Der siliconen zijn naar der onderkin verhuisd...quote:
Die rechter "bil" is/zijn de bovenbenen van een dame in een grijze rok met grijze beenwarmers.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:00 schreef conleche het volgende:
Ik zit nu al 5 minuten te kijken, maar ik kom er niet uit. Is dat nu een vent op zijn schoot met 1 normale bil en 1 heel platte? Of zijn het 2 onwelgevormde knieën? Puzzel.
LOLquote:Op donderdag 4 september 2008 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
Die rechter "bil" is/zijn de bovenbenen van een dame in een grijze rok met grijze beenwarmers.
De linker "bil" is volgens mij een schouder met onderarm.
Een stuk minder spannend dan samengeknepen billen dus
Met nog een fijne blik op het litteken waar de ballonnen naar binnen zijn gegaanquote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, zij is er iig wel dol op want ze heeft het altijd
Die "rok" is een t-shirt en die "beenwarmer" is de binnenkant van de broek. Je ziet ook dat de billen witter zijn dan zijn onderrug. En je ziet ook een beetje zo'n \ /-vorm wat onder aan de rug zit.. Zo zie ik het tenminstequote:Op donderdag 4 september 2008 16:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee joh!
Dat zijn toch benen en een arm? Toch?
Heb ik iets gemist en is ze zwanger??quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:09 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ook weer met dat enorme gat in haar decolleté![]()
Nog 1 van Jessica
Hoe ze haar hoofd houdt verpest d'r hals redelijk, maar verder is het gewoon een mooi meisje inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind Keira prachtig op die foto
Oke, ze heeft geen tieten, maar daar kan het kind ook weinig aan doen. Het is gewoon een sprietepetiet qua bouw, maar ik vind haar een prachtig gezicht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |