Ze zou toch niet d'r wenkbrauwen hebben laten liften?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Kelly-O. Vriendje met losse handjes?
[ afbeelding ]
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Shauna_Sandquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:07 schreef Treezz het volgende:
Shauna Shand....... ......![]()
[ afbeelding ]
quote:Shauna Sand (born September 2, 1971) is an American actress and Playboy model.[1]
En dan heb je van die opgespoten lippen en dan hangen je tieten er zo bij (als ik het goed zie)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:31 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Shauna_Sand
[..].
Die lui zijn zo fucking fake dat het van het plaatje afspringt. Als je de serie wel eens gezien hebt weet je wat ik bedoelquote:
Ik heb het wel eens gezien, maar bepaald lelijk zijn ze niet, dus een onflatteuze foto, nee niet bepaaldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:58 schreef rena het volgende:
[..]
Die lui zijn zo fucking fake dat het van het plaatje afspringt. Als je de serie wel eens gezien hebt weet je wat ik bedoel
Ja dat is al enige tijd geleden; 1971quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef Nuna het volgende:
Wanneer is een foto van hem wél flatteus?
Hell, super ordinair, maar ook wel supergeilquote:
Micheal vergeet volgens mij hier zijn pyama broek uit te trekkenquote:
Hij heeft wel wat weg van Prince via die fotohoek.quote:
Mijn leuter zou er écht dienst bij weigeren, ik kan er werkelijk helemaal niets vrouwelijks aan ontdekken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:48 schreef Fliepke het volgende:
Wat een lelijk lichaam hebben die meiden toch, bah bah. walgelijk
Nou, zo'n kont heb ik bij een kerel anders nog nooit gezien hoor...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:56 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Mijn leuter zou er écht dienst bij weigeren, ik kan er werkelijk helemaal niets vrouwelijks aan ontdekken..
quote:
jezus zeg, je kan liplezen door die broek heen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:02 schreef Treezz het volgende:
coco....
[ afbeelding ]
Dat moet toch onhandig lopenof heb ik da nou..
"
Ze was nooit de slankste, maar dit ziet er wel heel plumpuddingachtig uit zeg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:56 schreef Treezz het volgende:
Aretha franklin + kelsey
[ afbeelding ]
Ja en hagelslag doet me denken aan spruitjes, ik zie de vergelijking niet echtquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Doet me denken aan een film...
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt0196229/
Lippen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja en hagelslag doet me denken aan spruitjes, ik zie de vergelijking niet echt
Ja duh, dat had ik natuurlijk wel door, maar dan nog, laat echter maar, over naar Tori Spelling, is zowiezo geen flatteuze foto van te vinden.. ze heeft gewoon een lelijk hoofdquote:
Hij wil gewoon contact maken met de Guido's onder de bevolking.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:10 schreef Treezz het volgende:
Ernst Hirsch Ballin
[ afbeelding ]
Enge man...
Wat bedoel je precies met guido's?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:57 schreef Waaghals het volgende:
Carrot Top. wat is dat toch een freak man
kan niemand die vent tegen zichzelf in bescherming nemen?
volgens mij is die de guido trend nog begonnen
[ afbeelding ]
http://i76.photobucket.com/albums/j12/paulguynj/guido12.jpgquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met guido's?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://i76.photobucket.com/albums/j12/paulguynj/guido12.jpg
Ook weer met dat enorme gat in haar decolletéquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja duh, dat had ik natuurlijk wel door, maar dan nog, laat echter maar, over naar Tori Spelling, is zowiezo geen flatteuze foto van te vinden.. ze heeft gewoon een lelijk hoofd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:02 schreef Treezz het volgende:
coco....
[ afbeelding ]
Dat moet toch onhandig lopenof heb ik da nou..
Echt.. dat moet toch onhandig lopen...quote:
Is net Patty Brard ergens.quote:Op maandag 1 september 2008 16:22 schreef Malahide het volgende:
Grace Jones (inmiddels ook al weer 60) heeft schijnbaar een nieuwe theatershow.
Best nog een goed lijf, maar het had best wat smaakvoller gemogen. Ach ja, ze is altijd al zo maf als een deur geweest dus... go Grace!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:47 schreef Treezz het volgende:
[..]
Echt.. dat moet toch onhandig lopen...mijn god..
germ ding die baby...quote:Op maandag 1 september 2008 17:56 schreef AudeVie het volgende:
[ afbeelding ]
Miley CyrusDe gezichtsuitdrukking van die baby spreekt boekdelen..
[ afbeelding ]
Jessica Simpson
Toch ziet ze er hier lekker uit hoor...quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, zij is er iig wel dol op want ze heeft het altijd
Hugh wie?quote:Op maandag 1 september 2008 20:52 schreef Malahide het volgende:
Mijn Hugh, wat doe je![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:KEVIN SPACEY shocked revellers at a wild party in Croatia when he pulled a male pal’s trousers down and groped his buttocks.
The American Beauty star was snapped on holiday in Hvar getting to grips with the bare butt as his friend lay across his lap.
An onlooker said: “Kevin looked like he was a having a brilliant time.
“Most of his friends were laughing, but I couldn’t see the face of the man whose butt it was.”
In 2004, the Oscar-winning actor – who’s also Artistic Director at London’s Old Vic theatre – sparked speculation into his private life after claiming he was mugged while walking his dog on Clapham Common at 4am.
ja zo zit ik ook zo ongeveer... tis een lastig plaatjequote:Op woensdag 3 september 2008 14:00 schreef conleche het volgende:
Ik zit nu al 5 minuten te kijken, maar ik kom er niet uit. Is dat nu een vent op zijn schoot met 1 normale bil en 1 heel platte? Of zijn het 2 onwelgevormde knieën? Puzzel.
Der siliconen zijn naar der onderkin verhuisd...quote:
Die rechter "bil" is/zijn de bovenbenen van een dame in een grijze rok met grijze beenwarmers.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:00 schreef conleche het volgende:
Ik zit nu al 5 minuten te kijken, maar ik kom er niet uit. Is dat nu een vent op zijn schoot met 1 normale bil en 1 heel platte? Of zijn het 2 onwelgevormde knieën? Puzzel.
LOLquote:Op donderdag 4 september 2008 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
Die rechter "bil" is/zijn de bovenbenen van een dame in een grijze rok met grijze beenwarmers.
De linker "bil" is volgens mij een schouder met onderarm.
Een stuk minder spannend dan samengeknepen billen dus
Met nog een fijne blik op het litteken waar de ballonnen naar binnen zijn gegaanquote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, zij is er iig wel dol op want ze heeft het altijd
Die "rok" is een t-shirt en die "beenwarmer" is de binnenkant van de broek. Je ziet ook dat de billen witter zijn dan zijn onderrug. En je ziet ook een beetje zo'n \ /-vorm wat onder aan de rug zit.. Zo zie ik het tenminstequote:Op donderdag 4 september 2008 16:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee joh!
Dat zijn toch benen en een arm? Toch?
Heb ik iets gemist en is ze zwanger??quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ook weer met dat enorme gat in haar decolleté![]()
Nog 1 van Jessica
Hoe ze haar hoofd houdt verpest d'r hals redelijk, maar verder is het gewoon een mooi meisje inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind Keira prachtig op die foto
Oke, ze heeft geen tieten, maar daar kan het kind ook weinig aan doen. Het is gewoon een sprietepetiet qua bouw, maar ik vind haar een prachtig gezicht hebben.
Hmmmmmmmmmm sexy. Anorexia en gespierd, erg geil.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:42 schreef Vivi het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Fuggy and Fug Tour
Oh my god, Madonna:
WE GET IT. You've REALLY been working out. Your muscles are amazing. You could crush a man's skull with your quads. Every day, you crack walnuts in your arm pits. You have managed to do what Cher could not and actually turned back time. You're now biologically a 24 year old professional male rock climber who just moonlights as a popular pop star (the positioning of the mic is a bit much, by the way). You are a creature unlike any other and will never age, we promise. Now, will you PLEASE PUT ON SOME PANTS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |