Net sollicitatiegesprek gehad, ging redelijk goed, hopen dat ik de baan krijg

Het is precies de baan waar ik naar zocht, maar ik ben jammergenoeg zeer slecht in sollicitatiegesprekken.
Zaterdag naar Country & Western festival geweest hier op het eilandje Millport, was best leuk. Heeeel veel gelopen met mooi uitzicht op zee en bergen, dus goed voor de beweging. Wel sausage&chips (patat dus) gehad, maar je moet toch wat als je honger hebt en een snelle hap wilt halen.
De eetgewoontes hier in Schotland zijn horrible: collega's van mij hebben bijna elke dag wel een zakje crisps bij zich, in smaken als Cheese & Onion, Salt & Vinegar en Prawn Cocktail

De eerste keer dat ik eentje een "crisp sandwich" (boterham met chips!!) zag eten kon ik mijn ogen niet geloven

En vervolgens klagen dat het zo moeilijk is om af te vallen

Echte snoeperds zijn het.
Verder gooien ze alles in de frituur, van vleespasteitjes tot pizza's en marsrepen (de beroemde deepfried marsbar, ik moet hem nog zien!). Het enige wat ik wel echt lekker vind en van mezelf max. 1x per week mag halen is vis of haggis uit de frituur

En dan geen patat en zeker geen vinegar, wat ze hier overal overheen gooien
Ik loop elke dag een half uur heen en een half uur terug tussen een treinstation en mijn werk, ideaal. Ipod aan en lopen maar

En als ik er de tijd (en zin

) voor vind dan loop ik 's avonds en in het weekend een stuk hard langs het strand. Ik loop liever gewoon, aangezien mijn halve familie problemen met knieen heeft en ik er ook gauw last van heb.
[ Bericht 0% gewijzigd door JX op 01-09-2008 17:02:20 ]
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!