http://i76.photobucket.com/albums/j12/paulguynj/guido12.jpgquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met guido's?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://i76.photobucket.com/albums/j12/paulguynj/guido12.jpg
Ook weer met dat enorme gat in haar decolletéquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja duh, dat had ik natuurlijk wel door, maar dan nog, laat echter maar, over naar Tori Spelling, is zowiezo geen flatteuze foto van te vinden.. ze heeft gewoon een lelijk hoofd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:02 schreef Treezz het volgende:
coco....
[ afbeelding ]
Dat moet toch onhandig lopenof heb ik da nou..
Echt.. dat moet toch onhandig lopen...quote:
Is net Patty Brard ergens.quote:Op maandag 1 september 2008 16:22 schreef Malahide het volgende:
Grace Jones (inmiddels ook al weer 60) heeft schijnbaar een nieuwe theatershow.
Best nog een goed lijf, maar het had best wat smaakvoller gemogen. Ach ja, ze is altijd al zo maf als een deur geweest dus... go Grace!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:47 schreef Treezz het volgende:
[..]
Echt.. dat moet toch onhandig lopen...mijn god..
germ ding die baby...quote:Op maandag 1 september 2008 17:56 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Miley CyrusDe gezichtsuitdrukking van die baby spreekt boekdelen..
[ afbeelding ]
Jessica Simpson
Toch ziet ze er hier lekker uit hoor...quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, zij is er iig wel dol op want ze heeft het altijd
Hugh wie?quote:Op maandag 1 september 2008 20:52 schreef Malahide het volgende:
Mijn Hugh, wat doe je![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:KEVIN SPACEY shocked revellers at a wild party in Croatia when he pulled a male pal’s trousers down and groped his buttocks.
The American Beauty star was snapped on holiday in Hvar getting to grips with the bare butt as his friend lay across his lap.
An onlooker said: “Kevin looked like he was a having a brilliant time.
“Most of his friends were laughing, but I couldn’t see the face of the man whose butt it was.”
In 2004, the Oscar-winning actor – who’s also Artistic Director at London’s Old Vic theatre – sparked speculation into his private life after claiming he was mugged while walking his dog on Clapham Common at 4am.
ja zo zit ik ook zo ongeveer... tis een lastig plaatjequote:Op woensdag 3 september 2008 14:00 schreef conleche het volgende:
Ik zit nu al 5 minuten te kijken, maar ik kom er niet uit. Is dat nu een vent op zijn schoot met 1 normale bil en 1 heel platte? Of zijn het 2 onwelgevormde knieën? Puzzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |