abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61285250
Net ontbeten met 2 donkerbruine boterhammen met een beetje halvarine en jam, das wel erg lang geleden meestal ontbijt ik met cornflakes....
pi_61294330
Zeg ik eerder dat ik meestal 7km/u ren, was het vandaag gewoon 7,5
  maandag 1 september 2008 @ 16:08:33 #103
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61294540
Net sollicitatiegesprek gehad, ging redelijk goed, hopen dat ik de baan krijg Het is precies de baan waar ik naar zocht, maar ik ben jammergenoeg zeer slecht in sollicitatiegesprekken.

Zaterdag naar Country & Western festival geweest hier op het eilandje Millport, was best leuk. Heeeel veel gelopen met mooi uitzicht op zee en bergen, dus goed voor de beweging. Wel sausage&chips (patat dus) gehad, maar je moet toch wat als je honger hebt en een snelle hap wilt halen.

De eetgewoontes hier in Schotland zijn horrible: collega's van mij hebben bijna elke dag wel een zakje crisps bij zich, in smaken als Cheese & Onion, Salt & Vinegar en Prawn Cocktail De eerste keer dat ik eentje een "crisp sandwich" (boterham met chips!!) zag eten kon ik mijn ogen niet geloven En vervolgens klagen dat het zo moeilijk is om af te vallen Echte snoeperds zijn het.
Verder gooien ze alles in de frituur, van vleespasteitjes tot pizza's en marsrepen (de beroemde deepfried marsbar, ik moet hem nog zien!). Het enige wat ik wel echt lekker vind en van mezelf max. 1x per week mag halen is vis of haggis uit de frituur En dan geen patat en zeker geen vinegar, wat ze hier overal overheen gooien

Ik loop elke dag een half uur heen en een half uur terug tussen een treinstation en mijn werk, ideaal. Ipod aan en lopen maar En als ik er de tijd (en zin ) voor vind dan loop ik 's avonds en in het weekend een stuk hard langs het strand. Ik loop liever gewoon, aangezien mijn halve familie problemen met knieen heeft en ik er ook gauw last van heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door JX op 01-09-2008 17:02:20 ]
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  maandag 1 september 2008 @ 16:14:55 #104
30252 Soempie
Procreating
pi_61294727
haggis is toch ingewanden enzo?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 1 september 2008 @ 16:55:11 #105
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61295879
De klassieke haggis wel Schapenmaag gevuld met ingewanden en haver De haggis die ik haal bestaat meer uit gekruid gehakt met hetzelfde materiaal eromheen wat bij worsten gebruikt wordt Ligt er wel aan waar je het haalt..

Haggis
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  maandag 1 september 2008 @ 16:57:31 #106
30252 Soempie
Procreating
pi_61295923
Dat wat jij haalt lijkt me dan wel lekker, maar dat andere. Brrr.

Oke, ik ben vanaf kwart voor 6 vanmorgen op en vanavond wil ik echt nog sporten. Ben alleen wel bekaf nu.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61296177
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:57 schreef Soempie het volgende:
Dat wat jij haalt lijkt me dan wel lekker, maar dat andere. Brrr.

Oke, ik ben vanaf kwart voor 6 vanmorgen op en vanavond wil ik echt nog sporten. Ben alleen wel bekaf nu.
Gewoon gaan, krijg je vanzelf weer meer energie

Net mijn avondeten op:
Kabeljauw, boontjes en aardappelen
  maandag 1 september 2008 @ 22:07:29 #108
30252 Soempie
Procreating
pi_61306003
Toch gegaan. Ik wilde eigenlijk echt niet, maar m'n vriend z'n broek zat losser en dat was genoeg stimulans voor hem om mij mee te sleuren. Normaal is hij de eerste de afhaakt.
pi_61306038
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef Soempie het volgende:
Toch gegaan. Ik wilde eigenlijk echt niet, maar m'n vriend z'n broek zat losser en dat was genoeg stimulans voor hem om mij mee te sleuren. Normaal is hij de eerste de afhaakt.
En hoe was het?

De eerste dag gezond doen is hier trouwens erg goed bevallen
  maandag 1 september 2008 @ 22:09:51 #110
30252 Soempie
Procreating
pi_61306099
Toen ik eenmaal bezig was ging het wel lekker en nu voel ik me ook echt wel beter.

Heb je al zin in morgen? Welke colleges volg je?
pi_61306267
quote:
Op maandag 1 september 2008 22:09 schreef Soempie het volgende:
Toen ik eenmaal bezig was ging het wel lekker en nu voel ik me ook echt wel beter.

Heb je al zin in morgen? Welke colleges volg je?
Morgen heb ik alleen psychologie, volledig in het engels dus ik ben erg benieuwd
Maar ook zeker zin in
  maandag 1 september 2008 @ 22:15:34 #112
30252 Soempie
Procreating
pi_61306353
Psychologie.

Ik ga nog even op de bank hangen en dan lekker douchen en naar bed.
pi_61312996
Vanmorgen alweer een halve kilo minder
pi_61315459
Zo, ik sta ook weer in het lijstje
1,6 KG boven mijn streefgewicht, maar ik merk wel dat het lastig is om gezond te eten als er allemaal mensen een feestje bij je komen vieren en soms ook nog lekkere dingen meenemen (gisteren een enorme bak fudge gekregen één van de dingen die ik écht onweerstaanbaar vind!).

ik ben ook al weer 65,6 KG geweest, maar dat was voor ik doorhad dat je met borstvoeding idioot veel moet drinken en toen had ik dus ook behoorlijke dorst en koppijn bij het wakker worden.

Maar ik ga langzamerhand toch proberen om wat gezond te eten
Al sta ik er wel heel relaxed in, want borstvoeding kost zo'n 800 Kcal per dag
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:36:17 #115
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61315556
ze zeggen toch altijd dat je wat je "normaal" met een zwangerschap aankomt (dus niet van vreten enzo of als t dertig kilo is) je met negen maanden borstvoeding weer kwijt bent?

hoest met t beepje?? (ik kom nooit in oud, mocht je daar verhalen verteld hebben)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61315636
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 10:36 schreef kwakveense het volgende:
ze zeggen toch altijd dat je wat je "normaal" met een zwangerschap aankomt (dus niet van vreten enzo of als t dertig kilo is) je met negen maanden borstvoeding weer kwijt bent?

hoest met t beepje?? (ik kom nooit in oud, mocht je daar verhalen verteld hebben)
Jups, 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Ik heb dus nog 8,5 maand om 1,6 KG kwijt te raken, moet lukken

Met beepje is het erg goed, alleen het is wel een heel wákker beepje de laatste 3 dagen, haha. Das wel onhandig, want dan wil hij ook héél veel drinken.
  dinsdag 2 september 2008 @ 10:52:04 #117
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61315887
Jippie, je hebt de eerste bv-regeldagen te pakken freecell
En 1.6 kilo in 9 maanden moet lukken

Alleen klopt dat van die zwangerschapskilo's en bv niet altijd. Of ik was de vorige keer de uitzondering die de regel bevestigde

Maargoed, nu pas 7 kilo erbij, dus ik heb goede hoop dat ik over een maand of 9 onder mijn pre-zwangerschapsgewicht zit
pi_61316846
Mijn eerste universiteit dag zit erop
  dinsdag 2 september 2008 @ 11:34:37 #119
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61316859
was t leuk Miss S?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61316919
Ja dit is wel mijn soort onderwijs
En in het engels dat vind ik ook wel fijn
pi_61321400
Vandaag les 8 hardgelopen En alweer met een gemiddeld tempo van 7,5km/u
pi_61327146
Welkom terug Freecell. Die 1,6kg in 8,5 maand moet wel gaan lukken gok ik zo
pi_61339170
En op mijn officiele weegdag weeg ik 72 alweer een paar maanden geleden dat ik onder de 73 zat
Het moet nu toch echt wel een keer lukken om onder de 70 te gaan

[ Bericht 11% gewijzigd door Miss_S op 03-09-2008 08:14:35 ]
pi_61339677
Hoppa miss_s!
pi_61340236
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:40 schreef freecell het volgende:
Hoppa miss_s!
Schop onder mijn kont bedoel je zeker

Ik post dit topic trouwens wel in mijn eentje vol zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties