Het leek mij een mooie kans om mijn fok-verslaving aan te pakken..quote:Op maandag 1 september 2008 19:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze daar ook internet hebben.
Gaat niet lukken. Ik zou een andere planeet proberen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het leek mij een mooie kans om mijn fok-verslaving aan te pakken..
Jaja, en daar is tvlxd of zo toch mod?quote:Op maandag 1 september 2008 20:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Ik zou een andere planeet proberen.
LOL, abohouders krijgen tags, dus je ziet gelijk wie er dokt voor fok.quote:Op maandag 1 september 2008 21:03 schreef du_ke het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Daar staat bovenaan hoeveel notes je hebt, de inhoud moet je voor dokken maar dat is vast niet zo spannend.
quote:Op maandag 1 september 2008 20:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jaja, en daar is tvlxd of zo toch mod?
Hmm, 3 op deze, en 40 op Evil_Jur, valt toch wel mee?quote:Op maandag 1 september 2008 21:03 schreef du_ke het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Daar staat bovenaan hoeveel notes je hebt, de inhoud moet je voor dokken maar dat is vast niet zo spannend.
Wat kosten de notes daar?quote:
Kan me niet voorstellen dat het nou echt interessant is wat er in staatquote:Op maandag 1 september 2008 21:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
LOL, abohouders krijgen tags, dus je ziet gelijk wie er dokt voor fok.![]()
Betalen voor je eigen notes is zo sneu. Sterker nog, Danny laat mensen unbannen zodat ze weer kunnen fokken en betalen voor hun notes.
In principe weet je dat zelf al en de mods zijn meestal geen bevlogen schrijvers, dan zou het nog best leuk zijn om te lezen....quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het nou echt interessant is wat er in staat
Meer dan ik in elk gevalquote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Hmm, 3 op deze, en 40 op Evil_Jur, valt toch wel mee?
note;quote:Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In principe weet je dat zelf al en de mods zijn meestal geen bevlogen schrijvers, dan zou het nog best leuk zijn om te lezen....
En een commerciėle nitwit, je betaalt 4,50 euro voor minder notes.quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meer dan ik in elk geval.
Dan ben ik dus liever en netter.
Daar zal Danny niet blij mee zijn.quote:
note:quote:Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
note;
"duke en aah deden vandaag niet lief tegen elkaar. De volgende keer moeten we ze eens flink boos toespreken misschien helpt dat"
Ik heb er 0quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meer dan ik in elk geval.
Dan ben ik dus liever en netter.
Note:quote:Op maandag 1 september 2008 21:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
note:
*duke en aaah willen niet happen, verhoog dukes notes met 33 en pm Aaah met gelekte notes over Aaah via die van Duke.*
** 1 euro voor de mod die dat regelt**
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |