Het moet wel leuk blijven he, gewoon gezonde keuzes maken maar niet teveel er over nadenkenquote:Op maandag 8 september 2008 17:17 schreef Zeeltje het volgende:
oh gotte, nou hier dus echt een ramp..
dadelijk uit eten.. normaal gesproken moet dat iets leuks zijn maar ik zit al op de site te kijken naar de menu en uit te rekenen wat ik kan hebben of niet.. blergh.. maar fijn dat het hier bij de meeste goed gaat!
Welkom terugquote:Op maandag 8 september 2008 15:14 schreef octopussy het volgende:
[..]
De kleine houdt het uit in je buik he?Hoe gaat het met je?
Ben net terug van huwelijksreis en een halve kilo afgevallenHeerlijke vakantie gehad
![]()
Freecell, ik heb het ook koud
Resultaat vanochtend op de weegschaal: 101.4.quote:Op maandag 8 september 2008 21:56 schreef jhvhprotocol het volgende:
Oh wat slecht dit. Ik heb voor het eerst in weken toegegeven aan mijn drang naar lekker eten. Ik ben naar de Albert Heijn gegaan en heb truffelpepernoten, casavechips, tijgernootjes en een of ander magnetron iets gekocht. Slecht, slecht. Emotionele instabiliteit is niet goed voor me eetpatroon. XD Nja ik ga nu niet dramatisch doen over dat het is gebeurt, ik heb er iig van genoten.
Ik hoop dat dat hier ook zoveel gaat schelen!quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:24 schreef PoepSnoet het volgende:
De beste keuze die ik afgelopen weken gemaakt heb : De sloten cocacola vervangen door water. Ging soms wel een fles per dag doorheen! Samen met minder tussendoortjes ben ik al 7 kilo afgevallen in een paar weken. Doe nieteens wat geks verder.
Kut cola
Een fles cola is over de 800cal, das ruim 1 derde van wat je mag in een dag. als je hard werktquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat hier ook zoveel gaat schelen!
Ik leefde zowat op cola!!
+ allerlei vreeterij wat ik nu verbannen heb!
ik heb inderdaad genoten en heb een leuke avond gehad..quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:13 schreef kwakveense het volgende:
heb je genoten zeel? das t belangrijkste toch!
Dat zijn inderdaad lange dagen, hoe laat moet je in de ochtend beginnen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:24 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
ik heb inderdaad genoten en heb een leuke avond gehad..
vandaag heb ik mijn 2 liter water al op en voor de rest goed bezig.
Vanmorgen woog ik dus 80,2kg en dat heb ik nooit gehad.. dus kan wel zeggen dat het mijn hoogste gewicht is.. en ik heb alitjd gezegt dat ik nooit die 80 wil zien..![]()
![]()
probleem is alleen dat ik echt nooit kan sporten.
maandag moet ik school tot 5 uur en 6 uur werken tot 9 uur.
dinsdag moet ik school tot 6 uur en s'avonds werken
woensdag heb ik culturele dag en dat varieert nogal qua tijden
donderdag tot 4 uur school en s'avonds werken
vrijdag tot 5 uur school en s'avonds werken
zaterdag is de enige vrije dag maar dan moet ik het huis poetsen en was doen enz
zondag overdag school ( moet ook een keer hw maken ) en s'avonds werken..
en met zo'n drukke schema val ik nog niet af.. pfff
Veel maar een rondje gaan wandelen dan in die tussenuren, zeker met dit weerquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:40 schreef Zeeltje het volgende:
elke dag om 9 uur.. ik heb een rot rooster met veel tussen uren..En in die tussen uren kan ik ook niet sporten omdat ze daarvoor weer te kort zijn..
Waarom kan een echte wandeling niet?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:14 schreef Zeeltje het volgende:
Ja ik loop opzich dan wel maar echt een wandeling kan niet echt. Is ook slecht voor mijn portemonee aangezien de stad op loopafstand is en mijn school omsingeld is door winkels haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |