Geen spierpijn hier!quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:10 schreef Jojogirl het volgende:
En, hoe is het met de spierpijn dames?
Hier weer een kort nachtje. Finn wilde perse bij ons in bed liggen en wij wilden van niet, dus dat werd tot half twee brullen voordat ie sliep. En vervolgens wel gewoon om 7 uur wakker worden... Nu is het wachten op het moment dat hij instort (of ik).
Oja, ik wil ook zo'n meetfoto. Vrees alleen dat ik even niet lenig genoeg ben om alles netje op te meten (hoe meet je uberhaupt binnenbeen lengte netjes iin je eentje?)
Onzin, een mens heeft al snel teveel schoenenquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:51 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, iets met schoenen enzo.Een mens heeft nooit genoeg schoenen.
Ben beniewd naar jouw afmetingen.
Het gaat dus niet om calorieën en er is dus geen limiet aan hoeveelheid. Maar het moet wel neutraal zijn, dus geen drinkyoghurt met vruchtensmaakje oid. Max 2 stuks fruit per dag (ivm fruitsuikers).quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeveel yoghurt, zuivel, drinkyoghurt etc mag eigenlijk? Zitten daar niet vrij veel calorieën in?
welkom hier!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:16 schreef appelsap het volgende:
Ik kom me hier ook even melden!
Mijn vriend en ik zijn allebei een heleboel te zwaar en sinds een maand hebben wij ons eetpatroon omgegooid.
Sinds 2 weken begonnen met het SHE-dieet en ook maar eens een weegschaal aangeschaft.
Het gaat eigenlijk super, het is makkelijk vol te houden. We gaan nu allebei 1 a 2 keer per week baantjes zwemmen en de rest van de week proberen we ook actief te zijn door te wandelen, fietsen.
Mijn vriend is 3 kg afgevallen en ik zelf 2. Dit in 1,5 week tijd. Eerder hadden we nog geen weegschaal. Zaterdag is het weer weegdag.
Realistisch streefgewicht? of gewoon omdat het zo mooi evil is?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:23 schreef Soempie het volgende:
Zo, gesport. Heerlijk.![]()
88.8 kg begin en streef 66.6![]()
Wat is het verschil?quote:En ik moet dus geen galajurk hebben maar een cocktailjurk.Nu nog een winkel vinden in Breda of omgeving. Eventueel Antwerpen.
Mwah, voor ik aankwam was ik 55 kg. Dat is te licht. 70 kg is zeker wel realistisch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:27 schreef omearos het volgende:
[..]
Realistisch streefgewicht? of gewoon omdat het zo mooi evil is?
Dat vraag je aan de grootste kluns op gebied van kleding.quote:Wat is het verschil?
mwah, ik ga gewoon heeeel langzaam. ik hang vaak een paar weken steeds rond ene getal, duik er dan lekker onder, en dan gaat t de volgende kilo weer t zelfde. ik hing heel lang tegen de 84 aan te hikken, nu zie ik bijna nooit meer 83, en hoop op 81 etc...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:17 schreef appelsap het volgende:
Ik ga er zeker van genieten hoor, anders zou ik niet uit eten gaan.
Rondleiding bij Ben&Jerry's leuk zeg! Ik zou er alleen veel te veel trek van krijgen denk ik.
Kwakveense, wat vervelend zeg. Misschien hou je op het moment gewoon wat vocht vast?
Wat ik ervan begreep hang je al een tijdje op hetzelfde gewicht toch?
Hoop voor je dat je er snel eens onder duikt.
Fancy weegschaal, dat het vetpercentage en vocht gemeten wordt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:22 schreef kwakveense het volgende:
k weet niet of t vocht is. kan zijn, tijd van demaand enzo. maar meestal gaat dat bij mij niet op... maar wie weet (mn weegschaal zei dat mn vetpercentage gewoon hoger was, en mn vocht zelfs lager)
Speciale gelegenheid?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:32 schreef appelsap het volgende:
Omdat we vanavond uit eten gaan heb ik me vanochtend al gewogen in plaats van zaterdag.
Weer 1 kilo er vanaf! Dus ben benieuwd wat zaterdag de stand zal zijn. Vanavond probeer ik ook gewoon mager te eten en ik laat het nagerecht maar even zitten denk ik.
Hoop dat ik het vol blijf houden zo.quote:Zeeltje en Soempie, gaat de goede kant op zo te zien.
Ow dat komt helemaal goed hoor, ineens heb je het! je wordt slankerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb eindelijk het idee dat mijn broek iets ruimer gaat zitten. Nu nog van de drop afblijven vandaag
Straks wel weer sporten
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
k weet niet of t vocht is. kan zijn, tijd van demaand enzo. maar meestal gaat dat bij mij niet op... maar wie weet (mn weegschaal zei dat mn vetpercentage gewoon hoger was, en mn vocht zelfs lager)
k hoop t maar... had er eerdere maanden nl. geen last van. wel vlak ervoor, amar als k t eenmaal was dan verloor k snel gewicht juist. maar ja, ben nu niet écht ongesteld, ik ben zo half ongesteld terwijl ik mn pil doorslik... vorige keer hield dat de hele maand aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Dat klopt! Ik weet even niet meer hoe, maar mijn begeleidster constateerde zo ook een keer dat ik ongesteld was, terwijl ik niks gezegd had
. Trekt weer bij als je niet meer ongesteld bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |