Ik weet het, ik liet me zelfs niet tegenhouden door de Chinese internet-censuur, dus dit zal wel kansloos worden.quote:Op maandag 1 september 2008 20:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hopeloos. Het tijdverschil is niet groot genoeg.
Er wordt nog niet echt een standaard gebruikt? Die is nu wel hoog nodig om note-verkoop commercieel aantrekkelijk te maken en te houden!!!quote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hele epistels schrijven in je notes is niet heel nuttig....
Het wordt meer gebruikt om een trend mee aan te duiden. Ik zet er dan neer:
"die zit daar te kutten" plus wat quotes.
En als je het echt zat bent ga je meer quotes zoeken.
Ik betaal niksquote:Op maandag 1 september 2008 21:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En een commerciėle nitwit, je betaalt 4,50 euro voor minder notes.
Tijd om tekstschrijvers in te huren!quote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er wordt nog niet echt een standaard gebruikt? Die is nu wel hoog nodig om note-verkoop commercieel aantrekkelijk te maken en te houden!!!
En je andere accounts?quote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef Nautilus het volgende:
Ik heb er ook geen.
Een 'template'quote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er wordt nog niet echt een standaard gebruikt? Die is nu wel hoog nodig om note-verkoop commercieel aantrekkelijk te maken en te houden!!!
Daar kun je een ban voor kirjgen. Notelozen moeten dood, die zijn de spijker aan Danny's kist.quote:Op maandag 1 september 2008 21:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik betaal niks, dat is pas verstandig economisch beleid.
En duke's opmerking: notewriters!quote:
10! Anders kan je je kerstpakket wel vergeten!quote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik moet nu elke dag minimaal 5 notes zetten.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik moet nu elke dag minimaal 5 notes zetten.
Zou de optie betalen voor het lezen van andermans notes er ook nog bijkomen?quote:Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar kun je een ban voor kirjgen. Notelozen moeten dood, die zijn de spijker aan Danny's kist.
Zwaardvisch: 11.quote:Op maandag 1 september 2008 21:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En je andere accounts?
En m'n uitnodiging voor een dagje Sixflags.quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
10! Anders kan je je kerstpakket wel vergeten!
Jullie moeten om fok draaiende te houden daar ook al papierprikdiensten houden?quote:Op maandag 1 september 2008 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En m'n uitnodiging voor een dagje Sixflags.
Die zal commercieel veel aantrekkelijker zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zou de optie betalen voor het lezen van andermans notes er ook nog bijkomen?
Overtuiging?quote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Je overtuiging wordt dus minder en je wordt nu corrupter!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als good cop. (bestrijder van Klopkoek....quote:
Zouden die van JohnDope nog een beetje interessant zijnquote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die zal commercieel veel aantrekkelijker zijn.![]()
Verder zal de notesmarkt een ontwikkeling doorgaan, details ga je ook voor betalen.
Premium notes, golden notes en common notes, dat soort zaken.
Daarvoor moet JD eerst gehyped worden. Zal me niks verbazen als Danny klonen inzet met virtuele notes. Er is altijd een nerd die ze wil kopen.quote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zouden die van JohnDope nog een beetje interessant zijn?
Ik kan me niet voorstellen dat dat de enige reden is.quote:Op maandag 1 september 2008 21:35 schreef Nautilus het volgende:
Ik herinner me nu dat ik, als Zwaardvisch, eens geband werd, enkel omdat ik opmerkte dat er zoveel gezeurd werd in Feedback.
De oplossing zou natuurlijk zijn: geen feedback topics meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |