Komt op mij over als iemand wier kandidatuur inderdaad verrast, maar waar later iedereen een beetje om moet gniffelen. Ik, nauwelijks onderbouwing (behalve het feit dat ze inhoudelijk weinig voorstelt en het alle slechte dingen van McCain vertegenwoordigt) en een vinger in de lucht en ongetwijfeld partijdig, heb het idee dat dit over een tijdje echt geen goede keuze blijkt. Maar ja, mensen zijn over het algemeen oerstom, dus wie weet...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:41 schreef du_ke het volgende:
Geen hele gekke set van McCain inderdaad.
Haar "verhaal" is ook niet boeiend. Ze is een vrouw, een feministe zelfs, die naar eigen zeggen tegen corruptie strijdt. Of dat zelf maar voor een paar procent of het tegenovergestelde zelfs waar is, is totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:31 schreef Aoristus het volgende:
voor een 70 jarige neo-con kun je je slechtere running mates voorstellen. Ik ken haar verhaal niet, maar ze steelt wel de show boven Biden.
Game, set & match?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:41 schreef du_ke het volgende:
Geen hele gekke set van McCain inderdaad.
Het alternatief voor een relatief jonge vrouw is veelal een 2 grijze oude man, daar trek je ook neit veel aandacht mee denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Komt op mij over als iemand wier kandidatuur inderdaad verrast, maar waar later iedereen een beetje om moet gniffelen. Ik, nauwelijks onderbouwing (behalve het feit dat ze inhoudelijk weinig voorstelt en het alle slechte dingen van McCain vertegenwoordigt) en een vinger in de lucht en ongetwijfeld partijdig, heb het idee dat dit over een tijdje echt geen goede keuze blijkt. Maar ja, mensen zijn over het algemeen oerstom, dus wie weet...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:55 schreef sigme het volgende:
Game, set & match?
Dat is waar. Tuurlijk. Maar het probleem van deze keuze is dat het er zó bovenop ligt, het is zo cynisch hilarisch en transparant, ik denk dus dat McCain hierdoor een behoorlijke tegenslag gaat krijgen. Dachten velen dat John McCain misschien nog een serieuze staatsman zou kunnen zijn, hiermee heeft hij bewezen alleen een running mate te kiezen (die vice-president wordt! die de president moet kunnen vervangen!) om op middelbare school-niveau de Democraten een beetje te pesten en aandacht te krijgen. Daarnaast moet je een nogal lage dunk hebben van Amerikaanse vrouwen om te denken dat ze massaal voor een vrouw sowieso stemmen, ongeacht haar (in dit geval anti-keuze, anti-wetenschappelijke, oerconservatieve) standpunten. Maar ik weet het niet, misschien blijkt het een geweldige keus! Ik heb dus alleen het idee dat het juist het tegenovergestelde zal blijken te zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het alternatief voor een relatief jonge vrouw is veelal een 2 grijze oude man, daar trek je ook neit veel aandacht mee denk ik.
Ik dacht dat die neo-cons altijd voor het gezin als hoeksteen van de samenleven pleitenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haar "verhaal" is ook niet boeiend. Ze is een vrouw, een feministe zelfs, die naar eigen zeggen tegen corruptie strijdt. Of dat zelf maar voor een paar procent of het tegenovergestelde zelfs waar is, is totaal niet relevant.
Obama kan het vergeten.
Ze heeft 5 kids!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:08 schreef Aoristus het volgende:
Ik dacht dat die neo-cons altijd voor het gezin als hoeksteen van de samenleven pleiten
Erg overschat, die band.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Als hij maar niet hierheen komt ...
Krijgen we dat weer,quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:40 schreef Boze_Appel het volgende:
Als hij maar niet hierheen komt ...
Ik zal je missenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:15 schreef Apropos het volgende:
Zeg, ik blijf een tijdje weg.
Niet waar, ik zal voorkomen dat ik verval tot de staat van gesjeesd student, en die staat heeft jouw voorkeur.quote:
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=177452&title=Bad-Timing-for-a-Black-Presidentquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:20 schreef MrX1982 het volgende:
Een zwarte man die de puinhopen van blanke machthebbers moet gaan opruimen.
Jij wist wel wie ik wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:28 schreef Autodidact het volgende:
Ik vrees genante momente bij de volgende verkiezingen in Nederland, als Nederlandse politici aan het kopiëren slaan. Blof op campagne met Pechtold...
Dat soort onzin deden ze afgelopen verkiezingen al.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:28 schreef Autodidact het volgende:
Ik vrees genante momente bij de volgende verkiezingen in Nederland, als Nederlandse politici aan het kopiëren slaan. Blof op campagne met Pechtold...Rouvoet met Knevel op de markt in Appelscha...
Sjeens! Jes!!!
Jon Stewart is helaas niet echt grappig. Hopelijk wordt ook dat beter onder Obamaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=177452&title=Bad-Timing-for-a-Black-President
Colbert kan zijn character iig. goed vormgeven onder Obama.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:40 schreef MrX1982 het volgende:
Jon Stewart is helaas niet echt grappig. Hopelijk wordt ook dat beter onder Obama.
Veel leuker zijn dan Stewart is niet zo heel moeilijk. Zelfs Andre van Duin is veel leukerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Colbert kan zijn character iig. goed vormgeven onder Obama.
Hij is nu al veel leuker dan Stewart.
Nee, ze is het toonbeeld van de doorsnee Amerikaan; gewoontjes, conservatief, religieus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
We moeten de oppervlakkigheid van de gemiddelde amerikaan niet onderschatten.
Palin is het toonbeeld van oppervlakkigheid.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:42 schreef Monidique het volgende:
De doorsnee Amerikaan is voor abortus en vertrouwt de wetenschappelijke visies met betrekking tot evolutie en klimaatverandering en heeft het niet zo op corruptie en vriendjespolitiek. Zo op het eerste gezicht lijkt zij geen doorsnee Amerikaan, maar een doorsnee Republikein. Geef haar 'n piemeltje en een kalende grijze kop en je hebt Dick Cheney.
Opperrrrrrvlakkiggg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:48 schreef MrX1982 het volgende:
De doorsnee Amerikaan is vriendelijk.
Nee. Zo werkt dat niet, dat snap je toch ook wel?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:49 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Anders hadden Gore en Kerry wel gewonnen toch?
uhm... Ja?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Zo werkt dat niet, dat snap je toch ook wel?
En zo schizofreen als maar mogelijk. Wat niet abnormaal is voor een religieus conservatief.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nee, ze is het toonbeeld van de doorsnee Amerikaan; gewoontjes, conservatief, religieus.
Ja dat wordt dan gezegd. Ik weet het niet. Misschien wel misschien niet maar wat ik wel weet is dat het een stuk prettiger is dan dat boeren horkerige gedrag van de doorsnee Nederlander. Alsof die uitblinkt in diepgang.quote:
Schizofreen als in?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En zo schizofreen als maar mogelijk. Wat niet abnormaal is voor een religieus conservatief.
Ok baas.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mooi zo. Als je dat dus begrijpt, dan snap je ook dat het een heel verkeerde verklaring is.
Volgens mij is 80-90% van de Nederlandse bevolking vriendelijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja dat wordt dan gezegd. Ik weet het niet. Misschien wel misschien niet maar wat ik wel weet is dat het een stuk prettiger is dan dat boeren horkerige gedrag van de doorsnee Nederlander. Alsof die uitblinkt in diepgang.
Ik leg het je nog wel een keer uit. Als ik een paar goede voorbeelden heb gevonden.quote:
Nee, dat ben jij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Palin is het toonbeeld van oppervlakkigheid.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als ik een paar goede voorbeelden heb gevonden.
http://www.adn.com/opinion/comment/story/295464.htmlquote:Early on in the conversation before Palin started to crack up, Lester referred to Sen. Green as a jealous woman and a cancer. Palin, who knows full well Lyda Green is a cancer survivor, didn't do what any decent person would do, say, "Bob, that's going too far."
But as the conversation moved on, Lester intensified his attack on Green.
Lester questioned Green's motherhood, asking Palin if the senator cares about her own kids. Palin laughs.
Then Lester clearly sets the stage for what he is about to say by warning his large audience and Palin. He says, "Governor you can't say this but I will, Lyda Green is a cancer and a b----." Palin laughs for the second tim
Sorry, niet onder de indruk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://www.adn.com/opinion/comment/story/295464.html
Schizofreen als in: conservatief, gewoontjes, religieus, vriendelijk... en toch wel moeten lachen om zulke grapjes?
De omgangsvormen richting onbekenden is daar wel anders dan hier. Veel informeler en extravert.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Volgens mij is 80-90% van de Nederlandse bevolking vriendelijk.
Het is net als bij de Engelsen, vriendelijk in je gezicht ja zeggen, maar ondertussen je in je reet naaien op het moment dat je je omdraait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |