abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61507183
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:50 schreef Zeeltje het volgende:
nja als dat een echte wandeling is, dan wandel ik al..maar voor mij idee niet voldoende.
Gewoon beetje sportief doorlopen en armen bewegen voelt het iets echter voor jezelf misschien
pi_61525607
Jij ook al zo druk Zeeltje! Wat doe je voor opleiding?
Val je niet af als je verder gewoon netjes blijft eten?

Ik heb afgelopen weekend vettig gegeten. Dat doe ik dus liever ook niet meer. Het lijkt wel of mijn darmen er helemaal niet meer tegenkunnen. Ik merk het als als ik bijvoorbeeld kippenpootjes eet in plaats van kipfilet. Herkenbaar?
  woensdag 10 september 2008 @ 16:27:17 #228
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61526584
nou niet met kippenpootjes, maar wel met echte vette dingen zoals patat...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61529561
Vanavond ook voor het eerst sporten deze week
Toch maar even iets meer tijd aan school deze eerste weken besteden en dan weer een goed sportritme
  woensdag 10 september 2008 @ 19:59:46 #230
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61532185
quote:
Op woensdag 10 september 2008 15:46 schreef appelsap het volgende:
Jij ook al zo druk Zeeltje! Wat doe je voor opleiding?
Val je niet af als je verder gewoon netjes blijft eten?

Ik heb afgelopen weekend vettig gegeten. Dat doe ik dus liever ook niet meer. Het lijkt wel of mijn darmen er helemaal niet meer tegenkunnen. Ik merk het als als ik bijvoorbeeld kippenpootjes eet in plaats van kipfilet. Herkenbaar?
ik doe een hoge kunsten in utrecht.
Maar heb het momenteel vooral druk met werken. Vooral samen veel heeft gekost.
En momenteel val ik niet echt af.. ook al eet ik gezond
The girl that lost her mind
pi_61538882
Na dit koekje stop ik met snoepen
Heb jaren lang niet gesnoept, dus moet nu ook weer lukken....
  donderdag 11 september 2008 @ 14:16:52 #232
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61550112
Wat trouwens voor mij ook werkt, ja misschien ook niet omdat het weinig verschil maakt. Maar het doet me geloven dat ik goed bezig ben.

Alle roltrappen vermijden, gewoon alleen maar normale trappen nemen
pi_61556990
quote:
Op donderdag 11 september 2008 14:16 schreef PoepSnoet het volgende:
Wat trouwens voor mij ook werkt, ja misschien ook niet omdat het weinig verschil maakt. Maar het doet me geloven dat ik goed bezig ben.

Alle roltrappen vermijden, gewoon alleen maar normale trappen nemen
Die kleine dingen zijn altijd goed, ik heb alleen bijna alle colleges op de begane grond

Vandaag 3 boterhammen op, wat voor mij veel is maar als het helpt om vanavond niets meer te eten is het goed
  donderdag 11 september 2008 @ 19:36:28 #234
206253 PoepSnoet
a.k.a. ShitFace
pi_61558644
quote:
Op donderdag 11 september 2008 18:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Die kleine dingen zijn altijd goed, ik heb alleen bijna alle colleges op de begane grond

Vandaag 3 boterhammen op, wat voor mij veel is maar als het helpt om vanavond niets meer te eten is het goed
Ik krijg dan altijd voor het slapen gaan weer honger, en dan is het kwaad snel geschied
pi_61559249
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:36 schreef PoepSnoet het volgende:

[..]

Ik krijg dan altijd voor het slapen gaan weer honger, en dan is het kwaad snel geschied
Ik eet altijd rond 5 uur al dus krijg rond half 9 honger, maar nu eet ik dan gewoon wat sla
  donderdag 11 september 2008 @ 21:57:59 #236
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_61562557
@Zeeltje, succes met je rooster. Alle respect voor, ik denk niet dat ik dat vol zou houden En je portomonnee gewoon niet meenemen als je gaat wandelen En misschien zit je met afvallen even op een stilstand? Heb ik ook bijna 2 maanden lang gehad in het afgelopen jaar, er wilde gewoon ff niets af, hoe gezond ik ook at. Maar wel blijven doorzetten

@appelsap, ik merk dat ook wel met vette dingen. Mijn ingewanden gaan gelijk protesteren. Dan besef je pas hoe slecht die zooi voor je lichaam is Al ligt het er met kippenpootjes natuurlijk net aan hoe je ze klaarmaakt

Hier ook wat zwakke (vr)eetmomenten gehad maar gewicht blijft stabiel ipv dat ik aankom

Mijn dieet bestaat momenteel vooral uit:
Ontbijt: volkoren cornflakes
Lunch: soep of bordje gestoomde groenten (van de bedrijfskantine, terwijl mijn collega's bordenvol patat halen en commentaar leveren op mijn heerlijke gestoomde groente )
Tussendoortje: fruit (druiven, jammie)
En als avondeten bijvoorbeeld scrambled eggs (eiwit voor de verbranding) met volkoren brood en eventueel bonen in tomatensaus.

In het weekend heb ik vaak wat griekse yoghurt met walnoten en honing en wat fruit erbij. Vooral blauwe bosbessen of ananas is er erg lekker bij

Verder (zoals het hoort hier in Groot-Brittanie) veel thee. Ik doe er honing in ipv suiker en het vult goed als je lekkere trek krijgt. Ik probeer momenteel wel wat meer van de frisdrank af te blijven. Het is heel verleidelijk om op werk even een lekker koud blikje te halen Maar gelukkig hebben ze ook lekker fris koud water En nu zit ik lekker aan de druivensap

De komende twee weken weer ff extra mijn best doen om nog wat kwijt te raken. De 24ste kom ik namelijk weer even naar Nederland. En als het goed is (moet allemaal nog kortgesloten worden) kan ik op de terugreis mijn kat dan eindelijk naar Schotland meenemen Die moest nog 6 maandjes wachten vanwege vaccinatieregels, heb hem zo gemist!
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_61571015
Vandaag mag ik weer voor- en tussenschoolse opvang doen, dus beetje raar ritme
Om half 7 ontbeten met special k en halfvolle melk + een peer
En om half 10 2 bruine boterhammen geroosterd

Zometeen dus weer naar mijn werk en dan kijken als ik om half 2 thuis ben of ik weer honger heb.
Anders wacht ik gewoon tot het avondeten......
pi_61586053
Nou, terug van heel lang weggeweest...

2,5 jaar geleden ben ik begonnen met afvallen en was ik binnen een aantal maanden al 10 kilo kwijt. Ik voelde me fitter, lekkerder in mn vel zitten en veel vrolijker.

Een half jaar later kreeg ik een vriend. Ik liet alles gaan en de kilo's vlogen er langzaam maar zeker ook weer aan.

Nu, 2,5 jaar later, weeg ik meer dan dat ik ooit heb gedaan. Vanavond ging ik naar de winkel om een hele mooie broek te passen. Ik ben in die 2 jaar van maat 42 naar 46 gegaan ( ) maar zelfs de 46 paste ik niet. Ik deed m'n egen kleding weer aan en keek naar mezelf in de spiegel. Wat zie ik er uit. Een schim van wat ik kán en wil zijn. Als ik echt mijn best doe, gezonder eet, meer beweeg etc., kan ik echt een prachtig lichaam hebben. Geen hoogmoed, echt niet. Maar ik heb een prachtig zandloperfiguur en mooie heupen. Maar nu? Ik zie er niet uit. Teveel vet, het is walgelijk.

Dus ik check mezelf weer in hier, in dit topic. Mijn vriend gaat me ook goed helpen (als hij lekker eten koopt verstopt hij het). Ik ga elke dag oefeningen doen, 2 liter water drinken, gezonder eten en als ik een tussendoortje eet, is het iets wat niet teveel vet/kalorietjes heeft.

Dat ik de laatste tijd veel ben aangekomen... tja, ben overspannen geweest en dan zat ik op de bank m'n verdriet weg te vreten. Beetje jammer, had ik beter niet kunnen doen. Maargoed, daar kan ik nu niks meer aan doen, dat is geweest, en nu ga ik er weer helemaal voor.

Dus! Gezellie gezellie...!
Tralalalaaa
pi_61588307
Welkom T_A_P en succes. Kom je ook hier in het lijstje?

Ik ben al redelijk gewend aan mijn bitje, en bijhouden wat ik eet lukt ook alweer aardig. Nu nog overschakelen naar gezond eten
pi_61588660
Welkom (terug) A_T_P

Mijn vriendje doet ook mee met mijn niet snoepen
pi_61595406
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
Welkom (terug) A_T_P

Mijn vriendje doet ook mee met mijn niet snoepen
Dat is nieuw! Goed nieuws joh!
pi_61595457
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 09:20 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is nieuw! Goed nieuws joh!
Eigenlijk snoept hij zelf ook niet, alleen als we bij zijn ouders zijn snoepen we. Dus dat moest makkelijk genoeg af te leren zijn

Wat zullen we toch slank worden als we samen gaan wonen
pi_61595554
Zeeltje, jammer dat er dan zo weinig tijd overblijft! Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op.

JX wat fijn dat je stabiel blijft. En die collega's lekker laten lullen.
Over de kippenpootjes, wij doen ze altijd in de oven dus dat zou dan niet eens heel vettig moeten zijn.

T_A_P, dat zijn goede voornemens! Succes.

Ik ben zo blij, ik woog vanmorgen onder de 80, gewoon 79,5!
Inmiddels dus 6,5 kg eraf. Ik begon dus met 86kg
Ik voel me in vergelijking met 6 weken geleden ook duidelijk een stuk fitter en lichter. Zo fijn is dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door appelsap op 13-09-2008 12:53:26 ]
pi_61598151
Vriendlief moet nog een weegschaal kopen, ik heb geen idee wat ik nu weeg, in ieder geval niet wat ik wil wegen Hij gaat dit aankomende week doen. Het is zo'n schat.
Mijn streefgewicht is 60, maar laten we eerst maar even uit gaan van 75. Ik weeg nu 85 (als het niet meer is, ik weet bijna wel zeker van wel).
Zodra ik weet hoeveel ik weeg kom ik in het lijstje te staan

appelsap, de vorige keer toen ik aan het afvallen was begon ik ook rond de 85, en dan ben je zo gelukkig als de weegschaal onder de 80 kg zit! gefeliciteerd!
Tralalalaaa
pi_61598754
Ik ben jarig vandaag gister feestje gehad maar vanavond nog een veel groter feest NORMAAL BZB EN MOOI WARK
pi_61606768
Gefeliciteerd
Tralalalaaa
  zaterdag 13 september 2008 @ 20:01:47 #247
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61606960
gefeliciteerd riann!

TAP: ik kom van 96, en ik wil zó graag naar onder die 80 (hang nu al weken rond de 82/83) lijkt me een hele belangrijke grens ook voor mij. t werd een beetje te obsesseif met wegen en teleurstellingen alleen, dus ik mag me nu maar 1 keer per week nog wegen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61608993
Gefeliciteerd Riann

Ik kom van de 99 en wil ook onder de 80. Helaas ben ik de afgelopen maanden alleen aangekomen ipv afgevallen. Woog in juli nog 81,7kg en nu 85kg Dus nu ook weer aan de slag om af te vallen tot onder de 80.
pi_61612100
kwakveense: de vorige keer was ik best obsessief bezig met de weegschaal... ik dronk altijd 's avonds een 2 literpak water leeg, en dan moest ik snachts vaak naar het toilet. En dan als ik weer wat kwijt was ging ik me alweer wegen.... belachelijk eigenlijk (vind ik nu).
Ik ga het nu 1 keer per week doen.
Tralalalaaa
pi_61651834
Jezus, ik ben me echt helemaal rot geschrokken!!! Ik ging op de weegschaal staan.... ik weeg 100 kg. Tranen schoten in mn ogen. Verdomme, 2 jaar terug woog ik op z'n hoogst 85 kg ofzo. En nu zit ik daar zelfs ver boven.

Ik heb de 100 gehaald... nou die kilo's gaan er dus mooi weer vanaf.

Ik sta nu ook in het lijstje en zal volgende week ofzo wel weer updaten.
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')