Jeez. Dat is echt een herdefinitie van Silicon Valley.quote:
Sjesus! Ze mag wel uitkijken dat d'r siliconen niet in dat zwarte gat verdwijnenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Haar haar ziet er echt uit alsof een er met gemak een nieuw insect in kan worden ontdekt.
omg! jammer, jammer, jammer...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:38 schreef schatje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn die oorverdovende drugsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:01 schreef pberends het volgende:
Ik wist niet dat ze ook ooit "normaal" haar had. Op welk punt kom je tot de conclusie dat je graag een wespennest van je haar maakt?
Beestjes zien en dan denken: Hey! ik ga een huis voor ze bouwen op mijn hoofd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:24 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Het zijn die oorverdovende drugs
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
Gut, wat zag ze er goedbeterder uit met wat meer vet....
Hehe. Nee, jij trekt volle zalen. (Met/zonder zonnebril. Doorhalen wat niet van toepassing is).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:10 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Bono heeft gewoon weinig allure zonder z'n zonnebrillen van 5000 dollar.
Ik ben ook geen populaire zangerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:37 schreef sooty het volgende:
[..]
Hehe. Nee, jij trekt volle zalen. (Met/zonder zonnebril. Doorhalen wat niet van toepassing is).
Hoe doen die celebs dat toch altijd? Het is nou niet dat ik altijd coltruien draag, maar bij mij floepen er nooit zomaar tepels uit m'n shirt?quote:
Kwestie van altijd kleding dragen van "op het randje" denk ik. Bovendien vinden sommige de aandacht alleen maar fijn. Gaat me niet vertellen dat je naar een première gaat zonder slipje om geen risico te lopen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe doen die celebs dat toch altijd? Het is nou niet dat ik altijd coltruien draag, maar bij mij floepen er nooit zomaar tepels uit m'n shirt?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Beestjes zien en dan denken: Hey! ik ga een huis voor ze bouwen op mijn hoofd?
Hij doet me aan Popeye denkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:41 schreef pberends het volgende:
Mooie vergelijking...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |