abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61243526
Is dit niets voor de PVV?

Geert, waar blijf je?
pi_61256426
quote:
'Prachtig gebaar'
Afgesproken is nu dat Herfkens, die zelf pertinent weigert het bedrag geld terug te betalen, een jaar lang als consultant voor de VN Milleniumcampagne gaat werken voor het symbolische bedrag van één dollar.

"Werken." Alsof die heks in haar hele leven ook maar een dag echte arbeid heeft verricht. Laat me niet lachen man... de naam alleen al: "VN Milleniumcampagne." Woehoehoehoe.

VN
Herfkens
Nederland
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_61256477
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef StefanP het volgende:

[..]

"Werken." Alsof die heks in haar hele leven ook maar een dag echte arbeid heeft verricht. Laat me niet lachen man... de naam alleen al: "VN Milleniumcampagne." Woehoehoehoe.

VN
Herfkens
Nederland
ze deed al niks en nu doet ze een jaar extra niks
Ja die Verhagen dat is me er een, trouwens JP is ook echt niks
pi_61257377
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef StefanP het volgende:
Het is Milennium.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_61257434
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:46 schreef Capa het volgende:

[..]

Het is Milennium.
Jullie mogen vechten om brons en zilver.
pi_61257465
Als ik dat hoofd alleen al zie. Bij mij gaan alle alarmbellen af bij zo'n onbetrouwbare kutharses.
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:06:51 #107
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61261185
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:01 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Precies, ik vermoed dat het $1 + allerlei onkostenvergoedingen is.

Dit valt gewoon niet uit te leggen, het is volstrekt schaamteloos en misselijkmakend. Zeker niet als je kijkt hoe goed men in staat is om een paar honderd euro terug te vorderen als de burger die onterecht ontvangt.

Idd, het is een PvdA-er dus er zal wel een grote adder onder het gras zitten

De topman van Apple krijgt ook maar $1 salaris maar verder wel heel veel vergoedingen en winst uitkeringen. dus ik verwacht hier ook zo'n constructie
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61261250
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:06 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd, het is een PvdA-er dus er zal wel een grote adder onder het gras zitten

De topman van Apple krijgt ook maar $1 salaris maar verder wel heel veel vergoedingen en winst uitkeringen. dus ik verwacht hier ook zo'n constructie
Ik vermoed dat ze toch al niks deed, dan dan is een jaar extra niks doen geen probleem.
Ze "werkte" overigens ook maar 8/10 hoor, dat vond men al vreemd dus ik denk dat ze meestal bij haar griekse vriend was in Florida
Deze functie was overigens een kadootje van Bush als dank voor het kontlikken door Balkenende
Ik meen nog voor de functie van Jaap de Hoop Keffer

De benoeming is overigens gedaan tijdens de VVD regeerperiode
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')