Mijn leuter zou er écht dienst bij weigeren, ik kan er werkelijk helemaal niets vrouwelijks aan ontdekken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:48 schreef Fliepke het volgende:
Wat een lelijk lichaam hebben die meiden toch, bah bah. walgelijk
Nou, zo'n kont heb ik bij een kerel anders nog nooit gezien hoor...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:56 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Mijn leuter zou er écht dienst bij weigeren, ik kan er werkelijk helemaal niets vrouwelijks aan ontdekken..
quote:
jezus zeg, je kan liplezen door die broek heen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:02 schreef Treezz het volgende:
coco....
[ afbeelding ]
Dat moet toch onhandig lopenof heb ik da nou..
"
Ze was nooit de slankste, maar dit ziet er wel heel plumpuddingachtig uit zeg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:56 schreef Treezz het volgende:
Aretha franklin + kelsey
[ afbeelding ]
Ja en hagelslag doet me denken aan spruitjes, ik zie de vergelijking niet echtquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Doet me denken aan een film...
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt0196229/
Lippen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja en hagelslag doet me denken aan spruitjes, ik zie de vergelijking niet echt
Ja duh, dat had ik natuurlijk wel door, maar dan nog, laat echter maar, over naar Tori Spelling, is zowiezo geen flatteuze foto van te vinden.. ze heeft gewoon een lelijk hoofdquote:
Hij wil gewoon contact maken met de Guido's onder de bevolking.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:10 schreef Treezz het volgende:
Ernst Hirsch Ballin
[ afbeelding ]
Enge man...
Wat bedoel je precies met guido's?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:57 schreef Waaghals het volgende:
Carrot Top. wat is dat toch een freak man
kan niemand die vent tegen zichzelf in bescherming nemen?
volgens mij is die de guido trend nog begonnen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |