Maar die ribjes zien er zo eng uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Doel je op die buik? Dat is namelijk vrij normaal voor iemand die slank is en in die positie ligt hoor.
True, niet echt bij nagedachtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hmm... ik vind ribben zien als je staat niet gezond... maar als ik lig steken mijn ribben ook een beetje uit eigenlijk. Niks bijzonders volgens mij.
Heb je zeker nog niet veel slanke vrouwen op hun rug zien liggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:37 schreef Mich92 het volgende:
[..]
True, niet echt bij nagedacht. Maar toch ziet het er een beetje vreemd uit
.
Waarom gebruiken ze überhaupt nog een foto, ze kunnen toch net zo goed het plaatje in zijn geheel in Pfotoshop maken? Damn wat slecht. En lelijk. Je zult maar een photoshoot hebben en je na afloop afvragen wie in godsnaam die vrouw is waar jouw naam onder staat.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:35 schreef rena het volgende:
Fotoshoots horen je mooi te maken. Herkent iemand hier Kate Hudson in?
[ afbeelding ]
Voor jou: Amy afgelopen nacht:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef Grimm het volgende:
Gaverdamme, kunnen we ophouden met Amy Whinehouse foto's?
vlgens mij implantaten, want heb d'r tieten weleens kleiner gezienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
Sorry voor een nieuwe Amy maar deze is ook wel hilarischhet lijkt wel een mislukte Drag-Queen aan de Crystal Meth ofzo
[ afbeelding ]
Ik vind het trouwens wel bijzonder dat ze met Maatje Uitgemergeld nog altijd een C-cup lijkt te vullen, maar dat terzijde.
Lijkt me sterk in een doorschijnende bh. Of zie je die dingen niet? Geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:39 schreef Cylvia het volgende:
Of gewoon kipfiletjes.
Damn dat is toch HOTquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:54 schreef schatje het volgende:
Jake Gyllenhaal op de set van Prince of Persia:
[ afbeelding ]
meer foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |