quote:Op maandag 15 september 2008 18:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jezus, ik ben me echt helemaal rot geschrokken!!! Ik ging op de weegschaal staan.... ik weeg 100 kg. Tranen schoten in mn ogen. Verdomme, 2 jaar terug woog ik op z'n hoogst 85 kg ofzo. En nu zit ik daar zelfs ver boven.
Ik heb de 100 gehaald... nou die kilo's gaan er dus mooi weer vanaf.
Ik sta nu ook in het lijstje en zal volgende week ofzo wel weer updaten.
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:50 schreef Liejannuh het volgende:
Een berichtje van Jojo:
Zwangerschap en geboorte deel 402
Ah, je bent me net voorquote:Op donderdag 18 september 2008 10:50 schreef Liejannuh het volgende:
Een berichtje van Jojo:
quote:Op donderdag 18 september 2008 10:50 schreef Liejannuh het volgende:
Een berichtje van Jojo:
hier wil ik toch even op reageren:quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef Klonk het volgende:
Hoi Piepeloi, ik kom weer ff spammen
Vanmorgen weer ff bij de dieetiste op de weegschaal geweest en ik ben de magische 20 kilo grens voorbij, ben begonnen op 126.8 en zat vanmorgen op 105.2 kilo
En dat voelt zo zalig, had laatst een nieuwe winterjas nodig, tot voor kort moest ik daarvoor altijd naar zaken die grote maten hadden, maar nu kon ik gewoon de intersport inlopen en een xxl jas kopen, was het beste gevoel in jaren
Hey Babe!!!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:46 schreef Jojogirl het volgende:I'm back! Bevallen en al, dus het terugplooien mag beginnen
![]()
En aangezien Isis nog in het ziekenhuis ligt, ga ik de komende tijd genoeg energie verbruiken. Nadeel is dat ik een keizersnede heb gehad en dus nog rustig aan moet doen met bewegen.
Lekker is dat hequote:Op vrijdag 19 september 2008 11:03 schreef Klonk het volgende:
Hoi Piepeloi, ik kom weer ff spammen
Vanmorgen weer ff bij de dieetiste op de weegschaal geweest en ik ben de magische 20 kilo grens voorbij, ben begonnen op 126.8 en zat vanmorgen op 105.2 kilo
En dat voelt zo zalig, had laatst een nieuwe winterjas nodig, tot voor kort moest ik daarvoor altijd naar zaken die grote maten hadden, maar nu kon ik gewoon de intersport inlopen en een xxl jas kopen, was het beste gevoel in jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |