quote:'Prachtig gebaar'
Afgesproken is nu dat Herfkens, die zelf pertinent weigert het bedrag geld terug te betalen, een jaar lang als consultant voor de VN Milleniumcampagne gaat werken voor het symbolische bedrag van één dollar.
ze deed al niks en nu doet ze een jaar extra niksquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef StefanP het volgende:
[..]![]()
"Werken." Alsof die heks in haar hele leven ook maar een dag echte arbeid heeft verricht. Laat me niet lachen man... de naam alleen al: "VN Milleniumcampagne." Woehoehoehoe.
VN
Herfkens![]()
Nederland![]()
![]()
Het is Milennium.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:50 schreef StefanP het volgende:
"Werken." Alsof die heks in haar hele leven ook maar een dag echte arbeid heeft verricht. Laat me niet lachen man... de naam alleen al: "VN Milleniumcampagne." Woehoehoehoe.
Idd, het is een PvdA-er dus er zal wel een grote adder onder het gras zittenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, ik vermoed dat het $1 + allerlei onkostenvergoedingen is.
Dit valt gewoon niet uit te leggen, het is volstrekt schaamteloos en misselijkmakend. Zeker niet als je kijkt hoe goed men in staat is om een paar honderd euro terug te vorderen als de burger die onterecht ontvangt.
Ik vermoed dat ze toch al niks deed, dan dan is een jaar extra niks doen geen probleem.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, het is een PvdA-er dus er zal wel een grote adder onder het gras zitten![]()
De topman van Apple krijgt ook maar $1 salaris maar verder wel heel veel vergoedingen en winst uitkeringen. dus ik verwacht hier ook zo'n constructie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |