http://fok.nl/shop/notes.phpquote:Op maandag 1 september 2008 18:04 schreef Klopkoek het volgende:
Het zijn boeven hier. Volgens de wet mag een organisatie 0,23 eurocent per vel vragen als vergoeding (kosten) tot een maximum van 4,50....En wat doen ze? Ze vragen 4,50!
Betekent dat er pagina's worden volgeschreven aan notes?![]()
Hoeveel notes ik heb? Ik denk zo boven de 100 maar dat deel ik voor mezelf weer door 10.
Sjors wie?quote:Op maandag 1 september 2008 18:05 schreef Reya het volgende:
Gewoon Sjors een keer lief aankijken.
100 notes voor ¤4,50 is niet zo duur. Als je het deelt door 10 welquote:Op maandag 1 september 2008 18:04 schreef Klopkoek het volgende:
Het zijn boeven hier. Volgens de wet mag een organisatie 0,23 eurocent per vel vragen als vergoeding (kosten) tot een maximum van 4,50....En wat doen ze? Ze vragen 4,50!
Betekent dat er pagina's worden volgeschreven aan notes?![]()
Hoeveel notes ik heb? Ik denk zo boven de 100 maar dat deel ik voor mezelf weer door 10.
Aha, dat zit erachter!!! Doelbewust notes aansmeren zodat het profijtelijk wordt. Het aanbod creeert alweer zijn vraag.quote:Op maandag 1 september 2008 18:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://fok.nl/shop/notes.php
En voor het totaalpakket he!?! Dus niet per vel, maar voor het totaal. In jouw geval is dat een heel goede deal!
Ik heb nog principes dus doe het niet.quote:Op maandag 1 september 2008 18:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
100 notes voor ¤4,50 is niet zo duur. Als je het deelt door 10 wel.
Dat zei zijn vrouw ook die nacht.quote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Zeg, ik ga. Ik wens jullie allen veel geluk. Tot in januari.
Ga je in buitenland studeren?quote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Woorden schieten tekort.quote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Verklaar je nader.quote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Succes met je boekquote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Dan ben ik net weg, dus tot juni dan maarquote:Op maandag 1 september 2008 18:55 schreef Apropos het volgende:
Naar wat voor primitieve oorden vertrekken jullie toch allemaal?quote:Op maandag 1 september 2008 19:08 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan ben ik net weg, dus tot juni dan maar
Portland, ME (USA)quote:Op maandag 1 september 2008 19:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Naar wat voor primitieve oorden vertrekken jullie toch allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |