abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60767772
Sporten wordt weer steeds lekkerderderder
Nu oppassen dat ik straks niet te vaak ga, al schiet mijn gewicht zo wel omlaag
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:38:41 #52
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60768109
Hoezo zou je te vaak kunnen gaan marcb?
pi_60768219
Om het gezond te houden mag ik niet meerdere dagen achter elkaar. En dat zit er nu wel aan te komen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_60774458
Zo, gesport. Heerlijk.

88.8 kg begin en streef 66.6

En ik moet dus geen galajurk hebben maar een cocktailjurk. Nu nog een winkel vinden in Breda of omgeving. Eventueel Antwerpen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_60774571
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:23 schreef Soempie het volgende:
Zo, gesport. Heerlijk.

88.8 kg begin en streef 66.6
Realistisch streefgewicht? of gewoon omdat het zo mooi evil is?
quote:
En ik moet dus geen galajurk hebben maar een cocktailjurk. Nu nog een winkel vinden in Breda of omgeving. Eventueel Antwerpen.
Wat is het verschil?
pi_60774671
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:27 schreef omearos het volgende:

[..]

Realistisch streefgewicht? of gewoon omdat het zo mooi evil is?
Mwah, voor ik aankwam was ik 55 kg. Dat is te licht. 70 kg is zeker wel realistisch.
quote:
Wat is het verschil?
Dat vraag je aan de grootste kluns op gebied van kleding. Ik denk dat een galajurk lang is en een cocktailjurk kort.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:52:56 #57
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60775542
Haha cocktail is meer zomers en inderdaad korter ( een echte cocktailjurk is net boven je knie )

55 kg! wow ik wou dat ik die richting was.. mijn realitisch gewicht is 64 kg. Althans dan ben ik gezond volgens alles..

dus moet nog 14,6 kg! maar op valtaf.nl staat dat 59,17kg mijn ideaal gewicht is :s
The girl that lost her mind
pi_60784019
Vorige week moest ik een cocktailjurk aan en dat voelt ook wel meer ontspannen dan echt gala. Officieel was het trouwens geen cocktail, maar hij voldeed wel aan de beschrijving. Of het was een marktetingtruc om hem beter te verkopen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60795903
Vandaag ben ik 87.4 kg. Ik hoop dat het zo doorzet.

Rustig topic trouwens..
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:30:19 #60
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60799841
echt heel rustig hier! ik woog vandaag 78kg!
Ik heb vandaag een poging gedaan om een zelfgemaakte groentesap te maken.. nou dat smaakt voor geen meter!
pi_60800020
Het is hier inderdaad rustig

Hoe kan dat.. ? Totaal niet gezellig
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:57:28 #62
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_60800455
Met mijn bloed was op mijn vitamine d na alles goed ow ja en mijn zink was wat laag.

De dr vond het erg goed om te horen dat het zoveel beter met mij gaat in mijn hoofd, ondanks de bijwerkingen. Daar gaan we in september over verder praten. Ik val wederom niet af maar dat is nu even niet zo belangrijk.

Er zal wrs wel een nieuwe operatie komen want dit is niet echt leuk leven, hoe en wat weet ik nu ook niet. Maar ik ben blij dat het lijkt of we op het goede pad zitten .
  woensdag 13 augustus 2008 @ 18:16:36 #63
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60800824
fijn van je bloed bubsel, en dat je je wat beter voelt, in je hoofd in elk geval...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 18:20:43 #64
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60800902
inderdaad fijn dat je je sowieso in je hoofd fijn voelt! dat telt!
pi_60803280
Klinkt goed Bubseltje, je post klinkt al stukken positiever dan hoe je een tijd terug schreef
En die uitslag van het bloed is natuurlijk ook goed nieuws
pi_60819833
Bubseltje, ik ken je verhaal niet. Maar wat je nu schreef dat klinkt goed.
Je klinkt positief.

Zeeltje en Soempie, gaat de goede kant op zo te zien.

Omdat we vanavond uit eten gaan heb ik me vanochtend al gewogen in plaats van zaterdag.
Weer 1 kilo er vanaf! Dus ben benieuwd wat zaterdag de stand zal zijn. Vanavond probeer ik ook gewoon mager te eten en ik laat het nagerecht maar even zitten denk ik.
pi_60820163
ik vertrek zo richting Hellendoorn, rondleiding bij Ben&Jerry's

Appelsap, vergeet vanavond vooral niet om gewoon te genieten
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:02:10 #68
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60820482
ik ben strontchagerijnig. ik weet dat t er morgen of overmorgen ws. weer af is, maar t is zwaar klote als je een hele week keurig tussne de 1100 en 1500 ckal eet, 3 keer gaat hardlopen, en dat je dan 1 kg aankomt terwijl je de hele week rond en op hetzelfde getal hing. ik wilde er ónder verdorie...

morgen officiele weegdag, bah.
pi_60820892
Ik ga er zeker van genieten hoor, anders zou ik niet uit eten gaan.

Rondleiding bij Ben&Jerry's leuk zeg! Ik zou er alleen veel te veel trek van krijgen denk ik.

Kwakveense, wat vervelend zeg. Misschien hou je op het moment gewoon wat vocht vast?
Wat ik ervan begreep hang je al een tijdje op hetzelfde gewicht toch?
Hoop voor je dat je er snel eens onder duikt.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:22:45 #70
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60821024
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:17 schreef appelsap het volgende:
Ik ga er zeker van genieten hoor, anders zou ik niet uit eten gaan.

Rondleiding bij Ben&Jerry's leuk zeg! Ik zou er alleen veel te veel trek van krijgen denk ik.

Kwakveense, wat vervelend zeg. Misschien hou je op het moment gewoon wat vocht vast?
Wat ik ervan begreep hang je al een tijdje op hetzelfde gewicht toch?
Hoop voor je dat je er snel eens onder duikt.
mwah, ik ga gewoon heeeel langzaam. ik hang vaak een paar weken steeds rond ene getal, duik er dan lekker onder, en dan gaat t de volgende kilo weer t zelfde. ik hing heel lang tegen de 84 aan te hikken, nu zie ik bijna nooit meer 83, en hoop op 81 etc...

k weet niet of t vocht is. kan zijn, tijd van demaand enzo. maar meestal gaat dat bij mij niet op... maar wie weet (mn weegschaal zei dat mn vetpercentage gewoon hoger was, en mn vocht zelfs lager)
pi_60821458
Frustrerend zeg! Zeker als je weegschaal dan aangeeft dat jouw vetpercentage hoger is terwijl je zo netjes gegeten hebt. Je zou haast gaan denken dat het een foutje is.
Hopelijk lukt het met hardlopen dan toch om er weer wat af te krijgen de komende tijd.
pi_60822876
dat vetpercentage zou ik me niet zoveel van aantrekken eerlijk gezegd, dat is met een weegschaal toch niet correct te meten...

Ik heb het ook wel dat als ik weer meer ga sporten, ik eerst zwaarder word. Even doorzetten, dan gaat het vast wel weer omlaag..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60823354
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:22 schreef kwakveense het volgende:

k weet niet of t vocht is. kan zijn, tijd van demaand enzo. maar meestal gaat dat bij mij niet op... maar wie weet (mn weegschaal zei dat mn vetpercentage gewoon hoger was, en mn vocht zelfs lager)
Fancy weegschaal, dat het vetpercentage en vocht gemeten wordt.

Volgens mij is het zo dat spieren meer wegen, dus misschien krijg je wel meer spier. Maar kan me wel voorstellen dat het frustrerend is. Vorig jaar heb ik ook een paar weken gehad dat ik maar niet afviel, terwijl ik wel veel deed.
pi_60823708
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 10:32 schreef appelsap het volgende:

Omdat we vanavond uit eten gaan heb ik me vanochtend al gewogen in plaats van zaterdag.
Weer 1 kilo er vanaf! Dus ben benieuwd wat zaterdag de stand zal zijn. Vanavond probeer ik ook gewoon mager te eten en ik laat het nagerecht maar even zitten denk ik.
Speciale gelegenheid?
quote:
Zeeltje en Soempie, gaat de goede kant op zo te zien.
Hoop dat ik het vol blijf houden zo. Bij veranderingen is het vaak zo dat ik stop met sporten. Pas als alles weer loopt pak ik sport en gezond eten weer op. Vorig jaar vrij snel 10 kg afgevallen, omdat ik gewoon lekker bezig was. Toen kreeg ik een vriend en veranderde m'n ritme, waardoor alles er ook weer aankwam.

Nu wonen we samen en loopt alles makkelijker, waardoor ik weer begin met sporten. Ben bang dat het in september weer inzakt, omdat ik dan elke dag naar Nijmegen moet en dus m'n ritme weer verandert. Juist dan moet ik mezelf er echt toe gaan zetten.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 13:17:29 #75
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60823966
@ soempie: vetvrije massa was gelijk gebleven, dus niet meer spieren. maar goed, wat teigan zegt: een weegschaal meet toch niet nauwkeurig.

ik let ook neit op t bsolute getal van vetpercentage op de weegschaal hoor, teigan, maar ik daxht dat de relatieve verschillen wel zouden kloppen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')