abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61072772
FOK! Dieetclub #262 met spiegelfoto's

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_61072828
Jammer Teigan, maar heb je er wel van genoten? Morgen weer met goede moed er tegenaan?

Ach kwakveense wat jammer en vervelend voor je! Ik heb het verhaal een beetje gevolgd in het Slanktopic.
Ik hoop dat jij je snel wat beter voelt. Succes met de rest van de week. Zal niet zo prettig zijn om het zo druk te hebben en je daarnaast verdrietig te voelen.
pi_61072946
appelsap, ik heb erg genoten, ik heb gewoon twee leuke dagen gehad, en eigenlijk was vooral vandaag heel warrig met eten. Maar het maakt me ook niet zoveel uit, ik pak het morgen gewoon weer op, en dan komt het wel weer goed.. Soms moet je eens een dagje raar kunnen doen zonder een groot schuldgevoel eraan over te houden...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_61073781
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 21:24 schreef teigan het volgende:
appelsap, ik heb erg genoten, ik heb gewoon twee leuke dagen gehad, en eigenlijk was vooral vandaag heel warrig met eten. Maar het maakt me ook niet zoveel uit, ik pak het morgen gewoon weer op, en dan komt het wel weer goed.. Soms moet je eens een dagje raar kunnen doen zonder een groot schuldgevoel eraan over te houden...
amen
pi_61074237
Idd. En het was vrijdag iig erg gezellig.

Ben net anderhalf uur gaan wandelen, waarvan drie kwartier ploeteren door het hoge gras, de modder en (ieks!!!) naaktslakken. Wat een enge beestje zijn dat toch.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61074359
Fijn Teigan, ik vond het in je eerste bericht een beetje overkomen alsof je er zelf niet helemaal blij mee was. Maar je hebt er dus toch van genoten!
pi_61080127
Nou, ik heb gisteren ook heel veel gelopen(bv. van het station naar huis, dat is dik drie kwartier), en dan vind ik het ook niet zo erg, aangezien ik dan toch ook wel veel verbrand..

Als ik had gegeten wat ik gisteren at, en de hele dag was wezen bankhangen, dan had ik me er wel anders over gevoeld denk ik. Maar het paste nu in de sfeer van de dag, relaxed, en me nergens druk over maken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_61081878
Wat jammer Kwak
(doet me wel een beetje denken aan de discussie die we in het begin er over hadden, sorry)

Morgen eindelijk weer hardlopen en dan binnekort weer eens op de weegschaal, mijn lichaam is echt slanker geworden maar heb het idee dat dat niet over komt op de weegschaal
pi_61081901
Gister alleen slechte dingen gegeten in de Efteling en vanavond met een groep vrienden uit eten.

Maarja, ik was toch al niet op dieet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61081982
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:53 schreef Miss_S het volgende:
(doet me wel een beetje denken aan de discussie die we in het begin er over hadden, sorry)

Wil je hiermee nou zeggen: 'zie je nou wel'?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61082069
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:01 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wil je hiermee nou zeggen: 'zie je nou wel'?
Nee maar wel dat ik het jammer vind om te horen hoe het gegaan is
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:04:05 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61084308
Ik heb elke keer het idee dat ik onwijs veel eet, maar als ik dan echt ga nadenken dan valt het reuze mee. Toch bijzonder dat m'n perceptie van veel eten kennelijk zo veranderd is.

Vanavond uit eten trouwens, van m'n winst van de EK-pool
pi_61085921
Misschien dat het door de zwangerschap komt?
Veel plezier vanavond!
pi_61090089
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:04 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb elke keer het idee dat ik onwijs veel eet, maar als ik dan echt ga nadenken dan valt het reuze mee. Toch bijzonder dat m'n perceptie van veel eten kennelijk zo veranderd is.

Vanavond uit eten trouwens, van m'n winst van de EK-pool
Dat is dan eigenlijk wel positief, toch?
pi_61105539
Ah ik sta nu ook in het tabelletje, dat maakt het net effe wat serieuzer, als iedereen je resultaten kan zien
pi_61105588
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:08 schreef mel723 het volgende:
Ah ik sta nu ook in het tabelletje, dat maakt het net effe wat serieuzer, als iedereen je resultaten kan zien
Welkom en succes

Net een weekje London geboekt tijdens kerst nu alleen nog wachten op de bevestiging.....
En dan deze week lekker veel sporten want zaterdag staat waarschijnlijk een fotoshoot gepland
  maandag 25 augustus 2008 @ 11:38:42 #18
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61106368
gaaf fotoshoot.. een fotoshoot van wat?

nou hier val ik af met grammen.. niet echt heel veel maaar elke gram is iets toch!
The girl that lost her mind
pi_61106408
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:38 schreef Zeeltje het volgende:
gaaf fotoshoot.. een fotoshoot van wat?

nou hier val ik af met grammen.. niet echt heel veel maaar elke gram is iets toch!
Strand, zonsondergang en ik net zoals ik met mijn vriendje in de vakantie heb gedaan maar dan iets echter
Maar verder gewoon voor mezelf en voor mijn vriendje natuurlijk

Net 15 min op de stepper gestaan
pi_61106686
Goeiemorgen.
Hoe is het hier? Met mij alles goed, weer heelhuids terug. En dat terwijl we via Madrid vlogen.
Mijn koffer is samen met nog 11 andere koffers van onze groep nog een beetje extra vakantie aan het houden. Op Mexico Stad ging het niet helemaal goed, maar ik vermoed dat de koffers wel weer ooit een keer in NL terecht komen.
Mijn interne klok loopt nog niet helemaal weer gelijk, maar ik heb mezelf om 10.00 uur vanmorgen uit bed geworpen. En aangezien dat 3 uur 's morgens Mexicaanse tijd was, viel het niet echt mee om er uit te komen.
Oja, de stand van zaken: +2.5kg Tortilla's
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_61107058
Welkom terug Levi, wel jammer van je koffers
Het is ook altijd iets met het vlie

Succes met weer gezonder eten
pi_61107408
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen.
Hoe is het hier? Met mij alles goed, weer heelhuids terug. En dat terwijl we via Madrid vlogen.
Mijn koffer is samen met nog 11 andere koffers van onze groep nog een beetje extra vakantie aan het houden. Op Mexico Stad ging het niet helemaal goed, maar ik vermoed dat de koffers wel weer ooit een keer in NL terecht komen.
Mijn interne klok loopt nog niet helemaal weer gelijk, maar ik heb mezelf om 10.00 uur vanmorgen uit bed geworpen. En aangezien dat 3 uur 's morgens Mexicaanse tijd was, viel het niet echt mee om er uit te komen.
Oja, de stand van zaken: +2.5kg Tortilla's
Jammer van de koffers, afwachten wanneer je ze terugkrijgt. En succes met je jetlag.
Ik zit ook aan +2,5kg in de vakantie, samen weer zsm kwijtraken?
  maandag 25 augustus 2008 @ 12:20:12 #23
4177 Jojogirl
pi_61107430
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 18:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is dan eigenlijk wel positief, toch?
Ja, maar ik vond het wel een rare gewaarwording

En welkom terug Levi Wat balen van je koffer, hopelijk is ie snel weel in NL.
pi_61107678
Ah, vermiste koffers! Altijd leuk!
Wel lekker met naar huis reizen, geen gesleep enzo.
Heb je goed kunnen omschrijven wat er in je koffer zit Levi?

Welkom terug in ieder geval. Was het tof of was het übertof?
pi_61107746
Welkom terug levi,

Wel een leuke vakantie gehad???
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:12:49 #26
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61108601
welkom terug levi! fijn dat je een goede vakantie heb gehad op de koffers na! haha
pi_61111298
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, vermiste koffers! Altijd leuk!
Wel lekker met naar huis reizen, geen gesleep enzo.
Heb je goed kunnen omschrijven wat er in je koffer zit Levi?

Welkom terug in ieder geval. Was het tof of was het übertof?
Het was heel tof.
Behalve onze terugreis.
Samenvatting van de terugreis: overboekte vluchten, geannuleerde vluchten, koffer herlabeld (hopen we ), alle koffers staan op naam van 1 persoon, rennen voor de aansluiting op MexicoStad (terwijl we oorspronkelijk 8 uur hadden om over te stappen), en dus thuis komen zonder koffer.

Ik bereid me er geestelijk op voor dat de koffers niet boven water komen. Ze liggen waarschijnlijk met een ander nummer er op in MexStad dan het nummer dat wij hebben, in vrees namelijk dat ze nooit herlabeld zijn. Wij hebben wel stickertjes gekregen, maar de koffers waren toen al ergens in het transportsysteem van Cancun. Al met al hoop ik dat binnenkort een pallet met koffers geleverd wordt in Heemskerk en anders... wordt het verzekeringswerk.
***Levi was here***
pi_61111365
Ik zal nog wel verslag doen van de hoogtepunten, maar ik ben nu nog een beetje gaar. Ben nog niet helemaal hersteld van en portie reizigersdiaree en heb een kneiter van een jetlag.
***Levi was here***
pi_61113541
Net hardlopen was heerlijk en sneller gelopen dan 2 maanden geleden
pi_61116542
Waarom stop je iedere keer met hardlopen Miss_S? Je kunt toch ook gewoon doorgaan met hardlopen?

Vervelend dat je last hebt gehad van diarree Levi. En ik ga heel erg hard voor je hopen dat jullie koffers nog boven water komen!
pi_61116840
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:20 schreef Liejannuh het volgende:
Waarom stop je iedere keer met hardlopen Miss_S? Je kunt toch ook gewoon doorgaan met hardlopen?

Omdat ik belangrijkere en leukere (sport)dingen doe
Maar afentoe krijg ik dan toch weer de drang om hard te lopen
pi_61117527
Welkom terug Levi! En hopen dat je koffer opduikt binnenkort..

ik eindigde vanmorgen naast de snelweg met een kokende motor

en nu moet ik nog even regelen dat ik morgen naar mijn werk kan met een geleende auto..
pi_61117630
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Omdat ik belangrijkere en leukere (sport)dingen doe
Maar afentoe krijg ik dan toch weer de drang om hard te lopen
Ow! Ik vind hardlopen echt zoiets wat je eigenlijk altijd wel kunt doen.

Kokende motor klnkt niet goed Teigan. Weten ze al waar het door kwam?
pi_61117706
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Kan zeker maar of je het wil is een tweede
Als het de enige sport zou zijn die ik zou doen dan zou ik het zeker wel vaker doen
Maar dansen en fitness krijgt mijn voorkeur
  † In Memoriam † maandag 25 augustus 2008 @ 19:31:54 #35
43556 miss_dynastie
pi_61118561
Wb levi
pi_61122354
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Kokende motor klnkt niet goed Teigan. Weten ze al waar het door kwam?
ja, de radiator is naar zijn grootje, die gaan ze dus morgen ook maar vervangen.... Leuke bestemming voor een deel van mijn eerste salaris...
pi_61124745
Da's balen zeg
Bedenk maar zo: je kan beter hier hebben dat die radiator kapot is dan in noord-Noorwegen (dat is ons overkomen ). Maar goed, die auto van ons is nu echt overleden. Het onderwerk was zodanig verroest dat het te veel gaat kosten dan wat die auto nog waard is . Maar vanaf zaterdag hebben we wel een andere auto (met stuurbekrachtiging ) kunnen regelen.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:45:37 #38
4177 Jojogirl
pi_61130966
Pff, het gaat niet goed met al die auto's hier En idd teigan, zonde van je eerste salaris.

Uit eten was leuk en lekker trouwens.
  † In Memoriam † dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:55:05 #39
43556 miss_dynastie
pi_61131086
Teigan, is het gelukt vervangend vervoer te regelen?

Wij hadden twee weken terug mazzel met de auto, hij werd ineens heel heet, dus mister_d is gelijk gestopt, nog voor de meter in het rood was. Het was op een paar honderd meter van huis, dus we hebben heel even getwijfeld, maar toen maar de ANWB gebeld. Die heeft een noodoplossing gemaakt, waardoor we naar huis en naar de garage konden komen. Daar vertelden ze ons dat het goed was dat hij gestopt was, omdat we anders een nieuwe motor hadden kunnen kopen Een kennis van ons had hetzelfde met een Alfa, maar dan word je helemaal niet blij
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:01:03 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61133452
Teigan, dat is mooi balen zeg...

Ik kwam net hier op mijn werk op de pc een foto tegen van de avond dat F. en ik elkaar leerden kennen. *slik*
Het scheelt een kilo of 30.
Maar het is wel een goeie motivator! Ik moet weer even afkicken van suiker enzo en mijn ikje schreeuwt om chocola of iets dergelijks, maar ik weiger er aan toe te geven.
pi_61137141
Mijn lijstje voor vandaag:

Ontbijt: peer en special K met halfvolle melk
Lunch: 3/4 maaltijdsalade zonder de dressing
Avondeten: ik ga uiteten met 2 klasgenootjes dus zal wel een beetje opletten maar heel gezond zal het niet worden

Zometeen nog maar even sporten
pi_61145311
miss_d, ja, ik heb via via een auto kunnen regelen voor vandaag... We zijn nu weer een gerepareerde auto rijker, en 200 euro armer...

Ik heb nu twee volle dagen lesgeven gehad, en ik ben niet heel erg af. Wel merk ik dat het lastig is om voldoende te drinken, en ook de lunchpauze vliegt voorbij..

Morgen even bijkomen, en dan donderdag en vrijdag twee kortere dagjes..
pi_61149340
Savonds

Hier even een dipje, en het sporten wilde ook al niet :x
stupidity has become as common as common sense was before
pi_61150747
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Teigan, dat is mooi balen zeg...

Ik kwam net hier op mijn werk op de pc een foto tegen van de avond dat F. en ik elkaar leerden kennen. *slik*
Het scheelt een kilo of 30.
Maar het is wel een goeie motivator! Ik moet weer even afkicken van suiker enzo en mijn ikje schreeuwt om chocola of iets dergelijks, maar ik weiger er aan toe te geven.
Volhouden.

Ik word alleen maar zwaarder. Maar ik pas wel bepaalde kleding beter/ nu wel. Toch is het niet leuk om te zien dat de weegschaal meer aangeeft.

Oja, en ik heb antwoord op m'n eerdere vraag. Een vriend vertelde dat vet een moeilijke verbrander is. Als je dan in het conditie deel traint gaat je lichaam suikers verbranden ipv vet. Toch is het wel gunstig, omdat je uiteindelijk beter kunt sporten en het verbranden ook langer doorgaat. Zoiets vertelde hij, alleen dan in allemaal moeilijke termen.
pi_61152842
Uiteten was super gezellig
Nu zenuwachtig voor de introductie morgen
pi_61154353
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:35 schreef Miss_S het volgende:
Uiteten was super gezellig
Nu zenuwachtig voor de introductie morgen
Wat houdt de introductie in morgen?
pi_61158115
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:18 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat houdt de introductie in morgen?
Niets bijzonders eigenlijk, info over Kiss, picknicken, rondleiding en de boeken ophalen
pi_61158788
veel plezier vandaag Miss_S!
pi_61158961
Dankejwel, ben net klaar met werken en heb nu wel meer zin in de introductie
pi_61163694
TVP
  woensdag 27 augustus 2008 @ 20:46:16 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61175334

Welk ritme...
Het is weg, zoek...

Heb me vandaag helemaal ongans gevreten en gesnoept...

Morgen maar weer op zoek naar die knop en dan ook maar gewoon helemaal NIETS meer snoepen, een beetje kan blijkbaar niet.

*probeert gruwelijke trek in chocola te negeren...
pi_61175699
Oeh, hopen dat je het snel weer oppakt BE, je drinkt wel genoeg?
ik krijg van te weinig drinken altijd snoepdrang.

ik ben af, ik ben aan het einde van mijn vrije dag nog veel moeier dan aan het begin ervan..
ik twijfel ineens weer verschrikkelijk aan mijzelf als docent en dergelijke, schiet niet echt op dus...

Ik duik zo maar mijn bed in, en hopen dat ik me morgen weer wat optimistischer voel...
  woensdag 27 augustus 2008 @ 21:01:10 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61175759
Ehm nee... eigenlijk niet, nu je het zo zegt. Ik drink heel weinig de laatste dagen.
Maar eens op gaan letten morgen.
Maar ik merk dat het een soort cirkeltje is ook, als ik troep eet wil ik er alleen maar meer van, dus moet ik maar weer eens gaan afkicken.

Als laatste snoepertje is F. nu op weg naar de mac voor een McFlurry.
pi_61183781
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nee... eigenlijk niet, nu je het zo zegt. Ik drink heel weinig de laatste dagen.
Maar eens op gaan letten morgen.
Maar ik merk dat het een soort cirkeltje is ook, als ik troep eet wil ik er alleen maar meer van, dus moet ik maar weer eens gaan afkicken.

Als laatste snoepertje is F. nu op weg naar de mac voor een McFlurry.
komt mij bekend voor hoor... Ik heb het ook wel dat als ik al een paar dagen slechter eet qua avondeten, ik ook geen zin meer heb om in de keuken te gaan staan... Maarja, dat zien, is al de eerste stap naar ingrijpen..
Ik neem vandaag maar een halve liter flesje mee naar mijn werk, dan kan ik tenminste proberen om genoeg te drinken...
pi_61183832
Goedemorgen
Vandaag alleen weer met kleren aan en na het ontbijt kunnen wegen dus maar even een weekje wachten totdat ik echt kan wegen
pi_61184168
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 20:58 schreef teigan het volgende:

ik ben af, ik ben aan het einde van mijn vrije dag nog veel moeier dan aan het begin ervan..
ik twijfel ineens weer verschrikkelijk aan mijzelf als docent en dergelijke, schiet niet echt op dus...

Ik duik zo maar mijn bed in, en hopen dat ik me morgen weer wat optimistischer voel...
Hoop dat je je wat beter voelt vandaag. Niet te streng zijn voor jezelf he, het schooljaar is nog maar net begonnen.
pi_61184172
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 08:52 schreef Miss_S het volgende:
Dankejwel, ben net klaar met werken en heb nu wel meer zin in de introductie
Hoe was het?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 08:35:31 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61184367
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:13 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hoop dat je je wat beter voelt vandaag. Niet te streng zijn voor jezelf he, het schooljaar is nog maar net begonnen.
Hier sluit ik me bij aan.
Hopelijk heb je lekker geslapen vannacht en gaat het vandaag wat beter.
pi_61184545
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:14 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hoe was het?
Ja spannend he nee wel Kiss en TIS wijzer geworden en verder gewoon gezellig
pi_61190101
Ik heb mijn rooster En gelijk ingeschreven voor groepslessen bij de sportschool: Steps en Power yoga ik kan niet wachten, volgende week begint het weer.
pi_61192185
Klinkt goed omearos!!

ik heb vanmorgen voor mijn eerste les even kunnen praten met een ervaren collega, en dat hielp gelukkig wel..
Verder viel het mij mee, ik heb bij twee klassen een toets afgenomen, en dat ging zo anders als op mijn oude school... Geen geklier/poging tot spieken/gezeur over de toetsvragen..
Zometeen maar even nakijken, en dan nog even voorbereiden, en daarna lekker rustig aan gaan doen..
pi_61193499
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:19 schreef teigan het volgende:
Klinkt goed omearos!!

ik heb vanmorgen voor mijn eerste les even kunnen praten met een ervaren collega, en dat hielp gelukkig wel..
Verder viel het mij mee, ik heb bij twee klassen een toets afgenomen, en dat ging zo anders als op mijn oude school... Geen geklier/poging tot spieken/gezeur over de toetsvragen..
Zometeen maar even nakijken, en dan nog even voorbereiden, en daarna lekker rustig aan gaan doen..
Hartstikke mooi.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 15:19:27 #63
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61193840
Hi!

Nieuwe aanmelding hier! Ik las af en toe al een beetje mee, maar nu toch eindelijk maar eens "meedoen"
Profieltje op dieetweb heb ik al aangemaakt onder dezelfde naam als hier op het forum

Vorig jaar woog ik 121 kilo en was ik nogal ongelukkig met alles dus heb ik rigoreus m'n hele leven over de kop gegooid Relatie van 5,5 jaar beeindigd, in m'n eentje verhuisd naar Schotland en eindelijk de wilskracht gevonden om echt af te gaan vallen Na jaaaaaren van jojo-en, verkeerde "dieten" en de weegschaal vermijden was ik op een gewicht beland waarvan ik mezelf had beloofd het nooit zo ver te laten komen

Wat mij vooral heeft geholpen om die wilskracht ook te houden is mijn eigen geluk voorop te stellen en mijn hart te volgen. Zodoende ben ik 6 maanden geleden in een klein plaatsje aan de westkust van Schotland beland, waar het ook nog eens veel leuker is om te gaan hardlopen en wandelen Ik woon maar een paar minuten lopen van het strand af Alleen al de heerlijke frisse lucht hier doet je gezonder voelen!

Ik zit niet op een dieet, ik mag van mezelf gewoon alles eten wat ik wil. Ik let alleen meer op de hoeveelheid en wat ik precies in mijn lichaam stop. Ik moet er tegenwoordig niet meer aan denken chemische en gefrituurde troep naar binnen te werken :s Ik zorg gewoon dat ik vooral voldoende fruit, groente en vezels naar binnen krijg en netjes 3 maaltijden per dag.

Afgelopen zondag woog ik 98,6 Ik sprong een aardig gat in de lucht toen de weegschaal eindelijk onder de 100 kwam 2 weken terug Nadeel is wel dat al m'n kleding te groot wordt, maar gelukkig heb ik een hele stapel kleding liggen wat altijd te klein was (vast een bekend probleem ), daar kan ik al een deel van aan

Ik kijk er naar uit om ervaringen uit te wisselen!!
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_61194592
JX, wat een geweldige stap om naar Schotland te verhuizen! Ik ben er een aantal jaar terug op vakantie geweest en heb er 2 weken rondgetrokken. Zo mooi.

Welkom in elk geval. En gefeliciteerd met de 98.6 kg!
pi_61226698
Wauw JX wat een verhaal maar ontzettend goed zeg! Gefeliciteerd met de 98,6!

BE succes met het terugvinden van het ritme.

Hier gaat het nog steeds goed alleen denk ik dat ik het wegen deze week maar oversla.
Ik heb heel netjes gegeten maar heb een opgeblazen buik, menstruatie en het gevoel alsof ik 3 kg zwaarder ben. Het zal me dan ook niks verbazen als ik niks ben afgevallen.

Ook nog leuk nieuws. Ik heb vandaag een bloesje aangehad dat me al bijna een jaar te krap zat! Het past gewoon weer.
Wat kan een kilo of 5 toch al een verschil maken.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:23:11 #66
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61226748
even snel: ik ben er weer!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:53:44 #67
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61227316
Dank jullie

Schotland is inderdaad erg mooi! Ik Nederland was ik veel meer een huismus, maar hier ben ik graag buiten. Klein stukje lopen en je hebt bergen, zee en groene heuvels Waar ben je allemaal geweest Soempie?

Gefeliciteerd met het passen appelsap! Ik ben ook elke keer verbaasd als ik weer een kledingstuk pas. Sommige dingen had ik al jaren in dozen liggen en passen nu eindelijk. Een mooie beloning voor het zware werk

Ik heb deze week erg slecht (lees: weinig) gegeten, en toch woog ik vanochtend alweer 99.2, dat schommelen blijft toch vreemd Maar ik heb ook slecht geslapen, misschien komt het daardoor. Ik merk dat goed slapen ook wel een positief effect heeft op het afvallen. Maar goed, weekeeeeeeeeeend, dus weer zat tijd om uit te slapen

Morgen naar een Country & Western festival op een eilandje hier in de buurt, Millport, zal wel lachen worden Wordt lekker veel lopen, aangezien het eilandje zo klein is dat er nauwelijks vervoer is.
En vandaag een uitnodiging gehad voor een sollicitatiegesprek in Glasgow voor een (vaste) baan die perfect bij me past Zou mooi zijn als ik die binnensleep, want op het moment doe ik nog uitzendwerk wat elk moment afgelopen kan zijn Zou toch fijn zijn om weer wat zekerheid te hebben, scheelt een hoop gestress.
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_61229777
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:53 schreef JX het volgende:
Dank jullie

Schotland is inderdaad erg mooi! Ik Nederland was ik veel meer een huismus, maar hier ben ik graag buiten. Klein stukje lopen en je hebt bergen, zee en groene heuvels Waar ben je allemaal geweest Soempie?

Vanaf Hadrian's Wall langs het Westen omhoog. Rhum and Eigg die eilandjes kan ik me nog goed herinneren en Ullapool. We zijn helemaal naar het Noorden gegaan en via het Oosten naar Edinburgh. Veel gezien, echt supermooi!

Ik wil terug.
pi_61229968
Vandaag weer uit eten geweest maar ook de hele dag geshopt
pi_61233597
JX, wat een succesverhaal zo zeg! Wel dapper, je leven zo omgooien..

ik ben vanavond ook uit eten geweest, afscheid van een collega... Het was leuk, maar ik heb een beetje last van een buikgriepje ofzo, mijn darmen doen moeilijk... En dat was wel vervelend..
pi_61240254
Vanavond fotoshooot nerveus en benieuwd
Wil dit eigenlijk al sinds ik ben begonnen met afvallen, toch een soort bewijs dat ik geen 100 kilo meer weeg
pi_61240497
Ik heb mijn maanddoelstelling gehaald. Als ik die van eind september ook haal gaat het echt goed
pi_61240561
Wat was je doelstelling en wat is je doelstelling voor eind september?
pi_61240568
Oja, en gefeliciteerd natuurlijk.
pi_61240581
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:14 schreef Soempie het volgende:
Wat was je doelstelling en wat is je doelstelling voor eind september?
Ik moest op of onder een bepaald gewicht komen
En voor eind september moet er weer 5 kilo af zijn

Thx
pi_61240592
Ik was nieuwsgierig naar de hoeveelheid kilogrammen inderdaad.
pi_61240604
5 is bij mij zeker nog met redelijk gemak te doen, heb zat overgewicht nog
pi_61240618
Hier moet dat ook wel te doen zijn, maar is nog niet gelukt.

Straks wel weer naar de sportschool.
pi_61240635
Ik denk dat ik komende week ook maar eens begin met nog -5 kilo
Ookal ben ik erg tevreden als het bij 3 blijft
pi_61240649
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:20 schreef Soempie het volgende:
Hier moet dat ook wel te doen zijn, maar is nog niet gelukt.

Straks wel weer naar de sportschool.
Sportschool helpt zeker

Hoe vaak per week ga je?
pi_61240656
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:23 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Sportschool helpt zeker

Hoe vaak per week ga je?
De bedoeling is 3 keer, maar deze week wordt het de tweede keer.
pi_61240657
Hoe vaak en hoe lang ga jij?
pi_61240671
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:24 schreef Soempie het volgende:
Hoe vaak en hoe lang ga jij?
Ik ga 3 keer week (meestal dan ). Ben meestal 1,5 uur bezig. Waarvan 50 minuten cardio.
pi_61240703
Ik ook Iets langer cardio, omdat ik dat het leukst vind. En het is al een beetje zo dat ik het mis als ik een paar dagen niet ben geweest, dus dat is wel mooi.
pi_61240710
Moet jij ook oppassen dat je niet teveel gaat doen tijdens het sporten?
pi_61241164
Hoe bedoel je? Ik denk niet dat ik in anderhalf uur teveel kan gaan doen.
pi_61241190
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 11:03 schreef Soempie het volgende:
Hoe bedoel je? Ik denk niet dat ik in anderhalf uur teveel kan gaan doen.
Ligt er maar aan hoe zwaar je je oefeningen doet
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:17:20 #88
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61242286
ik haaaaaaaaat cardio. gewichten zijn nog wl leuk en ook beter voor je als je wtl afvallen, maar ik heb nooit zin om te gaan. dus ik loop nu 3 keer in de week hard en ik doe 1 groepsles en miss worden dat er 2, op t sportcentrum.

kwak heeft een kater, en is 1,5 kg aangekomen: 82,4 kg. bah. mn reisje naar dld was leuk, maar t eten was zó ongezond...vleees vleees vleees, pasta met een liter olie(en borden met 200 gram pasta erop) en veel koekjes en chocola, en heel veel witte wijn. heb 1 keer groente gehad. de rest zat zuiveldressing op, en dat kan ik niet eten.

ugh. nou ja, met lekker sproten en gewoon doen zal t er wel snel weer af zijn.
pi_61243840
Kwak die 1,5 kilo zal toch vooral vocht zijn? zo snel kom je toch niet echt aan.....

En gewichten mis ik wel, doe thuis alleen maar cardio
En verder wil ik 2 keer in de week gaan dansen (1x hip hop en 1x buikdansen)

Ahh begin nu wel zenuwachtig te worden
pi_61245218
Veel plezier bij de fotoshoot zo.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 22:16:17 #91
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61254328
@ miss s: nou, vorige keer heb ik er ook echt twee weken over gedaan om de 2 kilo uit 1 weekje er weer af te krijgen... t gaat hard bij mij als ik me echt laat gaan en weinoig groente eet enzo en niet beweeg.

t is wel gedeeltelijk ook gewoon eten dat nog in mn buik zit door al dat witbrood. vocht hou ik haast nooit vast, alleen vlak voor ik ongesteld moet worden. sterker nog, de meeste dikke mensen hebben een vochtpercentage dat láger is dan de gezondheidsnorm van de WHO/OESO (ofzo)... dat komt omdat waar vetcellen zit geen water kan zitten en als je een hoog vetpercentage hebt, je vohctpercentage dus vaak iets te laag is...

dus ik ben nooit zo van de "oh ik hou vast 3 kilo vocht vast" instelling, tenzij ik t aan mn enkels en handen kan zien. en das nu echt niet zo. ben wel opgezwollen van mn darmen enzo...

maar goed, twee weekjes hard werken en dan is de 80 hopelijk weer in zicht....
pi_61261598
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:03 schreef Soempie het volgende:
Veel plezier bij de fotoshoot zo.
Het ging erg lekker
Trouwens gisteren door al die drukte wel heel weinig gegeten
pi_61261608
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:16 schreef kwakveense het volgende:
@ miss s: nou, vorige keer heb ik er ook echt twee weken over gedaan om de 2 kilo uit 1 weekje er weer af te krijgen... t gaat hard bij mij als ik me echt laat gaan en weinoig groente eet enzo en niet beweeg.

t is wel gedeeltelijk ook gewoon eten dat nog in mn buik zit door al dat witbrood. vocht hou ik haast nooit vast, alleen vlak voor ik ongesteld moet worden. sterker nog, de meeste dikke mensen hebben een vochtpercentage dat láger is dan de gezondheidsnorm van de WHO/OESO (ofzo)... dat komt omdat waar vetcellen zit geen water kan zitten en als je een hoog vetpercentage hebt, je vohctpercentage dus vaak iets te laag is...

dus ik ben nooit zo van de "oh ik hou vast 3 kilo vocht vast" instelling, tenzij ik t aan mn enkels en handen kan zien. en das nu echt niet zo. ben wel opgezwollen van mn darmen enzo...

maar goed, twee weekjes hard werken en dan is de 80 hopelijk weer in zicht....
Witbrood is evil maar soms zo lekker....
Succes met weer naar de 80 gaan dan ga ik proberen naar de 70
pi_61277709
Net heerlijk uit eten geweest met m'n vriend en twee vrienden. 't Was restaurantweek en voor 25 euro heb je dan een diner van drie gangen.

Nu lekker met een kop thee op de bank en morgen om half 6 op.
pi_61284219
Goedemorgen
Vandaag toch maar gewogen ookal is dat niet helemaal eerlijk na het weekend enzo maar goed
De score is: 73,5 kilo minstens 2 kilo teveel, die moeten er sowieso af
Maar het liefst heb ik er 4 kilo af

Het plan:
Na het avondeten geen brood meer eten
Geen extra cal halen uit drinken dus alleen water en thee (behalve in het weekend een paar glazen wijn)
Sporten! (3x in de week hardlopen en 1x dansen)
  maandag 1 september 2008 @ 08:56:49 #96
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61284317
vanochtend hardgelopen! jeej, lekker weer hardlopen

had t anderhalve week niet gedaan, maar ben toch gewoon de volgende Evy les gaan doen (7) en t ging echt best goed. zat zelfs met stukje tegenwind gewoon op mn gemiddelde tempo en afstand. heerlijk.
pi_61284425
quote:
Op maandag 1 september 2008 08:56 schreef kwakveense het volgende:
vanochtend hardgelopen! jeej, lekker weer hardlopen

had t anderhalve week niet gedaan, maar ben toch gewoon de volgende Evy les gaan doen (7) en t ging echt best goed. zat zelfs met stukje tegenwind gewoon op mn gemiddelde tempo en afstand. heerlijk.
Je voelt je wel weer lekker dus ?

Ik ga vandaag Les 6 lopen
  maandag 1 september 2008 @ 09:13:22 #98
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61284521
ik voel me prima. de weegschaal zegt helaas nog andere dingen beuh

ik was wel iets slomer dan normaal, en ik liep hard voor mn gevoel, dus de conditie is wel iets achteruit gegaan (ik vul mn routes in op afstandmeten.nl - mn gemiddelde snelheid in les zes was 6,92 km/u nu was t weer 6,52 km/u)
pi_61284565
quote:
Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef kwakveense het volgende:

ik was wel iets slomer dan normaal, en ik liep hard voor mn gevoel, dus de conditie is wel iets achteruit gegaan (ik vul mn routes in op afstandmeten.nl - mn gemiddelde snelheid in les zes was 6,92 km/u nu was t weer 6,52 km/u)
De weegschaal komt ook wel weer goed zolang je goed voor jezelf (en je lichaam) blijft

En ik loop meestal gemiddeld 7 km/u, veel sneller zal het nooit worden volgens mij maar het gaat erom dat je beweegt en je zal het vast ook wel weer opbouwen naar 7 km/u
pi_61284616
quote:
Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef kwakveense het volgende:

Daar moet je echt niet al te veel op letten hoor. Je snelheid kan veranderen met het weer, je humeur, etc etc etc
pi_61285250
Net ontbeten met 2 donkerbruine boterhammen met een beetje halvarine en jam, das wel erg lang geleden meestal ontbijt ik met cornflakes....
pi_61294330
Zeg ik eerder dat ik meestal 7km/u ren, was het vandaag gewoon 7,5
  maandag 1 september 2008 @ 16:08:33 #103
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61294540
Net sollicitatiegesprek gehad, ging redelijk goed, hopen dat ik de baan krijg Het is precies de baan waar ik naar zocht, maar ik ben jammergenoeg zeer slecht in sollicitatiegesprekken.

Zaterdag naar Country & Western festival geweest hier op het eilandje Millport, was best leuk. Heeeel veel gelopen met mooi uitzicht op zee en bergen, dus goed voor de beweging. Wel sausage&chips (patat dus) gehad, maar je moet toch wat als je honger hebt en een snelle hap wilt halen.

De eetgewoontes hier in Schotland zijn horrible: collega's van mij hebben bijna elke dag wel een zakje crisps bij zich, in smaken als Cheese & Onion, Salt & Vinegar en Prawn Cocktail De eerste keer dat ik eentje een "crisp sandwich" (boterham met chips!!) zag eten kon ik mijn ogen niet geloven En vervolgens klagen dat het zo moeilijk is om af te vallen Echte snoeperds zijn het.
Verder gooien ze alles in de frituur, van vleespasteitjes tot pizza's en marsrepen (de beroemde deepfried marsbar, ik moet hem nog zien!). Het enige wat ik wel echt lekker vind en van mezelf max. 1x per week mag halen is vis of haggis uit de frituur En dan geen patat en zeker geen vinegar, wat ze hier overal overheen gooien

Ik loop elke dag een half uur heen en een half uur terug tussen een treinstation en mijn werk, ideaal. Ipod aan en lopen maar En als ik er de tijd (en zin ) voor vind dan loop ik 's avonds en in het weekend een stuk hard langs het strand. Ik loop liever gewoon, aangezien mijn halve familie problemen met knieen heeft en ik er ook gauw last van heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door JX op 01-09-2008 17:02:20 ]
  maandag 1 september 2008 @ 16:14:55 #104
30252 Soempie
Procreating
pi_61294727
haggis is toch ingewanden enzo?
  maandag 1 september 2008 @ 16:55:11 #105
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61295879
De klassieke haggis wel Schapenmaag gevuld met ingewanden en haver De haggis die ik haal bestaat meer uit gekruid gehakt met hetzelfde materiaal eromheen wat bij worsten gebruikt wordt Ligt er wel aan waar je het haalt..

Haggis
  maandag 1 september 2008 @ 16:57:31 #106
30252 Soempie
Procreating
pi_61295923
Dat wat jij haalt lijkt me dan wel lekker, maar dat andere. Brrr.

Oke, ik ben vanaf kwart voor 6 vanmorgen op en vanavond wil ik echt nog sporten. Ben alleen wel bekaf nu.
pi_61296177
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:57 schreef Soempie het volgende:
Dat wat jij haalt lijkt me dan wel lekker, maar dat andere. Brrr.

Oke, ik ben vanaf kwart voor 6 vanmorgen op en vanavond wil ik echt nog sporten. Ben alleen wel bekaf nu.
Gewoon gaan, krijg je vanzelf weer meer energie

Net mijn avondeten op:
Kabeljauw, boontjes en aardappelen
  maandag 1 september 2008 @ 22:07:29 #108
30252 Soempie
Procreating
pi_61306003
Toch gegaan. Ik wilde eigenlijk echt niet, maar m'n vriend z'n broek zat losser en dat was genoeg stimulans voor hem om mij mee te sleuren. Normaal is hij de eerste de afhaakt.
pi_61306038
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef Soempie het volgende:
Toch gegaan. Ik wilde eigenlijk echt niet, maar m'n vriend z'n broek zat losser en dat was genoeg stimulans voor hem om mij mee te sleuren. Normaal is hij de eerste de afhaakt.
En hoe was het?

De eerste dag gezond doen is hier trouwens erg goed bevallen
  maandag 1 september 2008 @ 22:09:51 #110
30252 Soempie
Procreating
pi_61306099
Toen ik eenmaal bezig was ging het wel lekker en nu voel ik me ook echt wel beter.

Heb je al zin in morgen? Welke colleges volg je?
pi_61306267
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:09 schreef Soempie het volgende:
Toen ik eenmaal bezig was ging het wel lekker en nu voel ik me ook echt wel beter.

Heb je al zin in morgen? Welke colleges volg je?
Morgen heb ik alleen psychologie, volledig in het engels dus ik ben erg benieuwd
Maar ook zeker zin in
  maandag 1 september 2008 @ 22:15:34 #112
30252 Soempie
Procreating
pi_61306353
Psychologie.

Ik ga nog even op de bank hangen en dan lekker douchen en naar bed.
pi_61312996
Vanmorgen alweer een halve kilo minder
pi_61315459
Zo, ik sta ook weer in het lijstje
1,6 KG boven mijn streefgewicht, maar ik merk wel dat het lastig is om gezond te eten als er allemaal mensen een feestje bij je komen vieren en soms ook nog lekkere dingen meenemen (gisteren een enorme bak fudge gekregen één van de dingen die ik écht onweerstaanbaar vind!).

ik ben ook al weer 65,6 KG geweest, maar dat was voor ik doorhad dat je met borstvoeding idioot veel moet drinken en toen had ik dus ook behoorlijke dorst en koppijn bij het wakker worden.

Maar ik ga langzamerhand toch proberen om wat gezond te eten
Al sta ik er wel heel relaxed in, want borstvoeding kost zo'n 800 Kcal per dag
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:36:17 #115
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61315556
ze zeggen toch altijd dat je wat je "normaal" met een zwangerschap aankomt (dus niet van vreten enzo of als t dertig kilo is) je met negen maanden borstvoeding weer kwijt bent?

hoest met t beepje?? (ik kom nooit in oud, mocht je daar verhalen verteld hebben)
pi_61315636
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
ze zeggen toch altijd dat je wat je "normaal" met een zwangerschap aankomt (dus niet van vreten enzo of als t dertig kilo is) je met negen maanden borstvoeding weer kwijt bent?

hoest met t beepje?? (ik kom nooit in oud, mocht je daar verhalen verteld hebben)
Jups, 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Ik heb dus nog 8,5 maand om 1,6 KG kwijt te raken, moet lukken

Met beepje is het erg goed, alleen het is wel een heel wákker beepje de laatste 3 dagen, haha. Das wel onhandig, want dan wil hij ook héél veel drinken.
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:52:04 #117
4177 Jojogirl
pi_61315887
Jippie, je hebt de eerste bv-regeldagen te pakken freecell
En 1.6 kilo in 9 maanden moet lukken

Alleen klopt dat van die zwangerschapskilo's en bv niet altijd. Of ik was de vorige keer de uitzondering die de regel bevestigde

Maargoed, nu pas 7 kilo erbij, dus ik heb goede hoop dat ik over een maand of 9 onder mijn pre-zwangerschapsgewicht zit
pi_61316846
Mijn eerste universiteit dag zit erop
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:34:37 #119
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61316859
was t leuk Miss S?
pi_61316919
Ja dit is wel mijn soort onderwijs
En in het engels dat vind ik ook wel fijn
pi_61321400
Vandaag les 8 hardgelopen En alweer met een gemiddeld tempo van 7,5km/u
pi_61327146
Welkom terug Freecell. Die 1,6kg in 8,5 maand moet wel gaan lukken gok ik zo
pi_61339170
En op mijn officiele weegdag weeg ik 72 alweer een paar maanden geleden dat ik onder de 73 zat
Het moet nu toch echt wel een keer lukken om onder de 70 te gaan

[ Bericht 11% gewijzigd door Miss_S op 03-09-2008 08:14:35 ]
pi_61339677
Hoppa miss_s!
pi_61340236
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:40 schreef freecell het volgende:
Hoppa miss_s!
Schop onder mijn kont bedoel je zeker

Ik post dit topic trouwens wel in mijn eentje vol zeg
  woensdag 3 september 2008 @ 09:17:21 #126
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61340287
bah bah bah! ik was vanochtend gewoon wéér zwaarder... terwijl ik zo mn best doe. ik heb écht niks raars gedan of gegeten, al weer netjes twee keer hardgelpen deze week. getver.

ik ga mn lijstje bijwerken. t was 83,7 vanochtend. dat is echt alweer even geleden dat t zo hoog was.

pi_61340307
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Schop onder mijn kont bedoel je zeker

Ik post dit topic trouwens wel in mijn eentje vol zeg
Ik schop geen mensen die goed gaan
pi_61340327
kwakveense, ik ben ook vaak zwaarder na hardlopen hoor.... Dus gewoon doorzetten nu, en lief zijn voor jezelf...

ik ben hier zelf minder omdat ik gewoon veel tijd en energie kwijt ben aan mijn nieuwe baan... Vandaag ga ik genieten van mijn vrije dag, dus ik ga proberen om ook niet te lang achter de laptop te blijven hangen, zonde van mijn dag namelijk...
pi_61340531
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:17 schreef kwakveense het volgende:
bah bah bah! ik was vanochtend gewoon wéér zwaarder... terwijl ik zo mn best doe. ik heb écht niks raars gedan of gegeten, al weer netjes twee keer hardgelpen deze week. getver.

ik ga mn lijstje bijwerken. t was 83,7 vanochtend. dat is echt alweer even geleden dat t zo hoog was.

Maar hoelang ben je alweer goed bezig? soms heeft het gewoon even tijd nodig
Gewoon door gaan en dan komt het echt weer goed
pi_61340553
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik schop geen mensen die goed gaan
Nouja 72 is niet echt bijzonder, heb al een tijd 70 gewogen maar goed ben inderdaad weer afgevallen en niet nog meer aangekomen
  woensdag 3 september 2008 @ 09:34:00 #131
4177 Jojogirl
pi_61340590
Als je meer gaat sporten gaan je spieren wat meer vocht vasthouden waardoor je in het begin iets kan aankomen kwakveense. Gaat vanzelf ook weer over.

En 72 is mooi Miss_s.
pi_61340614
Ik eet nu trouwens wel vaker brood bij het ontbijt ipv cornflakes, weet niet of het goed is maar sinds ik in de avond minder eet krijg ik meer trek in brood overdag
pi_61342018
Ik kom hier even binnenvallen met een vraag waarop jullie misschien een antwoord weten.

Sinds een kleine week volg ik een dieet van de dietiste, waarbij ik tegen lunchtijd een salade zou moeten nemen of een kop soep met veel groenten. Nu is dat thuis geen probleem en ik vind het nog lekker ook. Maar morgen is mijn eerste echte werkdag sindsdien en ik wil een salade meenemen.

Nu is mijn vraag, hoe houdt bv ijsbergsla zich (als je het 's avonds al klaarmaakt) tijdens een nacht en een ochtend in een afgesloten bakje in de koeling. Hoe doen jullie dat, enlighten me please

Ik moet iedere dag twee suikerdipmomenten (snaaimomenten dus ) vermijden, in de ochtend en in de middag en dat lukt goed met dit dieet.
Zolang er was is, is er leven.
pi_61342471
Volgens mij is het de kunst om je dressing apart te houden Dinus. En een goed afgesloten bak gebruiken.
pi_61344516
Hebben jullie enig idee waarom het sporten op dinsdag niet lekker gaat, maar op vrijdag en zondag wel
pi_61344867
Zometeen een gebakken ei met 2 boterhammen, niet heel gezond maar wel lekker
pi_61345358
Ik bewaar regelmatig ijsbergsla van het avondeten voor in de ochtend/lunch, maar veel langer moet je het niet bewaren denk ik. Als je het in de avond klaarmaakt en bewaart in de koelkast moet dat prima te doen zijn! Dressing inderdaad apart houden, anders wordt de sla slap!

Hier gaat het ook goed, maar erg druk. School is begonnen en aan mijn rooster te zien + werk en mijn zoontje erbij zal er weinig tijd overblijven om te sporten.
De kilo's gaan er wel af. Ik wilde me deze week niet wegen maar heb toch tussendoor op de weegschaal gestaan en weer een kilo minder. Nu dus officieel op -5 kg.
pi_61351382
Bedankt Liejannuh en Appelsap, ik ga het proberen
Zolang er was is, is er leven.
pi_61352979
Vanavond gaan mijn vriend en ik uit eten. Het zal wel niet heel gezond worden want ik heb ontzettende trek in een lekker nagerecht.
pi_61354027
Lasagne ook niet de beste keuze....maar ach 3 maaltijden vandaag op en vanavond dansen
  woensdag 3 september 2008 @ 21:45:21 #141
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61359823
hallo ik ben er ook weer. ik heb al introductieweek achter de rug. Ik vond het niet leuk.. zoals ik al eerder vermelden was ik bang dat ik buiten de groep zou vallen en dat klopte ook wel. Ik voelde me ook de dikste van de hele klas.

Ik heb al 3 dagen achter de rug maar ik moet nog echt inkomen. Ik hoop dat ik me daar beter ga voelen.
Dieet technisch is het een ramp ik snoep te veel enz ivm mijn gevoelens.. ik weet even niet meer hoe ik moet starten ..
  woensdag 3 september 2008 @ 21:52:10 #142
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61360073
knuf voor zeeltje...

helpt t misschien als je je realiseert dat eten t niet beter maakt? ik heb gelerd mn gevoelens op te schrijven en te vervangen door rationele gedachtes, ipv ze te vervangen door eten... maa rja, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

maarreh, op een vervolgopleiding ben je gelukkig veeeel minder afhankelijk van je "klas". je bent sowieso meer zelfstandg bezig... komt vast goed!
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 21:54:00 #143
43556 miss_dynastie
pi_61360137
Lieve Zeel, mijn introductie was ook geen klap aan. Wil niks zeggen over de rest van de mensen hoor, ik zat toevallig in een rottig groepje. Kus
pi_61360146
Zeeltjes, wat rot. Is er niet iemand in de groep bij wie je je wel goed voelt?

Ik weet niet wat je doet aan sport, maar ik zou dat in elk geval vol proberen te houden en het eten dan maar even laten voor wat het is. Hopelijk voel je je snel weer beter!
pi_61362163
*knuffel* voor zeeltje
Probeer positief te blijven denken en zoveel mogelijk mensen te benaderen
pi_61368700
Zojuist heerlijk ontbeten een bruine boterham met pindakaas.

Misschien een beetje 'laat' en 'dom', maar ik mis een paar vaste users hier in het topic. Waar zijn jullie en wat is er anders mis dan? Ik wil geen rel veroorzaken hoor ; Maar ben nogal nieuwschierig aangelegt, en het valt me nu pas op eigenlijk.
  donderdag 4 september 2008 @ 09:47:37 #147
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61369017
ik mis bijna iedereen hier.... ik denk dat er wat mensen op vakantie zijn, en misschien wat mensen interesse verloren, naast een enkeling die ruzie had en weg is.
ik post zelf eerlijk gezegd ook meer in t slank topic omdat ik daar meer aansluiting vind soms qua onderwerpen....
pi_61369122
Ik heb 't druk op mijn werk en ben op vakantie geweest. Ben ook een beetje de vaste users (en mijn lijn-motivatie, kom juist aan) kwijt en reageer door dat alles wat minder frequent.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2008 @ 10:27:44 #149
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61370010
*meldt*

Was jullie helemaal kwijt Druk met andere dingen en zo. Ziek geweest en nog erg moe. @()(!U@$)(U$!@ schouder nog steeds en mijn pols doet ook mee.

En ik eet te veel dropjes momenteel

Maar ook nog positief nieuws: gisteren was ik bij de studiebegeleider van de Volkshochschule om - eindelijk - de uitslag van mijn examen te halen.

Na een keer of 5: "Das hab ich noch nie erlebt" kwam hij met mijn certificaat en cijferlijst op de proppen. Ik had geen idee waar hij het over had tot het tot me doordrong dat er bij elk onderdeel 100% stond Ik heb 300 van de beschikbare 300 punten gehaald

Er staat een ***1*** op mijn certificaat in plaats van gewoon een 1
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 september 2008 @ 10:45:53 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_61370498
Ik kan melden dat ik in 6 weken tijd bijna 2,5 kilo ben afgevallen. Doordat ik waarschijnlijk beter kan bewegen. Ik voel me over het algemeen goed (heb nu alleen een verkoudheid ofzo te pakken ) Later een grotere update dan weet ik zelf misschien meer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2008 @ 10:46:49 #151
13151 crew  Rewimo
pi_61370519
Bubsel, dat is fijn!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 september 2008 @ 10:52:16 #152
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_61370654
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:46 schreef Rewimo het volgende:
Bubsel, dat is fijn!
Heb minder spierspanning dus heb minder spier- en aanhechtingspijn in mijn benen. Dus ik ga nu vrij vaak met mijn camera op pad enzo .

Mijn eten ligt iig niet aan stress ofzo want dan had ik nu beter moeten kunnen eten maar dat is helaas helemaal niet zo .
  donderdag 4 september 2008 @ 11:14:47 #153
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61371122
Bew. Was FOK!forum beetje vergeten eigenlijk.
Stand van zaken: 101 kilo, 14 kilo afgevallen dus. Ga 3 keer per week naar sportschool voor cardio en krachttraining.
Oh noes!
  donderdag 4 september 2008 @ 11:19:00 #154
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61371236
jeetje jhvh! wat goed!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2008 @ 11:22:51 #155
13151 crew  Rewimo
pi_61371311
jhvh, dat is een prachtig resultaat
pi_61371344
jhvh, super resultaat al hoor
Ga zo door!!!
pi_61375043
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
Klopte bij mij absoluut niet. Met 2000 kcal per dag en borstvoeding ging er niks vanaf. Ook niks bij, dat gelukkig wel.

Wat vervelend dat je introductie zo tegenvalt Zeeltje. Het fijne van studeren is wel dat de groepsdruk vaak veel minder is dan op de middelbare school en dat mensen meestal volwassener naar elkaar toe gaan reageren. Als kun je er alsnog een stel kleuters van 30 bij hebben die per se bij elkaar in het groepje moeten zitten.

Goed zeg, 14 kilo al!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 4 september 2008 @ 17:30:11 #158
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61379832
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:52 schreef kwakveense het volgende:
knuf voor zeeltje...

helpt t misschien als je je realiseert dat eten t niet beter maakt? ik heb gelerd mn gevoelens op te schrijven en te vervangen door rationele gedachtes, ipv ze te vervangen door eten... maa rja, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

maarreh, op een vervolgopleiding ben je gelukkig veeeel minder afhankelijk van je "klas". je bent sowieso meer zelfstandg bezig... komt vast goed!
dankje..
ik heb een dagboek met daarin wat ik eet en hoe ik me voel maar ik krijg het niet onder controlle.
ik heb ook het idee dat ik mezelf niet ben. ik ben meestal wel vlot en praat met mensen maar ik voel me nu ontzettend alleen op school en de eerste paar weken ben je altijd met de klas en het voelt niet goed..

dankje miss_s bij jou ging het dus ook niet goed. nou bij mij qua groepje en klas alles.. pfff..

aan de ene kant wil ik gewoon helemaal niks eten maar dat is ook niet goed want dan weet ik dat ik een vreet bui krijgt...

oh ik heb trouwens gister superdik-superdun gezien.. iemand ook hier?
  donderdag 4 september 2008 @ 17:30:52 #159
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61379858
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:14 schreef jhvhprotocol het volgende:
Bew. Was FOK!forum beetje vergeten eigenlijk.
Stand van zaken: 101 kilo, 14 kilo afgevallen dus. Ga 3 keer per week naar sportschool voor cardio en krachttraining.
goedzo jhvh! en bubsel ook!
  donderdag 4 september 2008 @ 19:27:26 #160
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_61382597
Ik ben vandaag weer naar de internist geweest . En ik moet naar een professor in het UMC Utrecht. Die is op dat gebied dé dokter. Misschien heeft die nog een medicijn of operatie voor me.

Verder mag ik volgende week een prik in mijn bil laten zetten en vit d en calcium tabletten. Verder was hij tevreden
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 20:12:37 #161
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61383680
Ik was een paar maanden geleden zo enthousiast met mijn post hier, en zo ben ik het weer vergeten .
Maar zit nu dus op 19,5 kg gewichtsverlies, en ben al een maand of 2 op een 'vrij' stabiel gewicht van zo'n 83,5 kg. Het schommelt af en toe rond de 83 en dan 84. Ik sport niet meer (ben of te moe of te druk. Voor die vermoeidheid ben ik gisteren maar bloed wezen prikken) maar heb wel de discipline in mijn hol gekregen om bewust en gezond te eten. En om af en toe lekker te snaaien, heel af en toe dan. Mijn doel is om onder de 80kg te komen, maar daar heb ik op dit moment geen haast mee. Langzaamaan mag het er van mij af, op een tempo waar ik me heerlijk bij voel.
Ben van een BMI van 33 naar 26 geduikeld, dus stiekem is dit meteen weer mijn laatste post . Ik wou het toch even kwijt .
Succes voor de kanjers die zijn afgevallen en die het nog van plan zijn. I feel you!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 4 september 2008 @ 20:18:55 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61383849
Skaai! Wat goed zeg! Echt knap hoor!
pi_61392907
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben vandaag weer naar de internist geweest . En ik moet naar een professor in het UMC Utrecht. Die is op dat gebied dé dokter. Misschien heeft die nog een medicijn of operatie voor me.

Verder mag ik volgende week een prik in mijn bil laten zetten en vit d en calcium tabletten. Verder was hij tevreden
Klinkt goed Bubsel! Voel je je ondertussen ook al wat beter?
***Levi was here***
pi_61392956
Levi, hoe bevalt je nieuwe baan??
Die van mij is heel erg tof!
En ik heb een blauwe auto gekregen.
pi_61393166
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Levi, hoe bevalt je nieuwe baan??
Die van mij is heel erg tof!
En ik heb een blauwe auto gekregen.
Baan is leuk! Leuke collega's en toffe leidinggevenden.
Ben me nog druk aan het inlezen, blijft lastig zo'n eerste week, dat je niemand kent en nog niets weet.
Ik heb een laptop gekregen.

Maandag moet ik naar Arnhem, om met nog 183 andere nieuwe medewerkers (september schijnt qua nieuwe medewerkers hier de topmaand te zijn) een introductie te krijgen.
Programma: 's morgens praatjes, lunch, 's middags "sterrenslag" ( ) en daarna diner.
***Levi was here***
pi_61394502
Skaai, goed zeg!
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:00:39 #167
4177 Jojogirl
pi_61394701
Mooi dat alle nieuwe banen goed bevallen

Skaai, wat knap, zowat 20 kilo eraf
En jhvh gaat ook al zo lekker

Zeeltje

Bubsel, je blijft maar dokteren Gelukkig kan je er nog om lachen af en toe.
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:40:52 #168
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_61395640
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 08:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

Klinkt goed Bubsel! Voel je je ondertussen ook al wat beter?
Yep in mijn hoofd en ik loop een stuk beter

@Jojo idd we zeiden gister nog welk ziekenhuis heb je niet gehad . Maar wrs wordt er nu echt onderzocht wat er aan de hand is en wat we er eventueel nog aan kunnen gaan doen. Ik eet wel gezond maar gewoon te weinig. Ik wil ooit misschien ook aan kinderen beginnen en dan is het natuurlijk verre van ideaal wat ik eet.

En gewoon ik moet nog minimaal 50 jaar mee als alles goed gaat.
pi_61401419
Gisteren niet zo heel gezond gedaan bij mijn vriendje en nu is het weekend
Nog wel een keertje hardlopen maar verder ga ik niet op mijn eten letten
pi_61404320
Gisteren een fruitsalade gemaakt van fruit dat nodig op moest. Was erg lekker, maar er was nog best wat over. Dus ik wilde net nog een bakje nemen, was het -zoals te verwachten- helemaal kledderig.
Maar, geen nood, ik had nog een pak b-merk Optimeldrink (van de Jumbo) en ik heb er een heerlijke smoothie van gemaak.
***Levi was here***
pi_61421224
Waarom heb ik nooit eerder ontdekt dat brood roosteren erg lekker is

Vandaag trouwens veelste vroeg op (7 uur) dus maar braaf gaan lezen voor de colleges komende week
  zaterdag 6 september 2008 @ 09:44:13 #172
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61421465
wat onwijs braaf!! hihi

ik ben laat op, en ik moet straks repeteren en ik ken mn noten helemaal niet goed genoeg.... maar goed...we zien wel wat t wordt....

en ik heb dikke pijn in mn schouder, soort iets verrekt onder t schouderblad....bah... en nu loop ik 1 Evy les achter wnt ik heb dit weekend geen tijd. Maandag ga ik echt braaf les 9 lopen...
pi_61421572
Ach heb nu alweer een uur niets gedaan zometeen naar het reisbureau de laatste dingetjes regelen voor mijn reis naar london met kerst

Ik ga wel les 9 lopen vandaag , als die goed gaat sla ik de volgende 3 lessen over omdat ze hetzelfde zijn.

Oja en 3 kleine geroosterde boterhammen op met boter en kaas als ontbijt
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:36:48 #174
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61422104
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 09:57 schreef Miss_S het volgende:
Ach heb nu alweer een uur niets gedaan zometeen naar het reisbureau de laatste dingetjes regelen voor mijn reis naar london met kerst

Ik ga wel les 9 lopen vandaag , als die goed gaat sla ik de volgende 3 lessen over omdat ze hetzelfde zijn.

Oja en 3 kleine geroosterde boterhammen op met boter en kaas als ontbijt
ik heb t idee dat die herhaling j'uist belangrijk is om het op te bouwen...
pi_61422447
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb t idee dat die herhaling j'uist belangrijk is om het op te bouwen...
Ja dat is ook zo Maar ik ben al zo'n 3 jaar bezig met hardlopen dus genoeg herhaling

En we gaan een weekje naar Londen met kerst
En op kerstavond naar The Lion King op de eerste rang

[ Bericht 19% gewijzigd door Miss_S op 06-09-2008 11:06:42 ]
pi_61424808
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:51 schreef Levitation het volgende:
Ik heb 't druk op mijn werk en ben op vakantie geweest. Ben ook een beetje de vaste users (en mijn lijn-motivatie, kom juist aan) kwijt en reageer door dat alles wat minder frequent.
Same here, moet weer even wennen aan nieuw lesrooster, groepsles op de sportschool en alle verenigingsdingen die weer begonnen afgelopen week.
En ik ben ook aangekomen, weeg nu 86kg terwijl ik voor de vakantie nog even onder de 82kg zat. Nu ben ik een soort aanloop aan het nemen om maandag echt weer te beginnen (dus ben eigenlijk al begonnen met weer opletten, alleen sta ik mezelf nu nog wat meer toe) Vooral het opschrijven is weer wennen, ik vergeet het steeds en als ik er wel aan denk weet ik niet meer exact wat ik gegeten had.
pi_61426467
Ik vond het vorige week wel kunnen om een zakje snoep te kopen voor in een blikje op m'n bureau. Dat ging 2 dagen goed en de derde dag heb ik hem leeggeten. Nu met boodschappen doen maar geen drop of iets dergelijks gehaald. Heb er wel nog mee in m'n handen gestaan, maar toch netjes teruggelegd.
pi_61427398
Les 9 van Evy ging erg makkelijk, gemiddeld tempo van 7,3km/u
Dus maandag maar verder met les 13
pi_61433156
Hier ook iemand die ritme aan het zoeken is.
Bij mij komt het nu vooral doordat ik laat thuis ben (na 6 uur pas weg van mn werk en dan nog ruim een uur rijden) en mijn 2 uur fietsen per dag mis.
Morgenochtend weer lekker een stuk hard lopen en komende week maar eens kijken naar een sportschool in de buurt bij mijn werk.
pi_61435874
Hier komt er weer wat ritme in juist
En ik ben dus weer terug, aangezien de beeb er is en ik dus weer op een andere manier om mijn eten moet denken.
Aan de andere kant blijf ik een beetje offtopic omdat echt lijnen niet mag tijdens de borstvoeding en omdat mijn BMI hier stiekem niet hoort.

Vandaag wel weer wat gezonder gegeten dan afgelopen dagen, maar het was dan ook wel heel dramatisch Er staan hier overal koekjes en snoepjes en beschuit met muisjes en ik knabbelde vrolijk met alle visite mee en knabbelde ook vrolijk door als de visite weer weg was
pi_61435925
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:27 schreef freecell het volgende:

Er staan hier overal koekjes en snoepjes en beschuit met muisjes en ik knabbelde vrolijk met alle visite mee en knabbelde ook vrolijk door als de visite weer weg was
  zondag 7 september 2008 @ 21:06:38 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_61458265
ymme vroeg waar de vaste posters waren.

Ik neem aan dat ik daar een van ben en ben om verschillende redenen hier niet meer zo veel te vinden

Voor de dames die mijn laatste berichtjes gelezen hebben: het gaat inmiddels stukken beter
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 september 2008 @ 07:59:30 #183
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61466713
Het afvallen gaat bij mij echt asociaal snel, gister 99.6 op de weegschaal.. Onder de 100 ftw! Afvallen is koewl. Iedereen op school merkt het ook enzo. <3
Oh noes!
  maandag 8 september 2008 @ 08:01:39 #184
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61466725
Oh en ik heb FOK! beetje verwaarloost want eh, ik heb een vriendje. Alleen nu moet ik naar school, als ik terug ben zal ik even uitgebreid posten en al het geposte lezen!

Bas.
Oh noes!
pi_61466967
quote:
Op maandag 8 september 2008 07:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Het afvallen gaat bij mij echt asociaal snel, gister 99.6 op de weegschaal.. Onder de 100 ftw! Afvallen is koewl. Iedereen op school merkt het ook enzo. <3
Gefeliciteerd
Onder de 100 is wel een echte mijlpaal
pi_61467206
quote:
Op maandag 8 september 2008 07:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Woei!
  maandag 8 september 2008 @ 09:16:37 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_61467383
jhvh gefeliciteerd!

Op beide gebieden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61467863
Bah, het gaat even echt de verkeerde kant op.

En de weegschaal in de sportschool geeft aan dat ik 0.1kg ben afgevallen. Volgens die thuis bijna 9 (vreetbui van een paar dagen gehad dus weer wat erbij). Mijn broeken zitten ook ruimer, dus geloof die van thuis, maar
pi_61468155
Je moet altijd 1 weegschaal aanhouden marcb! Als je op verschillende weegschalen gaat wegen is het resultaat altijd dramatisch!

Ik heb honer en ik heb het koud En dat is al een paar dagen zo. Volgens de thermostaat is het hier 21 graden, maar ik geloof er niets van En dan nog vind ik 21 graden veroorzaakt door de verwarming een lekkerder soort warmte dan dit. Het tocht hier (belachelijk, we hebben dubbel glas en ik heb bijna niks openstaan) en het is gewoon kil. Brr.
En ik mag van mezelf de verwarming niet aan doen zolang het boven de 19 graden is in huis Maar misschien kan ik dat deze herfst veranderen naar 20, want tenslotte moet de kleine ook warm blijven

Qua honger: ik kan de hele dag door wel eten en het liefst zoet. Gelukkig heb ik een hele stapel druiven en appels, maar er is natuurlijk ook een grens aan de hoeveelheid druiven en appels die nog gezond zijn op een dag.

Ik ga maar eens een hemd aandoen geloof ik...
pi_61468206
quote:
Op maandag 8 september 2008 09:16 schreef Troel het volgende:
jhvh gefeliciteerd!

Op beide gebieden

Gefeliciteerd
pi_61470382
Vampje komt zich hier ook maar melden.... Eindelijk eens die ( minimaal) 15 kilo aan pakken....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 8 september 2008 @ 12:16:44 #192
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61470680
hoi vampje
  maandag 8 september 2008 @ 14:32:14 #193
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61473656
Iedereen bedankt. ;D En succes vampje, het gaat vast lukken.

Ik zit nu op school en heb honger. Kwam net een vriend van me naar me toe met de vraag of ik zin had om naar albert heijn te gaan, ik heb nee gezegd. Maar nu heb ik er achteraf gezien toch wel erg zin in. En dan zo'n lekker gehaktbalbroodje of frikandelbroodje die ik al maanden heb afgezworen. <3 Heeft iemand enig idee hoeveel kcal daar ongeveer inzit? Dat schrikt me wel af om er ooit nog zin in te hebben.
Oh noes!
  maandag 8 september 2008 @ 15:01:51 #194
4177 Jojogirl
pi_61474258
Welkom vamp, ern succes. Weet je al hoe je het aan wil pakken?

En jhvh, ik gok op iets van 400 kcal voor zo'n ding, als het niet meer is.

Hier nog steeds geen dieetnieuws. Eerst maar eens bevallen. Oja, ik ben nog steeds maar 7-8 kilo aangekomen in totaal, dus dat geeft hoop voor als ik bevallen ben.
pi_61474469
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:01 schreef Jojogirl het volgende:
Welkom vamp, ern succes. Weet je al hoe je het aan wil pakken?

En jhvh, ik gok op iets van 400 kcal voor zo'n ding, als het niet meer is.

Hier nog steeds geen dieetnieuws. Eerst maar eens bevallen. Oja, ik ben nog steeds maar 7-8 kilo aangekomen in totaal, dus dat geeft hoop voor als ik bevallen ben.
De kleine houdt het uit in je buik he? Hoe gaat het met je?

Ben net terug van huwelijksreis en een halve kilo afgevallen Heerlijke vakantie gehad

Freecell, ik heb het ook koud
pi_61475359
Dank voor het welkom!
Ik ga denk ik dat SHE gebeuren eens proberen....
Sonja heb ik ook ooit eens een paar keer geprobeerd...De eerste keer de eerste week veel kwijt geraakt en toen alleen maar honger geleden...En daarna nooit meer serieus op kunnen pakken!
Ik ben ik januari bevallen en zit nu volgens mij boven het gewicht wat ik had toen ik hoog zwanger was!
pi_61475369
En ik heb het juist bloedheet!!
Zal wel komen door dat heerlijke speklaagje wat ik meezeul!
  maandag 8 september 2008 @ 16:49:54 #198
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61476500
Ik doe geen dieet, en val goed af. Bevalt me prima. Ik heb geen dieet nodig om te weten wat ik moet laten staan en wat ik gerust kan eten. Ik vind dit veel prettiger, ik bepaal mijn eigen structuur en bepaal zelf wat ik eet. Ik krijg me niks voorgeschreven.
Oh noes!
pi_61476809
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ik doe geen dieet, en val goed af. Bevalt me prima. Ik heb geen dieet nodig om te weten wat ik moet laten staan en wat ik gerust kan eten. Ik vind dit veel prettiger, ik bepaal mijn eigen structuur en bepaal zelf wat ik eet. Ik krijg me niks voorgeschreven.
Das ook mijn uiteindelijke bedoeling..... Nu hek gewoon een soort van stok achter de deur nodig.... Dit mag je wel, dat mag je niet. Punt uit klaar!

Mijn "met mate" is een beetje weg!
  maandag 8 september 2008 @ 17:17:51 #200
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61477080
oh gotte, nou hier dus echt een ramp..
dadelijk uit eten.. normaal gesproken moet dat iets leuks zijn maar ik zit al op de site te kijken naar de menu en uit te rekenen wat ik kan hebben of niet.. blergh.. maar fijn dat het hier bij de meeste goed gaat!
  maandag 8 september 2008 @ 17:24:58 #201
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61477264
tsja, ik doe dat dus nooit als ik uit eten ga...

dat is de enige reden dat ik t nu al een jaar volhoud...als ik het idee heb dat ik leuke dingen niet meer mag, of nooit meer een (bijvoorbeeld) frikandelbroodje mag dan had ik t na een maand of twee wel opgegeven... ik neem dat soort dingen af en toe gewoon, en ik ga als ik uit eten ga niet calorieën tellen. ik let hooguit op dat ik niet té veel brood en patat eet ofzo...
pi_61477485
Denk dat ik als ik uit eten ga er ook niet op let heur!!
En zo vaak gebeurd dat niet, dus moet geen ramp zijn toch?
  maandag 8 september 2008 @ 18:10:30 #203
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61478340
ik let er normaal gesproken ook niet op.. maar ik voel me zo niet goed in mijn vel, en dat ik me gewoon schuldig voel bij elke hap die niet gezond is voor me. en het is ook niet zo dat ik elke calorie aan het tellen ben maar meer aan het kijken ben van wat het verstandigste is om te eten..
pi_61478559
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:17 schreef Zeeltje het volgende:
oh gotte, nou hier dus echt een ramp..
dadelijk uit eten.. normaal gesproken moet dat iets leuks zijn maar ik zit al op de site te kijken naar de menu en uit te rekenen wat ik kan hebben of niet.. blergh.. maar fijn dat het hier bij de meeste goed gaat!
Het moet wel leuk blijven he, gewoon gezonde keuzes maken maar niet teveel er over nadenken

Vandaag heb ik trouwens wel heel slecht gedaan
Tot 6 uur vanavond heb ik maar 2 boterhammen op en 1 appel
  maandag 8 september 2008 @ 21:56:48 #205
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61485387
Oh wat slecht dit. Ik heb voor het eerst in weken toegegeven aan mijn drang naar lekker eten. Ik ben naar de Albert Heijn gegaan en heb truffelpepernoten, casavechips, tijgernootjes en een of ander magnetron iets gekocht. Slecht, slecht. Emotionele instabiliteit is niet goed voor me eetpatroon. XD Nja ik ga nu niet dramatisch doen over dat het is gebeurt, ik heb er iig van genoten.
Oh noes!
  maandag 8 september 2008 @ 22:12:53 #206
4177 Jojogirl
pi_61486042
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:14 schreef octopussy het volgende:

[..]

De kleine houdt het uit in je buik he? Hoe gaat het met je?

Ben net terug van huwelijksreis en een halve kilo afgevallen Heerlijke vakantie gehad

Freecell, ik heb het ook koud
Welkom terug Leuke huwelijksreis gehad? En dat je het hier koud vindt na je tropische oord verbaast me niet, het weer is pet, daar heb je niets an gemist.

En wat betreft de beeb, ik ben pas de 19e uitgerekend dus hij/zij heeft nog de rest van de maand de tijd

Als ik uit eten ga, ga ik ook niet van te voren de kaart doorspitten op wat wel en niet mag. Ik kies wel bewust, als ik meerdere dingen lekker vind en niet kan kiezen, neem ik de magerste optie, maar je gata uit eten voor je lol, dus caloriën tellen daar doe ik niet aan.

En Bas, een keertje uit de band springen kan best, je zal heus niet meteen kilo's aankomen. Morgen gewoon weer schouders eronder en verder gaan, je bent prima op weg.
  dinsdag 9 september 2008 @ 09:26:00 #207
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61491989
gister heb ik dus gewoon verrassing menu gepakt. eenmaal daar had ik ook schijt aan alles..
maar heb geen toetje gehad.

vandaag weers eens goed opletten
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:13:44 #208
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61492844
heb je genoten zeel? das t belangrijkste toch!
pi_61493254
Ik neem meestal het verrassings toetje van alles een beetje
Zometeen maar weer eens brood gaan roosteren, heb alweer honger

Ik ga zo de tuin in en stof van college doornemen
pi_61493569
Toetjes zijn lekker
Hier blijft het gewicht ongeveer hetzelfde. Al een weekje ongeveer stabiel op 66,5/67. Iets meer dan direct na de bevalling, maar als je ziet wat ik eet is dat echt een wonder Ik knaag echt op alles wat ik tegenkom en ik houd maar honger
  dinsdag 9 september 2008 @ 14:16:59 #211
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61498581
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:56 schreef jhvhprotocol het volgende:
Oh wat slecht dit. Ik heb voor het eerst in weken toegegeven aan mijn drang naar lekker eten. Ik ben naar de Albert Heijn gegaan en heb truffelpepernoten, casavechips, tijgernootjes en een of ander magnetron iets gekocht. Slecht, slecht. Emotionele instabiliteit is niet goed voor me eetpatroon. XD Nja ik ga nu niet dramatisch doen over dat het is gebeurt, ik heb er iig van genoten.
Resultaat vanochtend op de weegschaal: 101.4. Goddamnit.
Oh noes!
  dinsdag 9 september 2008 @ 14:24:34 #212
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61498788
De beste keuze die ik afgelopen weken gemaakt heb : De sloten cocacola vervangen door water. Ging soms wel een fles per dag doorheen! Samen met minder tussendoortjes ben ik al 7 kilo afgevallen in een paar weken. Doe nieteens wat geks verder.

Kut cola
pi_61500434
Waarom wil ik ook alles in een keer heb er hoofdpijn van gekregen
Vandaag druk geweest met boeken voor de uni te lezen, alle praktijkuren ingeroosterd (in komende 2 weken) en ook nog een afspraak gemaakt om commissievergadering bij te wonen
pi_61501468
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 14:24 schreef PoepSnoet het volgende:
De beste keuze die ik afgelopen weken gemaakt heb : De sloten cocacola vervangen door water. Ging soms wel een fles per dag doorheen! Samen met minder tussendoortjes ben ik al 7 kilo afgevallen in een paar weken. Doe nieteens wat geks verder.

Kut cola
Ik hoop dat dat hier ook zoveel gaat schelen!
Ik leefde zowat op cola!!

+ allerlei vreeterij wat ik nu verbannen heb!
  dinsdag 9 september 2008 @ 16:29:19 #215
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61502000
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:10 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat hier ook zoveel gaat schelen!
Ik leefde zowat op cola!!

+ allerlei vreeterij wat ik nu verbannen heb!
Een fles cola is over de 800cal, das ruim 1 derde van wat je mag in een dag. als je hard werkt

Het zou verboden moeten worden want het is wel lekker...
pi_61502106
Pfff..... damoet hier dan ook wel wat gaan schelen jah!
pi_61503636
Zo, net eerst naar de huisarts geweest daarna sporten. Het sporten vond hij goed, maar of ik niet naar een diëtist wilde

Alleen de vermoeidheid die ik heb moet weg, zo niet mag ik weer een rondje ziekenhuis doen
pi_61504099
Zo, ik heb ook eens tijd..

ik val geloof ik langzaam af, maar ik heb ook weinig tijd om te eten op school..
Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik ook op school kan fitnessen, dus ik denk dat ik eens ga kijken of het wat voor mij is..
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:24:19 #219
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61504919
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:13 schreef kwakveense het volgende:
heb je genoten zeel? das t belangrijkste toch!
ik heb inderdaad genoten en heb een leuke avond gehad..

vandaag heb ik mijn 2 liter water al op en voor de rest goed bezig.
Vanmorgen woog ik dus 80,2kg en dat heb ik nooit gehad.. dus kan wel zeggen dat het mijn hoogste gewicht is.. en ik heb alitjd gezegt dat ik nooit die 80 wil zien..

probleem is alleen dat ik echt nooit kan sporten.
maandag moet ik school tot 5 uur en 6 uur werken tot 9 uur.
dinsdag moet ik school tot 6 uur en s'avonds werken
woensdag heb ik culturele dag en dat varieert nogal qua tijden
donderdag tot 4 uur school en s'avonds werken
vrijdag tot 5 uur school en s'avonds werken
zaterdag is de enige vrije dag maar dan moet ik het huis poetsen en was doen enz
zondag overdag school ( moet ook een keer hw maken ) en s'avonds werken..

en met zo'n drukke schema val ik nog niet af.. pfff
pi_61504976
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:24 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

ik heb inderdaad genoten en heb een leuke avond gehad..

vandaag heb ik mijn 2 liter water al op en voor de rest goed bezig.
Vanmorgen woog ik dus 80,2kg en dat heb ik nooit gehad.. dus kan wel zeggen dat het mijn hoogste gewicht is.. en ik heb alitjd gezegt dat ik nooit die 80 wil zien..

probleem is alleen dat ik echt nooit kan sporten.
maandag moet ik school tot 5 uur en 6 uur werken tot 9 uur.
dinsdag moet ik school tot 6 uur en s'avonds werken
woensdag heb ik culturele dag en dat varieert nogal qua tijden
donderdag tot 4 uur school en s'avonds werken
vrijdag tot 5 uur school en s'avonds werken
zaterdag is de enige vrije dag maar dan moet ik het huis poetsen en was doen enz
zondag overdag school ( moet ook een keer hw maken ) en s'avonds werken..

en met zo'n drukke schema val ik nog niet af.. pfff
Dat zijn inderdaad lange dagen, hoe laat moet je in de ochtend beginnen?
Anders kan je van te voren sporten, worden het wel nog langere dagen maar je krijgt er ook meer energie van
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:40:40 #221
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61505283
elke dag om 9 uur.. ik heb een rot rooster met veel tussen uren..En in die tussen uren kan ik ook niet sporten omdat ze daarvoor weer te kort zijn..
pi_61505307
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:40 schreef Zeeltje het volgende:
elke dag om 9 uur.. ik heb een rot rooster met veel tussen uren..En in die tussen uren kan ik ook niet sporten omdat ze daarvoor weer te kort zijn..
Veel maar een rondje gaan wandelen dan in die tussenuren, zeker met dit weer

Ik heb zondag trouwens een workshop buikdansen om te kijken of ik het echt wil gaan doen
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:14:54 #223
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61506152
Ja ik loop opzich dan wel maar echt een wandeling kan niet echt. Is ook slecht voor mijn portemonee aangezien de stad op loopafstand is en mijn school omsingeld is door winkels haha
pi_61506622
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:14 schreef Zeeltje het volgende:
Ja ik loop opzich dan wel maar echt een wandeling kan niet echt. Is ook slecht voor mijn portemonee aangezien de stad op loopafstand is en mijn school omsingeld is door winkels haha
Waarom kan een echte wandeling niet?
En hoe slecht het voor je portemonee is ligt aan jezelf windowshoppen is ook leuk
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:50:52 #225
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61507160
nja als dat een echte wandeling is, dan wandel ik al..maar voor mij idee niet voldoende.
pi_61507183
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:50 schreef Zeeltje het volgende:
nja als dat een echte wandeling is, dan wandel ik al..maar voor mij idee niet voldoende.
Gewoon beetje sportief doorlopen en armen bewegen voelt het iets echter voor jezelf misschien
pi_61525607
Jij ook al zo druk Zeeltje! Wat doe je voor opleiding?
Val je niet af als je verder gewoon netjes blijft eten?

Ik heb afgelopen weekend vettig gegeten. Dat doe ik dus liever ook niet meer. Het lijkt wel of mijn darmen er helemaal niet meer tegenkunnen. Ik merk het als als ik bijvoorbeeld kippenpootjes eet in plaats van kipfilet. Herkenbaar?
  woensdag 10 september 2008 @ 16:27:17 #228
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61526584
nou niet met kippenpootjes, maar wel met echte vette dingen zoals patat...
pi_61529561
Vanavond ook voor het eerst sporten deze week
Toch maar even iets meer tijd aan school deze eerste weken besteden en dan weer een goed sportritme
  woensdag 10 september 2008 @ 19:59:46 #230
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61532185
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:46 schreef appelsap het volgende:
Jij ook al zo druk Zeeltje! Wat doe je voor opleiding?
Val je niet af als je verder gewoon netjes blijft eten?

Ik heb afgelopen weekend vettig gegeten. Dat doe ik dus liever ook niet meer. Het lijkt wel of mijn darmen er helemaal niet meer tegenkunnen. Ik merk het als als ik bijvoorbeeld kippenpootjes eet in plaats van kipfilet. Herkenbaar?
ik doe een hoge kunsten in utrecht.
Maar heb het momenteel vooral druk met werken. Vooral samen veel heeft gekost.
En momenteel val ik niet echt af.. ook al eet ik gezond
pi_61538882
Na dit koekje stop ik met snoepen
Heb jaren lang niet gesnoept, dus moet nu ook weer lukken....
  donderdag 11 september 2008 @ 14:16:52 #232
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61550112
Wat trouwens voor mij ook werkt, ja misschien ook niet omdat het weinig verschil maakt. Maar het doet me geloven dat ik goed bezig ben.

Alle roltrappen vermijden, gewoon alleen maar normale trappen nemen
pi_61556990
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:16 schreef PoepSnoet het volgende:
Wat trouwens voor mij ook werkt, ja misschien ook niet omdat het weinig verschil maakt. Maar het doet me geloven dat ik goed bezig ben.

Alle roltrappen vermijden, gewoon alleen maar normale trappen nemen
Die kleine dingen zijn altijd goed, ik heb alleen bijna alle colleges op de begane grond

Vandaag 3 boterhammen op, wat voor mij veel is maar als het helpt om vanavond niets meer te eten is het goed
  donderdag 11 september 2008 @ 19:36:28 #234
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61558644
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Die kleine dingen zijn altijd goed, ik heb alleen bijna alle colleges op de begane grond

Vandaag 3 boterhammen op, wat voor mij veel is maar als het helpt om vanavond niets meer te eten is het goed
Ik krijg dan altijd voor het slapen gaan weer honger, en dan is het kwaad snel geschied
pi_61559249
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:36 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Ik krijg dan altijd voor het slapen gaan weer honger, en dan is het kwaad snel geschied
Ik eet altijd rond 5 uur al dus krijg rond half 9 honger, maar nu eet ik dan gewoon wat sla
  donderdag 11 september 2008 @ 21:57:59 #236
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61562557
@Zeeltje, succes met je rooster. Alle respect voor, ik denk niet dat ik dat vol zou houden En je portomonnee gewoon niet meenemen als je gaat wandelen En misschien zit je met afvallen even op een stilstand? Heb ik ook bijna 2 maanden lang gehad in het afgelopen jaar, er wilde gewoon ff niets af, hoe gezond ik ook at. Maar wel blijven doorzetten

@appelsap, ik merk dat ook wel met vette dingen. Mijn ingewanden gaan gelijk protesteren. Dan besef je pas hoe slecht die zooi voor je lichaam is Al ligt het er met kippenpootjes natuurlijk net aan hoe je ze klaarmaakt

Hier ook wat zwakke (vr)eetmomenten gehad maar gewicht blijft stabiel ipv dat ik aankom

Mijn dieet bestaat momenteel vooral uit:
Ontbijt: volkoren cornflakes
Lunch: soep of bordje gestoomde groenten (van de bedrijfskantine, terwijl mijn collega's bordenvol patat halen en commentaar leveren op mijn heerlijke gestoomde groente )
Tussendoortje: fruit (druiven, jammie)
En als avondeten bijvoorbeeld scrambled eggs (eiwit voor de verbranding) met volkoren brood en eventueel bonen in tomatensaus.

In het weekend heb ik vaak wat griekse yoghurt met walnoten en honing en wat fruit erbij. Vooral blauwe bosbessen of ananas is er erg lekker bij

Verder (zoals het hoort hier in Groot-Brittanie) veel thee. Ik doe er honing in ipv suiker en het vult goed als je lekkere trek krijgt. Ik probeer momenteel wel wat meer van de frisdrank af te blijven. Het is heel verleidelijk om op werk even een lekker koud blikje te halen Maar gelukkig hebben ze ook lekker fris koud water En nu zit ik lekker aan de druivensap

De komende twee weken weer ff extra mijn best doen om nog wat kwijt te raken. De 24ste kom ik namelijk weer even naar Nederland. En als het goed is (moet allemaal nog kortgesloten worden) kan ik op de terugreis mijn kat dan eindelijk naar Schotland meenemen Die moest nog 6 maandjes wachten vanwege vaccinatieregels, heb hem zo gemist!
pi_61571015
Vandaag mag ik weer voor- en tussenschoolse opvang doen, dus beetje raar ritme
Om half 7 ontbeten met special k en halfvolle melk + een peer
En om half 10 2 bruine boterhammen geroosterd

Zometeen dus weer naar mijn werk en dan kijken als ik om half 2 thuis ben of ik weer honger heb.
Anders wacht ik gewoon tot het avondeten......
pi_61586053
Nou, terug van heel lang weggeweest...

2,5 jaar geleden ben ik begonnen met afvallen en was ik binnen een aantal maanden al 10 kilo kwijt. Ik voelde me fitter, lekkerder in mn vel zitten en veel vrolijker.

Een half jaar later kreeg ik een vriend. Ik liet alles gaan en de kilo's vlogen er langzaam maar zeker ook weer aan.

Nu, 2,5 jaar later, weeg ik meer dan dat ik ooit heb gedaan. Vanavond ging ik naar de winkel om een hele mooie broek te passen. Ik ben in die 2 jaar van maat 42 naar 46 gegaan ( ) maar zelfs de 46 paste ik niet. Ik deed m'n egen kleding weer aan en keek naar mezelf in de spiegel. Wat zie ik er uit. Een schim van wat ik kán en wil zijn. Als ik echt mijn best doe, gezonder eet, meer beweeg etc., kan ik echt een prachtig lichaam hebben. Geen hoogmoed, echt niet. Maar ik heb een prachtig zandloperfiguur en mooie heupen. Maar nu? Ik zie er niet uit. Teveel vet, het is walgelijk.

Dus ik check mezelf weer in hier, in dit topic. Mijn vriend gaat me ook goed helpen (als hij lekker eten koopt verstopt hij het). Ik ga elke dag oefeningen doen, 2 liter water drinken, gezonder eten en als ik een tussendoortje eet, is het iets wat niet teveel vet/kalorietjes heeft.

Dat ik de laatste tijd veel ben aangekomen... tja, ben overspannen geweest en dan zat ik op de bank m'n verdriet weg te vreten. Beetje jammer, had ik beter niet kunnen doen. Maargoed, daar kan ik nu niks meer aan doen, dat is geweest, en nu ga ik er weer helemaal voor.

Dus! Gezellie gezellie...!
Tralalalaaa
pi_61588307
Welkom T_A_P en succes. Kom je ook hier in het lijstje?

Ik ben al redelijk gewend aan mijn bitje, en bijhouden wat ik eet lukt ook alweer aardig. Nu nog overschakelen naar gezond eten
pi_61588660
Welkom (terug) A_T_P

Mijn vriendje doet ook mee met mijn niet snoepen
pi_61595406
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
Welkom (terug) A_T_P

Mijn vriendje doet ook mee met mijn niet snoepen
Dat is nieuw! Goed nieuws joh!
pi_61595457
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 09:20 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is nieuw! Goed nieuws joh!
Eigenlijk snoept hij zelf ook niet, alleen als we bij zijn ouders zijn snoepen we. Dus dat moest makkelijk genoeg af te leren zijn

Wat zullen we toch slank worden als we samen gaan wonen
pi_61595554
Zeeltje, jammer dat er dan zo weinig tijd overblijft! Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op.

JX wat fijn dat je stabiel blijft. En die collega's lekker laten lullen.
Over de kippenpootjes, wij doen ze altijd in de oven dus dat zou dan niet eens heel vettig moeten zijn.

T_A_P, dat zijn goede voornemens! Succes.

Ik ben zo blij, ik woog vanmorgen onder de 80, gewoon 79,5!
Inmiddels dus 6,5 kg eraf. Ik begon dus met 86kg
Ik voel me in vergelijking met 6 weken geleden ook duidelijk een stuk fitter en lichter. Zo fijn is dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door appelsap op 13-09-2008 12:53:26 ]
pi_61598151
Vriendlief moet nog een weegschaal kopen, ik heb geen idee wat ik nu weeg, in ieder geval niet wat ik wil wegen Hij gaat dit aankomende week doen. Het is zo'n schat.
Mijn streefgewicht is 60, maar laten we eerst maar even uit gaan van 75. Ik weeg nu 85 (als het niet meer is, ik weet bijna wel zeker van wel).
Zodra ik weet hoeveel ik weeg kom ik in het lijstje te staan

appelsap, de vorige keer toen ik aan het afvallen was begon ik ook rond de 85, en dan ben je zo gelukkig als de weegschaal onder de 80 kg zit! gefeliciteerd!
Tralalalaaa
pi_61598754
Ik ben jarig vandaag gister feestje gehad maar vanavond nog een veel groter feest NORMAAL BZB EN MOOI WARK
pi_61606768
Gefeliciteerd
Tralalalaaa
  zaterdag 13 september 2008 @ 20:01:47 #247
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61606960
gefeliciteerd riann!

TAP: ik kom van 96, en ik wil zó graag naar onder die 80 (hang nu al weken rond de 82/83) lijkt me een hele belangrijke grens ook voor mij. t werd een beetje te obsesseif met wegen en teleurstellingen alleen, dus ik mag me nu maar 1 keer per week nog wegen...
pi_61608993
Gefeliciteerd Riann

Ik kom van de 99 en wil ook onder de 80. Helaas ben ik de afgelopen maanden alleen aangekomen ipv afgevallen. Woog in juli nog 81,7kg en nu 85kg Dus nu ook weer aan de slag om af te vallen tot onder de 80.
pi_61612100
kwakveense: de vorige keer was ik best obsessief bezig met de weegschaal... ik dronk altijd 's avonds een 2 literpak water leeg, en dan moest ik snachts vaak naar het toilet. En dan als ik weer wat kwijt was ging ik me alweer wegen.... belachelijk eigenlijk (vind ik nu).
Ik ga het nu 1 keer per week doen.
Tralalalaaa
pi_61651834
Jezus, ik ben me echt helemaal rot geschrokken!!! Ik ging op de weegschaal staan.... ik weeg 100 kg. Tranen schoten in mn ogen. Verdomme, 2 jaar terug woog ik op z'n hoogst 85 kg ofzo. En nu zit ik daar zelfs ver boven.

Ik heb de 100 gehaald... nou die kilo's gaan er dus mooi weer vanaf.

Ik sta nu ook in het lijstje en zal volgende week ofzo wel weer updaten.
Tralalalaaa
pi_61652179
quote:
Op maandag 15 september 2008 18:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jezus, ik ben me echt helemaal rot geschrokken!!! Ik ging op de weegschaal staan.... ik weeg 100 kg. Tranen schoten in mn ogen. Verdomme, 2 jaar terug woog ik op z'n hoogst 85 kg ofzo. En nu zit ik daar zelfs ver boven.

Ik heb de 100 gehaald... nou die kilo's gaan er dus mooi weer vanaf.

Ik sta nu ook in het lijstje en zal volgende week ofzo wel weer updaten.
Da's schrikken idd

Maar je gaat het allemaal weer kwijtraken
  maandag 15 september 2008 @ 18:41:48 #252
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61652400
Hallo, het is niet veel veranderd hier.. nog steeds rustig..
Ik ben bezig al 1 week met atkins dieet. Ja ik weet het, afgelopen maand met verschillende bezig geweest, maar bij deze voel ik me wat fijner in mijn vel.

take_a_picture, welkom hier, inderdaad wat je bij hebt gekregen moet er ook weer af! toch? 1 x per week op de weegschaal is voldoende, heb ik nu ook geleerd. Bij atkins krijg je zo'n dagboek voor 120 dagen, en elke week moet je je resultaten opschrijven.

tuurlijk is dit echt voor mensen die aan het afvallen zijn en geen disciplines hebben zoals ik haha
pi_61652804
Dat is wel even schrikken T_A_P maar nu je weet hoe je er voor staat kan je er ook weer tegen aan
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:03:50 #254
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61668096
TAP: kop op hoor! het kan er echt weer af. ik kom ook vanaf de 96!
pi_61673493
succes T.A.P. komt allemaal wel goed. neem er de tijd voor en probeer niet te geforceerd af te vallen.
Ook ik weet hoe het is om te schrikken van de schaal....
(komt van een BMI van >35 en een gewicht van 119.8 kg.... dat getal staat in mijn geheugen gegrift....)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61677632
Het is echt heel stom, nu ik weet hoeveel ik weeg let ik er bizar veel op.
Ik heb nog weleens last van dwanggedachten (1 van de redenen dat ik overspannen raakte) en overal waar ik nu zit of loop denk ik, 'ik weeg 100 kilo en iedereen kan het zien'. Ik moet daar echt mee ophouden.

Vriendlief heeft meteen een hometrainer voor me aangeschaft (nouja, van gezamelijke rekening, maar lief dat hij dat uit zichzelf doet). Hij helpt me zo goed!!

Ik ga er ook de tijd voor nemen. Maar volgend jaar wil ik sowieso wel veel kwijt zijn. We willen ergens volgend jaar trouwen en dan wil ik wel weer wat strakker in mn vel zitten. Ik hoef echt niet graatmager te zijn hoor, maar ik wil gewoon wat fitter zijn en dus strakker in mn lichaam zitten. En ik weet dat ik het wel kan Alleen tja, hoe lang kan zoiets duren

Heeft iemand nog tips qua eten oid? Ik wil geen speciaal dieet volgen, ik let gewoon meer op wat ik eet, ook qua tussendoortjes, ik drink genoeg en ik beweeg genoeg.
Tralalalaaa
pi_61678048
Bij mij hielp het heel erg door ook vooral te kijken naar wat ik als avondeten at. Ik vond een normale avondmaaltijd namelijk gewoon een normale avondmaaltijd. Maar een bord vol eten kan 400 of 1200 kcal zijn. misschien handig om daar wat op te letten?
Bij mij hielp het om véél meer groenten te gaan eten en minder aardappels/pasta en ander vlees (of af en toe eens geen vlees).
pi_61678177
Okee dan, thanks!!!
Tralalalaaa
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:26:59 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61679473
ik schrijf alles op wat ik eet, minimaal 5 dagen in de week, uitgezonderd vakanties. het helpt mij enorm om te zien wat ik wegwerk, soms realiseer je je niet wat iets aan vodingswaarde heeft.
ik plan tegenwoordig niet meer echt mijn maaltijden met mn eetdagboek, tenzij t een poosje niet zo goed gaat, maar vul meestal achteraf in. ik probeer dus 5 dagen ind e week 1400 ckal te eten, en ik mag 2 dagen maximaal per week doen wat me goeddunkt, of lekker uit eten gaan etc. dan hoe fik niet op te letten maar ik doe t vaak wel...

ik gebruik www.valtaf.nl, kun je een gratis profieltje aanmaken...

ben nu ongemerkt haast al een jaar bezig, en 14 kilo kwijt...
pi_61686636
T_A_P, dat is wel even schrikken als je ineens een stuk zwaarder blijkt te zijn. Ik zou toch proberen om positief te denken. Als je een beetje doorzet kan je over een paar weken zeggen van: goh toch al weer 5 kilo eraf! En wat lief dat jouw vriend je zo steunt.

Ik vind het persoonlijk erg handig om wel bij te houden hoeveel calorieën je binnenkrijgt, want op die manier kan je jouw eetpatroon aanpassen. Soms blijken dingen toch niet zo gezond/ongezond te zijn als je dacht.
Inmiddels weet ik ongeveer wel wat ik per dag binnenkrijg dus ik hou het niet meer zo bij. Maar als ik een dag wat anders eet dan normaal, wat vettiger bijvoorbeeld dan kijk ik wel even na hoe het precies zit.
Waar ik op let, is dat ik wel bepaalde gezonde lekkere dingen zoek om mezelf mee te verwennen.
Zo ben ik zelf echt gek op fruit. Ik maak er regelmatig een lekkere smoothie of fruitsalade van. Voor mij geven dat soort dingen ook voldoening heb ik gemerkt. Eerder deed ik dat helemaal niet, dan at ik liever een stuk chocolade bijvoorbeeld.
pi_61688853
Dankjewel, ik ga al die dingen wel in mn hoofd opslaan Ik ben nu ook lid van die valtaf website en heb m nu als startpagina
Tralalalaaa
pi_61728009
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:50 schreef Liejannuh het volgende:
Een berichtje van Jojo:
Zwangerschap en geboorte deel 402
Tjeetje wat een bericht. Dat moet wel enorm schrikken zijn geweest voor ze. Hopelijk komen ze snel in rustiger vaarwater en kan het allemaal een beetje bezinken.
***Levi was here***
pi_61734805
quote:
Een berichtje van Jojo:
Ah, je bent me net voor
pi_61735076
quote:
Een berichtje van Jojo:
da's schrikken. Erg heftige dagen voor hun.
pi_61735413
Ik schrok ook heel erg toen ik het las op mijn werk, wat zullen dit onwerkelijke en heftige dagen zijn voor hun..
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:03:05 #267
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_61753358
Hoi Piepeloi, ik kom weer ff spammen

Vanmorgen weer ff bij de dieetiste op de weegschaal geweest en ik ben de magische 20 kilo grens voorbij, ben begonnen op 126.8 en zat vanmorgen op 105.2 kilo

En dat voelt zo zalig, had laatst een nieuwe winterjas nodig, tot voor kort moest ik daarvoor altijd naar zaken die grote maten hadden, maar nu kon ik gewoon de intersport inlopen en een xxl jas kopen, was het beste gevoel in jaren
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_61753707
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef Klonk het volgende:

Vanmorgen weer ff bij de dieetiste op de weegschaal geweest en ik ben de magische 20 kilo grens voorbij, ben begonnen op 126.8 en zat vanmorgen op 105.2 kilo

En dat voelt zo zalig, had laatst een nieuwe winterjas nodig, tot voor kort moest ik daarvoor altijd naar zaken die grote maten hadden, maar nu kon ik gewoon de intersport inlopen en een xxl jas kopen, was het beste gevoel in jaren
hier wil ik toch even op reageren:

wat goed
Gefeliciteerd met de goede weg en het goede gevoel
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 19 september 2008 @ 11:18:24 #269
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61753820
Top Klonk!!!

Ik schrok ook van het berichtje van Jojo, het zette me even ruim vier jaar terug Ik denk veel aan hen, hoop dat ze snel duidelijkheid hebben en alles een plaatsje kunnen geven...

Voor de rest vind ik mijn draai helemaal niet Ben wel weer aan het volleyballen, maar kom door teveel werk niet aan rennen toe...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61754218
Gaat lekker Klonk!

Sjeen, balen! Blijft het zoveel werken of gaat het er binnenkort wel weer inzitten om weer te gaan rennen?

Hier schommel ik rustig omhoog Maar nu wel weer wat aan het opletten. Het gaat om de dag goed: dagje gezond en lekker eten en dan weer een dagje extreme honger de hele dag en alles opeten wat zoet is.
Vandaag een goede dag Tot nu toe ontbeten met 2 boterhammen en daarna nog een sinaasappel gehad en heel veel thee. Straks maar eens gaan lunchen
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:46:18 #271
4177 Jojogirl
pi_61765618
I'm back! Bevallen en al, dus het terugplooien mag beginnen

En aangezien Isis nog in het ziekenhuis ligt, ga ik de komende tijd genoeg energie verbruiken. Nadeel is dat ik een keizersnede heb gehad en dus nog rustig aan moet doen met bewegen.
pi_61769583
Argh argh argh, het is zó walgelijk lastig om te letten op wat je eet als je niet kan koken .
pi_61771893
Jojo , rustig aandoen he?
pi_61772336
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:46 schreef Jojogirl het volgende:

En aangezien Isis nog in het ziekenhuis ligt, ga ik de komende tijd genoeg energie verbruiken. Nadeel is dat ik een keizersnede heb gehad en dus nog rustig aan moet doen met bewegen.
Hey Babe!!!!

Welkom thuis, zeg maar

Doe lekker rustig aan, verwerk alles op je dooie akkertje en probeer lekker zoveel mogelijk bij de kleine meid te zijn... hoe is het inmiddels met haar?

Kus! Van René en mij
-edit-

al gelezen in OUD fijn dat het allemaal voorspoedig gaat
Ja doei.
  † In Memoriam † zaterdag 20 september 2008 @ 07:03:40 #275
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61775028
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef Klonk het volgende:

Lekker is dat he , gewoon een willekeurige winkel instappen en iets uit het rek pakken wat goed zit. Ik moest altijd naar een M&S of grote maten afdeling van de H&M maar volgens mij ben je dan gedoemd om vormeloze kleding te dragen. Nu niet meer .
Gefeliciteerd met je 20kg eraf
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_61780880
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:46 schreef Jojogirl het volgende:

Welkom terug
Doe rustig aan, je lichaam (en je hoofd) heeft een hoop te verduren gehad, gun jezelf de tijd om het te laten bezinken.
knuffel
pi_61793676
Welkom terug jojo!

En wat de andere dames zeggen, doe het rustig aan, en laat alles eerst maar eens rustig bezinken.

Ik heb gisteren de grenzen van mijn conditie opgezocht, met zes anderen heb ik een skatetocht gereden die zo rond de 90 kilometer was.
Ik kreeg na afloop een complimentje van een van de heren die meewas, dat ik hem zo met twee vingers in de neus had uitgereden, en dat hij dat niet vaak zag bij een vrouw..
Met andere woorden, het reed heerlijk, ik was niet echt moe na afloop, en ik heb nu nauwelijks spierpijn!
pi_61797593
Jojo, welkom terug. En zoals al eerder gezegd hier op fok!: Doe het rustig aan. En geniet overal maar even lekker van. Ik hoop voor jullie dat Isis, snel mee naar huis mag.

Wij zitten inmiddels weer in ons huis. De woonkamer is bijna klaar. Dinsdag wordt de keuken afgemaakt, en de mebuels staan erin, tv doet het weer incl. internet. Nog een beetje kaal enzo, gordijnen moeten nog en hier en daar wat leuke dingen nog. Dus nog een hoop te SHOPPEN Maar ik ben zo donders blij weer terug in ons eigen huisje te zijn!!!!!!!!!!!!!!
  zondag 21 september 2008 @ 14:00:42 #279
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61798666
Isis, prachtige naam

Vanochtend 97,9, altijd weer leuk om over een grens te gaan
Van de week eindelijk weer eens wat kleding gekocht! Alleen jammer dat de maten bij de H&M kleiner lijken uit te vallen dan bij andere winkels hier in Schotland waar ik eerder kleding heb gekocht. Nu moeten er eerst nog wat kilootjes vanaf voordat ik het e.e.a. aankan Ik hou niet van passen in winkels, dus het is sowieso altijd een gokje

Woensdag vlieg ik weer voor een weekje naar NL, o.a. voor de 50e verjaardag van mijn vader! Dat wordt dus weer verleidingen weerstaan; verjaardag bij mijn familie betekend altijd veel en lekker eten Maaaar ik zie ook mijn vriendje weer, dus daar staat ook weer veel ehm.. beweging.. tegenover

(Ja, vriendje woont nog in NL, ik ontmoette hem 2 dagen voor mijn verhuizing )
pi_61830865
Zo, in 10 dagen tijd 2,1 kg afgevallen
Tralalalaaa
pi_61831199
ik wil ook naar Schotland emigreren

waar woon je JX? vorig jaar hebben we in twee weken met de motor heel Schotland gezien... ben verkocht
Ja doei.
pi_61843260
quote:
Op zondag 21 september 2008 07:59 schreef teigan het volgende:
Welkom terug jojo!

En wat de andere dames zeggen, doe het rustig aan, en laat alles eerst maar eens rustig bezinken.

Ik heb gisteren de grenzen van mijn conditie opgezocht, met zes anderen heb ik een skatetocht gereden die zo rond de 90 kilometer was.
Ik kreeg na afloop een complimentje van een van de heren die meewas, dat ik hem zo met twee vingers in de neus had uitgereden, en dat hij dat niet vaak zag bij een vrouw..
Met andere woorden, het reed heerlijk, ik was niet echt moe na afloop, en ik heb nu nauwelijks spierpijn!
90
Mijn koninkrijk voor jouw conditie! Mèn, wat een eind!
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:03:08 #283
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61845887
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, in 10 dagen tijd 2,1 kg afgevallen
Super!! Gefeliciteerd
In het begin gaat het allemaal erg snel. Ik viel in de eerste twee weken zelfs ineens 6 kilo af Het gaat er vooral om dat je niet opgeeft zodra het stabiliseerd. Van die eerste -6 kilo in twee weken ging ik naar -2 kilo per maand en heb ook een maand stil gestaan. Dan dus gewoon stug doorgaan en niet opgeven
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook naar Schotland emigreren

waar woon je JX? vorig jaar hebben we in twee weken met de motor heel Schotland gezien... ben verkocht
In woon in Stevenston, aan de westkust in North Ayrshire, met uitzicht op de hoge bergen van het Isle of Arran Het gebied wat ik het beste kende omdat ik hier al vaker op vakantie was geweest i.v.m. familie hier. Erg klein en rustig plaatsje, maar liever dit dan in een grote stad als Glasgow Ik zal een keer een paar foto's plaatsen!

Gisteren teveel gegeten Kipfilet met gesmolten kaas is veel te lekker En ik wil de koelkast leeg hebben voordat ik morgen voor 1,5 week naar NL vertrek En dan de komende week hulpeloos toekijken hoe mijn slanke ik-kan-alles-eten-wat-ik-wil-zonder-moddervet-te-worden vriendje (hij moet zelfs aankomen) alles kan eten, terwijl ik op alles moet letten Het is niet eerlijk
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:06:47 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_61845957
teigan, wat een eind zeg! Ongelooflijk. Daar moet ik 15 jaar voor trainen denk ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61848282
Ik heb een fruitverslaving, echt balen ineens
Als ik verder niets anders snoep en dus wat afval kan ik hier nog mee leven ook
pi_61901174
*valt het topic ook maar weer eens binnen*

Qua gewicht is er niet echt wat af, maar ik ben nog steeds heel blij dat ik nu actief werk heb. Nu kan ik tenminste een keer een extraatje eten zonder gelijk aan te komen, dat is echt echt echt heel erg fijn. Sta nog op 89 kilo ongeveer. Ik ehb wel het idee dat er heeeeeeeeeeeeeel langzaam een dalende lijn in zit. Toen ik begon bij m'n huidige baan zat ik op 91 of 92 geloof ik (eind mei). Vorige week stond de schaal zelfs onder de 89. Het gaat langzaam, maar alles is beter dan nog verder omhoog.
Sanity is (not) statistical
pi_61906063
Yesssss weeg nu 96,8!! Woohoo, we gaan goed!
Tralalalaaa
pi_61906582
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een fruitverslaving, echt balen ineens
Als ik verder niets anders snoep en dus wat afval kan ik hier nog mee leven ook
Hoezo is dat balen? Fruit.

Ik baalde gister. Wilde een rokje aan en had een zwarte uit de kast getrokken waar ik vorig jaar prima in kon. Nu kreeg ik hem net dicht, waardoor het echt verschrikkelijk stond. Heb hem maar snel in een hoek van de kast gesmeten. Later nog even de maat bekeken en inderdaad, 42. Wel balen dat ik hem een paar maanden geleden nog wél aanhad.

Nou, ik heb in elk geval wel voor elkaar dat ik niet eet wat m'n vriend eet. Dat is hoop ik al een hele verbetering. Nu nog tijd vinden om echt drie keer per week te sporten en het liefst vaker. Vandaag is m'n vriend skydiven en daarna gaan we naar de stad, dus het komt er deze donderdag weer niet van. Het weekend in elk geval zeker wel.
  donderdag 25 september 2008 @ 15:45:56 #289
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_61906858
Vanaf volgende week 2x per week fysio afvallen misschien niet maar wel spieren kweken .

Bewegen is geweldig als het het zo'n tijd niet hebt kunnen doen
pi_61915585
T_A_P dat gaat lekker hard zeg, wat een fijn gevoel zal dat zijn.

Meaghan, alles wat eraf gaat is mooi meegenomen. En fijn dat je nu af en toe eens wat lekkers kan eten, dat is ook wat waard toch.

He Soempie dat is balen zeg. Ik heb ook nog zo'n rokje in de kast liggen..
Gelukkig trok ik vanmorgen een andere rok uit de kast, die ik al een paar weken niet aangehad heb. Hij zakte nog net niet van mijn kont.
Mijn vriend is ook gelukkig. Zijn riem moet op het strakste gaatje sinds kort, die was tot nu toe nog nooit gebruikt. Gaat goed hier dus!
  donderdag 25 september 2008 @ 22:37:42 #291
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_61918237
Ik pas weer in heren jeansmaat 36, in Maart had ik nog heren jeansmaat 46
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 25 september 2008 @ 22:40:46 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61918388
Jeetje Klonk, wat ga je goed joh!

Ik ben het knopje weer eens volledig kwijt. Ik moet echt even weer in beweging komen, dat werkt altijd wel als goeie stimulans.
pi_61920128
Bah, ik ben weer benauwd. Geen zin om richting de longarts te gaan. Maar het sporten is even over
pi_61923199
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, ik ben weer benauwd. Geen zin om richting de longarts te gaan. Maar het sporten is even over
Balen
Kan je ook niet iets van Ventolin nemen en dan gaan sporten? Of wat lichter sporten zodat je niet buiten adem raakt?

Ik zit aan een bak optimel perzikkwark en dat blijft toch heerlijk spul! Zo kunstmatig als wat, ok, maar wél heel lekker!
pi_61923267
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Benauwd hebben is een slecht teken. Hop, naar de dokter!
***Levi was here***
pi_61933179
Als het echt te ver gaat loop ik hier wel even langs mijn longarts. Maar tot die tijd gewoon rust
pi_61933307
HIer trouwens ook hoesten en af en toe piepen...
En het bronchitis seizoen is nog niet begonnen! Nou is het ook nog niet zo ver, maar ik moet het wel in de gaten houden.
pi_61938610
heeeeey meiden, ik heb mijn kast weer opgeruimd. allemaal (bijna) nieuwe kleren....

zooooo zonde... dus kijk maar ff of dr wat voor jullie bij zit.

[TK] Dameskleren maat 42/XL (nieuw & Z.g.a.n.)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61940345
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef freecell het volgende:
HIer trouwens ook hoesten en af en toe piepen...
En het bronchitis seizoen is nog niet begonnen! Nou is het ook nog niet zo ver, maar ik moet het wel in de gaten houden.
Ik heb het al een tijdje, maar ik had nog nooit gemerkt dat er een seizoen voor was Je leert nog eens wat in de dieetclub.
Sanity is (not) statistical
pi_61947799
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:52 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik heb het al een tijdje, maar ik had nog nooit gemerkt dat er een seizoen voor was Je leert nog eens wat in de dieetclub.
Ik heb nog nóóit bronchitis gehad tussen Maart en September. In November en Februari heb ik het erg vaak en daar tussenin ook nog wel eens. Bij mij dus echt koude en vocht gebonden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')