abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61285250
Net ontbeten met 2 donkerbruine boterhammen met een beetje halvarine en jam, das wel erg lang geleden meestal ontbijt ik met cornflakes....
pi_61294330
Zeg ik eerder dat ik meestal 7km/u ren, was het vandaag gewoon 7,5
  maandag 1 september 2008 @ 16:08:33 #103
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61294540
Net sollicitatiegesprek gehad, ging redelijk goed, hopen dat ik de baan krijg Het is precies de baan waar ik naar zocht, maar ik ben jammergenoeg zeer slecht in sollicitatiegesprekken.

Zaterdag naar Country & Western festival geweest hier op het eilandje Millport, was best leuk. Heeeel veel gelopen met mooi uitzicht op zee en bergen, dus goed voor de beweging. Wel sausage&chips (patat dus) gehad, maar je moet toch wat als je honger hebt en een snelle hap wilt halen.

De eetgewoontes hier in Schotland zijn horrible: collega's van mij hebben bijna elke dag wel een zakje crisps bij zich, in smaken als Cheese & Onion, Salt & Vinegar en Prawn Cocktail De eerste keer dat ik eentje een "crisp sandwich" (boterham met chips!!) zag eten kon ik mijn ogen niet geloven En vervolgens klagen dat het zo moeilijk is om af te vallen Echte snoeperds zijn het.
Verder gooien ze alles in de frituur, van vleespasteitjes tot pizza's en marsrepen (de beroemde deepfried marsbar, ik moet hem nog zien!). Het enige wat ik wel echt lekker vind en van mezelf max. 1x per week mag halen is vis of haggis uit de frituur En dan geen patat en zeker geen vinegar, wat ze hier overal overheen gooien

Ik loop elke dag een half uur heen en een half uur terug tussen een treinstation en mijn werk, ideaal. Ipod aan en lopen maar En als ik er de tijd (en zin ) voor vind dan loop ik 's avonds en in het weekend een stuk hard langs het strand. Ik loop liever gewoon, aangezien mijn halve familie problemen met knieen heeft en ik er ook gauw last van heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door JX op 01-09-2008 17:02:20 ]
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  maandag 1 september 2008 @ 16:14:55 #104
30252 Soempie
Procreating
pi_61294727
haggis is toch ingewanden enzo?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 1 september 2008 @ 16:55:11 #105
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61295879
De klassieke haggis wel Schapenmaag gevuld met ingewanden en haver De haggis die ik haal bestaat meer uit gekruid gehakt met hetzelfde materiaal eromheen wat bij worsten gebruikt wordt Ligt er wel aan waar je het haalt..

Haggis
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  maandag 1 september 2008 @ 16:57:31 #106
30252 Soempie
Procreating
pi_61295923
Dat wat jij haalt lijkt me dan wel lekker, maar dat andere. Brrr.

Oke, ik ben vanaf kwart voor 6 vanmorgen op en vanavond wil ik echt nog sporten. Ben alleen wel bekaf nu.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61296177
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:57 schreef Soempie het volgende:
Dat wat jij haalt lijkt me dan wel lekker, maar dat andere. Brrr.

Oke, ik ben vanaf kwart voor 6 vanmorgen op en vanavond wil ik echt nog sporten. Ben alleen wel bekaf nu.
Gewoon gaan, krijg je vanzelf weer meer energie

Net mijn avondeten op:
Kabeljauw, boontjes en aardappelen
  maandag 1 september 2008 @ 22:07:29 #108
30252 Soempie
Procreating
pi_61306003
Toch gegaan. Ik wilde eigenlijk echt niet, maar m'n vriend z'n broek zat losser en dat was genoeg stimulans voor hem om mij mee te sleuren. Normaal is hij de eerste de afhaakt.
pi_61306038
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef Soempie het volgende:
Toch gegaan. Ik wilde eigenlijk echt niet, maar m'n vriend z'n broek zat losser en dat was genoeg stimulans voor hem om mij mee te sleuren. Normaal is hij de eerste de afhaakt.
En hoe was het?

De eerste dag gezond doen is hier trouwens erg goed bevallen
  maandag 1 september 2008 @ 22:09:51 #110
30252 Soempie
Procreating
pi_61306099
Toen ik eenmaal bezig was ging het wel lekker en nu voel ik me ook echt wel beter.

Heb je al zin in morgen? Welke colleges volg je?
pi_61306267
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:09 schreef Soempie het volgende:
Toen ik eenmaal bezig was ging het wel lekker en nu voel ik me ook echt wel beter.

Heb je al zin in morgen? Welke colleges volg je?
Morgen heb ik alleen psychologie, volledig in het engels dus ik ben erg benieuwd
Maar ook zeker zin in
  maandag 1 september 2008 @ 22:15:34 #112
30252 Soempie
Procreating
pi_61306353
Psychologie.

Ik ga nog even op de bank hangen en dan lekker douchen en naar bed.
pi_61312996
Vanmorgen alweer een halve kilo minder
pi_61315459
Zo, ik sta ook weer in het lijstje
1,6 KG boven mijn streefgewicht, maar ik merk wel dat het lastig is om gezond te eten als er allemaal mensen een feestje bij je komen vieren en soms ook nog lekkere dingen meenemen (gisteren een enorme bak fudge gekregen één van de dingen die ik écht onweerstaanbaar vind!).

ik ben ook al weer 65,6 KG geweest, maar dat was voor ik doorhad dat je met borstvoeding idioot veel moet drinken en toen had ik dus ook behoorlijke dorst en koppijn bij het wakker worden.

Maar ik ga langzamerhand toch proberen om wat gezond te eten
Al sta ik er wel heel relaxed in, want borstvoeding kost zo'n 800 Kcal per dag
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:36:17 #115
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61315556
ze zeggen toch altijd dat je wat je "normaal" met een zwangerschap aankomt (dus niet van vreten enzo of als t dertig kilo is) je met negen maanden borstvoeding weer kwijt bent?

hoest met t beepje?? (ik kom nooit in oud, mocht je daar verhalen verteld hebben)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61315636
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
ze zeggen toch altijd dat je wat je "normaal" met een zwangerschap aankomt (dus niet van vreten enzo of als t dertig kilo is) je met negen maanden borstvoeding weer kwijt bent?

hoest met t beepje?? (ik kom nooit in oud, mocht je daar verhalen verteld hebben)
Jups, 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Ik heb dus nog 8,5 maand om 1,6 KG kwijt te raken, moet lukken

Met beepje is het erg goed, alleen het is wel een heel wákker beepje de laatste 3 dagen, haha. Das wel onhandig, want dan wil hij ook héél veel drinken.
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:52:04 #117
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61315887
Jippie, je hebt de eerste bv-regeldagen te pakken freecell
En 1.6 kilo in 9 maanden moet lukken

Alleen klopt dat van die zwangerschapskilo's en bv niet altijd. Of ik was de vorige keer de uitzondering die de regel bevestigde

Maargoed, nu pas 7 kilo erbij, dus ik heb goede hoop dat ik over een maand of 9 onder mijn pre-zwangerschapsgewicht zit
pi_61316846
Mijn eerste universiteit dag zit erop
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:34:37 #119
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61316859
was t leuk Miss S?
pi_61316919
Ja dit is wel mijn soort onderwijs
En in het engels dat vind ik ook wel fijn
pi_61321400
Vandaag les 8 hardgelopen En alweer met een gemiddeld tempo van 7,5km/u
pi_61327146
Welkom terug Freecell. Die 1,6kg in 8,5 maand moet wel gaan lukken gok ik zo
pi_61339170
En op mijn officiele weegdag weeg ik 72 alweer een paar maanden geleden dat ik onder de 73 zat
Het moet nu toch echt wel een keer lukken om onder de 70 te gaan

[ Bericht 11% gewijzigd door Miss_S op 03-09-2008 08:14:35 ]
pi_61339677
Hoppa miss_s!
pi_61340236
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:40 schreef freecell het volgende:
Hoppa miss_s!
Schop onder mijn kont bedoel je zeker

Ik post dit topic trouwens wel in mijn eentje vol zeg
  woensdag 3 september 2008 @ 09:17:21 #126
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61340287
bah bah bah! ik was vanochtend gewoon wéér zwaarder... terwijl ik zo mn best doe. ik heb écht niks raars gedan of gegeten, al weer netjes twee keer hardgelpen deze week. getver.

ik ga mn lijstje bijwerken. t was 83,7 vanochtend. dat is echt alweer even geleden dat t zo hoog was.

pi_61340307
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Schop onder mijn kont bedoel je zeker

Ik post dit topic trouwens wel in mijn eentje vol zeg
Ik schop geen mensen die goed gaan
pi_61340327
kwakveense, ik ben ook vaak zwaarder na hardlopen hoor.... Dus gewoon doorzetten nu, en lief zijn voor jezelf...

ik ben hier zelf minder omdat ik gewoon veel tijd en energie kwijt ben aan mijn nieuwe baan... Vandaag ga ik genieten van mijn vrije dag, dus ik ga proberen om ook niet te lang achter de laptop te blijven hangen, zonde van mijn dag namelijk...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_61340531
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:17 schreef kwakveense het volgende:
bah bah bah! ik was vanochtend gewoon wéér zwaarder... terwijl ik zo mn best doe. ik heb écht niks raars gedan of gegeten, al weer netjes twee keer hardgelpen deze week. getver.

ik ga mn lijstje bijwerken. t was 83,7 vanochtend. dat is echt alweer even geleden dat t zo hoog was.

Maar hoelang ben je alweer goed bezig? soms heeft het gewoon even tijd nodig
Gewoon door gaan en dan komt het echt weer goed
pi_61340553
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik schop geen mensen die goed gaan
Nouja 72 is niet echt bijzonder, heb al een tijd 70 gewogen maar goed ben inderdaad weer afgevallen en niet nog meer aangekomen
  woensdag 3 september 2008 @ 09:34:00 #131
4177 Jojogirl
pi_61340590
Als je meer gaat sporten gaan je spieren wat meer vocht vasthouden waardoor je in het begin iets kan aankomen kwakveense. Gaat vanzelf ook weer over.

En 72 is mooi Miss_s.
pi_61340614
Ik eet nu trouwens wel vaker brood bij het ontbijt ipv cornflakes, weet niet of het goed is maar sinds ik in de avond minder eet krijg ik meer trek in brood overdag
pi_61342018
Ik kom hier even binnenvallen met een vraag waarop jullie misschien een antwoord weten.

Sinds een kleine week volg ik een dieet van de dietiste, waarbij ik tegen lunchtijd een salade zou moeten nemen of een kop soep met veel groenten. Nu is dat thuis geen probleem en ik vind het nog lekker ook. Maar morgen is mijn eerste echte werkdag sindsdien en ik wil een salade meenemen.

Nu is mijn vraag, hoe houdt bv ijsbergsla zich (als je het 's avonds al klaarmaakt) tijdens een nacht en een ochtend in een afgesloten bakje in de koeling. Hoe doen jullie dat, enlighten me please

Ik moet iedere dag twee suikerdipmomenten (snaaimomenten dus ) vermijden, in de ochtend en in de middag en dat lukt goed met dit dieet.
Zolang er was is, is er leven.
pi_61342471
Volgens mij is het de kunst om je dressing apart te houden Dinus. En een goed afgesloten bak gebruiken.
pi_61344516
Hebben jullie enig idee waarom het sporten op dinsdag niet lekker gaat, maar op vrijdag en zondag wel
stupidity has become as common as common sense was before
pi_61344867
Zometeen een gebakken ei met 2 boterhammen, niet heel gezond maar wel lekker
pi_61345358
Ik bewaar regelmatig ijsbergsla van het avondeten voor in de ochtend/lunch, maar veel langer moet je het niet bewaren denk ik. Als je het in de avond klaarmaakt en bewaart in de koelkast moet dat prima te doen zijn! Dressing inderdaad apart houden, anders wordt de sla slap!

Hier gaat het ook goed, maar erg druk. School is begonnen en aan mijn rooster te zien + werk en mijn zoontje erbij zal er weinig tijd overblijven om te sporten.
De kilo's gaan er wel af. Ik wilde me deze week niet wegen maar heb toch tussendoor op de weegschaal gestaan en weer een kilo minder. Nu dus officieel op -5 kg.
pi_61351382
Bedankt Liejannuh en Appelsap, ik ga het proberen
Zolang er was is, is er leven.
pi_61352979
Vanavond gaan mijn vriend en ik uit eten. Het zal wel niet heel gezond worden want ik heb ontzettende trek in een lekker nagerecht.
pi_61354027
Lasagne ook niet de beste keuze....maar ach 3 maaltijden vandaag op en vanavond dansen
  woensdag 3 september 2008 @ 21:45:21 #141
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61359823
hallo ik ben er ook weer. ik heb al introductieweek achter de rug. Ik vond het niet leuk.. zoals ik al eerder vermelden was ik bang dat ik buiten de groep zou vallen en dat klopte ook wel. Ik voelde me ook de dikste van de hele klas.

Ik heb al 3 dagen achter de rug maar ik moet nog echt inkomen. Ik hoop dat ik me daar beter ga voelen.
Dieet technisch is het een ramp ik snoep te veel enz ivm mijn gevoelens.. ik weet even niet meer hoe ik moet starten ..
The girl that lost her mind
  woensdag 3 september 2008 @ 21:52:10 #142
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61360073
knuf voor zeeltje...

helpt t misschien als je je realiseert dat eten t niet beter maakt? ik heb gelerd mn gevoelens op te schrijven en te vervangen door rationele gedachtes, ipv ze te vervangen door eten... maa rja, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

maarreh, op een vervolgopleiding ben je gelukkig veeeel minder afhankelijk van je "klas". je bent sowieso meer zelfstandg bezig... komt vast goed!
  † In Memoriam † woensdag 3 september 2008 @ 21:54:00 #143
43556 miss_dynastie
pi_61360137
Lieve Zeel, mijn introductie was ook geen klap aan. Wil niks zeggen over de rest van de mensen hoor, ik zat toevallig in een rottig groepje. Kus
pi_61360146
Zeeltjes, wat rot. Is er niet iemand in de groep bij wie je je wel goed voelt?

Ik weet niet wat je doet aan sport, maar ik zou dat in elk geval vol proberen te houden en het eten dan maar even laten voor wat het is. Hopelijk voel je je snel weer beter!
pi_61362163
*knuffel* voor zeeltje
Probeer positief te blijven denken en zoveel mogelijk mensen te benaderen
pi_61368700
Zojuist heerlijk ontbeten een bruine boterham met pindakaas.

Misschien een beetje 'laat' en 'dom', maar ik mis een paar vaste users hier in het topic. Waar zijn jullie en wat is er anders mis dan? Ik wil geen rel veroorzaken hoor ; Maar ben nogal nieuwschierig aangelegt, en het valt me nu pas op eigenlijk.
  donderdag 4 september 2008 @ 09:47:37 #147
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61369017
ik mis bijna iedereen hier.... ik denk dat er wat mensen op vakantie zijn, en misschien wat mensen interesse verloren, naast een enkeling die ruzie had en weg is.
ik post zelf eerlijk gezegd ook meer in t slank topic omdat ik daar meer aansluiting vind soms qua onderwerpen....
pi_61369122
Ik heb 't druk op mijn werk en ben op vakantie geweest. Ben ook een beetje de vaste users (en mijn lijn-motivatie, kom juist aan) kwijt en reageer door dat alles wat minder frequent.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2008 @ 10:27:44 #149
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61370010
*meldt*

Was jullie helemaal kwijt Druk met andere dingen en zo. Ziek geweest en nog erg moe. @()(!U@$)(U$!@ schouder nog steeds en mijn pols doet ook mee.

En ik eet te veel dropjes momenteel

Maar ook nog positief nieuws: gisteren was ik bij de studiebegeleider van de Volkshochschule om - eindelijk - de uitslag van mijn examen te halen.

Na een keer of 5: "Das hab ich noch nie erlebt" kwam hij met mijn certificaat en cijferlijst op de proppen. Ik had geen idee waar hij het over had tot het tot me doordrong dat er bij elk onderdeel 100% stond Ik heb 300 van de beschikbare 300 punten gehaald

Er staat een ***1*** op mijn certificaat in plaats van gewoon een 1
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 september 2008 @ 10:45:53 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_61370498
Ik kan melden dat ik in 6 weken tijd bijna 2,5 kilo ben afgevallen. Doordat ik waarschijnlijk beter kan bewegen. Ik voel me over het algemeen goed (heb nu alleen een verkoudheid ofzo te pakken ) Later een grotere update dan weet ik zelf misschien meer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2008 @ 10:46:49 #151
13151 crew  Rewimo
pi_61370519
Bubsel, dat is fijn!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 4 september 2008 @ 10:52:16 #152
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_61370654
quote:
Op donderdag 4 september 2008 10:46 schreef Rewimo het volgende:
Bubsel, dat is fijn!
Heb minder spierspanning dus heb minder spier- en aanhechtingspijn in mijn benen. Dus ik ga nu vrij vaak met mijn camera op pad enzo .

Mijn eten ligt iig niet aan stress ofzo want dan had ik nu beter moeten kunnen eten maar dat is helaas helemaal niet zo .
  donderdag 4 september 2008 @ 11:14:47 #153
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61371122
Bew. Was FOK!forum beetje vergeten eigenlijk.
Stand van zaken: 101 kilo, 14 kilo afgevallen dus. Ga 3 keer per week naar sportschool voor cardio en krachttraining.
Oh noes!
  donderdag 4 september 2008 @ 11:19:00 #154
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61371236
jeetje jhvh! wat goed!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 september 2008 @ 11:22:51 #155
13151 crew  Rewimo
pi_61371311
jhvh, dat is een prachtig resultaat
pi_61371344
jhvh, super resultaat al hoor
Ga zo door!!!
pi_61375043
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
Klopte bij mij absoluut niet. Met 2000 kcal per dag en borstvoeding ging er niks vanaf. Ook niks bij, dat gelukkig wel.

Wat vervelend dat je introductie zo tegenvalt Zeeltje. Het fijne van studeren is wel dat de groepsdruk vaak veel minder is dan op de middelbare school en dat mensen meestal volwassener naar elkaar toe gaan reageren. Als kun je er alsnog een stel kleuters van 30 bij hebben die per se bij elkaar in het groepje moeten zitten.

Goed zeg, 14 kilo al!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 4 september 2008 @ 17:30:11 #158
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61379832
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:52 schreef kwakveense het volgende:
knuf voor zeeltje...

helpt t misschien als je je realiseert dat eten t niet beter maakt? ik heb gelerd mn gevoelens op te schrijven en te vervangen door rationele gedachtes, ipv ze te vervangen door eten... maa rja, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

maarreh, op een vervolgopleiding ben je gelukkig veeeel minder afhankelijk van je "klas". je bent sowieso meer zelfstandg bezig... komt vast goed!
dankje..
ik heb een dagboek met daarin wat ik eet en hoe ik me voel maar ik krijg het niet onder controlle.
ik heb ook het idee dat ik mezelf niet ben. ik ben meestal wel vlot en praat met mensen maar ik voel me nu ontzettend alleen op school en de eerste paar weken ben je altijd met de klas en het voelt niet goed..

dankje miss_s bij jou ging het dus ook niet goed. nou bij mij qua groepje en klas alles.. pfff..

aan de ene kant wil ik gewoon helemaal niks eten maar dat is ook niet goed want dan weet ik dat ik een vreet bui krijgt...

oh ik heb trouwens gister superdik-superdun gezien.. iemand ook hier?
  donderdag 4 september 2008 @ 17:30:52 #159
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61379858
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:14 schreef jhvhprotocol het volgende:
Bew. Was FOK!forum beetje vergeten eigenlijk.
Stand van zaken: 101 kilo, 14 kilo afgevallen dus. Ga 3 keer per week naar sportschool voor cardio en krachttraining.
goedzo jhvh! en bubsel ook!
  donderdag 4 september 2008 @ 19:27:26 #160
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_61382597
Ik ben vandaag weer naar de internist geweest . En ik moet naar een professor in het UMC Utrecht. Die is op dat gebied dé dokter. Misschien heeft die nog een medicijn of operatie voor me.

Verder mag ik volgende week een prik in mijn bil laten zetten en vit d en calcium tabletten. Verder was hij tevreden
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 20:12:37 #161
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61383680
Ik was een paar maanden geleden zo enthousiast met mijn post hier, en zo ben ik het weer vergeten .
Maar zit nu dus op 19,5 kg gewichtsverlies, en ben al een maand of 2 op een 'vrij' stabiel gewicht van zo'n 83,5 kg. Het schommelt af en toe rond de 83 en dan 84. Ik sport niet meer (ben of te moe of te druk. Voor die vermoeidheid ben ik gisteren maar bloed wezen prikken) maar heb wel de discipline in mijn hol gekregen om bewust en gezond te eten. En om af en toe lekker te snaaien, heel af en toe dan. Mijn doel is om onder de 80kg te komen, maar daar heb ik op dit moment geen haast mee. Langzaamaan mag het er van mij af, op een tempo waar ik me heerlijk bij voel.
Ben van een BMI van 33 naar 26 geduikeld, dus stiekem is dit meteen weer mijn laatste post . Ik wou het toch even kwijt .
Succes voor de kanjers die zijn afgevallen en die het nog van plan zijn. I feel you!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 4 september 2008 @ 20:18:55 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61383849
Skaai! Wat goed zeg! Echt knap hoor!
pi_61392907
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben vandaag weer naar de internist geweest . En ik moet naar een professor in het UMC Utrecht. Die is op dat gebied dé dokter. Misschien heeft die nog een medicijn of operatie voor me.

Verder mag ik volgende week een prik in mijn bil laten zetten en vit d en calcium tabletten. Verder was hij tevreden
Klinkt goed Bubsel! Voel je je ondertussen ook al wat beter?
***Levi was here***
pi_61392956
Levi, hoe bevalt je nieuwe baan??
Die van mij is heel erg tof!
En ik heb een blauwe auto gekregen.
pi_61393166
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 08:19 schreef Liejannuh het volgende:
Levi, hoe bevalt je nieuwe baan??
Die van mij is heel erg tof!
En ik heb een blauwe auto gekregen.
Baan is leuk! Leuke collega's en toffe leidinggevenden.
Ben me nog druk aan het inlezen, blijft lastig zo'n eerste week, dat je niemand kent en nog niets weet.
Ik heb een laptop gekregen.

Maandag moet ik naar Arnhem, om met nog 183 andere nieuwe medewerkers (september schijnt qua nieuwe medewerkers hier de topmaand te zijn) een introductie te krijgen.
Programma: 's morgens praatjes, lunch, 's middags "sterrenslag" ( ) en daarna diner.
***Levi was here***
pi_61394502
Skaai, goed zeg!
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:00:39 #167
4177 Jojogirl
pi_61394701
Mooi dat alle nieuwe banen goed bevallen

Skaai, wat knap, zowat 20 kilo eraf
En jhvh gaat ook al zo lekker

Zeeltje

Bubsel, je blijft maar dokteren Gelukkig kan je er nog om lachen af en toe.
  vrijdag 5 september 2008 @ 10:40:52 #168
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_61395640
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 08:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

Klinkt goed Bubsel! Voel je je ondertussen ook al wat beter?
Yep in mijn hoofd en ik loop een stuk beter

@Jojo idd we zeiden gister nog welk ziekenhuis heb je niet gehad . Maar wrs wordt er nu echt onderzocht wat er aan de hand is en wat we er eventueel nog aan kunnen gaan doen. Ik eet wel gezond maar gewoon te weinig. Ik wil ooit misschien ook aan kinderen beginnen en dan is het natuurlijk verre van ideaal wat ik eet.

En gewoon ik moet nog minimaal 50 jaar mee als alles goed gaat.
pi_61401419
Gisteren niet zo heel gezond gedaan bij mijn vriendje en nu is het weekend
Nog wel een keertje hardlopen maar verder ga ik niet op mijn eten letten
pi_61404320
Gisteren een fruitsalade gemaakt van fruit dat nodig op moest. Was erg lekker, maar er was nog best wat over. Dus ik wilde net nog een bakje nemen, was het -zoals te verwachten- helemaal kledderig.
Maar, geen nood, ik had nog een pak b-merk Optimeldrink (van de Jumbo) en ik heb er een heerlijke smoothie van gemaak.
***Levi was here***
pi_61421224
Waarom heb ik nooit eerder ontdekt dat brood roosteren erg lekker is

Vandaag trouwens veelste vroeg op (7 uur) dus maar braaf gaan lezen voor de colleges komende week
  zaterdag 6 september 2008 @ 09:44:13 #172
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61421465
wat onwijs braaf!! hihi

ik ben laat op, en ik moet straks repeteren en ik ken mn noten helemaal niet goed genoeg.... maar goed...we zien wel wat t wordt....

en ik heb dikke pijn in mn schouder, soort iets verrekt onder t schouderblad....bah... en nu loop ik 1 Evy les achter wnt ik heb dit weekend geen tijd. Maandag ga ik echt braaf les 9 lopen...
pi_61421572
Ach heb nu alweer een uur niets gedaan zometeen naar het reisbureau de laatste dingetjes regelen voor mijn reis naar london met kerst

Ik ga wel les 9 lopen vandaag , als die goed gaat sla ik de volgende 3 lessen over omdat ze hetzelfde zijn.

Oja en 3 kleine geroosterde boterhammen op met boter en kaas als ontbijt
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:36:48 #174
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61422104
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 09:57 schreef Miss_S het volgende:
Ach heb nu alweer een uur niets gedaan zometeen naar het reisbureau de laatste dingetjes regelen voor mijn reis naar london met kerst

Ik ga wel les 9 lopen vandaag , als die goed gaat sla ik de volgende 3 lessen over omdat ze hetzelfde zijn.

Oja en 3 kleine geroosterde boterhammen op met boter en kaas als ontbijt
ik heb t idee dat die herhaling j'uist belangrijk is om het op te bouwen...
pi_61422447
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb t idee dat die herhaling j'uist belangrijk is om het op te bouwen...
Ja dat is ook zo Maar ik ben al zo'n 3 jaar bezig met hardlopen dus genoeg herhaling

En we gaan een weekje naar Londen met kerst
En op kerstavond naar The Lion King op de eerste rang

[ Bericht 19% gewijzigd door Miss_S op 06-09-2008 11:06:42 ]
pi_61424808
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:51 schreef Levitation het volgende:
Ik heb 't druk op mijn werk en ben op vakantie geweest. Ben ook een beetje de vaste users (en mijn lijn-motivatie, kom juist aan) kwijt en reageer door dat alles wat minder frequent.
Same here, moet weer even wennen aan nieuw lesrooster, groepsles op de sportschool en alle verenigingsdingen die weer begonnen afgelopen week.
En ik ben ook aangekomen, weeg nu 86kg terwijl ik voor de vakantie nog even onder de 82kg zat. Nu ben ik een soort aanloop aan het nemen om maandag echt weer te beginnen (dus ben eigenlijk al begonnen met weer opletten, alleen sta ik mezelf nu nog wat meer toe) Vooral het opschrijven is weer wennen, ik vergeet het steeds en als ik er wel aan denk weet ik niet meer exact wat ik gegeten had.
pi_61426467
Ik vond het vorige week wel kunnen om een zakje snoep te kopen voor in een blikje op m'n bureau. Dat ging 2 dagen goed en de derde dag heb ik hem leeggeten. Nu met boodschappen doen maar geen drop of iets dergelijks gehaald. Heb er wel nog mee in m'n handen gestaan, maar toch netjes teruggelegd.
pi_61427398
Les 9 van Evy ging erg makkelijk, gemiddeld tempo van 7,3km/u
Dus maandag maar verder met les 13
pi_61433156
Hier ook iemand die ritme aan het zoeken is.
Bij mij komt het nu vooral doordat ik laat thuis ben (na 6 uur pas weg van mn werk en dan nog ruim een uur rijden) en mijn 2 uur fietsen per dag mis.
Morgenochtend weer lekker een stuk hard lopen en komende week maar eens kijken naar een sportschool in de buurt bij mijn werk.
pi_61435874
Hier komt er weer wat ritme in juist
En ik ben dus weer terug, aangezien de beeb er is en ik dus weer op een andere manier om mijn eten moet denken.
Aan de andere kant blijf ik een beetje offtopic omdat echt lijnen niet mag tijdens de borstvoeding en omdat mijn BMI hier stiekem niet hoort.

Vandaag wel weer wat gezonder gegeten dan afgelopen dagen, maar het was dan ook wel heel dramatisch Er staan hier overal koekjes en snoepjes en beschuit met muisjes en ik knabbelde vrolijk met alle visite mee en knabbelde ook vrolijk door als de visite weer weg was
pi_61435925
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:27 schreef freecell het volgende:

Er staan hier overal koekjes en snoepjes en beschuit met muisjes en ik knabbelde vrolijk met alle visite mee en knabbelde ook vrolijk door als de visite weer weg was
  zondag 7 september 2008 @ 21:06:38 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_61458265
ymme vroeg waar de vaste posters waren.

Ik neem aan dat ik daar een van ben en ben om verschillende redenen hier niet meer zo veel te vinden

Voor de dames die mijn laatste berichtjes gelezen hebben: het gaat inmiddels stukken beter
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 september 2008 @ 07:59:30 #183
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61466713
Het afvallen gaat bij mij echt asociaal snel, gister 99.6 op de weegschaal.. Onder de 100 ftw! Afvallen is koewl. Iedereen op school merkt het ook enzo. <3
Oh noes!
  maandag 8 september 2008 @ 08:01:39 #184
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61466725
Oh en ik heb FOK! beetje verwaarloost want eh, ik heb een vriendje. Alleen nu moet ik naar school, als ik terug ben zal ik even uitgebreid posten en al het geposte lezen!

Bas.
Oh noes!
pi_61466967
quote:
Op maandag 8 september 2008 07:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Het afvallen gaat bij mij echt asociaal snel, gister 99.6 op de weegschaal.. Onder de 100 ftw! Afvallen is koewl. Iedereen op school merkt het ook enzo. <3
Gefeliciteerd
Onder de 100 is wel een echte mijlpaal
pi_61467206
quote:
Op maandag 8 september 2008 07:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Woei!
  maandag 8 september 2008 @ 09:16:37 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_61467383
jhvh gefeliciteerd!

Op beide gebieden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61467863
Bah, het gaat even echt de verkeerde kant op.

En de weegschaal in de sportschool geeft aan dat ik 0.1kg ben afgevallen. Volgens die thuis bijna 9 (vreetbui van een paar dagen gehad dus weer wat erbij). Mijn broeken zitten ook ruimer, dus geloof die van thuis, maar
stupidity has become as common as common sense was before
pi_61468155
Je moet altijd 1 weegschaal aanhouden marcb! Als je op verschillende weegschalen gaat wegen is het resultaat altijd dramatisch!

Ik heb honer en ik heb het koud En dat is al een paar dagen zo. Volgens de thermostaat is het hier 21 graden, maar ik geloof er niets van En dan nog vind ik 21 graden veroorzaakt door de verwarming een lekkerder soort warmte dan dit. Het tocht hier (belachelijk, we hebben dubbel glas en ik heb bijna niks openstaan) en het is gewoon kil. Brr.
En ik mag van mezelf de verwarming niet aan doen zolang het boven de 19 graden is in huis Maar misschien kan ik dat deze herfst veranderen naar 20, want tenslotte moet de kleine ook warm blijven

Qua honger: ik kan de hele dag door wel eten en het liefst zoet. Gelukkig heb ik een hele stapel druiven en appels, maar er is natuurlijk ook een grens aan de hoeveelheid druiven en appels die nog gezond zijn op een dag.

Ik ga maar eens een hemd aandoen geloof ik...
pi_61468206
quote:
Op maandag 8 september 2008 09:16 schreef Troel het volgende:
jhvh gefeliciteerd!

Op beide gebieden

Gefeliciteerd
pi_61470382
Vampje komt zich hier ook maar melden.... Eindelijk eens die ( minimaal) 15 kilo aan pakken....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 8 september 2008 @ 12:16:44 #192
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61470680
hoi vampje
  maandag 8 september 2008 @ 14:32:14 #193
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61473656
Iedereen bedankt. ;D En succes vampje, het gaat vast lukken.

Ik zit nu op school en heb honger. Kwam net een vriend van me naar me toe met de vraag of ik zin had om naar albert heijn te gaan, ik heb nee gezegd. Maar nu heb ik er achteraf gezien toch wel erg zin in. En dan zo'n lekker gehaktbalbroodje of frikandelbroodje die ik al maanden heb afgezworen. <3 Heeft iemand enig idee hoeveel kcal daar ongeveer inzit? Dat schrikt me wel af om er ooit nog zin in te hebben.
Oh noes!
  maandag 8 september 2008 @ 15:01:51 #194
4177 Jojogirl
pi_61474258
Welkom vamp, ern succes. Weet je al hoe je het aan wil pakken?

En jhvh, ik gok op iets van 400 kcal voor zo'n ding, als het niet meer is.

Hier nog steeds geen dieetnieuws. Eerst maar eens bevallen. Oja, ik ben nog steeds maar 7-8 kilo aangekomen in totaal, dus dat geeft hoop voor als ik bevallen ben.
pi_61474469
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:01 schreef Jojogirl het volgende:
Welkom vamp, ern succes. Weet je al hoe je het aan wil pakken?

En jhvh, ik gok op iets van 400 kcal voor zo'n ding, als het niet meer is.

Hier nog steeds geen dieetnieuws. Eerst maar eens bevallen. Oja, ik ben nog steeds maar 7-8 kilo aangekomen in totaal, dus dat geeft hoop voor als ik bevallen ben.
De kleine houdt het uit in je buik he? Hoe gaat het met je?

Ben net terug van huwelijksreis en een halve kilo afgevallen Heerlijke vakantie gehad

Freecell, ik heb het ook koud
pi_61475359
Dank voor het welkom!
Ik ga denk ik dat SHE gebeuren eens proberen....
Sonja heb ik ook ooit eens een paar keer geprobeerd...De eerste keer de eerste week veel kwijt geraakt en toen alleen maar honger geleden...En daarna nooit meer serieus op kunnen pakken!
Ik ben ik januari bevallen en zit nu volgens mij boven het gewicht wat ik had toen ik hoog zwanger was!
pi_61475369
En ik heb het juist bloedheet!!
Zal wel komen door dat heerlijke speklaagje wat ik meezeul!
  maandag 8 september 2008 @ 16:49:54 #198
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61476500
Ik doe geen dieet, en val goed af. Bevalt me prima. Ik heb geen dieet nodig om te weten wat ik moet laten staan en wat ik gerust kan eten. Ik vind dit veel prettiger, ik bepaal mijn eigen structuur en bepaal zelf wat ik eet. Ik krijg me niks voorgeschreven.
Oh noes!
pi_61476809
quote:
Op maandag 8 september 2008 16:49 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ik doe geen dieet, en val goed af. Bevalt me prima. Ik heb geen dieet nodig om te weten wat ik moet laten staan en wat ik gerust kan eten. Ik vind dit veel prettiger, ik bepaal mijn eigen structuur en bepaal zelf wat ik eet. Ik krijg me niks voorgeschreven.
Das ook mijn uiteindelijke bedoeling..... Nu hek gewoon een soort van stok achter de deur nodig.... Dit mag je wel, dat mag je niet. Punt uit klaar!

Mijn "met mate" is een beetje weg!
  maandag 8 september 2008 @ 17:17:51 #200
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61477080
oh gotte, nou hier dus echt een ramp..
dadelijk uit eten.. normaal gesproken moet dat iets leuks zijn maar ik zit al op de site te kijken naar de menu en uit te rekenen wat ik kan hebben of niet.. blergh.. maar fijn dat het hier bij de meeste goed gaat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')