Ieuw, wat een iel menneke!quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:24 schreef Kings het volgende:
Hier Jared Letho.
Het lijkt alsof z'n beentjes te smal en te kort zijn om zijn lichaampje te dragen...
En dan ben je zanger van een rockband met je knietjes over elkaar...???
[ afbeelding ]
En dat matjequote:Op zondag 17 augustus 2008 19:24 schreef Kings het volgende:
Hier Jared Letho.
Het lijkt alsof z'n beentjes te smal en te kort zijn om zijn lichaampje te dragen...
En dan ben je zanger van een rockband met je knietjes over elkaar...???
[ afbeelding ]
Ind. word ook misselijk van haarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef Grimm het volgende:
Gaverdamme, kunnen we ophouden met Amy Whinehouse foto's?
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:20 schreef pberends het volgende:
Het schijnt dat Winehouse een positieve uitwerking heeft op het zelfbeeld van vrouwen...
Da's volgens mij een junkenkwaaltje. Bij Dr. Phil waren laatst van die drugsverslaafde hoeren, die hadden ook zo'n huid waar de gaten in vielen, en later toen ze clean waren, zagen ze er een stuk beter uit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
Amy W. heeft echt een heel vervelend huidprobleem zeg... Het lijkt maar niet minder te worden
Tijdje niet gedouched zeker...quote:
Laatst zag ik ook een docu over Crystal Meth junkies die dat ook hadden. Als ze high waren dachten ze dat ze overal beesten hadden lopen over hun lichaam en daarom krabten ze hun eigen huid gewoon open.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Da's volgens mij een junkenkwaaltje. Bij Dr. Phil waren laatst van die drugsverslaafde hoeren, die hadden ook zo'n huid waar de gaten in vielen, en later toen ze clean waren, zagen ze er een stuk beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |