Maar die ribjes zien er zo eng uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Doel je op die buik? Dat is namelijk vrij normaal voor iemand die slank is en in die positie ligt hoor.
True, niet echt bij nagedachtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hmm... ik vind ribben zien als je staat niet gezond... maar als ik lig steken mijn ribben ook een beetje uit eigenlijk. Niks bijzonders volgens mij.
Heb je zeker nog niet veel slanke vrouwen op hun rug zien liggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:37 schreef Mich92 het volgende:
[..]
True, niet echt bij nagedacht. Maar toch ziet het er een beetje vreemd uit
.
Waarom gebruiken ze überhaupt nog een foto, ze kunnen toch net zo goed het plaatje in zijn geheel in Pfotoshop maken? Damn wat slecht. En lelijk. Je zult maar een photoshoot hebben en je na afloop afvragen wie in godsnaam die vrouw is waar jouw naam onder staat.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:35 schreef rena het volgende:
Fotoshoots horen je mooi te maken. Herkent iemand hier Kate Hudson in?
[ afbeelding ]
Voor jou: Amy afgelopen nacht:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef Grimm het volgende:
Gaverdamme, kunnen we ophouden met Amy Whinehouse foto's?
vlgens mij implantaten, want heb d'r tieten weleens kleiner gezienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
Sorry voor een nieuwe Amy maar deze is ook wel hilarischhet lijkt wel een mislukte Drag-Queen aan de Crystal Meth ofzo
[ afbeelding ]
Ik vind het trouwens wel bijzonder dat ze met Maatje Uitgemergeld nog altijd een C-cup lijkt te vullen, maar dat terzijde.
Lijkt me sterk in een doorschijnende bh. Of zie je die dingen niet? Geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:39 schreef Cylvia het volgende:
Of gewoon kipfiletjes.
Damn dat is toch HOTquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:54 schreef schatje het volgende:
Jake Gyllenhaal op de set van Prince of Persia:
[ afbeelding ]
meer foto's
Ieuw, wat een iel menneke!quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:24 schreef Kings het volgende:
Hier Jared Letho.
Het lijkt alsof z'n beentjes te smal en te kort zijn om zijn lichaampje te dragen...
En dan ben je zanger van een rockband met je knietjes over elkaar...???
[ afbeelding ]
En dat matjequote:Op zondag 17 augustus 2008 19:24 schreef Kings het volgende:
Hier Jared Letho.
Het lijkt alsof z'n beentjes te smal en te kort zijn om zijn lichaampje te dragen...
En dan ben je zanger van een rockband met je knietjes over elkaar...???
[ afbeelding ]
Ind. word ook misselijk van haarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef Grimm het volgende:
Gaverdamme, kunnen we ophouden met Amy Whinehouse foto's?
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:20 schreef pberends het volgende:
Het schijnt dat Winehouse een positieve uitwerking heeft op het zelfbeeld van vrouwen...
Da's volgens mij een junkenkwaaltje. Bij Dr. Phil waren laatst van die drugsverslaafde hoeren, die hadden ook zo'n huid waar de gaten in vielen, en later toen ze clean waren, zagen ze er een stuk beter uit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Amy W. heeft echt een heel vervelend huidprobleem zeg... Het lijkt maar niet minder te worden
Tijdje niet gedouched zeker...quote:
Laatst zag ik ook een docu over Crystal Meth junkies die dat ook hadden. Als ze high waren dachten ze dat ze overal beesten hadden lopen over hun lichaam en daarom krabten ze hun eigen huid gewoon open.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Da's volgens mij een junkenkwaaltje. Bij Dr. Phil waren laatst van die drugsverslaafde hoeren, die hadden ook zo'n huid waar de gaten in vielen, en later toen ze clean waren, zagen ze er een stuk beter uit.
Jeez. Dat is echt een herdefinitie van Silicon Valley.quote:
Sjesus! Ze mag wel uitkijken dat d'r siliconen niet in dat zwarte gat verdwijnenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Haar haar ziet er echt uit alsof een er met gemak een nieuw insect in kan worden ontdekt.
omg! jammer, jammer, jammer...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:38 schreef schatje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn die oorverdovende drugsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:01 schreef pberends het volgende:
Ik wist niet dat ze ook ooit "normaal" haar had. Op welk punt kom je tot de conclusie dat je graag een wespennest van je haar maakt?
Beestjes zien en dan denken: Hey! ik ga een huis voor ze bouwen op mijn hoofd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:24 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Het zijn die oorverdovende drugs
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Gut, wat zag ze er goedbeterder uit met wat meer vet....
Hehe. Nee, jij trekt volle zalen. (Met/zonder zonnebril. Doorhalen wat niet van toepassing is).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Bono heeft gewoon weinig allure zonder z'n zonnebrillen van 5000 dollar.
Ik ben ook geen populaire zangerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:37 schreef sooty het volgende:
[..]
Hehe. Nee, jij trekt volle zalen. (Met/zonder zonnebril. Doorhalen wat niet van toepassing is).
Hoe doen die celebs dat toch altijd? Het is nou niet dat ik altijd coltruien draag, maar bij mij floepen er nooit zomaar tepels uit m'n shirt?quote:
Kwestie van altijd kleding dragen van "op het randje" denk ik. Bovendien vinden sommige de aandacht alleen maar fijn. Gaat me niet vertellen dat je naar een première gaat zonder slipje om geen risico te lopen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe doen die celebs dat toch altijd? Het is nou niet dat ik altijd coltruien draag, maar bij mij floepen er nooit zomaar tepels uit m'n shirt?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Beestjes zien en dan denken: Hey! ik ga een huis voor ze bouwen op mijn hoofd?
Hij doet me aan Popeye denkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:41 schreef pberends het volgende:
Mooie vergelijking...
[ afbeelding ]
Gatverdamme! Wat een vieze vent is dat toch!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Geleend uit een Olymp.Spelen topic:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zo'n gezichtsuitdrukking is nog best moeilijk, proberen jullie het thuis maar eens
oh wat erg, weer een illusie armer........quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
Die boytoy uit SatC [ afbeelding ]
Mijn ontbijt, wat doe je me aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:29 schreef schatje het volgende:
Daniel Radcliffe aka Harry Potter
[ afbeelding ]
Dat is een hele rare foto , als geheel al. Zelfs het peerd staat dr raar op.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:29 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is een hele rare foto , als geheel al. Zelfs het peerd staat dr raar op.
Maar zou je niet, als Harry's piemol in je rug pookt?
Arm paardquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:29 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze hier niet net te horen gekregen dat ze kanker heeft?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:02 schreef Juweel het volgende:
Eigenlijk is Jade Goody het woord Celeb niet waard, maar ze staat er wel harstikke lillek op!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:10 schreef Copycat het volgende:
Het fotobijschrift:
A tearful Jade Goody, moments after being told she had cancer in the Inidian Big Brother house
Ik denk dat je mij op zo'n moment ook niet flatteus op de foto krijgt.
Nogmaals, ik zag alleen het plaatje. Ik heb niet het onderschrift gelezen, anders had ik het hier niet geplaatst. Voortaan zal ik even dubbelchecken of de mensen niet ziek zijn of iets anders naars hebben voor ik iets plaatsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:10 schreef Copycat het volgende:
Het fotobijschrift:
A tearful Jade Goody, moments after being told she had cancer in the Inidian Big Brother house
Ik denk dat je mij op zo'n moment ook niet flatteus op de foto krijgt.
Heb gerucht gehoord dat ze dr drugs er in verstopte?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Beestjes zien en dan denken: Hey! ik ga een huis voor ze bouwen op mijn hoofd?
Nee hoor, explosieven. En hier zijn ze per ongeluk afgegaan:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:08 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Heb gerucht gehoord dat ze dr drugs er in verstopte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |