Reis eens een dagje met het OV....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgens mij is 80-90% van de Nederlandse bevolking vriendelijk.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:42 schreef Monidique het volgende:
De doorsnee Amerikaan is voor abortus en vertrouwt de wetenschappelijke visies met betrekking tot evolutie en klimaatverandering en heeft het niet zo op corruptie en vriendjespolitiek. Zo op het eerste gezicht lijkt zij geen doorsnee Amerikaan, maar een doorsnee Republikein. Geef haar 'n piemeltje en een kalende grijze kop en je hebt Dick Cheney.
Can't leave rap alone, the game needs me.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:26 schreef MrX1982 het volgende:
Dat tijdje weggaan is van korte duur geweest.
Begint dan je hard knock life?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:36 schreef Apropos het volgende:
[..]
Can't leave rap alone, the game needs me.
Vanaf maandag laat ik een tijdje verstek gaan.
Over schizofreen gesproken.quote:
Daar ben ik ook bang voor. Daarom is haar knappe koppie ook zo gevaarlijk voor de democratische partij. Over oppervlakkigheid gesproken...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat je je visie wat bij moet stellen dat doorsnee Amerikaan rationeel zijn partij/kandidaat kiest. Net als in alle anderen landen heeft de gemiddelde kiezer geen flauw benul welke standpunten diegene waar ze op stemmen precies heeft.
Ik denk dat de visie van Adam Curry redelijk in de buurt komt, maar ik kan even zijn letterlijke quote niet vinden. Het kwam er op neer dat Amerikanen hun president kiezen zoals ze dat met hun wasmiddel doen. Dmv. veel reclame en veel herhaling.
Je was geen gesjeesd student en je wordt het ook niet.. dan hou ik staande je te mogen missen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Niet waar, ik zal voorkomen dat ik verval tot de staat van gesjeesd student, en die staat heeft jouw voorkeur.
Tut tut.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Over schizofreen gesproken.
Het doet me een beetje denken aan boerenslimheid. Het is oppervlakkig omdat ze niet gekozen is om haar kennis en kunde maar omdat ze zittend plast.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:03 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Tut tut.
Maar goed, het is zo simpel. McCain is een oude man, Obama is een jonge, aantrekkelijke man. Dus kiest Obama een oude man als secondant en selecteert McCain een jonge, aantrekkelijke vrouw als vice-president. Dat is niet oppervlakkig, dat is slim.
Staand pissen. Dat is veels te normaal voor een GG Allin docu.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:09 schreef sigme het volgende:
Ik heb wel eens een vrouw gezien die staande piste, en dat niet opmerkelijk leek te vinden.
In een of andere documentaire, misschien die over GG Allin.
Verdomd. Je kent GG Allinquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Staand pissen. Dat is veels te normaal voor een GG Allin docu.
Niet dat ik mij kan herinneren, maar ik heb die Hated docu nog nooit nuchter gezien, alleen twee keer rond de tijd dat jij normaal opstaat en met teveel alcohol op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:26 schreef sigme het volgende:
Verdomd. Je kent GG Allin. Toch denk ik dat het in die film zat. Gezien?
Volgens mij is bier een goed middel tegen kinkhoest.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:00 schreef Wheelgunner het volgende:
Volgens mij heb ik kinkhoest ofzo, dus geen bier voor mij vanavond.
Ik doelde op die reclame.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:55 schreef Monidique het volgende:
Ik wilde niet gaan krassen, maar wel een zombiefilm kijken. Nu luister ik naar muziek. Ik ben te moe om iets te doen vanavond. Dus.
Maar het combineert niet lekker met hoestsiroop met codeïne verwacht ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Volgens mij is bier een goed middel tegen kinkhoest.
Ik heb nooit van codeine gehoord.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:05 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar het combineert niet lekker met hoestsiroop met codeïne verwacht ik.
Waarom voel je je dan beledigd?quote:
Een opiaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb nooit van codeine gehoord.
De combinatie zal wel meevallen, maar ik blijf sowieso liever thuis als ik ziekjes benquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, heb er eigenlijk wel eens van gehoord. Is het zo erg?
Het is toch wat, de slowchat checken met je assistent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:20 schreef Mutant01 het volgende:
Dat doe ik met regelmaat.
Nee, ik bedoel je toestand.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:21 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
De combinatie zal wel meevallen, maar ik blijf sowieso liever thuis als ik ziekjes ben
Nee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is toch wat, de slowchat checken met je assistent.
Assisten, regelmaat? Snap je? Regelmaat? Regelende maat?![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |