abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61424808
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:51 schreef Levitation het volgende:
Ik heb 't druk op mijn werk en ben op vakantie geweest. Ben ook een beetje de vaste users (en mijn lijn-motivatie, kom juist aan) kwijt en reageer door dat alles wat minder frequent.
Same here, moet weer even wennen aan nieuw lesrooster, groepsles op de sportschool en alle verenigingsdingen die weer begonnen afgelopen week.
En ik ben ook aangekomen, weeg nu 86kg terwijl ik voor de vakantie nog even onder de 82kg zat. Nu ben ik een soort aanloop aan het nemen om maandag echt weer te beginnen (dus ben eigenlijk al begonnen met weer opletten, alleen sta ik mezelf nu nog wat meer toe) Vooral het opschrijven is weer wennen, ik vergeet het steeds en als ik er wel aan denk weet ik niet meer exact wat ik gegeten had.
pi_61426467
Ik vond het vorige week wel kunnen om een zakje snoep te kopen voor in een blikje op m'n bureau. Dat ging 2 dagen goed en de derde dag heb ik hem leeggeten. Nu met boodschappen doen maar geen drop of iets dergelijks gehaald. Heb er wel nog mee in m'n handen gestaan, maar toch netjes teruggelegd.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61427398
Les 9 van Evy ging erg makkelijk, gemiddeld tempo van 7,3km/u
Dus maandag maar verder met les 13
pi_61433156
Hier ook iemand die ritme aan het zoeken is.
Bij mij komt het nu vooral doordat ik laat thuis ben (na 6 uur pas weg van mn werk en dan nog ruim een uur rijden) en mijn 2 uur fietsen per dag mis.
Morgenochtend weer lekker een stuk hard lopen en komende week maar eens kijken naar een sportschool in de buurt bij mijn werk.
pi_61435874
Hier komt er weer wat ritme in juist
En ik ben dus weer terug, aangezien de beeb er is en ik dus weer op een andere manier om mijn eten moet denken.
Aan de andere kant blijf ik een beetje offtopic omdat echt lijnen niet mag tijdens de borstvoeding en omdat mijn BMI hier stiekem niet hoort.

Vandaag wel weer wat gezonder gegeten dan afgelopen dagen, maar het was dan ook wel heel dramatisch Er staan hier overal koekjes en snoepjes en beschuit met muisjes en ik knabbelde vrolijk met alle visite mee en knabbelde ook vrolijk door als de visite weer weg was
pi_61435925
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:27 schreef freecell het volgende:

Er staan hier overal koekjes en snoepjes en beschuit met muisjes en ik knabbelde vrolijk met alle visite mee en knabbelde ook vrolijk door als de visite weer weg was
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 7 september 2008 @ 21:06:38 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_61458265
ymme vroeg waar de vaste posters waren.

Ik neem aan dat ik daar een van ben en ben om verschillende redenen hier niet meer zo veel te vinden

Voor de dames die mijn laatste berichtjes gelezen hebben: het gaat inmiddels stukken beter
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 september 2008 @ 07:59:30 #183
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61466713
Het afvallen gaat bij mij echt asociaal snel, gister 99.6 op de weegschaal.. Onder de 100 ftw! Afvallen is koewl. Iedereen op school merkt het ook enzo. <3
Oh noes!
  maandag 8 september 2008 @ 08:01:39 #184
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61466725
Oh en ik heb FOK! beetje verwaarloost want eh, ik heb een vriendje. Alleen nu moet ik naar school, als ik terug ben zal ik even uitgebreid posten en al het geposte lezen!

Bas.
Oh noes!
pi_61466967
quote:
Op maandag 8 september 2008 07:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Het afvallen gaat bij mij echt asociaal snel, gister 99.6 op de weegschaal.. Onder de 100 ftw! Afvallen is koewl. Iedereen op school merkt het ook enzo. <3
Gefeliciteerd
Onder de 100 is wel een echte mijlpaal
pi_61467206
quote:
Op maandag 8 september 2008 07:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Woei!
  maandag 8 september 2008 @ 09:16:37 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_61467383
jhvh gefeliciteerd!

Op beide gebieden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61467863
Bah, het gaat even echt de verkeerde kant op.

En de weegschaal in de sportschool geeft aan dat ik 0.1kg ben afgevallen. Volgens die thuis bijna 9 (vreetbui van een paar dagen gehad dus weer wat erbij). Mijn broeken zitten ook ruimer, dus geloof die van thuis, maar
stupidity has become as common as common sense was before
pi_61468155
Je moet altijd 1 weegschaal aanhouden marcb! Als je op verschillende weegschalen gaat wegen is het resultaat altijd dramatisch!

Ik heb honer en ik heb het koud En dat is al een paar dagen zo. Volgens de thermostaat is het hier 21 graden, maar ik geloof er niets van En dan nog vind ik 21 graden veroorzaakt door de verwarming een lekkerder soort warmte dan dit. Het tocht hier (belachelijk, we hebben dubbel glas en ik heb bijna niks openstaan) en het is gewoon kil. Brr.
En ik mag van mezelf de verwarming niet aan doen zolang het boven de 19 graden is in huis Maar misschien kan ik dat deze herfst veranderen naar 20, want tenslotte moet de kleine ook warm blijven

Qua honger: ik kan de hele dag door wel eten en het liefst zoet. Gelukkig heb ik een hele stapel druiven en appels, maar er is natuurlijk ook een grens aan de hoeveelheid druiven en appels die nog gezond zijn op een dag.

Ik ga maar eens een hemd aandoen geloof ik...
pi_61468206
quote:
Op maandag 8 september 2008 09:16 schreef Troel het volgende:
jhvh gefeliciteerd!

Op beide gebieden

Gefeliciteerd
pi_61470382
Vampje komt zich hier ook maar melden.... Eindelijk eens die ( minimaal) 15 kilo aan pakken....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 8 september 2008 @ 12:16:44 #192
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61470680
hoi vampje
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 8 september 2008 @ 14:32:14 #193
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61473656
Iedereen bedankt. ;D En succes vampje, het gaat vast lukken.

Ik zit nu op school en heb honger. Kwam net een vriend van me naar me toe met de vraag of ik zin had om naar albert heijn te gaan, ik heb nee gezegd. Maar nu heb ik er achteraf gezien toch wel erg zin in. En dan zo'n lekker gehaktbalbroodje of frikandelbroodje die ik al maanden heb afgezworen. <3 Heeft iemand enig idee hoeveel kcal daar ongeveer inzit? Dat schrikt me wel af om er ooit nog zin in te hebben.
Oh noes!
  maandag 8 september 2008 @ 15:01:51 #194
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61474258
Welkom vamp, ern succes. Weet je al hoe je het aan wil pakken?

En jhvh, ik gok op iets van 400 kcal voor zo'n ding, als het niet meer is.

Hier nog steeds geen dieetnieuws. Eerst maar eens bevallen. Oja, ik ben nog steeds maar 7-8 kilo aangekomen in totaal, dus dat geeft hoop voor als ik bevallen ben.
pi_61474469
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:01 schreef Jojogirl het volgende:
Welkom vamp, ern succes. Weet je al hoe je het aan wil pakken?

En jhvh, ik gok op iets van 400 kcal voor zo'n ding, als het niet meer is.

Hier nog steeds geen dieetnieuws. Eerst maar eens bevallen. Oja, ik ben nog steeds maar 7-8 kilo aangekomen in totaal, dus dat geeft hoop voor als ik bevallen ben.
De kleine houdt het uit in je buik he? Hoe gaat het met je?

Ben net terug van huwelijksreis en een halve kilo afgevallen Heerlijke vakantie gehad

Freecell, ik heb het ook koud
pi_61475359
Dank voor het welkom!
Ik ga denk ik dat SHE gebeuren eens proberen....
Sonja heb ik ook ooit eens een paar keer geprobeerd...De eerste keer de eerste week veel kwijt geraakt en toen alleen maar honger geleden...En daarna nooit meer serieus op kunnen pakken!
Ik ben ik januari bevallen en zit nu volgens mij boven het gewicht wat ik had toen ik hoog zwanger was!
pi_61475369
En ik heb het juist bloedheet!!
Zal wel komen door dat heerlijke speklaagje wat ik meezeul!
  maandag 8 september 2008 @ 16:49:54 #198
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61476500
Ik doe geen dieet, en val goed af. Bevalt me prima. Ik heb geen dieet nodig om te weten wat ik moet laten staan en wat ik gerust kan eten. Ik vind dit veel prettiger, ik bepaal mijn eigen structuur en bepaal zelf wat ik eet. Ik krijg me niks voorgeschreven.
Oh noes!
pi_61476809
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ik doe geen dieet, en val goed af. Bevalt me prima. Ik heb geen dieet nodig om te weten wat ik moet laten staan en wat ik gerust kan eten. Ik vind dit veel prettiger, ik bepaal mijn eigen structuur en bepaal zelf wat ik eet. Ik krijg me niks voorgeschreven.
Das ook mijn uiteindelijke bedoeling..... Nu hek gewoon een soort van stok achter de deur nodig.... Dit mag je wel, dat mag je niet. Punt uit klaar!

Mijn "met mate" is een beetje weg!
  maandag 8 september 2008 @ 17:17:51 #200
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61477080
oh gotte, nou hier dus echt een ramp..
dadelijk uit eten.. normaal gesproken moet dat iets leuks zijn maar ik zit al op de site te kijken naar de menu en uit te rekenen wat ik kan hebben of niet.. blergh.. maar fijn dat het hier bij de meeste goed gaat!
The girl that lost her mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')