abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 17:24:58 #201
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61477264
tsja, ik doe dat dus nooit als ik uit eten ga...

dat is de enige reden dat ik t nu al een jaar volhoud...als ik het idee heb dat ik leuke dingen niet meer mag, of nooit meer een (bijvoorbeeld) frikandelbroodje mag dan had ik t na een maand of twee wel opgegeven... ik neem dat soort dingen af en toe gewoon, en ik ga als ik uit eten ga niet calorieën tellen. ik let hooguit op dat ik niet té veel brood en patat eet ofzo...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61477485
Denk dat ik als ik uit eten ga er ook niet op let heur!!
En zo vaak gebeurd dat niet, dus moet geen ramp zijn toch?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 8 september 2008 @ 18:10:30 #203
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61478340
ik let er normaal gesproken ook niet op.. maar ik voel me zo niet goed in mijn vel, en dat ik me gewoon schuldig voel bij elke hap die niet gezond is voor me. en het is ook niet zo dat ik elke calorie aan het tellen ben maar meer aan het kijken ben van wat het verstandigste is om te eten..
The girl that lost her mind
pi_61478559
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:17 schreef Zeeltje het volgende:
oh gotte, nou hier dus echt een ramp..
dadelijk uit eten.. normaal gesproken moet dat iets leuks zijn maar ik zit al op de site te kijken naar de menu en uit te rekenen wat ik kan hebben of niet.. blergh.. maar fijn dat het hier bij de meeste goed gaat!
Het moet wel leuk blijven he, gewoon gezonde keuzes maken maar niet teveel er over nadenken

Vandaag heb ik trouwens wel heel slecht gedaan
Tot 6 uur vanavond heb ik maar 2 boterhammen op en 1 appel
  maandag 8 september 2008 @ 21:56:48 #205
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61485387
Oh wat slecht dit. Ik heb voor het eerst in weken toegegeven aan mijn drang naar lekker eten. Ik ben naar de Albert Heijn gegaan en heb truffelpepernoten, casavechips, tijgernootjes en een of ander magnetron iets gekocht. Slecht, slecht. Emotionele instabiliteit is niet goed voor me eetpatroon. XD Nja ik ga nu niet dramatisch doen over dat het is gebeurt, ik heb er iig van genoten.
Oh noes!
  maandag 8 september 2008 @ 22:12:53 #206
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61486042
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:14 schreef octopussy het volgende:

[..]

De kleine houdt het uit in je buik he? Hoe gaat het met je?

Ben net terug van huwelijksreis en een halve kilo afgevallen Heerlijke vakantie gehad

Freecell, ik heb het ook koud
Welkom terug Leuke huwelijksreis gehad? En dat je het hier koud vindt na je tropische oord verbaast me niet, het weer is pet, daar heb je niets an gemist.

En wat betreft de beeb, ik ben pas de 19e uitgerekend dus hij/zij heeft nog de rest van de maand de tijd

Als ik uit eten ga, ga ik ook niet van te voren de kaart doorspitten op wat wel en niet mag. Ik kies wel bewust, als ik meerdere dingen lekker vind en niet kan kiezen, neem ik de magerste optie, maar je gata uit eten voor je lol, dus caloriën tellen daar doe ik niet aan.

En Bas, een keertje uit de band springen kan best, je zal heus niet meteen kilo's aankomen. Morgen gewoon weer schouders eronder en verder gaan, je bent prima op weg.
  dinsdag 9 september 2008 @ 09:26:00 #207
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61491989
gister heb ik dus gewoon verrassing menu gepakt. eenmaal daar had ik ook schijt aan alles..
maar heb geen toetje gehad.

vandaag weers eens goed opletten
  dinsdag 9 september 2008 @ 10:13:44 #208
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61492844
heb je genoten zeel? das t belangrijkste toch!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61493254
Ik neem meestal het verrassings toetje van alles een beetje
Zometeen maar weer eens brood gaan roosteren, heb alweer honger

Ik ga zo de tuin in en stof van college doornemen
pi_61493569
Toetjes zijn lekker
Hier blijft het gewicht ongeveer hetzelfde. Al een weekje ongeveer stabiel op 66,5/67. Iets meer dan direct na de bevalling, maar als je ziet wat ik eet is dat echt een wonder Ik knaag echt op alles wat ik tegenkom en ik houd maar honger
  dinsdag 9 september 2008 @ 14:16:59 #211
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_61498581
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:56 schreef jhvhprotocol het volgende:
Oh wat slecht dit. Ik heb voor het eerst in weken toegegeven aan mijn drang naar lekker eten. Ik ben naar de Albert Heijn gegaan en heb truffelpepernoten, casavechips, tijgernootjes en een of ander magnetron iets gekocht. Slecht, slecht. Emotionele instabiliteit is niet goed voor me eetpatroon. XD Nja ik ga nu niet dramatisch doen over dat het is gebeurt, ik heb er iig van genoten.
Resultaat vanochtend op de weegschaal: 101.4. Goddamnit.
Oh noes!
  dinsdag 9 september 2008 @ 14:24:34 #212
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61498788
De beste keuze die ik afgelopen weken gemaakt heb : De sloten cocacola vervangen door water. Ging soms wel een fles per dag doorheen! Samen met minder tussendoortjes ben ik al 7 kilo afgevallen in een paar weken. Doe nieteens wat geks verder.

Kut cola
pi_61500434
Waarom wil ik ook alles in een keer heb er hoofdpijn van gekregen
Vandaag druk geweest met boeken voor de uni te lezen, alle praktijkuren ingeroosterd (in komende 2 weken) en ook nog een afspraak gemaakt om commissievergadering bij te wonen
pi_61501468
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 14:24 schreef PoepSnoet het volgende:
De beste keuze die ik afgelopen weken gemaakt heb : De sloten cocacola vervangen door water. Ging soms wel een fles per dag doorheen! Samen met minder tussendoortjes ben ik al 7 kilo afgevallen in een paar weken. Doe nieteens wat geks verder.

Kut cola
Ik hoop dat dat hier ook zoveel gaat schelen!
Ik leefde zowat op cola!!

+ allerlei vreeterij wat ik nu verbannen heb!
  dinsdag 9 september 2008 @ 16:29:19 #215
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61502000
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:10 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat hier ook zoveel gaat schelen!
Ik leefde zowat op cola!!

+ allerlei vreeterij wat ik nu verbannen heb!
Een fles cola is over de 800cal, das ruim 1 derde van wat je mag in een dag. als je hard werkt

Het zou verboden moeten worden want het is wel lekker...
pi_61502106
Pfff..... damoet hier dan ook wel wat gaan schelen jah!
pi_61503636
Zo, net eerst naar de huisarts geweest daarna sporten. Het sporten vond hij goed, maar of ik niet naar een diëtist wilde

Alleen de vermoeidheid die ik heb moet weg, zo niet mag ik weer een rondje ziekenhuis doen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_61504099
Zo, ik heb ook eens tijd..

ik val geloof ik langzaam af, maar ik heb ook weinig tijd om te eten op school..
Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik ook op school kan fitnessen, dus ik denk dat ik eens ga kijken of het wat voor mij is..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:24:19 #219
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61504919
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:13 schreef kwakveense het volgende:
heb je genoten zeel? das t belangrijkste toch!
ik heb inderdaad genoten en heb een leuke avond gehad..

vandaag heb ik mijn 2 liter water al op en voor de rest goed bezig.
Vanmorgen woog ik dus 80,2kg en dat heb ik nooit gehad.. dus kan wel zeggen dat het mijn hoogste gewicht is.. en ik heb alitjd gezegt dat ik nooit die 80 wil zien..

probleem is alleen dat ik echt nooit kan sporten.
maandag moet ik school tot 5 uur en 6 uur werken tot 9 uur.
dinsdag moet ik school tot 6 uur en s'avonds werken
woensdag heb ik culturele dag en dat varieert nogal qua tijden
donderdag tot 4 uur school en s'avonds werken
vrijdag tot 5 uur school en s'avonds werken
zaterdag is de enige vrije dag maar dan moet ik het huis poetsen en was doen enz
zondag overdag school ( moet ook een keer hw maken ) en s'avonds werken..

en met zo'n drukke schema val ik nog niet af.. pfff
pi_61504976
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:24 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

ik heb inderdaad genoten en heb een leuke avond gehad..

vandaag heb ik mijn 2 liter water al op en voor de rest goed bezig.
Vanmorgen woog ik dus 80,2kg en dat heb ik nooit gehad.. dus kan wel zeggen dat het mijn hoogste gewicht is.. en ik heb alitjd gezegt dat ik nooit die 80 wil zien..

probleem is alleen dat ik echt nooit kan sporten.
maandag moet ik school tot 5 uur en 6 uur werken tot 9 uur.
dinsdag moet ik school tot 6 uur en s'avonds werken
woensdag heb ik culturele dag en dat varieert nogal qua tijden
donderdag tot 4 uur school en s'avonds werken
vrijdag tot 5 uur school en s'avonds werken
zaterdag is de enige vrije dag maar dan moet ik het huis poetsen en was doen enz
zondag overdag school ( moet ook een keer hw maken ) en s'avonds werken..

en met zo'n drukke schema val ik nog niet af.. pfff
Dat zijn inderdaad lange dagen, hoe laat moet je in de ochtend beginnen?
Anders kan je van te voren sporten, worden het wel nog langere dagen maar je krijgt er ook meer energie van
  dinsdag 9 september 2008 @ 18:40:40 #221
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61505283
elke dag om 9 uur.. ik heb een rot rooster met veel tussen uren..En in die tussen uren kan ik ook niet sporten omdat ze daarvoor weer te kort zijn..
pi_61505307
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:40 schreef Zeeltje het volgende:
elke dag om 9 uur.. ik heb een rot rooster met veel tussen uren..En in die tussen uren kan ik ook niet sporten omdat ze daarvoor weer te kort zijn..
Veel maar een rondje gaan wandelen dan in die tussenuren, zeker met dit weer

Ik heb zondag trouwens een workshop buikdansen om te kijken of ik het echt wil gaan doen
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:14:54 #223
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61506152
Ja ik loop opzich dan wel maar echt een wandeling kan niet echt. Is ook slecht voor mijn portemonee aangezien de stad op loopafstand is en mijn school omsingeld is door winkels haha
pi_61506622
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:14 schreef Zeeltje het volgende:
Ja ik loop opzich dan wel maar echt een wandeling kan niet echt. Is ook slecht voor mijn portemonee aangezien de stad op loopafstand is en mijn school omsingeld is door winkels haha
Waarom kan een echte wandeling niet?
En hoe slecht het voor je portemonee is ligt aan jezelf windowshoppen is ook leuk
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:50:52 #225
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61507160
nja als dat een echte wandeling is, dan wandel ik al..maar voor mij idee niet voldoende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')