abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60678791
FOK! Dieetclub #261 Nu met mega Kitkat...

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_60679000
Troel wil 9 kilo aankomen
pi_60679059
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:40 schreef ach het volgende:
Troel wil 9 kilo aankomen
Troel is tijdens en na de zwangerschap onvrijwillig onder haar streefgewicht gedoken
pi_60679142
Lang geleden dat ik hier geweest ben, sta al niet eens meer in het lijstje
Hoe is het hier met iedereen?
Zag in het K&W topic dat Moblo en huisje heeft, gefeliciteerd!

Het komt een klein beetje door drukte dat ik een tijdje afwezig geweest ben, maar voornamelijk door een vorm van struisvogel politiek ofzo... Het ging in het begin heel erg goed, alleen de laatste tijd zat ik wat minder in m'n vel en ben ik gaan schommelen: afvallen-aankomen-afvallen-aankomen, per saldo ben ik aangekomen (zo'n 8 kg denk ik , maar ja eigen schuld dikke kont zal ik maar zeggen... ). Ik merk gewoon dat ik erg veel moeite heb weer die "knop" te vinden en gezond te eten. Dus het was hoog tijd hier weer eens te posten
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_60684398
Je hebt in ieder geval weer een stapje gezet en hopenlijk kun je snel voor jezelf die knop omdraaien Marijkezwolle!

Ik ben net terug van vakantie en heb wel sterk op mijn eten gelet, maar niet alles gelaten (donderdag nog heerlijk uit eten geweest, maar als hoofdgerecht zalm genomen ipv veel vlees). Resultaat van de eerste weging net (midden op de dag) was dat ik 1.4 kg was afgevallen de afgelopen 3 weken. Als het meezit, moet dat morgenochtend 2 kg zijn en daar ben ik zeer tevreden mee.

Maandagavond heb ik de eerste afspraak met de dietiste, dus ben zeer benieuwd hoe dat gaat zijn. Hou sinds 3 weken ook een eetdagboekje bij en ga vanaf maandag nog meer letten op wat ik eet.

Ik ben nog steeds vol goede moed, dus hopenlijk hou ik het de komende maanden gewoon vol.
pi_60696086
Freecell, ik heb gewoon geweldige verhoudingen, daardoor lijk ik slank.

MarijkeZwolle, probeer wat meer regelmaat aan te brengen in je eetpatroon. Bedenk vooraf al een beetje wat je wilt gaan eten en probeer je daar ook aan te houden. En hou een tijdje bij in de eetmeter van het voedingcentrum wat je nu eigenlijk allemaal binnen krijgt. Geeft echt heel veel inzicht in wat je nu eigenlijk binnen krijgt.

HappyMe, lekker is dat hè, gewoon afvallen op vakantie. Succes bij de dietiste ook.
pi_60696135
De bruiloft waar ik vandaag was, was zo leuk. Moest bijna huilen tijdens de openingsdans. Het was een combinatie van Chinees, Hindoestaans en Nederlands, zo goed gedaan. Gezellig, ze zagen er prachtig uit (3x verschillend), net als de familie. Heerlijk weer. En er kwam een mannelijke buikdanser.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60696209
Een mannelijke buikdanser klinkt echt geweldig Yp! Zijn er ook foto's van?
pi_60696277
Ja, maar die heb ik nog niet. Had je nog gesms't daarover, (heb je dat nummer nog) vond het wel erg grappig en toevallig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60696366
Ik zag om half 9 idd een sms'je. Had al bedacht dat de buikdanser vast al weg was en een instructie om foto's te maken dan wel te filmen enigszins aan de late kant zou zijn.
Maar buikdansen is trouwens best vermoeiend. Had ik niet verwacht.
pi_60696808
Buikdansen is inderdaad vermoeiend, ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb in spieren waarvan ik niet wist dat dat mogelijk was En ik ben heel benieuwd naar je foto's Liejannuh.

En voor Teigan en Isa: er was geen koffie en ook geen tas met bakstenen
pi_60696883
Ik ga morgen eens wat uploaden. Nu mn bed in met John.
  zondag 10 augustus 2008 @ 08:10:55 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60699449
En, hoe is het met de spierpijn dames?

Hier weer een kort nachtje. Finn wilde perse bij ons in bed liggen en wij wilden van niet, dus dat werd tot half twee brullen voordat ie sliep. En vervolgens wel gewoon om 7 uur wakker worden... Nu is het wachten op het moment dat hij instort (of ik ).

Oja, ik wil ook zo'n meetfoto. Vrees alleen dat ik even niet lenig genoeg ben om alles netje op te meten (hoe meet je uberhaupt binnenbeen lengte netjes iin je eentje?)
pi_60699769
Goedemorgen

Zo maar weer de sportschool in. Dat lijkt te helpen bij het afvallen
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 10 augustus 2008 @ 09:32:14 #15
4177 Jojogirl
pi_60699839
Amazing discovery
En het helpt nog eens dubbel ook: je verbrandt energie met trainen en je kweekt spieren die ook weer extra gaan verbruiken in de toekomst
pi_60699857
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 08:10 schreef Jojogirl het volgende:
En, hoe is het met de spierpijn dames?

Hier weer een kort nachtje. Finn wilde perse bij ons in bed liggen en wij wilden van niet, dus dat werd tot half twee brullen voordat ie sliep. En vervolgens wel gewoon om 7 uur wakker worden... Nu is het wachten op het moment dat hij instort (of ik ).

Oja, ik wil ook zo'n meetfoto. Vrees alleen dat ik even niet lenig genoeg ben om alles netje op te meten (hoe meet je uberhaupt binnenbeen lengte netjes iin je eentje?)
Geen spierpijn hier! Ga straks maar weer eens een heel stuk hardlopen.

Wat een geweldig serieus koppie heeft Finn trouwens! Wel irritant als hij na een drukke dag er ook nog eens voor zorgt dat je een brakke nacht hebt. Nouja, gewoon straks nog een uurtje gaan tukken.

Binnenbeenlengte heb ik gedaan door vanaf het kruis naar een stuk onder je knie te meten (met recht been) en vervolgens je been te buigen om vanaf dat punt naar de onderkant van je voet te meten. Ik ben behoorlijk lenig, maar ook ik kan niet met gestrekte been mn binnenbeen opmeten.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar iedereens afmetingen.

Succes in de sportschool Marcb!
  zondag 10 augustus 2008 @ 09:42:30 #17
4177 Jojogirl
pi_60699890
Tukken? Nee want als hij slaapt moet ik even naar de Manfield En ik ga eens kijken of even een foto wil maken en ik ook eens wat kan meten
pi_60699956
Owja, iets met schoenen enzo. Een mens heeft nooit genoeg schoenen.
Ben beniewd naar jouw afmetingen.
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:08:16 #19
4177 Jojogirl
pi_60700075
Die taiilemaat en bovenste heupmaat die gaan niet betrouwbaar zijn denk ik Tenminste: wel betrouwbaar maar niet echt vergelijkbaar. Hoogstens met freecell
pi_60700140
Goeiemorgen!!

ik heb ook in ieder geval geen spierpijn.... Omearos, stom hoor, dat er geen koffie meer was...

Ik denk dat ik komende week nog even in Groningen bij de Mansfield ga kijken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60701603
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 09:51 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, iets met schoenen enzo. Een mens heeft nooit genoeg schoenen.
Ben beniewd naar jouw afmetingen.
Onzin, een mens heeft al snel teveel schoenen
pi_60701876
En het sporten was lekker. Volgende keer alleen wel iets ontbijten van te voren
pi_60702160
TVP Ik ben niet veel aanwezig, omdat wij tijdelijk bij mijn ouders logeren. Zij hebben geen internet

En wij een saai huis ivm de verbouwingen. Met het lijnen gaat het echter nu beter, omdat mijn moeder elke dag kookt.
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:59:12 #24
4177 Jojogirl
pi_60712025
Et voila, mijn briljante paint

M'n onderwijdte snap ik niet helemaal trouwens: ik heb altijd BH's 80E en die passen prima. Misschien dat ie toch door de zwangerschap ook groter is geworden omdat alles naar boven gedrukt wordt
pi_60712904
Ik heb geen foto van mijn hele lichaam, zal binnenkort eens iemand vragen om een foto te maken (heb zelf geen digitale camera) Wel leuk om zoiets te maken, ben wel benieuwd naar mijn afmetingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')