Echt waar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:42 schreef Monidique het volgende: Ik vind het kunst.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef StefanP het volgende:
[..]![]()
"Werken." Alsof die heks in haar hele leven ook maar een dag echte arbeid heeft verricht. Laat me niet lachen man... de naam alleen al: "VN Milleniumcampagne." Woehoehoehoe.
VN
Herfkens![]()
Nederland![]()
![]()
quote:Noordpool voor het eerst omvaarbaar
Londen, 31 aug. Voor het eerst in de geschiedenis van de mensheid is het mogelijk om met een schip helemaal rond de Noordpool te varen. Er is zoveel ijs gesmolten boven en rond de Noordelijke IJszee dat de noordoostelijke en de noordwestelijke doorvaart voor het eerst in zeker 125.000 jaar allebei tegelijk bevaarbaar zijn.
Dit meldt de Britse kwaliteitskrant The Independent on Sunday vandaag op gezag van recente satellietbeelden die door wetenschappers zijn geanalyseerd.
De noordwestpassage van de Atlantische Oceaan langs Groenland en tussen Canadese eilanden door naar de Stille Oceaan is sinds afgelopen weekeind open. Enkele dagen later viel de laatste ijstong uit elkaar die de noordoostpassage van Finland langs Rusland en Siberië naar de Stille Oceaan blokkeerde.
Raad het citaat.quote:"The difference between the revolutionary and the terrorist lies in the reason for which each fights. For whoever stands by a just cause and fights for the freedom and liberation of his land from the invaders, the settlers and the colonialists, cannot possibly be called terrorist, otherwise the American people in their struggle for liberation from. the British colonialists would have been terrorists; the European resistance against the Nazis would be terrorism, the struggle of the Asian, African and Latin American peoples would also be terrorism, and many of you who are in this Assembly hall were considered terrorists. This is actually a just and proper struggle consecrated by the United Nations Charter and by the Universal Declaration of Human Rights. As to those who fight against the just causes, those who wage war to occupy, colonize and oppress other people, those are the terrorists. Those are the people whose actions should be condemned, who should be called war criminals: for the justice of the cause determines the right to struggle."
Waarom doe je het zelf niet?quote:Op maandag 1 september 2008 09:38 schreef Wheelgunner het volgende:
Waarom is iedereen te lui om een nieuw deel te openen over de Amerikaanse presidentsverkiezingen?
Ik heb er eentje, maar ik moet betalen om hem te mogen zien.quote:Op maandag 1 september 2008 13:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
4,50 voor commentaar van mods, dat is toch een schijntje.quote:Op maandag 1 september 2008 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb er eentje, maar ik moet betalen om hem te mogen zien.
Voor mensen als KK is dat een schijntje als je de prijs per note berekend.quote:Op maandag 1 september 2008 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
4,50 voor commentaar van mods, dat is toch een schijntje.
Ik heb geen idee, maar ik zou niet graag bevriend zijn met iemand die met overtuiging de volgende onzin debiteert:quote:
Hij zal dus wel een terrorist geweest zijn.quote:For whoever stands by a just cause and fights for the freedom and liberation of his land from the invaders, the settlers and the colonialists, cannot possibly be called terrorist, otherwise the American people in their struggle for liberation from. the British colonialists would have been terrorists
Ik denk dat de Indianen daar toch iets anders over dachten.quote:Op maandag 1 september 2008 14:08 schreef Apropos het volgende:For whoever stands by a just cause and fights for the freedom and liberation of his land from the invaders, the settlers and the colonialists, cannot possibly be called terrorist, otherwise the American people in their struggle for liberation from. the British colonialists would have been terrorists
Terwijl 99% van de notes uit quotes van de user zelf bestaan aangevuld met 1 a 2 zinnen commentaar vd mod.quote:Op maandag 1 september 2008 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
4,50 voor commentaar van mods, dat is toch een schijntje.
quote:Hij zal dus wel een terrorist geweest zijn.
Haha!quote:
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op maandag 1 september 2008 14:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik doe het trouwens voor 3,00 euro.
De lilliputter van Harry.quote:Op maandag 1 september 2008 14:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?
Ah, je gaat voor jezelf beginnen?quote:Op maandag 1 september 2008 14:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik doe het trouwens voor 3,00 euro.
ie die meisje.quote:Op maandag 1 september 2008 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
quote:Jouw simplistische oneliners en totale gebrek aan kennis van antropologie en genetica getuigen niet echt van intelligentie moet ik zeggen. Afrikaanse voorouders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |