Klopte bij mij absoluut niet. Met 2000 kcal per dag en borstvoeding ging er niks vanaf. Ook niks bij, dat gelukkig wel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
ze zeggen toch altijd dat je wat je "normaal" met een zwangerschap aankomt (dus niet van vreten enzo of als t dertig kilo is) je met negen maanden borstvoeding weer kwijt bent?
dankje..quote:Op woensdag 3 september 2008 21:52 schreef kwakveense het volgende:
knuf voor zeeltje...
helpt t misschien als je je realiseert dat eten t niet beter maakt? ik heb gelerd mn gevoelens op te schrijven en te vervangen door rationele gedachtes, ipv ze te vervangen door eten... maa rja, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
maarreh, op een vervolgopleiding ben je gelukkig veeeel minder afhankelijk van je "klas". je bent sowieso meer zelfstandg bezig... komt vast goed!
goedzo jhvh! en bubsel ook!quote:Op donderdag 4 september 2008 11:14 schreef jhvhprotocol het volgende:
Bew.Was FOK!forum beetje vergeten eigenlijk.
![]()
Stand van zaken: 101 kilo, 14 kilo afgevallen dus. Ga 3 keer per week naar sportschool voor cardio en krachttraining.
Klinkt goed Bubsel! Voel je je ondertussen ook al wat beter?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben vandaag weer naar de internist geweest. En ik moet naar een professor in het UMC Utrecht. Die is op dat gebied dé dokter. Misschien heeft die nog een medicijn of operatie voor me.
Verder mag ik volgende week een prik in mijn bil laten zetten en vit d en calcium tabletten. Verder was hij tevreden
Baan is leuk!quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Levi, hoe bevalt je nieuwe baan??
Die van mij is heel erg tof!
En ik heb een blauwe auto gekregen.
Yep in mijn hoofd en ik loop een stuk beterquote:Op vrijdag 5 september 2008 08:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt goed Bubsel! Voel je je ondertussen ook al wat beter?
ik heb t idee dat die herhaling j'uist belangrijk is om het op te bouwen...quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:57 schreef Miss_S het volgende:
Ach heb nu alweer een uur niets gedaanzometeen naar het reisbureau de laatste dingetjes regelen voor mijn reis naar london met kerst
Ik ga wel les 9 lopen vandaag , als die goed gaat sla ik de volgende 3 lessen over omdat ze hetzelfde zijn.
Oja en 3 kleine geroosterde boterhammen op met boter en kaas als ontbijt
Ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb t idee dat die herhaling j'uist belangrijk is om het op te bouwen...
Same here, moet weer even wennen aan nieuw lesrooster, groepsles op de sportschool en alle verenigingsdingen die weer begonnen afgelopen week.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:51 schreef Levitation het volgende:
Ik heb 't druk op mijn werk en ben op vakantie geweest. Ben ook een beetje de vaste users (en mijn lijn-motivatie, kom juist aan) kwijt en reageer door dat alles wat minder frequent.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 21:27 schreef freecell het volgende:
Er staan hier overal koekjes en snoepjes en beschuit met muisjes en ik knabbelde vrolijk met alle visite mee en knabbelde ook vrolijk door als de visite weer weg was
Gefeliciteerdquote:Op maandag 8 september 2008 07:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Het afvallen gaat bij mij echt asociaal snel, gister 99.6 op de weegschaal.. Onder de 100 ftw! Afvallen is koewl. Iedereen op school merkt het ook enzo. <3
Woei!quote:Op maandag 8 september 2008 07:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Het afvallen gaat bij mij echt asociaal snel, gister 99.6 op de weegschaal.. Onder de 100 ftw! Afvallen is koewl. Iedereen op school merkt het ook enzo. <3
De kleine houdt het uit in je buik he?quote:Op maandag 8 september 2008 15:01 schreef Jojogirl het volgende:
Welkom vamp, ern succes. Weet je al hoe je het aan wil pakken?
En jhvh, ik gok op iets van 400 kcal voor zo'n ding, als het niet meer is.
Hier nog steeds geen dieetnieuws. Eerst maar eens bevallen. Oja, ik ben nog steeds maar 7-8 kilo aangekomen in totaal, dus dat geeft hoop voor als ik bevallen ben.
Das ook mijn uiteindelijke bedoeling..... Nu hek gewoon een soort van stok achter de deur nodig.... Dit mag je wel, dat mag je niet. Punt uit klaar!quote:Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ik doe geen dieet, en val goed af. Bevalt me prima. Ik heb geen dieet nodig om te weten wat ik moet laten staan en wat ik gerust kan eten.Ik vind dit veel prettiger, ik bepaal mijn eigen structuur en bepaal zelf wat ik eet. Ik krijg me niks voorgeschreven.
Het moet wel leuk blijven he, gewoon gezonde keuzes maken maar niet teveel er over nadenkenquote:Op maandag 8 september 2008 17:17 schreef Zeeltje het volgende:
oh gotte, nou hier dus echt een ramp..
dadelijk uit eten.. normaal gesproken moet dat iets leuks zijn maar ik zit al op de site te kijken naar de menu en uit te rekenen wat ik kan hebben of niet.. blergh.. maar fijn dat het hier bij de meeste goed gaat!
Welkom terugquote:Op maandag 8 september 2008 15:14 schreef octopussy het volgende:
[..]
De kleine houdt het uit in je buik he?Hoe gaat het met je?
Ben net terug van huwelijksreis en een halve kilo afgevallenHeerlijke vakantie gehad
![]()
Freecell, ik heb het ook koud
Resultaat vanochtend op de weegschaal: 101.4.quote:Op maandag 8 september 2008 21:56 schreef jhvhprotocol het volgende:
Oh wat slecht dit. Ik heb voor het eerst in weken toegegeven aan mijn drang naar lekker eten. Ik ben naar de Albert Heijn gegaan en heb truffelpepernoten, casavechips, tijgernootjes en een of ander magnetron iets gekocht. Slecht, slecht. Emotionele instabiliteit is niet goed voor me eetpatroon. XD Nja ik ga nu niet dramatisch doen over dat het is gebeurt, ik heb er iig van genoten.
Ik hoop dat dat hier ook zoveel gaat schelen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:24 schreef PoepSnoet het volgende:
De beste keuze die ik afgelopen weken gemaakt heb : De sloten cocacola vervangen door water. Ging soms wel een fles per dag doorheen! Samen met minder tussendoortjes ben ik al 7 kilo afgevallen in een paar weken. Doe nieteens wat geks verder.
Kut cola
Een fles cola is over de 800cal, das ruim 1 derde van wat je mag in een dag. als je hard werktquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat hier ook zoveel gaat schelen!
Ik leefde zowat op cola!!
+ allerlei vreeterij wat ik nu verbannen heb!
ik heb inderdaad genoten en heb een leuke avond gehad..quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:13 schreef kwakveense het volgende:
heb je genoten zeel? das t belangrijkste toch!
Dat zijn inderdaad lange dagen, hoe laat moet je in de ochtend beginnen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:24 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
ik heb inderdaad genoten en heb een leuke avond gehad..
vandaag heb ik mijn 2 liter water al op en voor de rest goed bezig.
Vanmorgen woog ik dus 80,2kg en dat heb ik nooit gehad.. dus kan wel zeggen dat het mijn hoogste gewicht is.. en ik heb alitjd gezegt dat ik nooit die 80 wil zien..![]()
![]()
probleem is alleen dat ik echt nooit kan sporten.
maandag moet ik school tot 5 uur en 6 uur werken tot 9 uur.
dinsdag moet ik school tot 6 uur en s'avonds werken
woensdag heb ik culturele dag en dat varieert nogal qua tijden
donderdag tot 4 uur school en s'avonds werken
vrijdag tot 5 uur school en s'avonds werken
zaterdag is de enige vrije dag maar dan moet ik het huis poetsen en was doen enz
zondag overdag school ( moet ook een keer hw maken ) en s'avonds werken..
en met zo'n drukke schema val ik nog niet af.. pfff
Veel maar een rondje gaan wandelen dan in die tussenuren, zeker met dit weerquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:40 schreef Zeeltje het volgende:
elke dag om 9 uur.. ik heb een rot rooster met veel tussen uren..En in die tussen uren kan ik ook niet sporten omdat ze daarvoor weer te kort zijn..
Waarom kan een echte wandeling niet?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:14 schreef Zeeltje het volgende:
Ja ik loop opzich dan wel maar echt een wandeling kan niet echt. Is ook slecht voor mijn portemonee aangezien de stad op loopafstand is en mijn school omsingeld is door winkels haha
Gewoon beetje sportief doorlopen en armen bewegenquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:50 schreef Zeeltje het volgende:
nja als dat een echte wandeling is, dan wandel ik al..maar voor mij idee niet voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |