abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61652179
quote:
Op maandag 15 september 2008 18:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jezus, ik ben me echt helemaal rot geschrokken!!! Ik ging op de weegschaal staan.... ik weeg 100 kg. Tranen schoten in mn ogen. Verdomme, 2 jaar terug woog ik op z'n hoogst 85 kg ofzo. En nu zit ik daar zelfs ver boven.

Ik heb de 100 gehaald... nou die kilo's gaan er dus mooi weer vanaf.

Ik sta nu ook in het lijstje en zal volgende week ofzo wel weer updaten.
Da's schrikken idd

Maar je gaat het allemaal weer kwijtraken
  maandag 15 september 2008 @ 18:41:48 #252
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61652400
Hallo, het is niet veel veranderd hier.. nog steeds rustig..
Ik ben bezig al 1 week met atkins dieet. Ja ik weet het, afgelopen maand met verschillende bezig geweest, maar bij deze voel ik me wat fijner in mijn vel.

take_a_picture, welkom hier, inderdaad wat je bij hebt gekregen moet er ook weer af! toch? 1 x per week op de weegschaal is voldoende, heb ik nu ook geleerd. Bij atkins krijg je zo'n dagboek voor 120 dagen, en elke week moet je je resultaten opschrijven.

tuurlijk is dit echt voor mensen die aan het afvallen zijn en geen disciplines hebben zoals ik haha
The girl that lost her mind
pi_61652804
Dat is wel even schrikken T_A_P maar nu je weet hoe je er voor staat kan je er ook weer tegen aan
  dinsdag 16 september 2008 @ 10:03:50 #254
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61668096
TAP: kop op hoor! het kan er echt weer af. ik kom ook vanaf de 96!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61673493
succes T.A.P. komt allemaal wel goed. neem er de tijd voor en probeer niet te geforceerd af te vallen.
Ook ik weet hoe het is om te schrikken van de schaal....
(komt van een BMI van >35 en een gewicht van 119.8 kg.... dat getal staat in mijn geheugen gegrift....)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61677632
Het is echt heel stom, nu ik weet hoeveel ik weeg let ik er bizar veel op.
Ik heb nog weleens last van dwanggedachten (1 van de redenen dat ik overspannen raakte) en overal waar ik nu zit of loop denk ik, 'ik weeg 100 kilo en iedereen kan het zien'. Ik moet daar echt mee ophouden.

Vriendlief heeft meteen een hometrainer voor me aangeschaft (nouja, van gezamelijke rekening, maar lief dat hij dat uit zichzelf doet). Hij helpt me zo goed!!

Ik ga er ook de tijd voor nemen. Maar volgend jaar wil ik sowieso wel veel kwijt zijn. We willen ergens volgend jaar trouwen en dan wil ik wel weer wat strakker in mn vel zitten. Ik hoef echt niet graatmager te zijn hoor, maar ik wil gewoon wat fitter zijn en dus strakker in mn lichaam zitten. En ik weet dat ik het wel kan Alleen tja, hoe lang kan zoiets duren

Heeft iemand nog tips qua eten oid? Ik wil geen speciaal dieet volgen, ik let gewoon meer op wat ik eet, ook qua tussendoortjes, ik drink genoeg en ik beweeg genoeg.
Tralalalaaa
pi_61678048
Bij mij hielp het heel erg door ook vooral te kijken naar wat ik als avondeten at. Ik vond een normale avondmaaltijd namelijk gewoon een normale avondmaaltijd. Maar een bord vol eten kan 400 of 1200 kcal zijn. misschien handig om daar wat op te letten?
Bij mij hielp het om véél meer groenten te gaan eten en minder aardappels/pasta en ander vlees (of af en toe eens geen vlees).
pi_61678177
Okee dan, thanks!!!
Tralalalaaa
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:26:59 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61679473
ik schrijf alles op wat ik eet, minimaal 5 dagen in de week, uitgezonderd vakanties. het helpt mij enorm om te zien wat ik wegwerk, soms realiseer je je niet wat iets aan vodingswaarde heeft.
ik plan tegenwoordig niet meer echt mijn maaltijden met mn eetdagboek, tenzij t een poosje niet zo goed gaat, maar vul meestal achteraf in. ik probeer dus 5 dagen ind e week 1400 ckal te eten, en ik mag 2 dagen maximaal per week doen wat me goeddunkt, of lekker uit eten gaan etc. dan hoe fik niet op te letten maar ik doe t vaak wel...

ik gebruik www.valtaf.nl, kun je een gratis profieltje aanmaken...

ben nu ongemerkt haast al een jaar bezig, en 14 kilo kwijt...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61686636
T_A_P, dat is wel even schrikken als je ineens een stuk zwaarder blijkt te zijn. Ik zou toch proberen om positief te denken. Als je een beetje doorzet kan je over een paar weken zeggen van: goh toch al weer 5 kilo eraf! En wat lief dat jouw vriend je zo steunt.

Ik vind het persoonlijk erg handig om wel bij te houden hoeveel calorieën je binnenkrijgt, want op die manier kan je jouw eetpatroon aanpassen. Soms blijken dingen toch niet zo gezond/ongezond te zijn als je dacht.
Inmiddels weet ik ongeveer wel wat ik per dag binnenkrijg dus ik hou het niet meer zo bij. Maar als ik een dag wat anders eet dan normaal, wat vettiger bijvoorbeeld dan kijk ik wel even na hoe het precies zit.
Waar ik op let, is dat ik wel bepaalde gezonde lekkere dingen zoek om mezelf mee te verwennen.
Zo ben ik zelf echt gek op fruit. Ik maak er regelmatig een lekkere smoothie of fruitsalade van. Voor mij geven dat soort dingen ook voldoening heb ik gemerkt. Eerder deed ik dat helemaal niet, dan at ik liever een stuk chocolade bijvoorbeeld.
pi_61688853
Dankjewel, ik ga al die dingen wel in mn hoofd opslaan Ik ben nu ook lid van die valtaf website en heb m nu als startpagina
Tralalalaaa
pi_61728009
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:50 schreef Liejannuh het volgende:
Een berichtje van Jojo:
Zwangerschap en geboorte deel 402
Tjeetje wat een bericht. Dat moet wel enorm schrikken zijn geweest voor ze. Hopelijk komen ze snel in rustiger vaarwater en kan het allemaal een beetje bezinken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_61734805
quote:
Een berichtje van Jojo:
Ah, je bent me net voor
pi_61735076
quote:
Een berichtje van Jojo:
da's schrikken. Erg heftige dagen voor hun.
pi_61735413
Ik schrok ook heel erg toen ik het las op mijn werk, wat zullen dit onwerkelijke en heftige dagen zijn voor hun..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:03:05 #267
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_61753358
Hoi Piepeloi, ik kom weer ff spammen

Vanmorgen weer ff bij de dieetiste op de weegschaal geweest en ik ben de magische 20 kilo grens voorbij, ben begonnen op 126.8 en zat vanmorgen op 105.2 kilo

En dat voelt zo zalig, had laatst een nieuwe winterjas nodig, tot voor kort moest ik daarvoor altijd naar zaken die grote maten hadden, maar nu kon ik gewoon de intersport inlopen en een xxl jas kopen, was het beste gevoel in jaren
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_61753707
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef Klonk het volgende:

Vanmorgen weer ff bij de dieetiste op de weegschaal geweest en ik ben de magische 20 kilo grens voorbij, ben begonnen op 126.8 en zat vanmorgen op 105.2 kilo

En dat voelt zo zalig, had laatst een nieuwe winterjas nodig, tot voor kort moest ik daarvoor altijd naar zaken die grote maten hadden, maar nu kon ik gewoon de intersport inlopen en een xxl jas kopen, was het beste gevoel in jaren
hier wil ik toch even op reageren:

wat goed
Gefeliciteerd met de goede weg en het goede gevoel
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 19 september 2008 @ 11:18:24 #269
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61753820
Top Klonk!!!

Ik schrok ook van het berichtje van Jojo, het zette me even ruim vier jaar terug Ik denk veel aan hen, hoop dat ze snel duidelijkheid hebben en alles een plaatsje kunnen geven...

Voor de rest vind ik mijn draai helemaal niet Ben wel weer aan het volleyballen, maar kom door teveel werk niet aan rennen toe...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61754218
Gaat lekker Klonk!

Sjeen, balen! Blijft het zoveel werken of gaat het er binnenkort wel weer inzitten om weer te gaan rennen?

Hier schommel ik rustig omhoog Maar nu wel weer wat aan het opletten. Het gaat om de dag goed: dagje gezond en lekker eten en dan weer een dagje extreme honger de hele dag en alles opeten wat zoet is.
Vandaag een goede dag Tot nu toe ontbeten met 2 boterhammen en daarna nog een sinaasappel gehad en heel veel thee. Straks maar eens gaan lunchen
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:46:18 #271
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61765618
I'm back! Bevallen en al, dus het terugplooien mag beginnen

En aangezien Isis nog in het ziekenhuis ligt, ga ik de komende tijd genoeg energie verbruiken. Nadeel is dat ik een keizersnede heb gehad en dus nog rustig aan moet doen met bewegen.
pi_61769583
Argh argh argh, het is zó walgelijk lastig om te letten op wat je eet als je niet kan koken .
pi_61771893
Jojo , rustig aandoen he?
pi_61772336
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:46 schreef Jojogirl het volgende:
I'm back! Bevallen en al, dus het terugplooien mag beginnen

En aangezien Isis nog in het ziekenhuis ligt, ga ik de komende tijd genoeg energie verbruiken. Nadeel is dat ik een keizersnede heb gehad en dus nog rustig aan moet doen met bewegen.
Hey Babe!!!!

Welkom thuis, zeg maar

Doe lekker rustig aan, verwerk alles op je dooie akkertje en probeer lekker zoveel mogelijk bij de kleine meid te zijn... hoe is het inmiddels met haar?

Kus! Van René en mij
-edit-

al gelezen in OUD fijn dat het allemaal voorspoedig gaat
Ja doei.
  † In Memoriam † zaterdag 20 september 2008 @ 07:03:40 #275
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_61775028
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef Klonk het volgende:

Lekker is dat he , gewoon een willekeurige winkel instappen en iets uit het rek pakken wat goed zit. Ik moest altijd naar een M&S of grote maten afdeling van de H&M maar volgens mij ben je dan gedoemd om vormeloze kleding te dragen. Nu niet meer .
Gefeliciteerd met je 20kg eraf
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')