abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61780880
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:46 schreef Jojogirl het volgende:
I'm back! Bevallen en al, dus het terugplooien mag beginnen

En aangezien Isis nog in het ziekenhuis ligt, ga ik de komende tijd genoeg energie verbruiken. Nadeel is dat ik een keizersnede heb gehad en dus nog rustig aan moet doen met bewegen.
Welkom terug
Doe rustig aan, je lichaam (en je hoofd) heeft een hoop te verduren gehad, gun jezelf de tijd om het te laten bezinken.
knuffel
pi_61793676
Welkom terug jojo!

En wat de andere dames zeggen, doe het rustig aan, en laat alles eerst maar eens rustig bezinken.

Ik heb gisteren de grenzen van mijn conditie opgezocht, met zes anderen heb ik een skatetocht gereden die zo rond de 90 kilometer was.
Ik kreeg na afloop een complimentje van een van de heren die meewas, dat ik hem zo met twee vingers in de neus had uitgereden, en dat hij dat niet vaak zag bij een vrouw..
Met andere woorden, het reed heerlijk, ik was niet echt moe na afloop, en ik heb nu nauwelijks spierpijn!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_61797593
Jojo, welkom terug. En zoals al eerder gezegd hier op fok!: Doe het rustig aan. En geniet overal maar even lekker van. Ik hoop voor jullie dat Isis, snel mee naar huis mag.

Wij zitten inmiddels weer in ons huis. De woonkamer is bijna klaar. Dinsdag wordt de keuken afgemaakt, en de mebuels staan erin, tv doet het weer incl. internet. Nog een beetje kaal enzo, gordijnen moeten nog en hier en daar wat leuke dingen nog. Dus nog een hoop te SHOPPEN Maar ik ben zo donders blij weer terug in ons eigen huisje te zijn!!!!!!!!!!!!!!
  zondag 21 september 2008 @ 14:00:42 #279
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61798666
Isis, prachtige naam

Vanochtend 97,9, altijd weer leuk om over een grens te gaan
Van de week eindelijk weer eens wat kleding gekocht! Alleen jammer dat de maten bij de H&M kleiner lijken uit te vallen dan bij andere winkels hier in Schotland waar ik eerder kleding heb gekocht. Nu moeten er eerst nog wat kilootjes vanaf voordat ik het e.e.a. aankan Ik hou niet van passen in winkels, dus het is sowieso altijd een gokje

Woensdag vlieg ik weer voor een weekje naar NL, o.a. voor de 50e verjaardag van mijn vader! Dat wordt dus weer verleidingen weerstaan; verjaardag bij mijn familie betekend altijd veel en lekker eten Maaaar ik zie ook mijn vriendje weer, dus daar staat ook weer veel ehm.. beweging.. tegenover

(Ja, vriendje woont nog in NL, ik ontmoette hem 2 dagen voor mijn verhuizing )
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_61830865
Zo, in 10 dagen tijd 2,1 kg afgevallen
Tralalalaaa
pi_61831199
ik wil ook naar Schotland emigreren

waar woon je JX? vorig jaar hebben we in twee weken met de motor heel Schotland gezien... ben verkocht
Ja doei.
pi_61843260
quote:
Op zondag 21 september 2008 07:59 schreef teigan het volgende:
Welkom terug jojo!

En wat de andere dames zeggen, doe het rustig aan, en laat alles eerst maar eens rustig bezinken.

Ik heb gisteren de grenzen van mijn conditie opgezocht, met zes anderen heb ik een skatetocht gereden die zo rond de 90 kilometer was.
Ik kreeg na afloop een complimentje van een van de heren die meewas, dat ik hem zo met twee vingers in de neus had uitgereden, en dat hij dat niet vaak zag bij een vrouw..
Met andere woorden, het reed heerlijk, ik was niet echt moe na afloop, en ik heb nu nauwelijks spierpijn!
90
Mijn koninkrijk voor jouw conditie! Mèn, wat een eind!
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:03:08 #283
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61845887
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, in 10 dagen tijd 2,1 kg afgevallen
Super!! Gefeliciteerd
In het begin gaat het allemaal erg snel. Ik viel in de eerste twee weken zelfs ineens 6 kilo af Het gaat er vooral om dat je niet opgeeft zodra het stabiliseerd. Van die eerste -6 kilo in twee weken ging ik naar -2 kilo per maand en heb ook een maand stil gestaan. Dan dus gewoon stug doorgaan en niet opgeven
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook naar Schotland emigreren

waar woon je JX? vorig jaar hebben we in twee weken met de motor heel Schotland gezien... ben verkocht
In woon in Stevenston, aan de westkust in North Ayrshire, met uitzicht op de hoge bergen van het Isle of Arran Het gebied wat ik het beste kende omdat ik hier al vaker op vakantie was geweest i.v.m. familie hier. Erg klein en rustig plaatsje, maar liever dit dan in een grote stad als Glasgow Ik zal een keer een paar foto's plaatsen!

Gisteren teveel gegeten Kipfilet met gesmolten kaas is veel te lekker En ik wil de koelkast leeg hebben voordat ik morgen voor 1,5 week naar NL vertrek En dan de komende week hulpeloos toekijken hoe mijn slanke ik-kan-alles-eten-wat-ik-wil-zonder-moddervet-te-worden vriendje (hij moet zelfs aankomen) alles kan eten, terwijl ik op alles moet letten Het is niet eerlijk
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  dinsdag 23 september 2008 @ 11:06:47 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_61845957
teigan, wat een eind zeg! Ongelooflijk. Daar moet ik 15 jaar voor trainen denk ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61848282
Ik heb een fruitverslaving, echt balen ineens
Als ik verder niets anders snoep en dus wat afval kan ik hier nog mee leven ook
stupidity has become as common as common sense was before
pi_61901174
*valt het topic ook maar weer eens binnen*

Qua gewicht is er niet echt wat af, maar ik ben nog steeds heel blij dat ik nu actief werk heb. Nu kan ik tenminste een keer een extraatje eten zonder gelijk aan te komen, dat is echt echt echt heel erg fijn. Sta nog op 89 kilo ongeveer. Ik ehb wel het idee dat er heeeeeeeeeeeeeel langzaam een dalende lijn in zit. Toen ik begon bij m'n huidige baan zat ik op 91 of 92 geloof ik (eind mei). Vorige week stond de schaal zelfs onder de 89. Het gaat langzaam, maar alles is beter dan nog verder omhoog.
Sanity is (not) statistical
pi_61906063
Yesssss weeg nu 96,8!! Woohoo, we gaan goed!
Tralalalaaa
pi_61906582
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een fruitverslaving, echt balen ineens
Als ik verder niets anders snoep en dus wat afval kan ik hier nog mee leven ook
Hoezo is dat balen? Fruit.

Ik baalde gister. Wilde een rokje aan en had een zwarte uit de kast getrokken waar ik vorig jaar prima in kon. Nu kreeg ik hem net dicht, waardoor het echt verschrikkelijk stond. Heb hem maar snel in een hoek van de kast gesmeten. Later nog even de maat bekeken en inderdaad, 42. Wel balen dat ik hem een paar maanden geleden nog wél aanhad.

Nou, ik heb in elk geval wel voor elkaar dat ik niet eet wat m'n vriend eet. Dat is hoop ik al een hele verbetering. Nu nog tijd vinden om echt drie keer per week te sporten en het liefst vaker. Vandaag is m'n vriend skydiven en daarna gaan we naar de stad, dus het komt er deze donderdag weer niet van. Het weekend in elk geval zeker wel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 25 september 2008 @ 15:45:56 #289
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_61906858
Vanaf volgende week 2x per week fysio afvallen misschien niet maar wel spieren kweken .

Bewegen is geweldig als het het zo'n tijd niet hebt kunnen doen
pi_61915585
T_A_P dat gaat lekker hard zeg, wat een fijn gevoel zal dat zijn.

Meaghan, alles wat eraf gaat is mooi meegenomen. En fijn dat je nu af en toe eens wat lekkers kan eten, dat is ook wat waard toch.

He Soempie dat is balen zeg. Ik heb ook nog zo'n rokje in de kast liggen..
Gelukkig trok ik vanmorgen een andere rok uit de kast, die ik al een paar weken niet aangehad heb. Hij zakte nog net niet van mijn kont.
Mijn vriend is ook gelukkig. Zijn riem moet op het strakste gaatje sinds kort, die was tot nu toe nog nooit gebruikt. Gaat goed hier dus!
  donderdag 25 september 2008 @ 22:37:42 #291
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_61918237
Ik pas weer in heren jeansmaat 36, in Maart had ik nog heren jeansmaat 46
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 25 september 2008 @ 22:40:46 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61918388
Jeetje Klonk, wat ga je goed joh!

Ik ben het knopje weer eens volledig kwijt. Ik moet echt even weer in beweging komen, dat werkt altijd wel als goeie stimulans.
pi_61920128
Bah, ik ben weer benauwd. Geen zin om richting de longarts te gaan. Maar het sporten is even over
pi_61923199
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Bah, ik ben weer benauwd. Geen zin om richting de longarts te gaan. Maar het sporten is even over
Balen
Kan je ook niet iets van Ventolin nemen en dan gaan sporten? Of wat lichter sporten zodat je niet buiten adem raakt?

Ik zit aan een bak optimel perzikkwark en dat blijft toch heerlijk spul! Zo kunstmatig als wat, ok, maar wél heel lekker!
pi_61923267
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Benauwd hebben is een slecht teken. Hop, naar de dokter!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_61933179
Als het echt te ver gaat loop ik hier wel even langs mijn longarts. Maar tot die tijd gewoon rust
pi_61933307
HIer trouwens ook hoesten en af en toe piepen...
En het bronchitis seizoen is nog niet begonnen! Nou is het ook nog niet zo ver, maar ik moet het wel in de gaten houden.
pi_61938610
heeeeey meiden, ik heb mijn kast weer opgeruimd. allemaal (bijna) nieuwe kleren....

zooooo zonde... dus kijk maar ff of dr wat voor jullie bij zit.

[TK] Dameskleren maat 42/XL (nieuw & Z.g.a.n.)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61940345
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef freecell het volgende:
HIer trouwens ook hoesten en af en toe piepen...
En het bronchitis seizoen is nog niet begonnen! Nou is het ook nog niet zo ver, maar ik moet het wel in de gaten houden.
Ik heb het al een tijdje, maar ik had nog nooit gemerkt dat er een seizoen voor was Je leert nog eens wat in de dieetclub.
Sanity is (not) statistical
pi_61947799
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 20:52 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik heb het al een tijdje, maar ik had nog nooit gemerkt dat er een seizoen voor was Je leert nog eens wat in de dieetclub.
Ik heb nog nóóit bronchitis gehad tussen Maart en September. In November en Februari heb ik het erg vaak en daar tussenin ook nog wel eens. Bij mij dus echt koude en vocht gebonden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')