag 1 september 2008 19:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan ben ik net weg, dus tot juni dan maar
Portland, ME (USA)quote:Op maandag 1 september 2008 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Naar wat voor primitieve oorden vertrekken jullie toch allemaal?
Het schijnt dat ze daar ook internet hebben.quote:
Het leek mij een mooie kans om mijn fok-verslaving aan te pakken..quote:Op maandag 1 september 2008 19:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze daar ook internet hebben.
Gaat niet lukken. Ik zou een andere planeet proberen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het leek mij een mooie kans om mijn fok-verslaving aan te pakken..
Jaja, en daar is tvlxd of zo toch mod?quote:Op maandag 1 september 2008 20:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Ik zou een andere planeet proberen.
LOL, abohouders krijgen tags, dus je ziet gelijk wie er dokt voor fok.quote:Op maandag 1 september 2008 21:03 schreef du_ke het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Daar staat bovenaan hoeveel notes je hebt, de inhoud moet je voor dokken maar dat is vast niet zo spannend.
quote:Op maandag 1 september 2008 20:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jaja, en daar is tvlxd of zo toch mod?
Hmm, 3 op deze, en 40 op Evil_Jur, valt toch wel mee?quote:Op maandag 1 september 2008 21:03 schreef du_ke het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Daar staat bovenaan hoeveel notes je hebt, de inhoud moet je voor dokken maar dat is vast niet zo spannend.
Wat kosten de notes daar?quote:
Kan me niet voorstellen dat het nou echt interessant is wat er in staatquote:Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
LOL, abohouders krijgen tags, dus je ziet gelijk wie er dokt voor fok.![]()
Betalen voor je eigen notes is zo sneu. Sterker nog, Danny laat mensen unbannen zodat ze weer kunnen fokken en betalen voor hun notes.
In principe weet je dat zelf al en de mods zijn meestal geen bevlogen schrijvers, dan zou het nog best leuk zijn om te lezen....quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het nou echt interessant is wat er in staat
Meer dan ik in elk gevalquote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hmm, 3 op deze, en 40 op Evil_Jur, valt toch wel mee?
note;quote:Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In principe weet je dat zelf al en de mods zijn meestal geen bevlogen schrijvers, dan zou het nog best leuk zijn om te lezen....
En een commerciële nitwit, je betaalt 4,50 euro voor minder notes.quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meer dan ik in elk geval.
Dan ben ik dus liever en netter.
Daar zal Danny niet blij mee zijn.quote:
note:quote:Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
note;
"duke en aah deden vandaag niet lief tegen elkaar. De volgende keer moeten we ze eens flink boos toespreken misschien helpt dat"
Ik heb er 0quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meer dan ik in elk geval.
Dan ben ik dus liever en netter.
Note:quote:Op maandag 1 september 2008 21:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
note:
*duke en aaah willen niet happen, verhoog dukes notes met 33 en pm Aaah met gelekte notes over Aaah via die van Duke.*
** 1 euro voor de mod die dat regelt**
Ik weet het, ik liet me zelfs niet tegenhouden door de Chinese internet-censuur, dus dit zal wel kansloos worden.quote:Op maandag 1 september 2008 20:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hopeloos. Het tijdverschil is niet groot genoeg.
Er wordt nog niet echt een standaard gebruikt? Die is nu wel hoog nodig om note-verkoop commercieel aantrekkelijk te maken en te houden!!!quote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hele epistels schrijven in je notes is niet heel nuttig....
Het wordt meer gebruikt om een trend mee aan te duiden. Ik zet er dan neer:
"die zit daar te kutten" plus wat quotes.
En als je het echt zat bent ga je meer quotes zoeken.
Ik betaal niksquote:Op maandag 1 september 2008 21:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En een commerciële nitwit, je betaalt 4,50 euro voor minder notes.
Tijd om tekstschrijvers in te huren!quote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er wordt nog niet echt een standaard gebruikt? Die is nu wel hoog nodig om note-verkoop commercieel aantrekkelijk te maken en te houden!!!
En je andere accounts?quote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef Nautilus het volgende:
Ik heb er ook geen.
Een 'template'quote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er wordt nog niet echt een standaard gebruikt? Die is nu wel hoog nodig om note-verkoop commercieel aantrekkelijk te maken en te houden!!!
Daar kun je een ban voor kirjgen. Notelozen moeten dood, die zijn de spijker aan Danny's kist.quote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik betaal niks, dat is pas verstandig economisch beleid.
En duke's opmerking: notewriters!quote:
10! Anders kan je je kerstpakket wel vergeten!quote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik moet nu elke dag minimaal 5 notes zetten.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik moet nu elke dag minimaal 5 notes zetten.
Zou de optie betalen voor het lezen van andermans notes er ook nog bijkomen?quote:Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar kun je een ban voor kirjgen. Notelozen moeten dood, die zijn de spijker aan Danny's kist.
Zwaardvisch: 11.quote:Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En je andere accounts?
En m'n uitnodiging voor een dagje Sixflags.quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
10! Anders kan je je kerstpakket wel vergeten!
Jullie moeten om fok draaiende te houden daar ook al papierprikdiensten houden?quote:Op maandag 1 september 2008 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En m'n uitnodiging voor een dagje Sixflags.
Die zal commercieel veel aantrekkelijker zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou de optie betalen voor het lezen van andermans notes er ook nog bijkomen?
Overtuiging?quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je overtuiging wordt dus minder en je wordt nu corrupter!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als good cop. (bestrijder van Klopkoek....quote:
Zouden die van JohnDope nog een beetje interessant zijnquote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die zal commercieel veel aantrekkelijker zijn.![]()
Verder zal de notesmarkt een ontwikkeling doorgaan, details ga je ook voor betalen.
Premium notes, golden notes en common notes, dat soort zaken.
Daarvoor moet JD eerst gehyped worden. Zal me niks verbazen als Danny klonen inzet met virtuele notes. Er is altijd een nerd die ze wil kopen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zouden die van JohnDope nog een beetje interessant zijn?
Ik kan me niet voorstellen dat dat de enige reden is.quote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef Nautilus het volgende:
Ik herinner me nu dat ik, als Zwaardvisch, eens geband werd, enkel omdat ik opmerkte dat er zoveel gezeurd werd in Feedback.
De oplossing zou natuurlijk zijn: geen feedback topics meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |