amenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:24 schreef teigan het volgende:
appelsap, ik heb erg genoten, ik heb gewoon twee leuke dagen gehad, en eigenlijk was vooral vandaag heel warrig met eten. Maar het maakt me ook niet zoveel uit, ik pak het morgen gewoon weer op, en dan komt het wel weer goed.. Soms moet je eens een dagje raar kunnen doen zonder een groot schuldgevoel eraan over te houden...
Wil je hiermee nou zeggen: 'zie je nou wel'?quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:53 schreef Miss_S het volgende:
(doet me wel een beetje denken aan de discussie die we in het begin er over hadden, sorry)
Nee maar wel dat ik het jammer vind om te horen hoe het gegaan isquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wil je hiermee nou zeggen: 'zie je nou wel'?
Dat is dan eigenlijk wel positief, toch?quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:04 schreef Jojogirl het volgende:Ik heb elke keer het idee dat ik onwijs veel eet, maar als ik dan echt ga nadenken dan valt het reuze mee. Toch bijzonder dat m'n perceptie van veel eten kennelijk zo veranderd is.
Vanavond uit eten trouwens, van m'n winst van de EK-pool
Welkom en succesquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:08 schreef mel723 het volgende:
Ah ik sta nu ook in het tabelletje, dat maakt het net effe wat serieuzer, als iedereen je resultaten kan zien
Strand, zonsondergang en ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:38 schreef Zeeltje het volgende:
gaaf fotoshoot.. een fotoshoot van wat?
nou hier val ik af met grammen.. niet echt heel veel maaar elke gram is iets toch!
Jammer van de koffers, afwachten wanneer je ze terugkrijgt. En succes met je jetlag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:51 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen.![]()
Hoe is het hier? Met mij alles goed, weer heelhuids terug. En dat terwijl we via Madrid vlogen.
Mijn koffer is samen met nog 11 andere koffers van onze groep nog een beetje extra vakantie aan het houden. Op Mexico Stad ging het niet helemaal goed, maar ik vermoed dat de koffers wel weer ooit een keer in NL terecht komen.![]()
![]()
Mijn interne klok loopt nog niet helemaal weer gelijk, maar ik heb mezelf om 10.00 uur vanmorgen uit bed geworpen. En aangezien dat 3 uur 's morgens Mexicaanse tijd was, viel het niet echt mee om er uit te komen.![]()
Oja, de stand van zaken: +2.5kgTortilla's
Ja, maar ik vond het wel een rare gewaarwordingquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is dan eigenlijk wel positief, toch?
Het was heel tof.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, vermiste koffers! Altijd leuk!
Wel lekker met naar huis reizen, geen gesleep enzo.
Heb je goed kunnen omschrijven wat er in je koffer zit Levi?
Welkom terug in ieder geval.Was het tof of was het übertof?
Omdat ik belangrijkere en leukere (sport)dingen doequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:20 schreef Liejannuh het volgende:
Waarom stop je iedere keer met hardlopen Miss_S?Je kunt toch ook gewoon doorgaan met hardlopen?
Ow! Ik vind hardlopen echt zoiets wat je eigenlijk altijd wel kunt doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Omdat ik belangrijkere en leukere (sport)dingen doe
Maar afentoe krijg ik dan toch weer de drang om hard te lopen
Kan zeker maar of je het wil is een tweedequote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow! Ik vind hardlopen echt zoiets wat je eigenlijk altijd wel kunt doen.![]()
ja, de radiator is naar zijn grootje, die gaan ze dus morgen ook maar vervangen.... Leuke bestemming voor een deel van mijn eerste salaris...quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow! Ik vind hardlopen echt zoiets wat je eigenlijk altijd wel kunt doen.![]()
Kokende motor klnkt niet goed Teigan.Weten ze al waar het door kwam?
Volhouden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Teigan, dat is mooi balen zeg...
Ik kwam net hier op mijn werk op de pc een foto tegen van de avond dat F. en ik elkaar leerden kennen.*slik*
Het scheelt een kilo of 30.![]()
![]()
Maar het is wel een goeie motivator!![]()
Ik moet weer even afkicken van suiker enzo en mijn ikje schreeuwt om chocola of iets dergelijks, maar ik weiger er aan toe te geven.
Wat houdt de introductie in morgen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:35 schreef Miss_S het volgende:
Uiteten was super gezellig![]()
Nu zenuwachtig voor de introductie morgen
Niets bijzonders eigenlijk, info over Kiss, picknicken, rondleiding en de boeken ophalenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat houdt de introductie in morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |