@Zeeltje, succes met je rooster. Alle respect voor, ik denk niet dat ik dat vol zou houden

En je portomonnee gewoon niet meenemen als je gaat wandelen

En misschien zit je met afvallen even op een stilstand? Heb ik ook bijna 2 maanden lang gehad in het afgelopen jaar, er wilde gewoon ff niets af, hoe gezond ik ook at. Maar wel blijven doorzetten

@appelsap, ik merk dat ook wel met vette dingen. Mijn ingewanden gaan gelijk protesteren. Dan besef je pas hoe slecht die zooi voor je lichaam is

Al ligt het er met kippenpootjes natuurlijk net aan hoe je ze klaarmaakt

Hier ook wat zwakke (vr)eetmomenten gehad

maar gewicht blijft stabiel ipv dat ik aankom
Mijn dieet bestaat momenteel vooral uit:
Ontbijt: volkoren cornflakes
Lunch: soep of bordje gestoomde groenten
(van de bedrijfskantine, terwijl mijn collega's bordenvol patat halen en commentaar leveren op mijn heerlijke gestoomde groente
)Tussendoortje: fruit (druiven, jammie)
En als avondeten bijvoorbeeld scrambled eggs (eiwit voor de verbranding) met volkoren brood en eventueel bonen in tomatensaus.
In het weekend heb ik vaak wat griekse yoghurt met walnoten en honing en wat fruit erbij. Vooral blauwe bosbessen of ananas is er erg lekker bij

Verder (zoals het hoort hier in Groot-Brittanie) veel thee. Ik doe er honing in ipv suiker en het vult goed als je lekkere trek krijgt. Ik probeer momenteel wel wat meer van de frisdrank af te blijven. Het is heel verleidelijk om op werk even een lekker koud blikje te halen

Maar gelukkig hebben ze ook lekker fris koud water

En nu zit ik lekker aan de druivensap
De komende twee weken weer ff extra mijn best doen om nog wat kwijt te raken. De 24ste kom ik namelijk weer even naar Nederland. En als het goed is (moet allemaal nog kortgesloten worden) kan ik op de terugreis mijn kat dan eindelijk naar Schotland meenemen

Die moest nog 6 maandjes wachten vanwege vaccinatieregels, heb hem zo gemist!
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!