amenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:24 schreef teigan het volgende:
appelsap, ik heb erg genoten, ik heb gewoon twee leuke dagen gehad, en eigenlijk was vooral vandaag heel warrig met eten. Maar het maakt me ook niet zoveel uit, ik pak het morgen gewoon weer op, en dan komt het wel weer goed.. Soms moet je eens een dagje raar kunnen doen zonder een groot schuldgevoel eraan over te houden...
Wil je hiermee nou zeggen: 'zie je nou wel'?quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:53 schreef Miss_S het volgende:
(doet me wel een beetje denken aan de discussie die we in het begin er over hadden, sorry)
Nee maar wel dat ik het jammer vind om te horen hoe het gegaan isquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wil je hiermee nou zeggen: 'zie je nou wel'?
Dat is dan eigenlijk wel positief, toch?quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:04 schreef Jojogirl het volgende:Ik heb elke keer het idee dat ik onwijs veel eet, maar als ik dan echt ga nadenken dan valt het reuze mee. Toch bijzonder dat m'n perceptie van veel eten kennelijk zo veranderd is.
Vanavond uit eten trouwens, van m'n winst van de EK-pool
Welkom en succesquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:08 schreef mel723 het volgende:
Ah ik sta nu ook in het tabelletje, dat maakt het net effe wat serieuzer, als iedereen je resultaten kan zien
Strand, zonsondergang en ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:38 schreef Zeeltje het volgende:
gaaf fotoshoot.. een fotoshoot van wat?
nou hier val ik af met grammen.. niet echt heel veel maaar elke gram is iets toch!
Jammer van de koffers, afwachten wanneer je ze terugkrijgt. En succes met je jetlag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen.![]()
Hoe is het hier? Met mij alles goed, weer heelhuids terug. En dat terwijl we via Madrid vlogen.
Mijn koffer is samen met nog 11 andere koffers van onze groep nog een beetje extra vakantie aan het houden. Op Mexico Stad ging het niet helemaal goed, maar ik vermoed dat de koffers wel weer ooit een keer in NL terecht komen.![]()
![]()
Mijn interne klok loopt nog niet helemaal weer gelijk, maar ik heb mezelf om 10.00 uur vanmorgen uit bed geworpen. En aangezien dat 3 uur 's morgens Mexicaanse tijd was, viel het niet echt mee om er uit te komen.![]()
Oja, de stand van zaken: +2.5kgTortilla's
Ja, maar ik vond het wel een rare gewaarwordingquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is dan eigenlijk wel positief, toch?
Het was heel tof.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, vermiste koffers! Altijd leuk!
Wel lekker met naar huis reizen, geen gesleep enzo.
Heb je goed kunnen omschrijven wat er in je koffer zit Levi?
Welkom terug in ieder geval.Was het tof of was het übertof?
Omdat ik belangrijkere en leukere (sport)dingen doequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:20 schreef Liejannuh het volgende:
Waarom stop je iedere keer met hardlopen Miss_S?Je kunt toch ook gewoon doorgaan met hardlopen?
Ow! Ik vind hardlopen echt zoiets wat je eigenlijk altijd wel kunt doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Omdat ik belangrijkere en leukere (sport)dingen doe
Maar afentoe krijg ik dan toch weer de drang om hard te lopen
Kan zeker maar of je het wil is een tweedequote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow! Ik vind hardlopen echt zoiets wat je eigenlijk altijd wel kunt doen.![]()
ja, de radiator is naar zijn grootje, die gaan ze dus morgen ook maar vervangen.... Leuke bestemming voor een deel van mijn eerste salaris...quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow! Ik vind hardlopen echt zoiets wat je eigenlijk altijd wel kunt doen.![]()
Kokende motor klnkt niet goed Teigan.Weten ze al waar het door kwam?
Volhouden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Teigan, dat is mooi balen zeg...
Ik kwam net hier op mijn werk op de pc een foto tegen van de avond dat F. en ik elkaar leerden kennen.*slik*
Het scheelt een kilo of 30.![]()
![]()
Maar het is wel een goeie motivator!![]()
Ik moet weer even afkicken van suiker enzo en mijn ikje schreeuwt om chocola of iets dergelijks, maar ik weiger er aan toe te geven.
Wat houdt de introductie in morgen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:35 schreef Miss_S het volgende:
Uiteten was super gezellig![]()
Nu zenuwachtig voor de introductie morgen
Niets bijzonders eigenlijk, info over Kiss, picknicken, rondleiding en de boeken ophalenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat houdt de introductie in morgen?
komt mij bekend voor hoor... Ik heb het ook wel dat als ik al een paar dagen slechter eet qua avondeten, ik ook geen zin meer heb om in de keuken te gaan staan... Maarja, dat zien, is al de eerste stap naar ingrijpen..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nee... eigenlijk niet, nu je het zo zegt. Ik drink heel weinig de laatste dagen.
Maar eens op gaan letten morgen.
Maar ik merk dat het een soort cirkeltje is ook, als ik troep eet wil ik er alleen maar meer van, dus moet ik maar weer eens gaan afkicken.
Als laatste snoepertje is F. nu op weg naar de mac voor een McFlurry.![]()
![]()
Hoop dat je je wat beter voelt vandaag. Niet te streng zijn voor jezelf he, het schooljaar is nog maar net begonnen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:58 schreef teigan het volgende:
ik ben af, ik ben aan het einde van mijn vrije dag nog veel moeier dan aan het begin ervan..![]()
ik twijfel ineens weer verschrikkelijk aan mijzelf als docent en dergelijke, schiet niet echt op dus...
Ik duik zo maar mijn bed in, en hopen dat ik me morgen weer wat optimistischer voel...
Hoe was het?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:52 schreef Miss_S het volgende:
Dankejwel, ben net klaar met werken en heb nu wel meer zin in de introductie
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoop dat je je wat beter voelt vandaag. Niet te streng zijn voor jezelf he, het schooljaar is nog maar net begonnen.
Hartstikke mooi.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:19 schreef teigan het volgende:
Klinkt goed omearos!!
ik heb vanmorgen voor mijn eerste les even kunnen praten met een ervaren collega, en dat hielp gelukkig wel..
Verder viel het mij mee, ik heb bij twee klassen een toets afgenomen, en dat ging zo anders als op mijn oude school... Geen geklier/poging tot spieken/gezeur over de toetsvragen..
Zometeen maar even nakijken, en dan nog even voorbereiden, en daarna lekker rustig aan gaan doen..
Vanaf Hadrian's Wall langs het Westen omhoog. Rhum and Eigg die eilandjes kan ik me nog goed herinneren en Ullapool. We zijn helemaal naar het Noorden gegaan en via het Oosten naar Edinburgh. Veel gezien, echt supermooi!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:53 schreef JX het volgende:
Dank jullie![]()
Schotland is inderdaad erg mooi! Ik Nederland was ik veel meer een huismus, maar hier ben ik graag buiten. Klein stukje lopen en je hebt bergen, zee en groene heuvelsWaar ben je allemaal geweest Soempie?
Ik moest op of onder een bepaald gewicht komenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:14 schreef Soempie het volgende:
Wat was je doelstelling en wat is je doelstelling voor eind september?
Sportschool helpt zekerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:20 schreef Soempie het volgende:
Hier moet dat ook wel te doen zijn, maar is nog niet gelukt.![]()
Straks wel weer naar de sportschool.
De bedoeling is 3 keer, maar deze week wordt het de tweede keer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sportschool helpt zeker
Hoe vaak per week ga je?
Ik ga 3 keer week (meestal danquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:24 schreef Soempie het volgende:
Hoe vaak en hoe lang ga jij?
Ligt er maar aan hoe zwaar je je oefeningen doetquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:03 schreef Soempie het volgende:
Hoe bedoel je? Ik denk niet dat ik in anderhalf uur teveel kan gaan doen.
Witbrood is evil maar soms zo lekker....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:16 schreef kwakveense het volgende:
@ miss s: nou, vorige keer heb ik er ook echt twee weken over gedaan om de 2 kilo uit 1 weekje er weer af te krijgen... t gaat hard bij mij als ik me echt laat gaan en weinoig groente eet enzo en niet beweeg.
t is wel gedeeltelijk ook gewoon eten dat nog in mn buik zit door al dat witbrood. vocht hou ik haast nooit vast, alleen vlak voor ik ongesteld moet worden. sterker nog, de meeste dikke mensen hebben een vochtpercentage dat láger is dan de gezondheidsnorm van de WHO/OESO (ofzo)... dat komt omdat waar vetcellen zit geen water kan zitten en als je een hoog vetpercentage hebt, je vohctpercentage dus vaak iets te laag is...
dus ik ben nooit zo van de "oh ik hou vast 3 kilo vocht vast" instelling, tenzij ik t aan mn enkels en handen kan zien. en das nu echt niet zo. ben wel opgezwollen van mn darmen enzo...
maar goed, twee weekjes hard werken en dan is de 80 hopelijk weer in zicht....
Je voelt je wel weer lekker dusquote:Op maandag 1 september 2008 08:56 schreef kwakveense het volgende:
vanochtend hardgelopen! jeej, lekker weer hardlopen
had t anderhalve week niet gedaan, maar ben toch gewoon de volgende Evy les gaan doen (7) en t ging echt best goed. zat zelfs met stukje tegenwind gewoon op mn gemiddelde tempo en afstand. heerlijk.
De weegschaal komt ook wel weer goed zolang je goed voor jezelf (en je lichaam) blijftquote:Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef kwakveense het volgende:
ik voel me prima. de weegschaal zegt helaas nog andere dingenbeuh
ik was wel iets slomer dan normaal, en ik liep hard voor mn gevoel, dus de conditie is wel iets achteruit gegaan (ik vul mn routes in op afstandmeten.nl - mn gemiddelde snelheid in les zes was 6,92 km/u nu was t weer 6,52 km/u)
Daar moet je echt niet al te veel op letten hoor. Je snelheid kan veranderen met het weer, je humeur, etc etc etcquote:Op maandag 1 september 2008 09:13 schreef kwakveense het volgende:
ik voel me prima. de weegschaal zegt helaas nog andere dingenbeuh
ik was wel iets slomer dan normaal, en ik liep hard voor mn gevoel, dus de conditie is wel iets achteruit gegaan (ik vul mn routes in op afstandmeten.nl - mn gemiddelde snelheid in les zes was 6,92 km/u nu was t weer 6,52 km/u)
Gewoon gaan, krijg je vanzelf weer meer energiequote:Op maandag 1 september 2008 16:57 schreef Soempie het volgende:
Dat wat jij haalt lijkt me dan wel lekker, maar dat andere. Brrr.![]()
Oke, ik ben vanaf kwart voor 6 vanmorgen op en vanavond wil ik echt nog sporten. Ben alleen wel bekaf nu.
En hoe was het?quote:Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef Soempie het volgende:
Toch gegaan. Ik wilde eigenlijk echt niet, maar m'n vriend z'n broek zat losser en dat was genoeg stimulans voor hem om mij mee te sleuren. Normaal is hij de eerste de afhaakt.
Morgen heb ik alleen psychologie, volledig in het engels dus ik ben erg benieuwdquote:Op maandag 1 september 2008 22:09 schreef Soempie het volgende:
Toen ik eenmaal bezig was ging het wel lekker en nu voel ik me ook echt wel beter.![]()
Heb je al zin in morgen? Welke colleges volg je?
Jups, 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Ik heb dus nog 8,5 maand om 1,6 KG kwijt te raken, moet lukkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
ze zeggen toch altijd dat je wat je "normaal" met een zwangerschap aankomt (dus niet van vreten enzo of als t dertig kilo is) je met negen maanden borstvoeding weer kwijt bent?
hoest met t beepje?? (ik kom nooit in oud, mocht je daar verhalen verteld hebben)
Ik schop geen mensen die goed gaanquote:Op woensdag 3 september 2008 09:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Schop onder mijn kont bedoel je zeker
Ik post dit topic trouwens wel in mijn eentje vol zeg
Maar hoelang ben je alweer goed bezig? soms heeft het gewoon even tijd nodigquote:Op woensdag 3 september 2008 09:17 schreef kwakveense het volgende:
bah bah bah! ik was vanochtend gewoon wéér zwaarder... terwijl ik zo mn best doe. ik heb écht niks raars gedan of gegeten, al weer netjes twee keer hardgelpen deze week. getver.
ik ga mn lijstje bijwerken. t was 83,7 vanochtend. dat is echt alweer even geleden dat t zo hoog was.
Nouja 72 is niet echt bijzonder, heb al een tijd 70 gewogen maar goed ben inderdaad weer afgevallen en niet nog meer aangekomenquote:Op woensdag 3 september 2008 09:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik schop geen mensen die goed gaan
Heb minder spierspanning dus heb minder spier- en aanhechtingspijn in mijn benen. Dus ik ga nu vrij vaak met mijn camera op pad enzoquote:
Klopte bij mij absoluut niet. Met 2000 kcal per dag en borstvoeding ging er niks vanaf. Ook niks bij, dat gelukkig wel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
ze zeggen toch altijd dat je wat je "normaal" met een zwangerschap aankomt (dus niet van vreten enzo of als t dertig kilo is) je met negen maanden borstvoeding weer kwijt bent?
dankje..quote:Op woensdag 3 september 2008 21:52 schreef kwakveense het volgende:
knuf voor zeeltje...
helpt t misschien als je je realiseert dat eten t niet beter maakt? ik heb gelerd mn gevoelens op te schrijven en te vervangen door rationele gedachtes, ipv ze te vervangen door eten... maa rja, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
maarreh, op een vervolgopleiding ben je gelukkig veeeel minder afhankelijk van je "klas". je bent sowieso meer zelfstandg bezig... komt vast goed!
goedzo jhvh! en bubsel ook!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:14 schreef jhvhprotocol het volgende:
Bew.Was FOK!forum beetje vergeten eigenlijk.
![]()
Stand van zaken: 101 kilo, 14 kilo afgevallen dus. Ga 3 keer per week naar sportschool voor cardio en krachttraining.
Klinkt goed Bubsel! Voel je je ondertussen ook al wat beter?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben vandaag weer naar de internist geweest. En ik moet naar een professor in het UMC Utrecht. Die is op dat gebied dé dokter. Misschien heeft die nog een medicijn of operatie voor me.
Verder mag ik volgende week een prik in mijn bil laten zetten en vit d en calcium tabletten. Verder was hij tevreden
Baan is leuk!quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Levi, hoe bevalt je nieuwe baan??
Die van mij is heel erg tof!
En ik heb een blauwe auto gekregen.
Yep in mijn hoofd en ik loop een stuk beterquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt goed Bubsel! Voel je je ondertussen ook al wat beter?
ik heb t idee dat die herhaling j'uist belangrijk is om het op te bouwen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:57 schreef Miss_S het volgende:
Ach heb nu alweer een uur niets gedaanzometeen naar het reisbureau de laatste dingetjes regelen voor mijn reis naar london met kerst
Ik ga wel les 9 lopen vandaag , als die goed gaat sla ik de volgende 3 lessen over omdat ze hetzelfde zijn.
Oja en 3 kleine geroosterde boterhammen op met boter en kaas als ontbijt
Ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb t idee dat die herhaling j'uist belangrijk is om het op te bouwen...
Same here, moet weer even wennen aan nieuw lesrooster, groepsles op de sportschool en alle verenigingsdingen die weer begonnen afgelopen week.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:51 schreef Levitation het volgende:
Ik heb 't druk op mijn werk en ben op vakantie geweest. Ben ook een beetje de vaste users (en mijn lijn-motivatie, kom juist aan) kwijt en reageer door dat alles wat minder frequent.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:27 schreef freecell het volgende:
Er staan hier overal koekjes en snoepjes en beschuit met muisjes en ik knabbelde vrolijk met alle visite mee en knabbelde ook vrolijk door als de visite weer weg was
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 september 2008 07:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Het afvallen gaat bij mij echt asociaal snel, gister 99.6 op de weegschaal.. Onder de 100 ftw! Afvallen is koewl. Iedereen op school merkt het ook enzo. <3
Woei!quote:Op maandag 8 september 2008 07:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Het afvallen gaat bij mij echt asociaal snel, gister 99.6 op de weegschaal.. Onder de 100 ftw! Afvallen is koewl. Iedereen op school merkt het ook enzo. <3
De kleine houdt het uit in je buik he?quote:Op maandag 8 september 2008 15:01 schreef Jojogirl het volgende:
Welkom vamp, ern succes. Weet je al hoe je het aan wil pakken?
En jhvh, ik gok op iets van 400 kcal voor zo'n ding, als het niet meer is.
Hier nog steeds geen dieetnieuws. Eerst maar eens bevallen. Oja, ik ben nog steeds maar 7-8 kilo aangekomen in totaal, dus dat geeft hoop voor als ik bevallen ben.
Das ook mijn uiteindelijke bedoeling..... Nu hek gewoon een soort van stok achter de deur nodig.... Dit mag je wel, dat mag je niet. Punt uit klaar!quote:Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ik doe geen dieet, en val goed af. Bevalt me prima. Ik heb geen dieet nodig om te weten wat ik moet laten staan en wat ik gerust kan eten.Ik vind dit veel prettiger, ik bepaal mijn eigen structuur en bepaal zelf wat ik eet. Ik krijg me niks voorgeschreven.
Het moet wel leuk blijven he, gewoon gezonde keuzes maken maar niet teveel er over nadenkenquote:Op maandag 8 september 2008 17:17 schreef Zeeltje het volgende:
oh gotte, nou hier dus echt een ramp..
dadelijk uit eten.. normaal gesproken moet dat iets leuks zijn maar ik zit al op de site te kijken naar de menu en uit te rekenen wat ik kan hebben of niet.. blergh.. maar fijn dat het hier bij de meeste goed gaat!
Welkom terugquote:Op maandag 8 september 2008 15:14 schreef octopussy het volgende:
[..]
De kleine houdt het uit in je buik he?Hoe gaat het met je?
Ben net terug van huwelijksreis en een halve kilo afgevallenHeerlijke vakantie gehad
![]()
Freecell, ik heb het ook koud
Resultaat vanochtend op de weegschaal: 101.4.quote:Op maandag 8 september 2008 21:56 schreef jhvhprotocol het volgende:
Oh wat slecht dit. Ik heb voor het eerst in weken toegegeven aan mijn drang naar lekker eten. Ik ben naar de Albert Heijn gegaan en heb truffelpepernoten, casavechips, tijgernootjes en een of ander magnetron iets gekocht. Slecht, slecht. Emotionele instabiliteit is niet goed voor me eetpatroon. XD Nja ik ga nu niet dramatisch doen over dat het is gebeurt, ik heb er iig van genoten.
Ik hoop dat dat hier ook zoveel gaat schelen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:24 schreef PoepSnoet het volgende:
De beste keuze die ik afgelopen weken gemaakt heb : De sloten cocacola vervangen door water. Ging soms wel een fles per dag doorheen! Samen met minder tussendoortjes ben ik al 7 kilo afgevallen in een paar weken. Doe nieteens wat geks verder.
Kut cola
Een fles cola is over de 800cal, das ruim 1 derde van wat je mag in een dag. als je hard werktquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat hier ook zoveel gaat schelen!
Ik leefde zowat op cola!!
+ allerlei vreeterij wat ik nu verbannen heb!
ik heb inderdaad genoten en heb een leuke avond gehad..quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:13 schreef kwakveense het volgende:
heb je genoten zeel? das t belangrijkste toch!
Dat zijn inderdaad lange dagen, hoe laat moet je in de ochtend beginnen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:24 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
ik heb inderdaad genoten en heb een leuke avond gehad..
vandaag heb ik mijn 2 liter water al op en voor de rest goed bezig.
Vanmorgen woog ik dus 80,2kg en dat heb ik nooit gehad.. dus kan wel zeggen dat het mijn hoogste gewicht is.. en ik heb alitjd gezegt dat ik nooit die 80 wil zien..![]()
![]()
probleem is alleen dat ik echt nooit kan sporten.
maandag moet ik school tot 5 uur en 6 uur werken tot 9 uur.
dinsdag moet ik school tot 6 uur en s'avonds werken
woensdag heb ik culturele dag en dat varieert nogal qua tijden
donderdag tot 4 uur school en s'avonds werken
vrijdag tot 5 uur school en s'avonds werken
zaterdag is de enige vrije dag maar dan moet ik het huis poetsen en was doen enz
zondag overdag school ( moet ook een keer hw maken ) en s'avonds werken..
en met zo'n drukke schema val ik nog niet af.. pfff
Veel maar een rondje gaan wandelen dan in die tussenuren, zeker met dit weerquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:40 schreef Zeeltje het volgende:
elke dag om 9 uur.. ik heb een rot rooster met veel tussen uren..En in die tussen uren kan ik ook niet sporten omdat ze daarvoor weer te kort zijn..
Waarom kan een echte wandeling niet?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:14 schreef Zeeltje het volgende:
Ja ik loop opzich dan wel maar echt een wandeling kan niet echt. Is ook slecht voor mijn portemonee aangezien de stad op loopafstand is en mijn school omsingeld is door winkels haha
Gewoon beetje sportief doorlopen en armen bewegenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:50 schreef Zeeltje het volgende:
nja als dat een echte wandeling is, dan wandel ik al..maar voor mij idee niet voldoende.
ik doe een hoge kunsten in utrecht.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:46 schreef appelsap het volgende:
Jij ook al zo druk Zeeltje! Wat doe je voor opleiding?
Val je niet af als je verder gewoon netjes blijft eten?
Ik heb afgelopen weekend vettig gegeten. Dat doe ik dus liever ook niet meer. Het lijkt wel of mijn darmen er helemaal niet meer tegenkunnen. Ik merk het als als ik bijvoorbeeld kippenpootjes eet in plaats van kipfilet. Herkenbaar?
Die kleine dingen zijn altijd goed, ik heb alleen bijna alle colleges op de begane grondquote:Op donderdag 11 september 2008 14:16 schreef PoepSnoet het volgende:
Wat trouwens voor mij ook werkt, ja misschien ook niet omdat het weinig verschil maakt. Maar het doet me geloven dat ik goed bezig ben.
Alle roltrappen vermijden, gewoon alleen maar normale trappen nemen
Ik krijg dan altijd voor het slapen gaan weer honger, en dan is het kwaad snel geschiedquote:Op donderdag 11 september 2008 18:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die kleine dingen zijn altijd goed, ik heb alleen bijna alle colleges op de begane grond
Vandaag 3 boterhammen op, wat voor mij veel is maar als het helpt om vanavond niets meer te eten is het goed
Ik eet altijd rond 5 uur al dus krijg rond half 9 honger, maar nu eet ik dan gewoon wat slaquote:Op donderdag 11 september 2008 19:36 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd voor het slapen gaan weer honger, en dan is het kwaad snel geschied
Dat is nieuw! Goed nieuws joh!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
Welkom (terug) A_T_P
Mijn vriendje doet ook mee met mijn niet snoepen
Eigenlijk snoept hij zelf ook niet, alleen als we bij zijn ouders zijn snoepen we. Dus dat moest makkelijk genoeg af te leren zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is nieuw! Goed nieuws joh!
quote:Op maandag 15 september 2008 18:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jezus, ik ben me echt helemaal rot geschrokken!!! Ik ging op de weegschaal staan.... ik weeg 100 kg. Tranen schoten in mn ogen. Verdomme, 2 jaar terug woog ik op z'n hoogst 85 kg ofzo. En nu zit ik daar zelfs ver boven.
Ik heb de 100 gehaald... nou die kilo's gaan er dus mooi weer vanaf.
Ik sta nu ook in het lijstje en zal volgende week ofzo wel weer updaten.
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:50 schreef Liejannuh het volgende:
Een berichtje van Jojo:
Zwangerschap en geboorte deel 402
Ah, je bent me net voorquote:Op donderdag 18 september 2008 10:50 schreef Liejannuh het volgende:
Een berichtje van Jojo:
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:50 schreef Liejannuh het volgende:
Een berichtje van Jojo:
hier wil ik toch even op reageren:quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef Klonk het volgende:
Hoi Piepeloi, ik kom weer ff spammen
Vanmorgen weer ff bij de dieetiste op de weegschaal geweest en ik ben de magische 20 kilo grens voorbij, ben begonnen op 126.8 en zat vanmorgen op 105.2 kilo
En dat voelt zo zalig, had laatst een nieuwe winterjas nodig, tot voor kort moest ik daarvoor altijd naar zaken die grote maten hadden, maar nu kon ik gewoon de intersport inlopen en een xxl jas kopen, was het beste gevoel in jaren
Hey Babe!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:46 schreef Jojogirl het volgende:I'm back! Bevallen en al, dus het terugplooien mag beginnen
![]()
En aangezien Isis nog in het ziekenhuis ligt, ga ik de komende tijd genoeg energie verbruiken. Nadeel is dat ik een keizersnede heb gehad en dus nog rustig aan moet doen met bewegen.
Lekker is dat hequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef Klonk het volgende:
Hoi Piepeloi, ik kom weer ff spammen
Vanmorgen weer ff bij de dieetiste op de weegschaal geweest en ik ben de magische 20 kilo grens voorbij, ben begonnen op 126.8 en zat vanmorgen op 105.2 kilo
En dat voelt zo zalig, had laatst een nieuwe winterjas nodig, tot voor kort moest ik daarvoor altijd naar zaken die grote maten hadden, maar nu kon ik gewoon de intersport inlopen en een xxl jas kopen, was het beste gevoel in jaren
Welkom terugquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:46 schreef Jojogirl het volgende:
I'm back! Bevallen en al, dus het terugplooien mag beginnen
![]()
En aangezien Isis nog in het ziekenhuis ligt, ga ik de komende tijd genoeg energie verbruiken. Nadeel is dat ik een keizersnede heb gehad en dus nog rustig aan moet doen met bewegen.
90quote:Op zondag 21 september 2008 07:59 schreef teigan het volgende:
Welkom terug jojo!
En wat de andere dames zeggen, doe het rustig aan, en laat alles eerst maar eens rustig bezinken.
Ik heb gisteren de grenzen van mijn conditie opgezocht, met zes anderen heb ik een skatetocht gereden die zo rond de 90 kilometer was.
Ik kreeg na afloop een complimentje van een van de heren die meewas, dat ik hem zo met twee vingers in de neus had uitgereden, en dat hij dat niet vaak zag bij een vrouw..
Met andere woorden, het reed heerlijk, ik was niet echt moe na afloop, en ik heb nu nauwelijks spierpijn!
Super!!quote:Op maandag 22 september 2008 18:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, in 10 dagen tijd 2,1 kg afgevallen
In woon in Stevenston, aan de westkust in North Ayrshire, met uitzicht op de hoge bergen van het Isle of Arranquote:Op maandag 22 september 2008 18:41 schreef motorbloempje het volgende:ik wil ook naar Schotland emigreren
waar woon je JX?vorig jaar hebben we in twee weken met de motor heel Schotland gezien... ben verkocht
Hoezo is dat balen? Fruit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een fruitverslaving, echt balen ineens
Als ik verder niets anders snoep en dus wat afval kan ik hier nog mee leven ook
Balenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, ik ben weer benauwd. Geen zin om richting de longarts te gaan. Maar het sporten is even over
Benauwd hebben is een slecht teken. Hop, naar de dokter!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, ik ben weer benauwd. Geen zin om richting de longarts te gaan. Maar het sporten is even over
Ik heb het al een tijdje, maar ik had nog nooit gemerkt dat er een seizoen voor wasquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef freecell het volgende:
HIer trouwens ook hoesten en af en toe piepen...![]()
En het bronchitis seizoen is nog niet begonnen! Nou is het ook nog niet zo ver, maar ik moet het wel in de gaten houden.
Ik heb nog nóóit bronchitis gehad tussen Maart en September. In November en Februari heb ik het erg vaak en daar tussenin ook nog wel eens. Bij mij dus echt koude en vocht gebondenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:52 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje, maar ik had nog nooit gemerkt dat er een seizoen voor wasJe leert nog eens wat in de dieetclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |