Waarschijnlijk op de Bell-curve of soortgelijke onzin.quote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
Waar sloeg dat "Afrikaanse voorouders" dan op?
Nee.quote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef Apropos het volgende:
Dat kun je wel.
Volgens mij was het een reactie op een of ander figuur dat stelde dat mensen die Afrikaanse voorouders hebben inferieur zouden zijn ofzo. Het enige probleem is dat we volgens de huidige kennis allemaal Afrikaanse voorouders hebben.quote:Op maandag 1 september 2008 14:56 schreef Mutant01 het volgende:
Waar sloeg dat "Afrikaanse voorouders" dan op?
staan die notes van 2001 dan nog in de dossiers ?quote:Op maandag 1 september 2008 15:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee.Het bericht is verwijderd en de link in de quote verwijst naar dit topic: Ken je dat?
Ik kan me niet voorstellen dat dit klopt... Volgens mij komt deze note uit het tijdperk dat het noten nog niet feilloos ging...
bot inzetten... die automatisch de notes van voor 6 maanden geleden verwijderd..quote:Op maandag 1 september 2008 16:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is een optie tot quicknote. Die werkte lang niet goed, zoals je kunt zien. De verwijzing sloeg nergens op. Het werkt pas een paar maanden zoals het behoort te werken.
Ik heb niet het idee dat iemand systematisch notes opruimt. Ik heb iig geen rechten daarvoor.
"Werk is geen noodzakelijk kwaad. Geen bijverschijnsel. Werk helpt ons om te worden wie we zijn. Ons karakter groeit op de werkvloer."quote:Op maandag 1 september 2008 15:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nu.nl/news/172(...)uw_arbeidsethos.html
Wordt zo de 'oude' in de prullenbak gedaan.
Nee hoor, dat betekent dat wij er leuke arbeidsvoorwaarden uit kunnen slepen.quote:"Voor het eerst in de geschiedenis zullen er structureel minder mensen beschikbaar zijn om te werken dan er banen zijn." Over zeven jaar komt Nederland al 375.000 werknemers tekort.
Dat betekent volgens Balkenende "dat we alles uit de kast moeten halen om de arbeidsreserves die er zijn te benutten". Op dit moment staan er nog 900.000 personen onvrijwillig aan de kant, aldus de premier.
Juist. Alle niet rendabele banen zullen verdwijnen, door reorganisaties, automatisering, uitbesteding en niet meer invullen. Dan hou je vanzelf leuke en uitdagende banen over.quote:Op maandag 1 september 2008 16:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, dat betekent dat wij er leuke arbeidsvoorwaarden uit kunnen slepen.
Sinds wanneer extrapoleren historici?quote:Op maandag 1 september 2008 16:42 schreef Apropos het volgende:
Ach, over vijftig jaar zijn robots ons in alles de baas, behalve dan in bidden.
http://fok.nl/shop/notes.phpquote:Op maandag 1 september 2008 18:04 schreef Klopkoek het volgende:
Het zijn boeven hier. Volgens de wet mag een organisatie 0,23 eurocent per vel vragen als vergoeding (kosten) tot een maximum van 4,50....En wat doen ze? Ze vragen 4,50!
Betekent dat er pagina's worden volgeschreven aan notes?![]()
Hoeveel notes ik heb? Ik denk zo boven de 100 maar dat deel ik voor mezelf weer door 10.
Sjors wie?quote:Op maandag 1 september 2008 18:05 schreef Reya het volgende:
Gewoon Sjors een keer lief aankijken.
100 notes voor ¤4,50 is niet zo duur. Als je het deelt door 10 welquote:Op maandag 1 september 2008 18:04 schreef Klopkoek het volgende:
Het zijn boeven hier. Volgens de wet mag een organisatie 0,23 eurocent per vel vragen als vergoeding (kosten) tot een maximum van 4,50....En wat doen ze? Ze vragen 4,50!
Betekent dat er pagina's worden volgeschreven aan notes?![]()
Hoeveel notes ik heb? Ik denk zo boven de 100 maar dat deel ik voor mezelf weer door 10.
Aha, dat zit erachter!!! Doelbewust notes aansmeren zodat het profijtelijk wordt. Het aanbod creeert alweer zijn vraag.quote:Op maandag 1 september 2008 18:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://fok.nl/shop/notes.php
En voor het totaalpakket he!?! Dus niet per vel, maar voor het totaal. In jouw geval is dat een heel goede deal!
Ik heb nog principes dus doe het niet.quote:Op maandag 1 september 2008 18:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
100 notes voor ¤4,50 is niet zo duur. Als je het deelt door 10 wel.
Dat zei zijn vrouw ook die nacht.quote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Zeg, ik ga. Ik wens jullie allen veel geluk. Tot in januari.
Ga je in buitenland studeren?quote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Woorden schieten tekort.quote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Verklaar je nader.quote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Succes met je boekquote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Dan ben ik net weg, dus tot juni dan maarquote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Naar wat voor primitieve oorden vertrekken jullie toch allemaal?quote:Op maandag 1 september 2008 19:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan ben ik net weg, dus tot juni dan maar
Portland, ME (USA)quote:Op maandag 1 september 2008 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Naar wat voor primitieve oorden vertrekken jullie toch allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |