Ja duh....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:59 schreef hierissieweer het volgende:
die SJP uit de op is al oud, al eens eerder voorbij zien komen.
Deze niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:59 schreef hierissieweer het volgende:
die SJP uit de op is al oud, al eens eerder voorbij zien komen.
Ziet er uit als Patty B.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
Oh ja, laat ik meteen ook beginnen met een nieuwe foto. JLo gespot met een raar hoofd:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zelfde grap, maar creatiever uitgevoerd:
[ afbeelding ]
Gerard Joling is per definitie niet fris.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam deze van Gerard Joling tegen op Partyflock.
Op tv ziet ie er toch een stuk frisser uit.
Volgens mij al een oude foto maar desondanks zien ze eruit als vampiersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:22 schreef massy het volgende:
[ afbeelding ]
The Olsens en Bob Saget
[ afbeelding ]
Pam A
Als je een stijve lul hebt ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
Die foto's van dat supermodel zijn toch gewoon hartstikke leuke foto's?
Ik moet zeggen dat door deze pose haar kaaklijn veel minder naar voren komt als andersquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:51 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk een beetje valsspelen, want ik geloof dat ik Rumer Willis nog nooit flatteus op een foto heb zien staan:
[ afbeelding ]
Precies, lijkt me echt een heerlijk mens. Mooi ook dat ze getrouwd is met Burton, ze is gewoon fuckin' ideaal voor zijn films.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:41 schreef CarOnline het volgende:
Haha Helena
Wel een leuk mens lijkt me
Zoals ze er hier uit ziet doet het me denken aan een (overigens geweldig) filmpje dat ik zag op youtube, uit 'so you think you can dance' :quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Precies, lijkt me echt een heerlijk mens. Mooi ook dat ze getrouwd is met Burton, ze is gewoon fuckin' ideaal voor zijn films.
De behind the scenes extra's op de Sweeney Todd DVD moeten ook extra leuk zijn dankzij haar geweldige gevoel voor humor. Las ik onlangs in een recensie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Precies, lijkt me echt een heerlijk mens. Mooi ook dat ze getrouwd is met Burton, ze is gewoon fuckin' ideaal voor zijn films.
OOOOOOOOOh ja thnx, die wil ik nog gaan kopen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
De behind the scenes extra's op de Sweeney Todd DVD moeten ook extra leuk zijn dankzij haar geweldige gevoel voor humor. Las ik onlangs in een recensie.
Wat een mollenoogjes, nu snap ik waarom hij die bril altijd op heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:56 schreef Malahide het volgende:
Bono zonder bril. Yikes!
[ afbeelding ]
Sprekend!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind het echt krék Robin Williams zo.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:31 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Wat een mollenoogjes, nu snap ik waarom hij die bril altijd op heeft.
Wies da?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie is dat? Lijkt wel een scene uit Heroes ofzo, met die Haitian erachter
ontopic: Leighton Meester
[ afbeelding ]
Volgens mij wel. Die naam kwam iig ook bij mij op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:36 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch Christian Bale?
volgens gebruikt hij ook haar make-upquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:57 schreef KinkyGiraf het volgende:
Steven Tyler gebruikt de shampoo van zijn vriendin
en de plastisch chirurg van zijn vriendin
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ie ook het één en ander laten veranderen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens gebruikt hij ook haar make-up
wat zit er trouwens onder zijn onderlip ? istie wat vergeten bij het scheren![]()
OMG die is echt totaal onherkenbaar zegquote:
supermooie fotoquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:35 schreef rena het volgende:
Fotoshoots horen je mooi te maken. Herkent iemand hier Kate Hudson in?
[ afbeelding ]
Haar mond is wel heel nep gephotoshopt. That ive got to admit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:50 schreef rena het volgende:
Ik vind hem echt afschuwelijk.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
Shauna Sand, een of andere celeb uit de US ... Is hier nog wat echts aan![]()
[ afbeelding ]
Mix van Robin Williams en Gene Hackman.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind het echt krék Robin Williams zo.
Das een combinatie van silliconen onder de borstspier en het aanspannen van de borstspieren denk ik...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:00 schreef Treezz het volgende:
Hoe zit dat ?? bij tori spelling., ze heeft wel haar 2de kind gekregen, maar dan hoort dat zo toch niet te zitten???
Zo slecht is het toch nietquote:
Maar die ribjes zien er zo eng uitquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Doel je op die buik? Dat is namelijk vrij normaal voor iemand die slank is en in die positie ligt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |