Ja duh....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:59 schreef hierissieweer het volgende:
die SJP uit de op is al oud, al eens eerder voorbij zien komen.
Deze niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:59 schreef hierissieweer het volgende:
die SJP uit de op is al oud, al eens eerder voorbij zien komen.
Ziet er uit als Patty B.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
Oh ja, laat ik meteen ook beginnen met een nieuwe foto. JLo gespot met een raar hoofd:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zelfde grap, maar creatiever uitgevoerd:
[ afbeelding ]
Gerard Joling is per definitie niet fris.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam deze van Gerard Joling tegen op Partyflock.
Op tv ziet ie er toch een stuk frisser uit.
Volgens mij al een oude foto maar desondanks zien ze eruit als vampiersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:22 schreef massy het volgende:
[ afbeelding ]
The Olsens en Bob Saget
[ afbeelding ]
Pam A
Als je een stijve lul hebt ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
Die foto's van dat supermodel zijn toch gewoon hartstikke leuke foto's?
Ik moet zeggen dat door deze pose haar kaaklijn veel minder naar voren komt als andersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:51 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk een beetje valsspelen, want ik geloof dat ik Rumer Willis nog nooit flatteus op een foto heb zien staan:
[ afbeelding ]
Precies, lijkt me echt een heerlijk mens. Mooi ook dat ze getrouwd is met Burton, ze is gewoon fuckin' ideaal voor zijn films.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:41 schreef CarOnline het volgende:
Haha Helena
Wel een leuk mens lijkt me
Zoals ze er hier uit ziet doet het me denken aan een (overigens geweldig) filmpje dat ik zag op youtube, uit 'so you think you can dance' :quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Precies, lijkt me echt een heerlijk mens. Mooi ook dat ze getrouwd is met Burton, ze is gewoon fuckin' ideaal voor zijn films.
De behind the scenes extra's op de Sweeney Todd DVD moeten ook extra leuk zijn dankzij haar geweldige gevoel voor humor. Las ik onlangs in een recensie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Precies, lijkt me echt een heerlijk mens. Mooi ook dat ze getrouwd is met Burton, ze is gewoon fuckin' ideaal voor zijn films.
OOOOOOOOOh ja thnx, die wil ik nog gaan kopen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
De behind the scenes extra's op de Sweeney Todd DVD moeten ook extra leuk zijn dankzij haar geweldige gevoel voor humor. Las ik onlangs in een recensie.
Wat een mollenoogjes, nu snap ik waarom hij die bril altijd op heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:56 schreef Malahide het volgende:
Bono zonder bril. Yikes!
[ afbeelding ]
Sprekend!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind het echt krék Robin Williams zo.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:31 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Wat een mollenoogjes, nu snap ik waarom hij die bril altijd op heeft.
Wies da?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie is dat? Lijkt wel een scene uit Heroes ofzo, met die Haitian erachter
ontopic: Leighton Meester
[ afbeelding ]
Volgens mij wel. Die naam kwam iig ook bij mij op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:36 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch Christian Bale?
volgens gebruikt hij ook haar make-upquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Steven Tyler gebruikt de shampoo van zijn vriendin
en de plastisch chirurg van zijn vriendin
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ie ook het één en ander laten veranderen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens gebruikt hij ook haar make-up
wat zit er trouwens onder zijn onderlip ? istie wat vergeten bij het scheren![]()
OMG die is echt totaal onherkenbaar zegquote:
supermooie fotoquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:35 schreef rena het volgende:
Fotoshoots horen je mooi te maken. Herkent iemand hier Kate Hudson in?
[ afbeelding ]
Haar mond is wel heel nep gephotoshopt. That ive got to admit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:50 schreef rena het volgende:
Ik vind hem echt afschuwelijk.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
Shauna Sand, een of andere celeb uit de US ... Is hier nog wat echts aan![]()
[ afbeelding ]
Mix van Robin Williams en Gene Hackman.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind het echt krék Robin Williams zo.
Das een combinatie van silliconen onder de borstspier en het aanspannen van de borstspieren denk ik...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:00 schreef Treezz het volgende:
Hoe zit dat ?? bij tori spelling., ze heeft wel haar 2de kind gekregen, maar dan hoort dat zo toch niet te zitten???
Zo slecht is het toch nietquote:
Maar die ribjes zien er zo eng uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Doel je op die buik? Dat is namelijk vrij normaal voor iemand die slank is en in die positie ligt hoor.
True, niet echt bij nagedachtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hmm... ik vind ribben zien als je staat niet gezond... maar als ik lig steken mijn ribben ook een beetje uit eigenlijk. Niks bijzonders volgens mij.
Heb je zeker nog niet veel slanke vrouwen op hun rug zien liggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:37 schreef Mich92 het volgende:
[..]
True, niet echt bij nagedacht. Maar toch ziet het er een beetje vreemd uit
.
Waarom gebruiken ze überhaupt nog een foto, ze kunnen toch net zo goed het plaatje in zijn geheel in Pfotoshop maken? Damn wat slecht. En lelijk. Je zult maar een photoshoot hebben en je na afloop afvragen wie in godsnaam die vrouw is waar jouw naam onder staat.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:35 schreef rena het volgende:
Fotoshoots horen je mooi te maken. Herkent iemand hier Kate Hudson in?
[ afbeelding ]
Voor jou: Amy afgelopen nacht:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef Grimm het volgende:
Gaverdamme, kunnen we ophouden met Amy Whinehouse foto's?
vlgens mij implantaten, want heb d'r tieten weleens kleiner gezienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
Sorry voor een nieuwe Amy maar deze is ook wel hilarischhet lijkt wel een mislukte Drag-Queen aan de Crystal Meth ofzo
[ afbeelding ]
Ik vind het trouwens wel bijzonder dat ze met Maatje Uitgemergeld nog altijd een C-cup lijkt te vullen, maar dat terzijde.
Lijkt me sterk in een doorschijnende bh. Of zie je die dingen niet? Geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:39 schreef Cylvia het volgende:
Of gewoon kipfiletjes.
Damn dat is toch HOTquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:54 schreef schatje het volgende:
Jake Gyllenhaal op de set van Prince of Persia:
[ afbeelding ]
meer foto's
Ieuw, wat een iel menneke!quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:24 schreef Kings het volgende:
Hier Jared Letho.
Het lijkt alsof z'n beentjes te smal en te kort zijn om zijn lichaampje te dragen...
En dan ben je zanger van een rockband met je knietjes over elkaar...???
[ afbeelding ]
En dat matjequote:Op zondag 17 augustus 2008 19:24 schreef Kings het volgende:
Hier Jared Letho.
Het lijkt alsof z'n beentjes te smal en te kort zijn om zijn lichaampje te dragen...
En dan ben je zanger van een rockband met je knietjes over elkaar...???
[ afbeelding ]
Ind. word ook misselijk van haarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef Grimm het volgende:
Gaverdamme, kunnen we ophouden met Amy Whinehouse foto's?
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:20 schreef pberends het volgende:
Het schijnt dat Winehouse een positieve uitwerking heeft op het zelfbeeld van vrouwen...
Da's volgens mij een junkenkwaaltje. Bij Dr. Phil waren laatst van die drugsverslaafde hoeren, die hadden ook zo'n huid waar de gaten in vielen, en later toen ze clean waren, zagen ze er een stuk beter uit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Amy W. heeft echt een heel vervelend huidprobleem zeg... Het lijkt maar niet minder te worden
Tijdje niet gedouched zeker...quote:
Laatst zag ik ook een docu over Crystal Meth junkies die dat ook hadden. Als ze high waren dachten ze dat ze overal beesten hadden lopen over hun lichaam en daarom krabten ze hun eigen huid gewoon open.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Da's volgens mij een junkenkwaaltje. Bij Dr. Phil waren laatst van die drugsverslaafde hoeren, die hadden ook zo'n huid waar de gaten in vielen, en later toen ze clean waren, zagen ze er een stuk beter uit.
Jeez. Dat is echt een herdefinitie van Silicon Valley.quote:
Sjesus! Ze mag wel uitkijken dat d'r siliconen niet in dat zwarte gat verdwijnenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Haar haar ziet er echt uit alsof een er met gemak een nieuw insect in kan worden ontdekt.
omg! jammer, jammer, jammer...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:38 schreef schatje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn die oorverdovende drugsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:01 schreef pberends het volgende:
Ik wist niet dat ze ook ooit "normaal" haar had. Op welk punt kom je tot de conclusie dat je graag een wespennest van je haar maakt?
Beestjes zien en dan denken: Hey! ik ga een huis voor ze bouwen op mijn hoofd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:24 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Het zijn die oorverdovende drugs
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Gut, wat zag ze er goedbeterder uit met wat meer vet....
Hehe. Nee, jij trekt volle zalen. (Met/zonder zonnebril. Doorhalen wat niet van toepassing is).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Bono heeft gewoon weinig allure zonder z'n zonnebrillen van 5000 dollar.
Ik ben ook geen populaire zangerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:37 schreef sooty het volgende:
[..]
Hehe. Nee, jij trekt volle zalen. (Met/zonder zonnebril. Doorhalen wat niet van toepassing is).
Hoe doen die celebs dat toch altijd? Het is nou niet dat ik altijd coltruien draag, maar bij mij floepen er nooit zomaar tepels uit m'n shirt?quote:
Kwestie van altijd kleding dragen van "op het randje" denk ik. Bovendien vinden sommige de aandacht alleen maar fijn. Gaat me niet vertellen dat je naar een premičre gaat zonder slipje om geen risico te lopen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe doen die celebs dat toch altijd? Het is nou niet dat ik altijd coltruien draag, maar bij mij floepen er nooit zomaar tepels uit m'n shirt?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Beestjes zien en dan denken: Hey! ik ga een huis voor ze bouwen op mijn hoofd?
Hij doet me aan Popeye denkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:41 schreef pberends het volgende:
Mooie vergelijking...
[ afbeelding ]
Gatverdamme! Wat een vieze vent is dat toch!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Geleend uit een Olymp.Spelen topic:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zo'n gezichtsuitdrukking is nog best moeilijk, proberen jullie het thuis maar eens
oh wat erg, weer een illusie armer........quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
Die boytoy uit SatC [ afbeelding ]
Mijn ontbijt, wat doe je me aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:29 schreef schatje het volgende:
Daniel Radcliffe aka Harry Potter
[ afbeelding ]
Dat is een hele rare foto , als geheel al. Zelfs het peerd staat dr raar op.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:29 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is een hele rare foto , als geheel al. Zelfs het peerd staat dr raar op.
Maar zou je niet, als Harry's piemol in je rug pookt?
Arm paardquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:29 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze hier niet net te horen gekregen dat ze kanker heeft?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:02 schreef Juweel het volgende:
Eigenlijk is Jade Goody het woord Celeb niet waard, maar ze staat er wel harstikke lillek op!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:10 schreef Copycat het volgende:
Het fotobijschrift:
A tearful Jade Goody, moments after being told she had cancer in the Inidian Big Brother house
Ik denk dat je mij op zo'n moment ook niet flatteus op de foto krijgt.
Nogmaals, ik zag alleen het plaatje. Ik heb niet het onderschrift gelezen, anders had ik het hier niet geplaatst. Voortaan zal ik even dubbelchecken of de mensen niet ziek zijn of iets anders naars hebben voor ik iets plaatsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:10 schreef Copycat het volgende:
Het fotobijschrift:
A tearful Jade Goody, moments after being told she had cancer in the Inidian Big Brother house
Ik denk dat je mij op zo'n moment ook niet flatteus op de foto krijgt.
Heb gerucht gehoord dat ze dr drugs er in verstopte?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Beestjes zien en dan denken: Hey! ik ga een huis voor ze bouwen op mijn hoofd?
Nee hoor, explosieven. En hier zijn ze per ongeluk afgegaan:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:08 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Heb gerucht gehoord dat ze dr drugs er in verstopte?
Ze zou toch niet d'r wenkbrauwen hebben laten liften?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Kelly-O. Vriendje met losse handjes?
[ afbeelding ]
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Shauna_Sandquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:07 schreef Treezz het volgende:
Shauna Shand....... ......![]()
[ afbeelding ]
quote:Shauna Sand (born September 2, 1971) is an American actress and Playboy model.[1]
En dan heb je van die opgespoten lippen en dan hangen je tieten er zo bij (als ik het goed zie)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:31 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Shauna_Sand
[..].
Die lui zijn zo fucking fake dat het van het plaatje afspringt. Als je de serie wel eens gezien hebt weet je wat ik bedoelquote:
Ik heb het wel eens gezien, maar bepaald lelijk zijn ze niet, dus een onflatteuze foto, nee niet bepaaldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:58 schreef rena het volgende:
[..]
Die lui zijn zo fucking fake dat het van het plaatje afspringt. Als je de serie wel eens gezien hebt weet je wat ik bedoel
Ja dat is al enige tijd geleden; 1971quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef Nuna het volgende:
Wanneer is een foto van hem wél flatteus?
Hell, super ordinair, maar ook wel supergeilquote:
Micheal vergeet volgens mij hier zijn pyama broek uit te trekkenquote:
Hij heeft wel wat weg van Prince via die fotohoek.quote:
Mijn leuter zou er écht dienst bij weigeren, ik kan er werkelijk helemaal niets vrouwelijks aan ontdekken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:48 schreef Fliepke het volgende:
Wat een lelijk lichaam hebben die meiden toch, bah bah. walgelijk
Nou, zo'n kont heb ik bij een kerel anders nog nooit gezien hoor...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:56 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Mijn leuter zou er écht dienst bij weigeren, ik kan er werkelijk helemaal niets vrouwelijks aan ontdekken..
quote:
jezus zeg, je kan liplezen door die broek heen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:02 schreef Treezz het volgende:
coco....
[ afbeelding ]
Dat moet toch onhandig lopenof heb ik da nou..
"
Ze was nooit de slankste, maar dit ziet er wel heel plumpuddingachtig uit zeg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:56 schreef Treezz het volgende:
Aretha franklin + kelsey
[ afbeelding ]
Ja en hagelslag doet me denken aan spruitjes, ik zie de vergelijking niet echtquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Doet me denken aan een film...
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt0196229/
Lippen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja en hagelslag doet me denken aan spruitjes, ik zie de vergelijking niet echt
Ja duh, dat had ik natuurlijk wel door, maar dan nog, laat echter maar, over naar Tori Spelling, is zowiezo geen flatteuze foto van te vinden.. ze heeft gewoon een lelijk hoofdquote:
Hij wil gewoon contact maken met de Guido's onder de bevolking.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:10 schreef Treezz het volgende:
Ernst Hirsch Ballin
[ afbeelding ]
Enge man...
Wat bedoel je precies met guido's?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:57 schreef Waaghals het volgende:
Carrot Top. wat is dat toch een freak man
kan niemand die vent tegen zichzelf in bescherming nemen?
volgens mij is die de guido trend nog begonnen
[ afbeelding ]
http://i76.photobucket.com/albums/j12/paulguynj/guido12.jpgquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met guido's?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://i76.photobucket.com/albums/j12/paulguynj/guido12.jpg
Ook weer met dat enorme gat in haar decolletéquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja duh, dat had ik natuurlijk wel door, maar dan nog, laat echter maar, over naar Tori Spelling, is zowiezo geen flatteuze foto van te vinden.. ze heeft gewoon een lelijk hoofd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:02 schreef Treezz het volgende:
coco....
[ afbeelding ]
Dat moet toch onhandig lopenof heb ik da nou..
Echt.. dat moet toch onhandig lopen...quote:
Is net Patty Brard ergens.quote:Op maandag 1 september 2008 16:22 schreef Malahide het volgende:
Grace Jones (inmiddels ook al weer 60) heeft schijnbaar een nieuwe theatershow.
Best nog een goed lijf, maar het had best wat smaakvoller gemogen. Ach ja, ze is altijd al zo maf als een deur geweest dus... go Grace!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:47 schreef Treezz het volgende:
[..]
Echt.. dat moet toch onhandig lopen...mijn god..
germ ding die baby...quote:Op maandag 1 september 2008 17:56 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Miley CyrusDe gezichtsuitdrukking van die baby spreekt boekdelen..
[ afbeelding ]
Jessica Simpson
Toch ziet ze er hier lekker uit hoor...quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, zij is er iig wel dol op want ze heeft het altijd
Hugh wie?quote:Op maandag 1 september 2008 20:52 schreef Malahide het volgende:
Mijn Hugh, wat doe je![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:KEVIN SPACEY shocked revellers at a wild party in Croatia when he pulled a male pal’s trousers down and groped his buttocks.
The American Beauty star was snapped on holiday in Hvar getting to grips with the bare butt as his friend lay across his lap.
An onlooker said: “Kevin looked like he was a having a brilliant time.
“Most of his friends were laughing, but I couldn’t see the face of the man whose butt it was.”
In 2004, the Oscar-winning actor – who’s also Artistic Director at London’s Old Vic theatre – sparked speculation into his private life after claiming he was mugged while walking his dog on Clapham Common at 4am.
ja zo zit ik ook zo ongeveer... tis een lastig plaatjequote:Op woensdag 3 september 2008 14:00 schreef conleche het volgende:
Ik zit nu al 5 minuten te kijken, maar ik kom er niet uit. Is dat nu een vent op zijn schoot met 1 normale bil en 1 heel platte? Of zijn het 2 onwelgevormde knieėn? Puzzel.
Der siliconen zijn naar der onderkin verhuisd...quote:
Die rechter "bil" is/zijn de bovenbenen van een dame in een grijze rok met grijze beenwarmers.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:00 schreef conleche het volgende:
Ik zit nu al 5 minuten te kijken, maar ik kom er niet uit. Is dat nu een vent op zijn schoot met 1 normale bil en 1 heel platte? Of zijn het 2 onwelgevormde knieėn? Puzzel.
LOLquote:Op donderdag 4 september 2008 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
Die rechter "bil" is/zijn de bovenbenen van een dame in een grijze rok met grijze beenwarmers.
De linker "bil" is volgens mij een schouder met onderarm.
Een stuk minder spannend dan samengeknepen billen dus
Met nog een fijne blik op het litteken waar de ballonnen naar binnen zijn gegaanquote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, zij is er iig wel dol op want ze heeft het altijd
Die "rok" is een t-shirt en die "beenwarmer" is de binnenkant van de broek. Je ziet ook dat de billen witter zijn dan zijn onderrug. En je ziet ook een beetje zo'n \ /-vorm wat onder aan de rug zit.. Zo zie ik het tenminstequote:Op donderdag 4 september 2008 16:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee joh!
Dat zijn toch benen en een arm? Toch?
Heb ik iets gemist en is ze zwanger??quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ook weer met dat enorme gat in haar decolleté![]()
Nog 1 van Jessica
Hoe ze haar hoofd houdt verpest d'r hals redelijk, maar verder is het gewoon een mooi meisje inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind Keira prachtig op die foto
Oke, ze heeft geen tieten, maar daar kan het kind ook weinig aan doen. Het is gewoon een sprietepetiet qua bouw, maar ik vind haar een prachtig gezicht hebben.
Hmmmmmmmmmm sexy. Anorexia en gespierd, erg geil.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:42 schreef Vivi het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Fuggy and Fug Tour
Oh my god, Madonna:
WE GET IT. You've REALLY been working out. Your muscles are amazing. You could crush a man's skull with your quads. Every day, you crack walnuts in your arm pits. You have managed to do what Cher could not and actually turned back time. You're now biologically a 24 year old professional male rock climber who just moonlights as a popular pop star (the positioning of the mic is a bit much, by the way). You are a creature unlike any other and will never age, we promise. Now, will you PLEASE PUT ON SOME PANTS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |