Welkom terugquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:46 schreef Jojogirl het volgende:
I'm back! Bevallen en al, dus het terugplooien mag beginnen
![]()
En aangezien Isis nog in het ziekenhuis ligt, ga ik de komende tijd genoeg energie verbruiken. Nadeel is dat ik een keizersnede heb gehad en dus nog rustig aan moet doen met bewegen.
90quote:Op zondag 21 september 2008 07:59 schreef teigan het volgende:
Welkom terug jojo!
En wat de andere dames zeggen, doe het rustig aan, en laat alles eerst maar eens rustig bezinken.
Ik heb gisteren de grenzen van mijn conditie opgezocht, met zes anderen heb ik een skatetocht gereden die zo rond de 90 kilometer was.
Ik kreeg na afloop een complimentje van een van de heren die meewas, dat ik hem zo met twee vingers in de neus had uitgereden, en dat hij dat niet vaak zag bij een vrouw..
Met andere woorden, het reed heerlijk, ik was niet echt moe na afloop, en ik heb nu nauwelijks spierpijn!
Super!!quote:Op maandag 22 september 2008 18:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, in 10 dagen tijd 2,1 kg afgevallen
In woon in Stevenston, aan de westkust in North Ayrshire, met uitzicht op de hoge bergen van het Isle of Arranquote:Op maandag 22 september 2008 18:41 schreef motorbloempje het volgende:ik wil ook naar Schotland emigreren
waar woon je JX?vorig jaar hebben we in twee weken met de motor heel Schotland gezien... ben verkocht
Hoezo is dat balen? Fruit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een fruitverslaving, echt balen ineens
Als ik verder niets anders snoep en dus wat afval kan ik hier nog mee leven ook
Balenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, ik ben weer benauwd. Geen zin om richting de longarts te gaan. Maar het sporten is even over
Benauwd hebben is een slecht teken. Hop, naar de dokter!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, ik ben weer benauwd. Geen zin om richting de longarts te gaan. Maar het sporten is even over
Ik heb het al een tijdje, maar ik had nog nooit gemerkt dat er een seizoen voor wasquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef freecell het volgende:
HIer trouwens ook hoesten en af en toe piepen...![]()
En het bronchitis seizoen is nog niet begonnen! Nou is het ook nog niet zo ver, maar ik moet het wel in de gaten houden.
Ik heb nog nóóit bronchitis gehad tussen Maart en September. In November en Februari heb ik het erg vaak en daar tussenin ook nog wel eens. Bij mij dus echt koude en vocht gebondenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:52 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje, maar ik had nog nooit gemerkt dat er een seizoen voor wasJe leert nog eens wat in de dieetclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |